ORPG//: Leena6

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  19  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/27/2017 07:52 PM

Fay
Als ik hem zie aankomen kijk ik snel weer in het boek en kijk pas weer op als ik hem wat hoor zeggen. '' Hm? '' zeg ik alsof het lijkt dat ik hem niet heb gehoord en rol even met mn ogen. Ik was nou weer niet zo dom dat ik niet zou weten wat handig was om aan teo doen of niet. Ik kijk hem na, ik wilde zo graag dat het nu 6 uur was. Ik sta op en sla mn boek dicht en loop verder de tuinen in om een rondje om te maken en intussen een plan te verzinnen over hoe ik dit ging aanpakken. Ondertussen kom ik een bessenstruik tegen en pluk daar een handje vol bessen van af en stop die lopend in mijn mond en eet ze lekker op en ga weer ergens op een bankje zitten in de zon.
Alena_Shiskova.jpg 

Reply Edited on 06/27/2017 07:52 PM.

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/27/2017 09:33 PM

Ryder
Mijn werk ging snel voorbij en voor ik het doorhad was het 5 uur en waren al mijn taken gedaan. Ik klim op mijn paard en rij op een rustig tempo naar huis. Thuis zet ik mijn paard in de wei en loop ik naar binnen. Ik neem wat eten van tafel en eet het snel op. "Wanneer kwam de prinses?" Hoor ik een mannenstem zeggen. "Prinses?" Zeggen twee andere kinderstemmetjes in koor. Ik grinnik en geef mijn kleine zus en broer een knuffel. "6, ze komt leren paardrijden." Mijn vader schiet in de lach. "Zorg dat ze niet valt." Ik knik en glimlach. "Trouwens , hoe zit het met de voorbereidingen van de volle maan? Je moet mee kunnen zoon." Ik knik snel. "Ik zorg dat ik het onder controle krijg." Hij knikt goedkeurend en loopt met de tweeling naar hun kamer.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/28/2017 07:04 AM

Fay
De dag gaat voor mij langzaam voorbij omdat ik me verheug op vanavond. Na het eten ga ik terug naar mijn kamer toe en pak mijn spullen die ik in een grote zak stop en loop dan zacht het kasteel uit. Ik loop langs de muren en kruip door een klein gaatje heen naar buiten en ren een stukje tot ik uit het zicht ben van de wachters en zie de boerderij verderop al liggen. Ik zet flinke stappen om optijd te komen. Even voor zes sta ik voor de deur en klop er zachtjes op, inhoop dat ik de goede boerderij heb, ze leken bijna allemaal wel het zelfde.
girl1.jpg 

Reply Edited on 06/28/2017 07:04 AM.

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/28/2017 10:02 AM

Ryder

Ik zat te spelen met mijn kleine zus toen er aangeklopt werd. De kleine meid springt op mijn rug en ik loop naar de deur. Als ik hem open en een blondine voor me staat glimlach ik. "Hmm je bent optijd , goed. Je kan je daar omkleden." Glimlach ik en ik wijs naar de deur van mijn kamer. ik kijk even lichtjes opzij naar het hoofd van mijn zusje die op mijn schouder leukt.vol bewondering kijkt ze naar de prinses. "Staren is onbeleefd." Grap ik en ze kijkt me grijnzend aan. Ik laat haar van mijn rug af glijden . "Klaar?" Vraqg ik als de prinses klaar is en we buiten staan. ik sluit de deur achter me en naar de stallen loop. Ons oudste paard stond rustig van haar hooi te genieten en keek niet eens op toen we binnenkwamen. Ik neem de spullen en begin haar op te zadelen. Wanneer het paard uit de stal is kijk ik de prinses aan. Ik loop naar een kleiner stuk weiland met een lang touw aan het hoofdstel an het paard.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/28/2017 05:06 PM

Fay
Ik wacht wat zenuwachtig voor de deur maar als ik de deur open zie gaan en ik sta bij de goede boederij haal ik opgelucht adem en stap naar binnen. '' Goedeavond '' glimlach ik. Ik moet zacht lachen om een klein meisje die op zijn rug zit en glimlach naar haar, dat zou denk vast zijn zusje zijn. Ik volg zijn vinger en knik, '' Dankje '' zeg ik en ik loop de kamer in en leg de zak op bed en het duurt even voor ik mijn jurk los krijg aagezien hij helemaal is ingesnoert. Ik leg de jurk op bed neer en trek wat ouds aan wat ik in de zak heb gestopt en pak het andere zakje met geld. Ik loop de kamer uit en knik naar hem'' Ja ben klaar '' zeg ik en loop rustig achter hem aan. '' Hier '' zeg ik en geef hem de zak met geld '' Ik weet niet hoeveel lessen je hiervoor doet maar dit is alles wat ik zelf heb '' knik ik en aai het paard even. '' Ze ziet er lief uit '' glimlach ik en kijk om me heen. Het was hier zo groot, niet de ruimte van het huis maar eromheen, je voelde je gewoon vrij hier.
girl2.jpg 

Reply Edited on 06/28/2017 06:36 PM.

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/28/2017 05:58 PM

Ryder
Ik had het geld nog niet eens bekeken maar ik leg het aan de stallen neer. "Oke , " zeg ik terwijl ik de teugels over het paard zijn hoofd haal. Ik maak de beugels langer en kijk de prinses aan. "Voet hierin." Ik wijs naar de beugel . "Ik geef je een zetje." Terwijl ik met een hand een touw dat aan het hoofdstel hing vasthou probeer ik haar erop te helpen. Eenmaal ze zit kijk ik haar aan. "Gewoon meegaan in het ritme van het paard. Teugels hou je zo vast en nooit te hard trekken , daar heeft ze een hekel aan. Stoppen is lichtjes trekken en ho zeggen, vooruitgaan is zachtjes met je onderbeen aansporen." Ik klak even met mijn tong en het paard begint traag te stappen. "Sturen is gewoon de teugel openen naar links of rechts." Het paard stapt rustig naast me. Ik kijk de prinses even over mijn schouder aan. " niet zo moeilijk, toch?" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/28/2017 06:17 PM

Fay
k haal mijn schouders even op als hij het niet niet eens bekijkt,  zo graah wilde hij het denk niet hebben, Ik knik en doe wat hij zeg, ik stop mijn voet in de beugel en trek mezelf in het zadel met de hulp van Ryder. Ik pak de teugels vasr en probeer alles te onthouden wat hij zegt. '' Moeilijk? Nee joh '' zeg ik en lach zacht en kijk eventjes naar beneden en dan weer voor me uit en om me heen. Dit was echt fijn hier, ik voelde me net een vrijw bogel. Nergens waar ik om hoef te letten en niemand die naar me kijkt als ik wat verkeerds doe.
girl4.jpg 

Reply Edited on 06/28/2017 06:37 PM.

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/28/2017 06:43 PM

Ryder
Ik laat het paard rustig versnellen tot een draf en laat haar in een cirkel om me heen lopen. "Gewoon zitten en ontspannen." Zeg ik en ik kijk hoe ze zit in het zadel. Zonder iets te zeggen laat ik het paard overgaan in een vloeiende galop . "Niet slecht." Zeg ik lachend. Ik laat het paard uiteindelijk in stap tot bij mij komen en kijk de blondine die erop zit aan. "Een natuurtalent." Grijns ik. Ik maak het touw los . "Einde les, tijd voor iets leuks." Les geven viel wel mee maar het was zo saai . Zonder een woord klim ik achterop het paard en neem de teugels over. Ik kon net genoeg zien om deftig te sturen met haar tussen mij en het hoofd van het paard in. "Niet dat ik lesgeven niet leuk vind , maar je leert toch meer uit ervaring." Zeg ik en ik rij het paard de wei uit richting de stallen. Ik laat me van het paard afgleiden en haal mijn eigen paard uit de stal. Zonder zadel klim ik erop en hou de teugels in een hand. In mijn andere hou ik het touw die verbonden is aan het andere paard waar fayena op reed. "Zo , als er iets is zeg je het maar." Glimlach ik en ik rij het bos in met haar achter me aan.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/28/2017 06:50 PM

Fay
Ik moet zacht lachen als hij wat sneller gaat en doe wat hij zegt ookal hobbel ik wat onwennig heen en weer. Als het paard nog iets harder gaat laat ik zacht een gil los, meer van ontspanning dan om hoe eng het eigenlijk is. '' Niet slecht? '' lach ik '' Dat zeg je alleen maar omdat ik er niet ben afgevallen '' knik ik en schud lachend mijn hoofd. '' Nog lange na niet '' zeg i en frons even. '' Nu al? '' vraag ik en kijk hoe hij achterop kan zitten en laat de teugels los als hij ze pakt '' Is dit niet te zwaar? '' zeg ik en ik knik als hij zegt dat je meer leert van ervaring. Al gauw zijn we weer bij de stallen en ik kijk toe vanaf het paard wat hij allemaal aan het doen en dan komt hij weer terug met een paard waar hij altijd mee is. Ik kijk wat hij doet en pak de teugels vast en knik '' Ja meneer Woods '' grap ik en kijk vol verbazing om me heen als we het bos in gaan. Hier mocht ik nooit komen, vaders zei altijd dat het bos gevaarlijk terrein was voor meiden en nu toch ga ik heen.
girl5.jpg 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/28/2017 07:03 PM

Ryder
"Als het zitten moeilijk is kun je altijd rechtstaan en weer zitten op het ritme van je paard, ze heeft geen snel ritme dus dat is een stuk handiger." Ik kijk achterom en laat het paard naast me lopen zldat ik gewoon naast me hoef te kijken als ik tegen haar praat. Genietend sluit ik mijn ogen als een zachte wind tussen de bomen gaat. "Hmmm , geweldig dit." Zeg ik zacht . Ik kijk naar fayena en haal een wenkbrauw op . "Zo prinses, vertel is meer over jezelf. Want ik heb alle tijd." Zeg ik terwijl ik mijn bovenlichaam achterover laat gaan zodat ik met mijn rug op mijn paard lig. "Want buiten je naam en dat je haar blond is en dat je je vader o zo graag wil bewijzen dat je kan paardrijden, weet ik vrijwel niets over de prinses van dit koninkrijk."

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  19  |  »  |  Last

« Back to forum