Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  74  |  75  |  76  |  77  |  78  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/21/2017 11:09 PM

Ian
Heerlijk rustig leg ik op het strand tot er een schaduw over mn hoofd gaat, even denk ik dat de wolken voor de zon ga maar een seconde erna voel ik een rare verstuiving over mn buik heen gaan en open me ogen en zie daar Olivia staan met der zonnebrand creme. '' Goedemorgen melkfles '' Grijns ik terug en kom rechtop zitten en wrijf de spray uit over mijn buik en borst heen. '' Ik verbrand niet, tenzij de zon 40/ 50 graden schijnt '' plaag ik der en klop op mn handdoek. '' Zo wordt je nooit bruin met die laag creme '' grap ik en pak het flesje aan. '' Dus je komt alleen maar om die zonnebrand creme van je, gezellig weer '' '' Wil je alsjeblieft mn rug insmeren allerliefste Ian '' Probeer ik met een meisjes stem te zeggen. '' Nou omdat je het zo lief vraagt '' antwoord ik op mezelf en trek de dop eraf, '' Wat wil je op je rug voor tekening? Een zon? Smiley? '' plaag ik. Ik haal haar haren aan de kant en spray over haar rug heen '' Hou ze even vast wil je '' zeg ik en haal der touwtje op der rug los en smeer alles in een geheel in.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/21/2017 10:39 PM

Ian
Ik stap de bus in als die klaar staat, verbazend naar welk strand we zouden gaan. Na een stukje gereden te hebben zie ik de golven al heen en weer gaan. Ik stap grijnzend uit en laat mijn ogen over het strand heen gaan, het was echt verbaasd inwekkend mooi. Ik trek mijn schoenen uit en zet de eerste stap in het zand met mn blote voeten en voel het heerlijke zand zich vermengen met mijn voeten. Ik zoek een mooi plekje op het strand waar ik mn spullen neerleg en mijn handdoek uitvouw. Ik zie wat mensen zich goed insmeren en schud lachend mijn hoofd, bang dat ze verbrand worden. Hier heb ik bijna nooit last van. Ik trek mijn shirt van mijn lichaam af en laat me op mn handdoek zakken en ga eerst van de zon genieten voor ik een duik neem in het water.

6.jpg 

Reply Edited on 07/21/2017 10:41 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/21/2017 08:45 PM

Ian
Vrijdag, het einde van de week is al weer begonnen. Vandaag was onze laatste dag om wat te gaan doen want morgen vroeg zouden we al gaan vertrekken. Deze dag was niet heel speciaal, een relax dag na een drukke week. Het was een leuke week, veel activiteiten en ik heb veel van de omgeving kunnen zien, niet te vergeten! Olivia is een soort van vriend van me geworden, we hebben het wel gezellig gehad deze dagen. Ik sta op uit mn bed vandaan en trek mn koffer onder mn bed vandaan. We zouden vanavond laat terug zijn dus het leek mij al verstandig dat ik de meeste dingen alvast inpak zodat ik morgen ochtend vroeg niet alles hoef te doen en niks vergeet. Ik trek voor vandaag een zwembroek aan en een makkelijk shirt aangezien we toch naar het strand zouden gaan en laat mijn haar voor wat het is, ik was namelijk van plan om nog te gaan zwemmen. Ik pak nog wat laatste dingetjes die ik in mn rugtas doe en ga naar beneden toe waar we moeten verzamelen in de lobby om vervolgens naar het strand te lopen. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/20/2017 08:29 PM

Ian
Ik haal mn schouders op '' Het is nog steeds dezelfde sfeer als voordat jij kwam dus het ligt niet aaan jou '' knik ik en ik kijk hoe ze de cocktail flink naar binnen werkt. '' He rustig aan, je moet niet dronken worden '' lach ik zacht en laat me van het muurtje afzakken, ik draai me om en leun dan tegen het muurtje aan zodat ik Olivia makkelijker kan aan kijken. '' Hm jammer, ik had nou net gehoopt dat je je eigen feestje mee zou nemen hier naartoe '' grijns ik maar ze blijft serieus kijken, ik had haar echt tegen der zin in hier heen gebracht volgens mij. Ik kijk voor me uit en bijt eventjes op mn lip '' Nou ik zal je niet verder storen dan '' knik ik en ga rechtop staan. '' Ik ga opzoek naar mijn eigen lookbroodfeestje '' zeg ik en drink mijn flesje leeg, zet die op een tafel. Ik kijk om en als ik Olivia zie moet ik toch even lachen en loop naar binnen waar ik aan de bar ga zitten en bestel wat verschillende kaashapjes en een nieuw drankje.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/20/2017 08:07 PM

Ian
Ik zie Olivia haar hoofd over de balustrade heen gaan en moet lachen om haar gezichtsuidrukking die ik net aan kan zien. Ik hou mn mobiel in mn hand en kijk intussen op facebook maar krijg niks terug van Olivia. Dan moet ik hem straks zelf maar opdrinken. Ondertussen zit ik al weer aan een nieuw glas als ik Olivia aan zie komen lopen en moet zacht lachen om wat ze zegt. '' Hoezo niet? Het is gezellig '' knik ik en trek het glas voor haar handen weg. '' Nah ah '' knik ik '' Kom is naast papa Ian zitten '' zeg ik en klop op het muurtje naast me en geef haar dan het glas '' Ik hoop dat je het lust, anders moet ik het zelf maar opdrinken '' grinnik ik. Ik neem een slok van mn eigen drinken en frons dan eventjes. '' Maare waar zijn al die lekkere dingentjes nu voor in mijn buik? '' vraag ik verontwaardigd aan der en schiet dan in de lach '' Ik kreeg nou net honger '' zeg ik en kijk eventjes naar der. '' Waar is je Pyjama? Ik dacht dat het een pyjamaparty werd, ben ik voor niks in mn trainingsbroek '' zucht ik drmaatisch.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/20/2017 07:40 PM

Ian
Ik geniet eventjes tot de rest van de groep ook buiten komt zitten en voel een koud flesje mn handen in glijden, een biertje. Ik kijk grijnzend op. '' De leraren zijn al naar de kamers toe '' hoor ik ze zeggen en ik neem een slok, dit was hier best lekker. Ik ga rechtop zitten als mn mobiel trilt en ik frons even als ik een snap krijg van Olivia, hoe komt zij nou weer aan mijn snap? Vraag ik mezelf af en kijk naar de achtergrond en grijns even. Ik loop naar de andere kant van het zwembad en kijk naar de vierde etage en zie haar haren zacht wapperen. Ik maak een snapchat hiervan en stuur die naar Olivia met een bijschrift: Er staat hier een koude cocktail klaar voor dit meisje op de vierde. Ik neem nog een slok en loop dan naar binnen toe waar ik een cocktail bestel en maak er een foto van en stuur hem naar Oliva met de volgende bijschrijft: Hij wordt koud. Ik pak hem op en ga naar buiten, ik zet het glas op een muurtje en ga ernaast zitten en wacht rustig af op wat Olivia hierop te zeggen had. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/20/2017 07:16 PM

Ian
'' Is niet te zien aan je '' grinnik ik en knik instemmend '' Ja en dan vooral warm, lekker stinken '' knik ik hevig '' Denk niet dat ze dat in het hotel hebben '' pruil ik naar haar en zak wat onderuit. '' En stiekem dan? '' zeg ik en wiebel met mn wenkbrauwen en lach eventjes. '' Nou ik heb het de heledag al volgehouden met je hoor, het is denk meer andersom '' '' Ik snurk hoor '' grap ik. '' Arme Olivia ligt alleen '' plaag ik aan der '' Ik zou dat oook wel willen, een heel bed voor mezelf '' grinnik ik '' Niet wachten tot iemand klaar is met douche '' grinnnik ik. Als we er eindelijk uit mogen stap ik naar buiten, ik pak bij de leerkrachten mijn kamer sleutel en dan mijn koffer, voor ik wat wil zeggen tegen Olivia kijk ik op en zie ik haar niet meer en haal eventjes mn schouders op. Ik kijk op mn kamersleutel '' 413 '' zeg ik tegen mn kamergenoot en begin te lopen. Eenmaal in de kamer claim ik het goede kant van het bed en trek hem uit elkaar tot 2x een eenpersoons bed, ik hoefde niet lekker knus met hem te liggen. Ik ruim snel mn kast en pak wat spullen eruit die ik nodig heb en verdwijn in de douche. Als ik klaar ben trek ik mn trainingsbroek aan en een simpel shirt en ga beneden bij het zwembad liggen met mn telefoon. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/20/2017 04:51 PM

Ian
Ik lach zachtjes om haar als ze zegt dat ik het niet slecht zou doen als model. '' Bedankt voor je compliment, denk ik '' glimlach ik klein. Ik kijk naar Jill en grijns '' Ja wie weet, misschien moeten we het haar vragen '' grao ik en ik draai me weer terug om naar Olivia en schud mn hoofd '' Nee hoor dat valt wel mee, ik moet me meer inhouden om je niet te plagen '' plaag ik der en steek mn tong naar der uit. '' Ja ja, ik zou de bus ook maar de schuld geven als ik jou was '' knik ik en pak mn spullen alvast een beetje in. '' Ja een douche zou heerlijk zijn na die lange vlucht '' glimlach ik en frons naar der als ze begint over een foodparty '' Honger? '' grinnik ik '' Je mag ook wel bij mij hoor op de kamer als je iemand perse wilt '' plaag ik haar en kijk weer uit het raam vandaan naar de zon die al langzamerhand onder gaat, de lucht was echt mooi nu. Ik pak zelf mn mobiel en maak eventjes een foto en kijk dan door mn instagram heen en like het een en ander.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/16/2017 07:53 PM

fay
Ik glimlach naar hem '' Dat is niet wat ik bedoel, dat weet ik allemaal wel '' grinnik ik zacht en knik eventjes als hij zegt dat hij moet gaan en bijt op mn lip. Ik kijk toe hoe hij wegrijdt en zwaai eventjes en loop dan naar binnen. '' Waar ben jij geweest? '' Hoor ik mn vader achter me roepen en zie hem samen met mijn moeder bezorgt aankomen lopen. '' Meneer Woods zijn nieuwe baan voorleggen, aangezien ik nogsteeds geen goede brieven kan schrijven ben ik langs geweest '' Zeg ik. '' Zolang? Voortaan moet er iemand mee '' zeggen ze streng. Ik knik enkel '' De weg kwijt geraakt, iemand meenemen voortaan is wel verstandig '' zeg ik en loop door naar mijn kamer en kijk uit mn raam vandaan.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/14/2017 03:55 PM

Ian
'' Ik zou het toch proberen om de reis niet voor je te verpesten? Nou daar ben ik mee bezig hoor, het is echt moeilijk '' grap ik, eigenlijk was het omgaan met haar nog lang niet zo erg. Op school leek ze wel heel anders, misschien kwam het door die meiden of wat anders maar goed. Ik schiet in de lach om wat ze zegt '' Ik dacht dat je het had over de foto's die ik had gemaakt van jou '' zeg ik '' Die waren toch niet zo slecht ''. '' Maar ik model? Nee sla dat maar over hoor, ik wil een echte baan zelfs een poging hoeft niet van me '' grinnik ik. Ik kijk weer naar Jill en knipoog naar der om het alleen maar erger te maken en kijk lachend om naar Olivia. '' Als het waar is dat ze me wilt weet ik zeker dat ze jaloers is nu '' grap ik en ik knik. '' Gelukkig maar dat je het gezellig hebt met me, dan heb ik toch nog ergens mn best voor gedaan ''. '' Tsja meiden '' grap ik en kijk fronsend om '' Nee grapjas '' zeg ik '' Als ik haar leuk had gevonden had ik wel naast haar gaan zitten, geen hulp voor nodig '' grinnik ik en kijk naar Olivia '' He niet te handtastelijk worden he, wordt alleen maar erger met jou '' plaag ik haar en kijk langs haar naar buiten toe en dan naar de tijd '' Volgens mij zijn we er bijna '' glimlach ik en neem een slokje water uit mn flesje nadat ik deze uit mijn tas vandaan heb gevist.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  74  |  75  |  76  |  77  |  78  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page