Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 06/29/2016 10:32 PM

Myrall.
Ik knik. Ik pak het glas aan en neem er vervolgens een slokje van. Er is wel een ding, maar ja... ik denk niet dat hij me zomaar laat gaan en terug laat gaan naam mijn eigen huis. Ik zal het dus maar hiermee moeten doen. Ik zal ooit wel ontsnappen, misschien. Misschien ook niet. Ik bijt zacht op mijn lip waarna ik op de rand van het bed ga zitten. Wat als ik niet weg kan komen? Nooit meer? Ik ken hem niet, waarom blijf ik zo rustig? Ik moet weg hier. Misschien doet hij nu aardig zodat hij alleen mijn vertrouwen wint.

Calum.
'Oké... je mag het gewoon zeggen, hoor. Als je iets nodig hebt.' Ik ga wel iets rustiger met haar om, maar nog steeds niet zo als ze wil. Als ze op mijn zenuwen werkt gaat het niet beter voor haar worden. Ik grijns even. Ze is van mij, helemaal van mij. Ik kan alles doen wat ik wil. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 06/28/2016 08:30 PM

Myrall.
'Water is wel oké.' Zeg ik met een kleine glimlach om niet al te stom over te komen.

Calum.
Ik zucht zachtjes als ze haar excuses aanbied. Waarschijnlijk maak ik haar helemaal kapot, mentaal. Bij een vreemde jongen in huis en je zult maar naar hem moeten luisteren. 'Maakt niet uit.' Zeg ik zonder haar aan te kijken. 'Heb je honger of zo? Of iets anders?' zeg ik om het onderwerp te veranderen, om haar er even niet aan te laten denken.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 06/28/2016 08:19 PM

Myrall.
Ik heb best wel veel dorst, dus ik knik.

Calum.
Ja, het is misschien wel zielig, maar ik moet in mijn rol blijven. Als ik dat niet doe denkt ze zo dat ze hier met respect wordt behandeld. Nou, nee... dus niet. Ik ben de baas en dat moet ze maar accepteren. 'Oh, kom op... zo erg is dit nou ook weer niet.' Voor haar misschien wel. ja... Wat moet ik nou? Haar gaan troosten? Waarschijnlijk maak ik hert dan erger.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 06/28/2016 08:06 PM

Myrall.
'Fine.' zeg ik zacht. Ik zucht en leun tegen de muur aan, nog een beetje rond aan het kijken. Ik verwacht niet echt dat hij veel aardiger gaat doen dan dit. Gemener denk ik ook niet, volgens mij is hij helemaal niet zo'n persoon. Ik kan ook flink mis zitten dus misschien moet ik wel opletten met wat ik allemaal doe en zeg. Ik kan namelijk niet echt zijn gedachten lezen.

Calum.
Ik lach zachtjes. Ik ga voor haar staan en til haar kin omhoog. 'Je doet alles wat ik zeg, begrepen?' vraag ik. Ja, ze zal wel moeten. Ik ben hier de baas en daar gaat geen enkele verandering in komen. 'Het is je eigen keuze, of je luistert, of je luistert niet. Ik zeg alleen dat het er niet beter op wordt als je je misdraagt, Emma.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 06/18/2016 02:35 PM

Myrall.
'No way...' zeg ik zacht. Denkt hij nou serieus dat wij het leuk kunnen hebben of gezellig? Of iets in die richting. Dan zit hij toch echt in de verkeerde richting te zoeken want het enigste wat ik wil is hier weg zijn.

Calum.
Ik grijns. 'Such a goodgirl, now.' Je moet haar eens zien zitten, ineens heeft ze niet zo'n praatjes meer.  Volgens mij kan ik nu letterlijk als doen met haar zonder dat ze me tegen spreekt. Precies wat ik wil.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 06/17/2016 04:53 PM

Myrall.
Wat denkt hij? Dat ik voluit tegen hem ga praten en doe alsof hij mijn beste vriend is? Nee... ik haat niet veel mensen, maar hij ontvoerde. Natuurlijk wil ik geen contact maken met hem...

Calum.
Ik rol mijn ogen en houd haat iets losser vast omdat ik merk dat ze het bijna niet kan houden. 'Krijg je ervan als je die mond van je open trekt.' Ik geef nog een harde ruk en laat haar vervolgens los. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 06/13/2016 05:23 PM

Myrall.
Ik haal mijn schouders op als hij de kamer weer uitloopt.

Calum.
'Oh, wat erg!' zeg ik sarcastisch. 'Moet ik nu medeleiden hebben? Denk je dat ik medelijk ga hebben met jou?' Ik hou van deze kant van mezelf, het laat me krachtiger voelen. Op z'n minst houd ze haar praatjes dan misschien in als ik zo met haar omga. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 06/13/2016 05:16 PM

Myrall.
Ik schrik op als ik zijn stem hoor. 'Euh, ja.' mompel ik waarna ik me weer richt op de posters om zo min mogelijk contact met hem te maken.

Calum.
Ik pak haar arm strak vast. 'Je hoeft me niet gelijk uit te gaan schelden.' maak ik haar duidelijk waarna ik een harde ruk aan haar arm geef zodat ze dicht tegen me aan staat. Ze is zo klein. Ik grijns. 'Je kan toch niet tegen me op.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Iemand zin in een ORPG?

from AestheticRain on 06/13/2016 05:11 PM

Ik heb wel interesse! Maar ik doe eigenlijk alleen ORPG met personages van 5 Seconds Of Summer. :)

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 06/13/2016 05:07 PM

Myrall.
Ik kijk wat rond door de kamer en sta op om alles dichter bij te kijken. Ik let heus wel op of hij komt of niet, maar ja... wat moet ik anders? Van heel de tijd blijven liggen word ik alleen maar drukker en dan kan ik uiteindelijk niet meer slapen om dat ik geen energie kwijt kan. Ik kijk even naar de posters. Bands. Hij is wel zo'n type, ja. Nou op z'n minst zijn het goede bands.

Calum.
Ik rol mijn ogen als ze me eigenlijk al door heeft. 'Niks, wees niet zo nieuwsgierig.' Ik zucht diep. Wat moet ik nou met haar? Het is niet dat ze me ooit gaat vertrouwen en zo, dus ik kan beter gewoon omgaan met haar zoals de bedoeling eigenlijk is. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page