O || At first sight I hated you, but what is next?

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  18  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/20/2017 07:59 PM

Olivia
Ik krijg als snel een snap van Ian terug, waardoor ik verbaasd over de balustrade heen kijk. Ik zie hem daar staan en moet zacht lachen. Ik antwoord expres niet. Ik bijt op mijn lip als ik zijn snap lees, wilt hij nu echt dat ik naar hem toekom? Ook op deze snap antwoord ik niet. Ik slaak een zucht en ga weer naar binnen. Uit mijn kast haal ik snel een simpel jurkje waar ik ook geen bh onder kan dragen, anders moet ik die ook nog gaan zoeken. Ik neem de sleutel en mijn mobiel en ga zo snel mogelijk naar beneden. Ik kijk om me heen om te zien of ik Ian vind en zie hem daar zitten op een muurtje, met een cocktail naast hem. "Ik kom me aangeven als 'meisje op het vierde'", grijns ik en bijt dan op mijn lip. "Maar ik heb niet echt zin om hier te blijven", zeg ik terwijl ik achter me wijs waar bijna alle anderen zijn. "Dus als het niet geeft neem ik deze graag mee", zeg ik en strek mijn hand uit naar het glas.

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/20/2017 08:07 PM

Ian
Ik zie Olivia haar hoofd over de balustrade heen gaan en moet lachen om haar gezichtsuidrukking die ik net aan kan zien. Ik hou mn mobiel in mn hand en kijk intussen op facebook maar krijg niks terug van Olivia. Dan moet ik hem straks zelf maar opdrinken. Ondertussen zit ik al weer aan een nieuw glas als ik Olivia aan zie komen lopen en moet zacht lachen om wat ze zegt. '' Hoezo niet? Het is gezellig '' knik ik en trek het glas voor haar handen weg. '' Nah ah '' knik ik '' Kom is naast papa Ian zitten '' zeg ik en klop op het muurtje naast me en geef haar dan het glas '' Ik hoop dat je het lust, anders moet ik het zelf maar opdrinken '' grinnik ik. Ik neem een slok van mn eigen drinken en frons dan eventjes. '' Maare waar zijn al die lekkere dingentjes nu voor in mijn buik? '' vraag ik verontwaardigd aan der en schiet dan in de lach '' Ik kreeg nou net honger '' zeg ik en kijk eventjes naar der. '' Waar is je Pyjama? Ik dacht dat het een pyjamaparty werd, ben ik voor niks in mn trainingsbroek '' zucht ik drmaatisch.  

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/20/2017 08:23 PM

Olivia
Hij trekt het glas voor mijn handen weg en met een zuur gezicht ga ik naast hem zitten. "Gezellig? Ja vast totdat ik aankwam", zucht ik en neem de cocktail aan. Ik neem het rietje in mijn mond en drink flink door. "De pyjama/foodparty was enkel in mijn kamer en verplaatst zich niet daarbuiten", zeg ik verontschuldigend. "Het spijt me", zeg ik alsof ik ook echt medelijden heb. "En als je me hier nog lang wilt houden heb je pech want ik wil graag gaan verder feesten, al is het in mijn eentje. Uitnodigingen zijn moeilijk te krijgen, zie je", leg ik uit met een serieuze toon, terwijl ik een glimlach moet onderdrukken. Ik neem nog een slok van de cocktail en kijk voor me naar de rest die in het zwembad of aan de kant zitten. Iedereen ziet er gelukkig uit en kunnen het blijkbaar plotseling ook allemaal goed met elkaar hebben. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/20/2017 08:29 PM

Ian
Ik haal mn schouders op '' Het is nog steeds dezelfde sfeer als voordat jij kwam dus het ligt niet aaan jou '' knik ik en ik kijk hoe ze de cocktail flink naar binnen werkt. '' He rustig aan, je moet niet dronken worden '' lach ik zacht en laat me van het muurtje afzakken, ik draai me om en leun dan tegen het muurtje aan zodat ik Olivia makkelijker kan aan kijken. '' Hm jammer, ik had nou net gehoopt dat je je eigen feestje mee zou nemen hier naartoe '' grijns ik maar ze blijft serieus kijken, ik had haar echt tegen der zin in hier heen gebracht volgens mij. Ik kijk voor me uit en bijt eventjes op mn lip '' Nou ik zal je niet verder storen dan '' knik ik en ga rechtop staan. '' Ik ga opzoek naar mijn eigen lookbroodfeestje '' zeg ik en drink mijn flesje leeg, zet die op een tafel. Ik kijk om en als ik Olivia zie moet ik toch even lachen en loop naar binnen waar ik aan de bar ga zitten en bestel wat verschillende kaashapjes en een nieuw drankje.  

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/21/2017 11:10 AM

Olivia
"Ik word heus niet dronken van één cocktail", werp ik verdedigend terug met een lachje. "Nou niet dus, het feestje is nog steeds te vinden op de vierde verdieping", grijns ik en nip nogmaals aan mijn cocktail. Ik bijt op mijn lip als hij zijn flesje leegdrinkt en dan bij me vandaan wandelt. Waarom moet ik ook altijd alles verpesten? Ik drink de cocktail in een snel tempo leeg en ren dan naar de plek waar ik hem naar binnen zag gaan. Ik leg mijn handen op zijn schouders en praat over zijn schouder om hem te laten schrikken. "Hé, is er ook een hapje voor mij?" grijns ik. Ik ga naast hem zitten en kijk hem hoopvol aan. "Waarom ben je niet bij je vrienden?" vraag ik verward. "Die zijn vast gezelliger dan ik...", mompel ik. 
 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/21/2017 08:45 PM

Ian
Vrijdag, het einde van de week is al weer begonnen. Vandaag was onze laatste dag om wat te gaan doen want morgen vroeg zouden we al gaan vertrekken. Deze dag was niet heel speciaal, een relax dag na een drukke week. Het was een leuke week, veel activiteiten en ik heb veel van de omgeving kunnen zien, niet te vergeten! Olivia is een soort van vriend van me geworden, we hebben het wel gezellig gehad deze dagen. Ik sta op uit mn bed vandaan en trek mn koffer onder mn bed vandaan. We zouden vanavond laat terug zijn dus het leek mij al verstandig dat ik de meeste dingen alvast inpak zodat ik morgen ochtend vroeg niet alles hoef te doen en niks vergeet. Ik trek voor vandaag een zwembroek aan en een makkelijk shirt aangezien we toch naar het strand zouden gaan en laat mijn haar voor wat het is, ik was namelijk van plan om nog te gaan zwemmen. Ik pak nog wat laatste dingetjes die ik in mn rugtas doe en ga naar beneden toe waar we moeten verzamelen in de lobby om vervolgens naar het strand te lopen. 

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/21/2017 10:33 PM

Olivia
Het is al vrijdag. Wat zijn deze dagen snel voorbij gegaan. We hebben zoveel leuke dingen gedaan dat het voorbij is gevlogen. Ian en ik zijn verbazend genoeg vrienden geworden en hebben al leuke momenten gehad. Ik trek mijn bikini aan, stop het blousje in mijn strandtas en trek er snel een topje en shortje over aan. Ik ben helemaal klaar om te gaan. Ik graai nog snel de zonnecrème mee voordat ik de deur uitga naar de lobby, waar we moeten verzamelen. Het is blijkbaar nog een klein eindje rijden naar het speciale strand waar ze heen willen gaan. 
Na een kort ritje op de bus komen we aan bij het strand. Ik spring met een brede glimlach van de bus en loop achter de anderen aan naar het strand. Ik zoek een plekje, een eindje verder van de andere meiden en leg mijn handdoek open. Genieten maar. 

http://weheartit.com/entry/219675396?context_page=9&context_query=zoella+beach&context_type=search
http://weheartit.com/entry/219676486?context_page=9&context_query=zoella+beach&context_type=search

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/21/2017 10:39 PM

Ian
Ik stap de bus in als die klaar staat, verbazend naar welk strand we zouden gaan. Na een stukje gereden te hebben zie ik de golven al heen en weer gaan. Ik stap grijnzend uit en laat mijn ogen over het strand heen gaan, het was echt verbaasd inwekkend mooi. Ik trek mijn schoenen uit en zet de eerste stap in het zand met mn blote voeten en voel het heerlijke zand zich vermengen met mijn voeten. Ik zoek een mooi plekje op het strand waar ik mn spullen neerleg en mijn handdoek uitvouw. Ik zie wat mensen zich goed insmeren en schud lachend mijn hoofd, bang dat ze verbrand worden. Hier heb ik bijna nooit last van. Ik trek mijn shirt van mijn lichaam af en laat me op mn handdoek zakken en ga eerst van de zon genieten voor ik een duik neem in het water.

6.jpg 

Reply Edited on 07/21/2017 10:41 PM.

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/21/2017 11:01 PM

Olivia
Als iedereen zich heeft genesteld, kijk ik rond, niet echt opzoek naar iemand, maar misschien wel stiekem naar Ian. Ik merk hem op en besluit om even naar hem toe te gaan, aangezien ik hem nog niet heb gesproken vandaag. Ik neem mijn zonnebrandcrème mee en wandel op mijn blote voeten naar hem toe. Ik spray op zijn buik en kijk hem grijnzend aan. "Goeiemorgen sunsh", zeg ik en stop. "Kreeft", grijns ik. "Je moet je insmeren hoor, straks verander je er nog in", knik ik met volle overtuiging. "Of help mij in ieder geval met mijn rug", pruil ik en stop het flesje in zijn handen. Ik ga op de zijkant van zijn handdoek zitten met mijn rug naar hem toe, zodat ik hem bijna geen andere keus laat, maar ik ken zijn streken dus ik ben voorbereid op andere dingen ook. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/21/2017 11:09 PM

Ian
Heerlijk rustig leg ik op het strand tot er een schaduw over mn hoofd gaat, even denk ik dat de wolken voor de zon ga maar een seconde erna voel ik een rare verstuiving over mn buik heen gaan en open me ogen en zie daar Olivia staan met der zonnebrand creme. '' Goedemorgen melkfles '' Grijns ik terug en kom rechtop zitten en wrijf de spray uit over mijn buik en borst heen. '' Ik verbrand niet, tenzij de zon 40/ 50 graden schijnt '' plaag ik der en klop op mn handdoek. '' Zo wordt je nooit bruin met die laag creme '' grap ik en pak het flesje aan. '' Dus je komt alleen maar om die zonnebrand creme van je, gezellig weer '' '' Wil je alsjeblieft mn rug insmeren allerliefste Ian '' Probeer ik met een meisjes stem te zeggen. '' Nou omdat je het zo lief vraagt '' antwoord ik op mezelf en trek de dop eraf, '' Wat wil je op je rug voor tekening? Een zon? Smiley? '' plaag ik. Ik haal haar haren aan de kant en spray over haar rug heen '' Hou ze even vast wil je '' zeg ik en haal der touwtje op der rug los en smeer alles in een geheel in.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  18  |  »  |  Last

« Back to forum