Search for posts by Leena6

First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  12  |  »  |  Last Search found 112 matches:


Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/28/2017 06:43 PM

Ryder
Ik laat het paard rustig versnellen tot een draf en laat haar in een cirkel om me heen lopen. "Gewoon zitten en ontspannen." Zeg ik en ik kijk hoe ze zit in het zadel. Zonder iets te zeggen laat ik het paard overgaan in een vloeiende galop . "Niet slecht." Zeg ik lachend. Ik laat het paard uiteindelijk in stap tot bij mij komen en kijk de blondine die erop zit aan. "Een natuurtalent." Grijns ik. Ik maak het touw los . "Einde les, tijd voor iets leuks." Les geven viel wel mee maar het was zo saai . Zonder een woord klim ik achterop het paard en neem de teugels over. Ik kon net genoeg zien om deftig te sturen met haar tussen mij en het hoofd van het paard in. "Niet dat ik lesgeven niet leuk vind , maar je leert toch meer uit ervaring." Zeg ik en ik rij het paard de wei uit richting de stallen. Ik laat me van het paard afgleiden en haal mijn eigen paard uit de stal. Zonder zadel klim ik erop en hou de teugels in een hand. In mijn andere hou ik het touw die verbonden is aan het andere paard waar fayena op reed. "Zo , als er iets is zeg je het maar." Glimlach ik en ik rij het bos in met haar achter me aan.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/28/2017 05:58 PM

Ryder
Ik had het geld nog niet eens bekeken maar ik leg het aan de stallen neer. "Oke , " zeg ik terwijl ik de teugels over het paard zijn hoofd haal. Ik maak de beugels langer en kijk de prinses aan. "Voet hierin." Ik wijs naar de beugel . "Ik geef je een zetje." Terwijl ik met een hand een touw dat aan het hoofdstel hing vasthou probeer ik haar erop te helpen. Eenmaal ze zit kijk ik haar aan. "Gewoon meegaan in het ritme van het paard. Teugels hou je zo vast en nooit te hard trekken , daar heeft ze een hekel aan. Stoppen is lichtjes trekken en ho zeggen, vooruitgaan is zachtjes met je onderbeen aansporen." Ik klak even met mijn tong en het paard begint traag te stappen. "Sturen is gewoon de teugel openen naar links of rechts." Het paard stapt rustig naast me. Ik kijk de prinses even over mijn schouder aan. " niet zo moeilijk, toch?" 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/28/2017 10:02 AM

Ryder

Ik zat te spelen met mijn kleine zus toen er aangeklopt werd. De kleine meid springt op mijn rug en ik loop naar de deur. Als ik hem open en een blondine voor me staat glimlach ik. "Hmm je bent optijd , goed. Je kan je daar omkleden." Glimlach ik en ik wijs naar de deur van mijn kamer. ik kijk even lichtjes opzij naar het hoofd van mijn zusje die op mijn schouder leukt.vol bewondering kijkt ze naar de prinses. "Staren is onbeleefd." Grap ik en ze kijkt me grijnzend aan. Ik laat haar van mijn rug af glijden . "Klaar?" Vraqg ik als de prinses klaar is en we buiten staan. ik sluit de deur achter me en naar de stallen loop. Ons oudste paard stond rustig van haar hooi te genieten en keek niet eens op toen we binnenkwamen. Ik neem de spullen en begin haar op te zadelen. Wanneer het paard uit de stal is kijk ik de prinses aan. Ik loop naar een kleiner stuk weiland met een lang touw aan het hoofdstel an het paard.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/27/2017 09:33 PM

Ryder
Mijn werk ging snel voorbij en voor ik het doorhad was het 5 uur en waren al mijn taken gedaan. Ik klim op mijn paard en rij op een rustig tempo naar huis. Thuis zet ik mijn paard in de wei en loop ik naar binnen. Ik neem wat eten van tafel en eet het snel op. "Wanneer kwam de prinses?" Hoor ik een mannenstem zeggen. "Prinses?" Zeggen twee andere kinderstemmetjes in koor. Ik grinnik en geef mijn kleine zus en broer een knuffel. "6, ze komt leren paardrijden." Mijn vader schiet in de lach. "Zorg dat ze niet valt." Ik knik en glimlach. "Trouwens , hoe zit het met de voorbereidingen van de volle maan? Je moet mee kunnen zoon." Ik knik snel. "Ik zorg dat ik het onder controle krijg." Hij knikt goedkeurend en loopt met de tweeling naar hun kamer.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/27/2017 07:47 PM

Ryder

Het paard voelde zo machtig onder me en elke galoppas voelde alsof ik sweefde . Wanneer ik hem weer rustig laat stappen zie ik een bekende verderop zitten. Ik rijer rustig heen. "Is het interessant?" Vraag ik lachend. Ik stijg van het paard en glimlach. "Trouwens , vergeet straks niet makkelijk aan te trekken. Dus geen jurk met duizende lagen." Ik knipoog en loop met het paard terug naar de stal. Ik zadel hem af en zet hem in zijn schone stal. Ik doe de deur van de zadelkamer open en begin met het poetsen van alle spullen die de koninklijke familie ooit had aangekocht voor deze paarden. Dat was e redelijk wat. Met mijn hand ga ik door mijn haar wanneer het laatste zadel is gepoetst en ik zucht even. Ik haal een nieuwe emmer water voor mijn paard en zet die bij hem.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/27/2017 07:19 PM

De volgende morgend

Ryder
Vroeg in de ochtend sta ik al te werken in de stallen. Paarden voeren , alle stallen schoonmaken en 2 paarden klaarmaken zodat ze binnen een uur voor de koets kunnen staan. Mijn paard stond op zijn gemak buiten te rusten. Ik kijk op als mijn baas de stallen inkomt. "Woods , je moet die twee paarden een rijden zodat ze rustig zijn voor de koning." Zegt hij en hij duwt een hoofdstel in mijn handen. Ik heb nooit op een van de koning zijn paarden moeten of mogen rijden , raar dat dat ineens wel kan. Ik maak een van de twee klaar en stijg op . Ik rij het erf op en kijk even naar een van de ramen van het kasteel. Diestmeiden lopen druk heen en weer. Momenteel was ik vrij blij met mijn job , ik zou die van hen niet willen doen. "Voelt hij goed?" Hoor ik een zware stem zeggen . Ik kijk op. De koning komt met een bewaker aan zijn zijde naar me toe. Ik knik snel. " ja , ehm koning , heer..." ik slik even. "Hij is een prachtpaard." Trots klopt hij op de nek van zijn paard. "Ik ben voor de moment blij met je werk jongen daarom dat ik je mijn paarden toevertrouw, stel me niet teleur." Ik knik snel. Hij draait zich om en loopt weer het kasteel in. Ik rij het paard op een van de lege weilanden. Nooit gedacht een koninklijk paard te rijden. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/27/2017 06:47 PM

Ryder
"Zeg maar Ryder." Glimlach ik en ik rij mijn paard richting de stad. Rijdend door de straten denk ik na over hoe ik iemand ooit les moest geven in het degelijk rijden. Ik had het van jongs af aan aangeleerd gekregen door zonder zadel door de bossen te crossen en duizende keren in volle snelheid op de grond te landen. Dat zie ik iemand van haar stand niet echt doen. Als ik thuis aankom zet ik mijn paard op stal. De hengst was bezweet van de lange ritten en ik geef hem extra eten. "Heb je hem?" Mijn moeder komt onze stal in. Ik laat mijn hand zien. Ze knikt goedkeurend. "Je weet dat het over een paar dagen weer zo ver is , je controle is een stuk beter , maar niet perfect. Je moet oppassen." "Mam , ik red me wel." Ze glimlacht en loopt ons huis in. Ik volg en ga in de zetel zitten. "Die prinses komt morgen trouwens." Zeg ik alsof het het normaalste is dat er bestaad. "Hoezo?" Mijn moeder kijkt verbaasd . "Geheimen les paardrijden." Ze knikt even verward. Ik haal mijn schouders op. "Laat haar niet op die hengst van je rijden. We willen niet dat ze valt." Ik schud mijn hoofd. Naast hem hadden we nog een merrie die een stuk rustiger was omdat ze ook ouder was . "Wees gerust , ik laat haar de komende lessen niet los." 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/27/2017 06:28 PM

Ryder
Ik had inderdaad niet veel te verliezen , buiten mijn job .maar ik had al zo vaak een andere baan gehad , deze viel ook te vervangen. "Goed." Zeg ik kort en kijk haar aan. "Maar doe een goed woordje voor me als je pa me wil onslaan , of aan de galg wil hangen ofzo." Lach ik . "Mijn werk is gedaan om 5." Ik kijk haar aan. "Misschien is het handig om buiten domein van het kasteel je les te geven. Hmmm de grasvelden rond de boerderij van mijn ouders zijn geschikt, kun je daar komen rond 6?" Ik klim op mijn paard en kijk haar aan. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/27/2017 06:11 PM

Ryder
"Zo meneer woods." "Mevrouw kozlov." Antwoord ik kort terwijl ik verder loop.ik kijk haar aan. "Ik was iets vergeten , kan gebeuren nietwaar?" Ik glimlach rn loop de trappen van het kasteel af. Wanneer ze vraagt of ik kan rijden knik ik . Bij de vraag of ik het haar kon leren lach ik even. "Heeft je vader geen goeie lesgever voor je? Ik bedoel , ik kan het je leren maar ik ben maaar een boerenknul. Al klinkt het betalen gedeelte wel vrij goed in mijn oren." Ik maak mijn paard los en kijk haar aan. "Aangezien je dit aqn mij vraagt neem ik aan dat je pappie neen zei." Ik kijk haar grijnzend aan. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/26/2017 11:16 PM

Ryder

Ik ruim de borden af, na een heel verhaal over de geschiedenis van dit koningshuis en de 'verbannen' wolvenroedels die zich nu shuilhouden in de stad en het platteland. "Mam." zeg ik en ik zoek in mijn jas en zakken. "ik kan hem niet vinden." "Wat?" "Mijn ring." zeg ik zuchtend. "Waar is hij!" Mijn moeder neemt mijn pols vast en ik kijk haar aan. "Rustig." Ik haal diep adem en probeer de kalmte te bewaren. "Hij ligt daar nog." zeg ik en ik doe mijn jas aan. "Ik moet hem vinden." Ik geef mijn moeder een kus op haar wang. "Zeg pa dat ik weg ben , en zeg tegen de tweeling dat ik hen morgen mee zal nemen voor een ritje." Ik loop de deur uit richting de wei waar ik mijn paard haal en op hem klim. In een snelle galop rij ik richting de stad. Net voor de stallen hou ik halt en bindt mijn paard vast. "Kom op ," ik zoek door het stro en bestudeer het hele pad van de stal naar de wei en terug. Drie keer loop ik door de stal tot ik eindelijk iets zie liggen aan de rand van de stal waar ik de prinses voor het eerst ontmoette. Ik doe hem opgelucht rond mijn vinger. Ik wil weer vertrekken als ik word tegengehouden door een van de wachters. "Wat doe jij hier!" roept hij en hij houdt me bij mijn pols vast. "ik werk hier en was iets vergeten." "Dat zeggen ze allemaal." moppert hij. "de enige die de stallen mag betreden is de stalmeester en de koninklijke familie." Eerst mijn ring , nu dit . Mijn dag kon niet erger. Hij sleurt me mee trappen op , door grote krakende deur tot ik voor een deur sta en de wachter me kwaad aankijkt. Hij opent de deur en ik zie een tafel met de koninklijke familie zitten. Ook Fayena zit erbij. "Mijn koning , ik betrapte deze indringer in de stallen." zegt hij vol zelfvertrouwen. Ik rol mijn ogen. "Laat hem gaan." mompelt de koning. "Hij werkt daar , hij is de nieuwe hulp." De bewaker kijkt me aan en het zelfvertrouwen vloeit weg. "Zie je wel." zucht ik. "Sorry voor hier storen ." ik buig even. De koning knikt. "Geen probleem Ryder Woods." Mijn ogen worden groot. "U weet mijn volledige naam?" Hij haalt zijn schouders op. "Je naam is niet zo moeilijk jongen." Ik glimlach , buig opnieuw en maak aanstalte om te vertrekken.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  12  |  »  |  Last

« Back to previous page