O || At first sight I hated you, but what is next?

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  18  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/24/2017 09:30 PM

Olivia
"Mee waarheen?" vraag ik lachend. "Dat is gemakkelijk gezegd als je ouders het eens zijn met je keuze", zeg ik zacht, om hem niet te beledigen. "Ik kom naast je zitten zodat we elkaar tenminste verstaan", begin ik. "En daarbij kan je zo nog irriteren met mijn handtastelijkheid", grijns ik en por hem zachtjes in zijn zij. Ondertussen komen er stilletjes aan ook meer en meer leerlingen van onze school binnen. Zodra de hele tafel volledig is, komen er obers rond met de kaarten. Ik blader door de kaart, kies een wijn uit en de huisgemaakte lasagne. "Voor mij een lasagne, dat heb ik nog niet gegeten sinds we hier zijn", glimlach ik en leg de kaart weer gesloten neer. "Pasta is zo standaard", grijns ik. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/24/2017 09:44 PM

Ian
'' Portugal '' grinnik ik en haal mijn schuoders op '' De meeste ouders suporten juist hun kind met waar ze goed in zijn en leuk vinden om te doen '' knik ik. '' Mijn ouders zijn een geval apart maar goed '' grijns ik. Ik haal mijn schouders op '' Je kan ook gewoon voorover leunen om wat te zeggen '' plaag ik haar en schud lachend mijn hoofd '' Jij irritant en handtastelijk? Dat kan ik ook hoor maar laten we bij mij handtastelijk maar overslaan, wat moet iedereen dan wel niet denken. Straks denken ze nog dat ik een pedofiel ben '' grap ik en bestel een rode wijn en een pasta zonder te kijken omdat ik niet kon kiezen. '' En lasagne is niet standaard?  '' laach ik zacht en geef mn menu kaart mee aan de ober. 

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/25/2017 10:30 AM

Olivia
"Oh, ga je naar Portugal?" vraag ik nieuwsgierig. Zou hij er alleen heengaan? Met familie? Of met vrienden? Ik ben oprecht geïnteresseerd. "Ik kom er wel uit", zeg ik zacht. "Of dat hoop ik toch", voeg ik eraan toe. "Ohja? Voorover leunen? Zodat je in mijn decolleté kan gluren?" grijns ik. Ik begin zacht te lachen en reageer pas als ook ik mijn menukaart opnieuw aan de ober heb gegeven. "Dus ik mag beide zijn? Goed om te weten", zeg ik en geef hem een speels duwtje. Vrijwel meteen komen er obers langs die onze wijnen inschenken. Ik hef mijn glas op en richt het naar Ian. "Waar klinken we op?" vraag ik met een lieve en hoopvolle blik. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/25/2017 03:33 PM

Ian
Ik knik '' even een paar dagen er tussen uit '' grinnik ik en knik eventjes. '' Het komt vast wel goed, misschien zien je ouders wel iets in je wat je zelf nog niet weet en vind je het misschien wel leuk '' probeer ik haar gerust te stellen '' De meeste mensen die hierna een opleiding doen worden niet waarvoor ze geleerd hebben '' glimlach ik zacht. Ik schiet in de lach '' Nou als ik dat wil kan ik dat vanaf hier ook wel hoor '' zeg ik en wiebel even met mn wenkbrauwen naar haar. Ik lach even zacht om haar en kijk op als de ober onze glazen vol schenkt en pak ook mijn glas beet '' Hm '' zeg ik even bedenkelijk en denk eventjes na maar al gauw volgt er een antwoord '' Een mooie zomer, een goed beginend schooljaar, dat we geslaagd zijn en een nieuwe vriendschap? Misschien weet jij nog meer? '' glimlach ik en kijk naar haar. 

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/25/2017 10:41 PM

Ts - volgende dag
Olivia
Vandaag vliegen we weer terug naar huis. Het is sneller voorbij gegaan dan ik had gedacht. Met Ian aan mijn zijde was het gezelliger dan ik had durven hopen. Zijn woorden dwalen nog rond in mijn hoofd. 'Op het begin van een nieuwe vriendschap?' Ik krijg er nog steeds een glimlach van op mijn gezicht. Die glimlach verdwijnt als ik denk aan het feit dat onze wegen hier ook scheiden. Na al die jaren, al het geplaag is er een vriendschap van gekomen die nu eindigt omdat het eigenlijk te laat was. Ik rol mijn koffer naar de bus en neem er plaats. Hopelijk zijn we snel thuis zodat ik alles op een rijtje kan zetten. Al snel zijn we bij de luchthaven en even snel zijn we weer thuis. Als we aankomen aan de schoolpoort neem ik snel mijn koffer en zet ik me aan de kant om naar de rest en de ouders te kijken. Ik stap naar Ian toe en kijk hem aan met een trieste glimlach. "Hopelijk zie ik je nog eens", zeg ik zacht en kijk naar de grond zodat hij mijn waterige ogen niet kan zien. "Mag ik één knuffel?" vraag ik dan met een lieve stem. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/26/2017 07:15 AM

Ian
Deze week is zo voorbij gevlogen, we hebben veel leuke dingen mee gemaakt en ik heb dingen gezien wat ik nog nooit heb gezien. Mijn zicht was hierdoor groter geworden. Ook had ik er een nieuwe vriend bij, Olivia. Nooit gedacht dat zij zn leuke meid zo zijn waarmee ik heb kunnen lachen. De terug reis gaat ook snel voorbij en een rustige reis en voor ik het weet zijn we weer terug bij af, bij school. Ik neem mijn spullen mee en pak dan mijn koffer uit de bus en kijk om me heen, ik zie mijn moeder in de auto zitten wat ongeduldig. Ze had vast haast of hier geen zin in. Als ik naar de auto wil lopen zie ik Olivia aankomen en glimlach klein. '' Vast wel toch? Je hebt mn snap en als je wilt mag je mn nummer ook wel hoor '' plaag ik haar en knik naar der. '' Jij altijd '' glimlach ik en trek haar in mn armen '' Is er niemand nog voor je? ''vraag ik zacht terwijl ik haar knuffel.  

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/26/2017 10:07 AM

Olivia
Ondanks het triestige van de situatie kan hij me toch aan het lachen brengen. "Stuur die dan maar meteen door. Ben ik nog een grotere stalker dan normaal", grijns ik. Het voelt vreemd veilig om door zijn armen omsloten te worden. Zijn woorden erbij maken het helemaal af. Ik haal mijn hoofd van tegen zijn borst en kijk rond. "Jawel", zeg ik zacht. Ik laat mijn armen zakken en stop zo de omhelzing. "Ik spreek je nog", zeg ik en wandel dan bij hem weg. Onderweg naar de auto veeg ik een traan uit mijn ooghoek. Als ik aankom bij de auto stapt mijn moeder uit, opent de autokoffer en schuift mijn koffer erin. Ik kan er niet aandoen maar ik werp nog eens een blik op Ian en krijg een steek in mijn borstkas. "Ik wist niet dat jullie zo close waren", merkt ze op. "Ik ook niet", mompel ik en kijk haar kort aan. "Alles gaat veranderen hè?" vraag ik zacht. "Het komt wel goed, liefje", zegt met een zwakke glimlach. Ze start de motor en zo rijden we weg. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/26/2017 05:12 PM

Ian
Ik knik '' Zal ik gelijk doen, als het maar niet snachts is hoor want ik moet kunnen slapen anders heb ik een ochtend humeur '' plaag ik der en aai zacht over de onderkant van haar haren heen. Als ze los laat bijt ik op mn lip, ik was zo slecht in om mensen gedag te zeggen, misschien zag ik der nog maar je weet het nooit. Ik laat haar los als ze me los laat en knik '' Komt goed '' Zeg ik en stuur haar een snapchat met mn nummer, ze moest zelf maar kijken wat ze er mee ging doen. Ik kijk haar na tot ze in de auto zit en stap er zelf ook in dan ga naar huis toe.  

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/27/2017 08:10 PM

Ts - einde zomervakantie
Olivia
Vandaag is het dan zover. Mama en ik zitten in de auto, terwijl papa en mijn oudste neef in een busje achter ons rijden. We komen aan, parkeren de auto's en ik doe de deur voor de eerste keer met mijn sleutel open. Ik ben zo tevreden met mijn kot dat ik er maar niet over kon ophouden de afgelopen weken. Uiteindelijk zijn we er uitgeraakt welke studierichting ik ga doen. Mijn ouders waren het er gelukkig over eens dat ik op kot mag, om verantwoordelijker te worden en te leren om op mijn eigen benen te staan. Pap en Gilles gaan alvast wat dozen halen, terwijl mam en ik naar mijn kamer gaan. De gemeenschappelijke ruimtes zien er momenteel nog netjes uit. Als we voorbij de woonkamer wandelen zitten er 2 meiden naar tv te kijken. "Hey Olivia", zegt Magali. "Hey", antwoord ik met een glimlach. "Let niet op het lawaai", glimlach ik. Mam en ik stappen verder door naar mijn kamer. 
Niet veel later staat alles er eigenlijk al klaar van meubels. Ik moet enkel nog de dozen uitpakken. Ik sta hen aan de deur uit te zwaaien en zet me dan neer op de drempel. Dit is weeral een nieuwe fase in mijn leven en hij is nu al beter ingezet dan ik had durven dromen. Hopelijk wordt het nu gemakkelijker om echte vrienden en vriendinnen te maken dan voorheen. Ik kijk naar de mensen die allemaal voorbij rijden of wandelen, haal diep adem en sta dan weer recht. 

https://www.instagram.com/p/BSED96DD7sd/?taken-by=zoella

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/27/2017 08:18 PM

Ian
Ik stap uit de auto vandaan en kijk grijnzend naar het grote gebouw en dan om naar mijn ouders, dit was een mooi moment. Niet dat ik eindelijk was geslaagd en echt ging studeren maar dat mijn ouders voor het eerst samen waren om mij weg te brengen. Dit maakt me best trots. Ik slinger mijn grote sporttas om mijn schouders, mn koffer in de eene hand en een kartonnen doos in mn andere en draai me voor het laatst naar mijn ouders. '' Ik zie jullie wel weer verschijnen '' lach ik, af scheid nemen van mn ouders is nooit moeilijk geweest dus zou het nu ook niet zo zijn. Langzaam loop ik mn kot in en ga eigelijk recht streeks naar boven toe, eerst deze spullen maar lozen voor ik derest zou gaan ontdekken. Ik zet de spullen op het bed en kijk de kamer rond, er stond niet veel. Meer dan een bed en een kast was er niet maar deze jaren kon ik het helemaal mezelf maken. Ik zet de doos op het lage kastje bij mn koffer en mn tas laat ik op mn bed zakken. Als eerst maar de ramen open gooien. Ik trek mn jas uit en ga in het raam kozijn zitten en geniet even van de vrij heid die ik nu nog heb, derest kwam later wel.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  18  |  »  |  Last

« Back to forum