Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  66  |  67  |  68  |  69  |  70  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/01/2017 06:00 PM

Anya
Hij opent de map en al mijn cijferlijsten '' Ja ik weet het ook wel dat ik niet een van de beste ben '' zeg ik. Hij opent ze mond voorzichtig '' Je bent de slechste mevrouw Jones, daarom heeft je moeder ons ingeschakelt '' zegt hij en ik trek mn wenkbrauw op. '' Mn moeder? '' zeg ik lachend '' Want die is natuurlijk altijd thuis om te zien wat ik doe '' mompel ik. Verder zegt hij niks. '' We hebben Sam uit je klas aan je gekoppeld, hij helpt jou verder door het schooljaar zodat je je examens kan halen '' Ik zucht bij het horen dat ik een oppas krijg '' Ik heb geen sam in de klas hoor '' zeg ik en hij staat op en wenkt me mee en ik loop achter hem aan. Al gauw sta ik bij de klas '' Hij zit daar '' zegt hij en hij wijst dus naar Sam, weet ik veel hoe iedereen heet. Zo vaak kom ik er ook niet. Zuchtend loop ik er heen en neem plaats. '' Je bent mn oppas voor het komende jaar tot ik goede cijfers haal '' zeg ik en pak mn mobiel erbij. 

girl_7.jpg 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/01/2017 05:43 PM

Anya
Een uur later dan ik eigenijk op school zou moeten zijn kom ik aan. Ik wilde wel langer thuis blijven maar helaas had ik een afspraak met de studiebegeleider. Ik moet dit keer wel heen aangezien ik de andere keren afgelopen weken heb gemist. Hij wilde praten over mijn cijfers maar zelf wist ik ook wel dat ik niet een van de beste leerlingen was, dat hoefde hij mij niet nog eens te vertellen. Na mijn inzien als ik zo door zou gaan zou ik school wel halen maar daar denken de andere anders over. Net voor tijd sta ik zuchtend voor zijn deur en laat mijn vuist daar een paar keer op terecht komen tot hij zegt dat ik binnen mag komen. Ik open de deur en neem plaats. '' Laten we beginnen '' zegt hij terwijl hij een map erbij pakt. Daar gaan we.

girl_8.jpg 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/01/2017 05:20 PM

Me: Anya Jones 
girl_3.jpg 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 10/01/2017 04:07 PM

Fay
Ik wacht rustig en als hij klaar is beginnen we te lopen. '' Waar gaan we heen? '' vraag ik aan hem en kijk om me heen en zie het rijtuig al niet meer. Voor ik het weet zijn we aan de rand van de stad waar het bos begint. Als hij mijn hand beetneemt kijk ik hem breed glimlachend aan en laat hem mij meenmen. '' Waarom nu niet meer dan? '' vraag ik aan hem '' Het is hier echt mooi '' glimlach ik. Ik kijk naar het beekje en dan om naar Ryder. Ik hou mn handen op en sluit mijn ogen zoals hij vraagt. Zo stil mogelijk blijf ik staan. Als ik wat nattigs voel schrik ik eventjes '' Wat is dit? '' mompel ik en open dan mijn ogen als hij erover praat en zie een kleine steen in mn handen, hij glinsterde zo mooi dat het me niet uit maakte waarvoor hij stond. '' Hij is mooi '' glimlach ik en druk een kus op zn wang.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG// love in one house

from Justfororpgs. on 09/27/2017 09:44 PM

Anya Kozlov (Russische)
girl4.jpg 


Lorenzo Marques (spaans)
9.jpg 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 09/26/2017 11:33 PM

Fay
Ik schud mn hoofd '' Prinessen duty is over '' lach ik zachtjes. Als hij zegt dat hij liever bij me is kijk ik hem glimlachend aan. Het voelde fijn dat hij liever bij me was dan aan het werk. Misschien ook wel omdat het werk niet leuk was maar dan nog, mn eigen gedachten konden het anders maken. ;; Hm vertel? '' glimlach ik en sta op '' het rijtuig '' knik ik en begin gelijk te lopen. '' Ik wil nog even winkelen, we komen zo weer terug '' zeg ik tegen de wachter die het rijtuig vervoert en kijk dan naar Ryder ,wachtend waar we heen gaan. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 09/25/2017 08:25 PM

Fay
Ik eet genietend het gebakje op en kijk om naar Ryder als ik hem op heb. '' Lekker? '' vraag ik aan hem en glimlach. '' Wat de plannen verder zijn? Nou we hebben alles en verder heb ik geen plannen gemaakt '' knik ik '' Maar ja als de wachter liever naar zijn toffe job gaat dan wat leuks doen met mij dan moeten we hem maar thuis brengen, is het niet ?'' grijns ik. '' Had jij wat in gedachte?'' 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 09/24/2017 08:26 PM

Fay
Ik schud mn hoofd '' Lachen is heel erg verboden '' probeer ik serieus te zeggen maar dat werkt niet helemaal. '' Hm dankje '' glimlach ik naar hem. Ik kijk eventjes naar beneden en laat kort mijn hand langs de zijne glijden en kijk hem dan even glimlachend aan. Niet veel later zijn we op de markt '' Standaard voorraad '' knik ik en ruil m'n munten in voor spullen. Als ik langs de bakkraam loop kies ik twee lekkere gebakjes uit en geef er een daarvan aan hem '' Die heb je wel verdient vandaag '' knik ik. Ik ga op een bankje zitten en begin de mijne op te eten. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 09/24/2017 08:19 PM

Fay
Ik kijk naar Ryder die grijnzend zit te kijken, ik rol met mn ogen en moet zacht lachen maar probeer het in te houden en knik enkeltjes even als hij zegt mooie jurk. Als de kleermaker klaar is kleed ik mezelf weer om. Tegen de tijd dat ik klaar ben zit de jurk al goed verpakt. '' Versmarkt '' knik ik en loop naar buiten. '' Wat zat jij nou weer te lachen? '' zeg ik lachend en geef hem een por met mn eleboog als ik zie dat niemand zit te kijken.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 09/20/2017 10:13 PM

Fay
Ik lach zachtjes en knik " nou vooruit dan maar weer " glimlach ik en zucht even als de koets stopt en knik naar hem " dat denk ik wel " zeg ik als ik uit het raampje kijk en we voor de poort van het dorp aankomen. Als de deur open gaat schrik ik eventjes en knik dan. Ik trek de handschoenen over m'n handen heen en klik m'n jas/cape over m'n schouders vast en kijk hoe Ryder daar staat op mij te wachten. Ik ga eruit met z'n hulp en trek m'n jurk eventjes recht en geen Ryder een knikje als bedank. " Jurk, anders worden de verse producten zo belebberd " knik ik en begin te lopen naar de jurken zaak. Eenmaal daar aangekomen hangt m'n jurk al klaar en doe ik m'n jas uit en hang die even op. Ik maak snel even een praatje met de verkoper en ga dan achter het gordijn on de jurk te passen. Eenmaal gepast kom ik eruit en haal zuchtend m'n armen omhoog en kijk hoe de maker het een en ander nog naait.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  66  |  67  |  68  |  69  |  70  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page