Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 04:35 PM

Myrall.
'Een broer, maar die woont al op zich eigen.' Ik hoor al onweer, niet erg hard, maar het zal hier snel zijn. Waarom moeen we nou uitgerekent in de week dat het gaat onweren en zo kamperen? Ik zucht zachtjes. 'Welke haarkleur vond je het leukst om te dragen?'

Calum.
'Vijf.' Geef ik eerlijk toe. De meeste verwachten er meer, maar ja. Vijf vind ik ook best veel. 'Ze waren crap.' Ik kijl naar Sam die duidelijk een beetje bang kijkt van het onweer. 'Ben je bang voor onweer?'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 04:21 PM

Myrall.
Ik knik. 'Single pringle.' Antwoord ik. Ik denk even na over een volgende vraag. 'Heb je een broertje of zusje, of beide?' Vraag ik na een tijdje.

Calum.
Ik bijt zacht op mijn lip. 'Wat een klootzak.' Zeg ik waarna ik even diep zucht. 'Het is jouw beurt weer.' Zeg ik waarna ik evem lang uit ga liggen op het luchtbed. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 04:06 PM

Myrall.
Ik denk even na. 'Cliché, maar pizza.' Antwoord ik op zijn vraag. 'Nu is het mijn beurt. Oké... wat is je echte haarkleur?' Vraag ik. Daar ben ik altijd al benieuwd naar geweest eigenlijk.

Calum.
Ik denk na over een vraag. 'Hoeveel relaties heb je gehad?' Vraag ik aandachtig. Ik hou niet van die soft questiona om eerlijk te zijn, meestal ga ik gelijk over naar de persoonlijkere.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 03:45 PM

Myrall.
Ik doe mijn schoenen uit en ga op het luchtbed zitten. Ik hoor de regen tegen de tent aantikken. Nog niet heel hard, want het wordt erger. 'Oh, ja, is goed. We moeten iets doen dus ja.' Ik kijk hem even aan. Als ze maar niet te persoonlijk zijn kan het misschien nog leuk zijn.

Calum.
'Als eerst ga jij op het lichtbed zitten.' Ik trek haar op het luchtbed, niet te hard natuurlijk. Ik vraag via app aan Michael wat hij gaat doen om zich te vermaken. 'Laten wij ook maar 20 questions doen.' Zeg ik waarna ik mijn telefoon weg leg.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 03:26 PM

Myrall.
Ik heb behoorlijk veel honger, maar ik heb nu niet bepaald zin  in frietjes. Ik zucht en eet het toch maar op. Ik zou willen dat ik ook vegetarisch kon zijn zoals Sam. Ik heb nogal veel medeleiden met dieren. Maar ja, ik kan niet zonder pizza salami... en aangezien dat ik weet wat er in een frikadel zit hoef ik die ook niet. Ik merk day Calum nog honger heeft en schuif mijn bord naar hem toe. 

Calum.
Ik heb na een tijdje alles op en rek me even uit. Ik heb eigenlijk nog veel meer honger maar ik zal het moeten doen met dit. Ik kijk blij als ik nog een frikadel toegeschoven krijg van Myrall. Ik heb gehoort wat er in zit, maar ja. Daar geef ik niets om. Het ia eten.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 03:14 PM

Myrall.
Ik heb onweer altijd best leuk gevonden om te zien, als ik dus binnen was. Dit vind ik dus totaal niet leuk. We zitten ook nog eens in een bos en in een tent... hoe gevaarlijk wil je het hebben? Sam en ik gaan bij Michael en Calum aan tafel zitten aangezien dat de enigste twee plekken zijn die vrij zijn. Als Michael me maar niet bang gaat maken tijdens dat ik slaap. Da's wel iets wat ik verwacht eigenlijk.

Calum.
Ik richt mijn blik op Sam. Vanacht mag ze wel op het luchtbed liggen. Niet op de koude grond terwijl het regent en onweert, dat kan ik haar niet aandoen. Ik merk nu pas dat ze geen make-up op heeft. Ik zag eigenlijk amper verschil. Ik zucht zachtjes en wacht op het eten. Ik ben nog steeds helemaal nat van het water. Ik ga haar misschien wel irriteren maar dat zie ik dan wel weer. Na een tijdje staat het eten voor mijn neus. 'Eindelijk.' Juich ik waarna ik een frietje pak.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 02:52 PM

Myrall.
Ik schud mijn hoofd. 'Ik blijf liever gewoon hier.' Zeg ik. 'Met Sam.' Voeg ik er nog aantoe. Ik loop weg van hem.

Calum.
Ik grijns even. 'Aw, ben je daar niet gewend aan?' Vraag ik lachend. Ik loop gewoon weer achter haar aan. Ze ziet er beat wel goed uit in die shorts damn.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 02:31 PM

Myrall.
Ik trek gelijk mijn hand terug. Ik dacht wel dat ze nu even wat voor zichzelf gingen doen in plaats van ons te gaan irriteren.

Calum.
Ik grijns en loop achter Sam aan. Als ik langs haar loop leg ik mijn hand op haar heup en laat ik die naar haar kont glijden. 'Feels good.' Ik knijp er zacht in. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 02:11 PM

Myrall.
We lopen weer terug naar het kamp. Als we er na een tijdje zijn kijk ik weer even naar Sam. 'Ik haat dit nu al.' Zeg ik zacht tegen haar zodat alleen Sam het hoort.

Calum.
De rest is nog noet terug, die zijn dus nog aan het kanoën. 'Dua wat gaan we nu doen?" Vraag ik wat ongeïntresseerd. Tja, we moeten iets doen om ons niet te vervelen.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 01:51 PM

Myrall.
Als ik uit de kano ben zijn ze al weer bijna aan de kant. Ik ren naar Sam toe en kijk even boos naar Calum. Ik richt me op Sam en klop zacht op haar rug. 'Je weet dat er stroming is en alsnog ga je met de kano zitten schudden.' Zeg ik wat ongelovig tegen Calum.

Calum.
'Hey, het was Michael's idee.' Verdedig ik mezelf. 'Hij was ook vanplan het bij die van jullie te doen.' Ik zucht en kijk weer even naar Sam die alweer op adem is. 'En het was maar een grapje er is niets ergs gebeurt. Ze leeft nog.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page