Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  72  |  73  |  74  |  75  |  76  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/27/2017 11:36 PM

Ian
Ik glimlach '' Oke ik zal het niet doorverklappen aan mama, ons geheimpje '' lach ik en vouw mn armen om haar benen heen om haar goed vast te houden. Niet dat dit helemaal veilig is want nuchter was ik zelf ook niet maar op dit moment voelt het wel veilig voor als we zouden vallen. '' He ik ben geen paard en ik mag ook niet aan jou kont zitten dus jij niet aan de mijne '' knik ik als verdediging '' En ook niet aan mijn haar, het zat net goed '' pruil ik getreurd naar der en haal een hand door mijn haren heen. Als ze zegt dat ze moe is probeer ik wat sneller te lopen '' We zijn er bijna '' glimlach ik. Als we eindelijk terug zijn open ik zo zacht mogelijk de deur en strompel dan lachend naar binnen '' Sst  '' grinnik ik en klim dan met haar op mn rug naar boven toe '' We beklimmen een berg '' knik ik en kruip vanaf boven naar haar kamer en laat der in bed vallen en stop haar in '' Zo je bent thuis '' grinnik ik '' Slaaplekker schat '' glimlach ik en kruip dan weer over de overloop naar mijn kamer waar ik ligend op de grond alles uit trek en mezelf mn bed in trek en schiet nnog eventjes in de lach.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/27/2017 11:10 PM

Ian
Ik moet alleen lachen om haar lach en a;s ze begint over een man achter me die zijn soep weggooit in de planten kijk ik direct om ookal zegt zij mij het niet gelijk te doen en zie vanaf ver af wat balletjes liggen. '' Nou dan weet je iedergeval dat je de soep hier niet hoeft te eten '' lach ik zacht maar het klinkt harder dan ik dacht want ik zie wat mensen omkijken. Volgens mij waren de mensen blij dat we weg waren. '' Jij bent echt erg '' plaag ik haar als we buiten lopen en stop mijn handen in mijn zakken. '' Ja dit moeten we vaker doen '' knik ik en stem in '' Ja is goed maar he we stoppen als we terug zijn? Ik heb nog een heel koelkastje vol staan hoor '' lach ik en leg mn arm om der schouder heen en luister weer naar der als ze zoveel rateld achter elkaar '' Ja die buitenlucht zou je goed doen '' grap ik en niet veel stappen erna struikeld ze maar valt ze gelukkig niet. '' Oh god Oliva, wat moeten we toch met je? Zal ik je moeder bellen? '' lach ik en stop met lopen '' Kom op mn rug, als we vallen dan land je nog zacht '' lach ik en probeer me stevig te zetten en wacht tot ze op mn rug komt.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/27/2017 10:46 PM

Ian
Ik knik eventjes '' Relax, er is nu niks meer aan de hand alleen nog wat schooljaren met mij '' knik ik en schiet in de lach als ze begint over die foto's '' Ja dat hoeft niet hoor '' grinnik ik. Als ze zegt over die vulling snapt ze niet helemaal wat ik bedoel en moet daardoor zachtjes grinniken '' Met vulling bedoel ik borsten ofzo niet een push up bh '' lach ik '' Maar ik ben het met je eens, hoewel je dat niet vaak ziet het verschil '' grinnik ik. Ik glimlach om wat ze allemaal zegt en het doet me goed dat ik nog iemand heb na mijn vorige jaren op de andere school '' Krijg ik dan niet eens meer een welkomst knuffel? '' zucht ik getreurt en til haar even lachend op en geef der een knuffel en laat haar dan weer staan '' Nou van mij krijg je hem wel '' glimlach ik '' Volgende keer appen hoor, ik dacht even dat je van de aardbodem verdwenen was '' plaag ik der '' Uitslofer '' grijns ik. '' Kan ik je nog ergens mee helpen? '' vraag ik aan der en kijk op de tijd '' Dat doen we later wel, kom ik heb honger '' knik ik en begin naar beneden te lopen naar buiten toe '' Mn vader heeft veel eet tentjes door gegeven wat lekker is '' glimlach ik. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/27/2017 09:26 PM

Ian
Ik glimlach als ik toch wat blijschap hoor in der stem '' Long lost girl '' Lach ik '' Je hoefde niet zo boos te doen, mn oortjes bijten niet hoor ze vielen enkel '' plaag ik haar en luister dan naar der. Ik knik '' Je hoeft het niet uit te leggen hoor, het is prima '' glimlach ik. '' Ja wel leuke zomer, vakantie geweest en dingen geregeld inderdaad voor school en de kamer '' glimlach ik '' Het is nog niet echt eigen maar dat komt wel een deze weken '' knik ik. Als ze me vraagt om mn ogen dicht te doen kijk ik haar vaag aan en trek mn wenkbrauw op naar der en kijk wat ze doet, ondergoed '' Naja zonder vulling is het niet zo interresant hoor '' plaag ik der. Ik ga zelf zitten op der bed en volg haar met mn ogen, ze was net zn wervelwind dat allekanten door de kamer ging. '' Opnieuw beginnen? Ik ben er dus ja sorry '' grinnik ik '' Heb je me wel gemist? '' grap ik naar der en  kijk haar glimlachend aan.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/27/2017 08:39 PM

Ian
Ik pak mijn mobiel uit mn zak en mn oortjes en als ik die probeer uit elkaar te krijgen vallen ze naar beneden waardoor ik binnen een paar seconden iemand hoor roepen, die stem kwam me bekend voor. Als ik naar beneden kijk zie ik een meisje naar binnen gaan en grijns even. Ik zou der later wel even naar toe gaan. Eerst pak ik mijn spullen uit en richt het een beetje in en kijk wat verveeld in de rondte, er mist nog zoveel. Na alles ingericht, mn kleding in de kast gestopt te hebben en mijn bed opgemaakt te hebben is het tijd om even rond te lopen. Ik laat mn vest ook uit en begin een beetje over de gang te lopen en stop bij een deur waar muziek aan staat. Zacht hoor ik geneurie, daar zal ze zitten. Ik open zacht de deur en zie Olivia een rondje draaien. '' Ik dacht dat de ballerina een stalker was en me wel zou smsen maar zo stalkerig was je niet, tot nu '' grijns ik en zet een stap in der kamer. '' Je hebt het al aardig naar jezelf? '' glimlach ik. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/27/2017 08:18 PM

Ian
Ik stap uit de auto vandaan en kijk grijnzend naar het grote gebouw en dan om naar mijn ouders, dit was een mooi moment. Niet dat ik eindelijk was geslaagd en echt ging studeren maar dat mijn ouders voor het eerst samen waren om mij weg te brengen. Dit maakt me best trots. Ik slinger mijn grote sporttas om mijn schouders, mn koffer in de eene hand en een kartonnen doos in mn andere en draai me voor het laatst naar mijn ouders. '' Ik zie jullie wel weer verschijnen '' lach ik, af scheid nemen van mn ouders is nooit moeilijk geweest dus zou het nu ook niet zo zijn. Langzaam loop ik mn kot in en ga eigelijk recht streeks naar boven toe, eerst deze spullen maar lozen voor ik derest zou gaan ontdekken. Ik zet de spullen op het bed en kijk de kamer rond, er stond niet veel. Meer dan een bed en een kast was er niet maar deze jaren kon ik het helemaal mezelf maken. Ik zet de doos op het lage kastje bij mn koffer en mn tas laat ik op mn bed zakken. Als eerst maar de ramen open gooien. Ik trek mn jas uit en ga in het raam kozijn zitten en geniet even van de vrij heid die ik nu nog heb, derest kwam later wel.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/26/2017 05:12 PM

Ian
Ik knik '' Zal ik gelijk doen, als het maar niet snachts is hoor want ik moet kunnen slapen anders heb ik een ochtend humeur '' plaag ik der en aai zacht over de onderkant van haar haren heen. Als ze los laat bijt ik op mn lip, ik was zo slecht in om mensen gedag te zeggen, misschien zag ik der nog maar je weet het nooit. Ik laat haar los als ze me los laat en knik '' Komt goed '' Zeg ik en stuur haar een snapchat met mn nummer, ze moest zelf maar kijken wat ze er mee ging doen. Ik kijk haar na tot ze in de auto zit en stap er zelf ook in dan ga naar huis toe.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/26/2017 07:15 AM

Ian
Deze week is zo voorbij gevlogen, we hebben veel leuke dingen mee gemaakt en ik heb dingen gezien wat ik nog nooit heb gezien. Mijn zicht was hierdoor groter geworden. Ook had ik er een nieuwe vriend bij, Olivia. Nooit gedacht dat zij zn leuke meid zo zijn waarmee ik heb kunnen lachen. De terug reis gaat ook snel voorbij en een rustige reis en voor ik het weet zijn we weer terug bij af, bij school. Ik neem mijn spullen mee en pak dan mijn koffer uit de bus en kijk om me heen, ik zie mijn moeder in de auto zitten wat ongeduldig. Ze had vast haast of hier geen zin in. Als ik naar de auto wil lopen zie ik Olivia aankomen en glimlach klein. '' Vast wel toch? Je hebt mn snap en als je wilt mag je mn nummer ook wel hoor '' plaag ik haar en knik naar der. '' Jij altijd '' glimlach ik en trek haar in mn armen '' Is er niemand nog voor je? ''vraag ik zacht terwijl ik haar knuffel.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/25/2017 03:33 PM

Ian
Ik knik '' even een paar dagen er tussen uit '' grinnik ik en knik eventjes. '' Het komt vast wel goed, misschien zien je ouders wel iets in je wat je zelf nog niet weet en vind je het misschien wel leuk '' probeer ik haar gerust te stellen '' De meeste mensen die hierna een opleiding doen worden niet waarvoor ze geleerd hebben '' glimlach ik zacht. Ik schiet in de lach '' Nou als ik dat wil kan ik dat vanaf hier ook wel hoor '' zeg ik en wiebel even met mn wenkbrauwen naar haar. Ik lach even zacht om haar en kijk op als de ober onze glazen vol schenkt en pak ook mijn glas beet '' Hm '' zeg ik even bedenkelijk en denk eventjes na maar al gauw volgt er een antwoord '' Een mooie zomer, een goed beginend schooljaar, dat we geslaagd zijn en een nieuwe vriendschap? Misschien weet jij nog meer? '' glimlach ik en kijk naar haar. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/24/2017 09:44 PM

Ian
'' Portugal '' grinnik ik en haal mijn schuoders op '' De meeste ouders suporten juist hun kind met waar ze goed in zijn en leuk vinden om te doen '' knik ik. '' Mijn ouders zijn een geval apart maar goed '' grijns ik. Ik haal mijn schouders op '' Je kan ook gewoon voorover leunen om wat te zeggen '' plaag ik haar en schud lachend mijn hoofd '' Jij irritant en handtastelijk? Dat kan ik ook hoor maar laten we bij mij handtastelijk maar overslaan, wat moet iedereen dan wel niet denken. Straks denken ze nog dat ik een pedofiel ben '' grap ik en bestel een rode wijn en een pasta zonder te kijken omdat ik niet kon kiezen. '' En lasagne is niet standaard?  '' laach ik zacht en geef mn menu kaart mee aan de ober. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  72  |  73  |  74  |  75  |  76  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page