Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 04:08 PM

Fayena
Ik knik en kijk via het raam naar binnen en merk dat het al best laat is. “ Wil je blijven? Het is best laat al “ vraag ik voorzichtig aan hem. Ik knik als hij zegt dat hij er nog aan moet wennen “ als het goed is kom je Ashley niet meer tegen “ lach ik zacht. Ik sta op en veeg m’n kont af “ dus wat doe je? Ik ga in iedergeval naar binnen aangezien het niet een van de warmste avonden is “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 03:56 PM

Fayena
Ik knik lachend “ ja raar maar waar, ik heb het geprobeerd vandaag, m’n afspraak belde af dus ik had tijd maar ja veel is er niet van gekomen “ knik ik. “ Ja oké, dat was meer zelfverdediging maar je hent mij beschermd “ knik ik glimlachend “ Naja Ashley “ grijns ik eventjes. Als hij zegt dat z’n beeld een beetje is veranderd klinkt het niet echt positief. “ Hm ja dat moet ook wel met dit beroep net als met die van jou “ knik ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 03:47 PM

Fayena
Ik moet zacht lachen en knik “ ja wel een beetje “ grap ik. “ nee het is nu al eenmaal gebeurd “ knik ik en als hij me nog bijles wilt geven glimlach ik “ gelukkig want ik heb echt je hulp nodig “ glimlach ik lachend. Ik luister eventjes naar hem en schud m’n hoofd “ in het begin niet, tot gister avond dat ik gelet echt mee kreeg, het is wel een goed veranderd “ knik ik “ je bent best zorgzaam “ grijns ik eventjes. “ en jij? Dat ik binnen liep gisteren? “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 03:37 PM

Fayena
Ik glimlach klein en voel zijn hand en staar even naar hem. Als hij het snapt ben ik wat verbaasd en pak z’n hand vast en haal die van m’n kin af. “ het is oke, ik ben blij dat je eerlijk bent tegen me “ knik ik en haal m’n schouders op “ Misschien wel makkelijker maar beter? “ glimlach iknrventjes. Ik haal mijn schouders op “ tuurlijk wil ik nog bijles van jou, als jij die nog wilt geven? “ vraag ik aan hem “ ik snap het als je even niet bij mij in de buurt wilt zijn “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 03:29 PM

Fayena
Ik zucht zacht “ Jason je bent echt een hele leuke jongen waar ik me echt aangetrokken tot voel maar je weet zelf ook denk wel dat ik mijn werk niet kan combineren met een relatie “ mompel ik en kijk hem eventjes aan “ Dan heb ik het gevoel dat ik vreemdga en dat kan ik een ander echt niet aandoen en ik vind m’n werk ook veel te leuk om het los te laten “ zucht ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 03:19 PM

Fayena
Ik zucht even “ Voorzichtiger doen “ knik ik en knijp toch nog vriendelijk in z’n boven been en glimlach klein. “ Nou het gaat wel om het geld anders doe je het werk niet “ knik ik en moet toch een beetje lachen. Als hij weer z’n hoofd schud en nee zegt voel ik me al weer lichtelijk geïrriteerd raken en voor ik er weer overwin kon gaan voel ik zijn lippen op de mijne planten en zoen dan even mee en laat dan snel los en schrik “ Was dit voor Fayena of Ashley?” Zeg ik wat verward “ Ashley zoent niet met klanten en Fayena kan geen relatie hebben “ zeg ik snel en kijk onwennig om me heen. Fijn vond ik het zeker maar ik kon het niet.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 03:10 PM

Fayena
Ik frons even om wat hij zegt “ je hebt me beloofd voorzichtig te doen he “ zucht ik als ik hoor dat hij onder vuur werd gehouden. Ik slik eventjes en kan ook niet meer boos zijn “ maar natuurlijk heb je wel het geld anders is het zonde om je keven erop te wagen “ knik ik en zucht eventjes. Ik klop naast me op het bankje “‘pas op voor splinters “ mompel ik. “ ga je me nog vertellen wat je wilde zeggen voordat je uit je plaat ging en duwde? “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 03:02 PM

Fayena
Ik rol weer met m’n ogen “ oh mij doe je geen pijn ik ben ondertussen wel wat gewend “ knik ik en ik ga op het houten bankje voor het huis zitten. “
Ja dat is het zeker, je werd echt boos om niks “ knik ik en trek m’n badjas beter dicht om me heen. “ Jason ik zei al ik heb genoeg van je sorrys “ zucht ik even en kijk even naar z’n kleding “ moet jij niet werken ofzo dat je hier staat? “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 02:53 PM

Fayena
Ik trek m’n wenkbrauw op en sla m’n armen over elkaar “ ik doe niet aan romantiek dus stop daar maar mee “ zeg ik zonder er bij na te denken. “ Oh niet dat dacht ik even je duwt me ook maar dat wilde je zeker ook niet? Net als je boze reactie wat echt nergens oo sloeg “ zeg ik. “ ik heb genoeg van je sorrys Jason “ zeg ik “ we zijn te close geworden en dat kan ik niet hebben in m’n werk “ knik ik en kijk om naar m’n ouders “ ik ben er klaar mee om interesse in je te tonen terwijl jij alle vertrouwen de heletijd afhakt “ zucht ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 02:46 PM

Fayena
Ik kijk op als ik wat tegen mijn raam aan hoor en stap weer uit bed. Ik trek m’n badjas weer aan en kijk door het raam. Ik schrik als Jason er staat. Ik trek m’n gordijn weer dicht en knoop alles beter dicht en ga dan naar beneden en sluip de deur uit “ ben je gek geworden “ sis ik. “ wat denk je, je gooit maar dingen tegen het raam in hoop dat je mij raakt? “ zeg ik nog steeds boos “ wat doe je hier? “

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page