ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 02:16 PM

Fayena
Ik rol m’n ogen als hij in eens zo uit zijn plaat gaat en blijf gewoon staan. Als hij me aan de kant duwt kijk ik boos om “ ja ren maar weer weg ik ben blij dat je m’n vriend niet bent “ roep ik boos en gooi het glas water achter hem tegen de muur en dan hoor ik de deur dicht gaan “ krijg toch een s ballen “ roep ik geïrriteerd en laat me op de bank zakken en gil even uit frustratie. Daarom wilde ik niet te close worden met mensen, het liep altijd fout.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 02:21 PM

Jason
Als ik thuis ben gooi ik mijn autosleutels door de kamer. Ik heb het dit keer echt verpest. Zou ze het menen dat ze blij is dat ik niet haar vriend ben? Ik zucht en gooi woest de tafel om. Ik laat me op de bank vallen en zucht diep. Wat moet ik nou doen? Ik ben een idioot. Fayena is echt heel boos op me. Ik ga rechtop zitten en wrijf weer in mijn gezicht.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 02:25 PM

Fayena
Ik ga even op de bank liggen en probeer nergens over na te denken zodat ik weer mezelf wordt. Ik zucht diep en kom overeind. Ik ruim het gebroken glas op en dweil het water op en als ik m’n ouders thuis zie komen ren ik naar boven toe zodat ik hun gemopper ook niet nog eens hoor, dat kon ik er niet nog eens bij hebben. Ik neem plaats op m’n bed en begin het huiswerk te maken maar ook dat geef ik gauw op want zonder Jason z’n hulp lukte het niet.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 02:34 PM

Jason
De hele dag door maak ik dingen stuk en ruim het weer op. 's avonds moet ik weer werken en rijd naar de afgesproken plek. Ik heb het adres en mijn tijdelijke partner rijdt achter me aan. Als we er zijn stap ik uit en ram de deur open. Ik zet een stap naar binnen en er wordt al meteen op me geschoten. Dom, nu weet ik meteen waar ze zitten. Ik schiet één keer en raak hem in zijn schouder waardoor hij zijn pistool laat vallen. Ik loop op hem af en zeg "Waar is het geld?" Hij wijst naar de woonkamer en zonder na te denken loop ik naar binnen. Weer wordt er op me geschoten. Hij mist, maar staat nu recht tegenover me en richt zijn geweer op mijn hoofd. "Drop it!" roep ik en mijn partner staat bij de man die ik net heb neergeschoten. "Of hij gaat eraan" zeg ik en kijk hem recht aan. Ik laat zijn pistool zakken en doet zijn handen omhoog. Ik houd hem onder schot en zeg "Geef het geld" Hij doet wat ik zeg en we gaan weer. In gedachten rijd ik naar het hoofdkwartier waar ik het geld afgeef. Ik rijd onbewust naar het huis van Fayena in plaats van mijn eigen huis. Als ik voor haar deur sta blijf ik even in de auto zitten en zucht diep. Ik stap uit en leun weer tegen de auto.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 02:39 PM

Fayena
Mijn zaterdag avond was rustig verlopen, de afspraak had afgezegd dus ik kon heerlijk de rest van de avond genieten. Veel heb ik niet gedaan verder dan een paar pogingen voor huiswerk, films ben ik niet gekomen. M’n ouders hadden weer onderlinge discussies en er waren veel telefoontjes en ik hoor de de agenda van de eene naar de andere kamer gegooid worden. Ik sluit mijn gordijnen en kruip dan in bed. Ik pak nog even mijn telefoon waar ik op insta ga en fb

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 02:42 PM

Jason
Na een tijdje buiten te hebben gestaan zucht ik diep en loop naar de voordeur, maar ik hoor mensen ruzie hebben en bel niet aan. Ik loop weer terug en zie dat de gordijnen op de kamer van Fayena dicht zijn. Dat waren ze net nog niet, dus dan zal ze wel op haar kamer zijn. Ik pak een steentje van de grond en gooi die tegen het raam van haar kamer. Dat doe ik een paar keer en wacht dan even.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 02:46 PM

Fayena
Ik kijk op als ik wat tegen mijn raam aan hoor en stap weer uit bed. Ik trek m’n badjas weer aan en kijk door het raam. Ik schrik als Jason er staat. Ik trek m’n gordijn weer dicht en knoop alles beter dicht en ga dan naar beneden en sluip de deur uit “ ben je gek geworden “ sis ik. “ wat denk je, je gooit maar dingen tegen het raam in hoop dat je mij raakt? “ zeg ik nog steeds boos “ wat doe je hier? “

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 02:48 PM

Jason
Ik glimlach even als ik haar voor het raam zie staan. Als ze naar buiten is glimlach ik weer, maar dan wordt ze boos wat ik ook wel snap. "Sorry, ik dacht, het is wel romantisch" zeg ik zacht "Ik wilde je niet raken." Ik kijk haar aan en zeg "Ik kom sorry zeggen... Alweer" Ik bijt op mijn lip en zeg "Dus sorry"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 02:53 PM

Fayena
Ik trek m’n wenkbrauw op en sla m’n armen over elkaar “ ik doe niet aan romantiek dus stop daar maar mee “ zeg ik zonder er bij na te denken. “ Oh niet dat dacht ik even je duwt me ook maar dat wilde je zeker ook niet? Net als je boze reactie wat echt nergens oo sloeg “ zeg ik. “ ik heb genoeg van je sorrys Jason “ zeg ik “ we zijn te close geworden en dat kan ik niet hebben in m’n werk “ knik ik en kijk om naar m’n ouders “ ik ben er klaar mee om interesse in je te tonen terwijl jij alle vertrouwen de heletijd afhakt “ zucht ik.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 02:57 PM

Jason
Ik slik even en knik. "Sorry" zeg ik weer. "Het spijt me, ik wilde je geen pijn doen" zeg ik zacht. "Op welke manier dan ook" voeg ik er aan toe. "Ik werd boos en dat was dom en ik geef je volkomen gelijk dat je nu boos op mij bent en dat je me nooit meer wilt zien." Ik bijt even mijn kaken op elkaar en haal een hand door mijn haar. "Het spijt me" zeg ik nog een keer.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum