Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/01/2016 10:27 PM

Sam
Het heeft lang geduurd tot dat ik in slaap viel. Eerst had ik het super koud, en daarna niet meer maar begon Calum te snurken. Uit eindelijk is het rond 3-4 uur geworden dat ik pas in slaapviel... Ik slaap door in een diepe slaap..

Michael
Ik kreun als ik iets voel en draai me dan om en slaap veder.. Het is nog te vroeg. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/01/2016 10:19 PM

Sam
''Hou je bek, kwal'' zeg ik en rol met me ogen. ''En noem me geen babe.'' zeg ik vol afschuw en ga op me zei liggen en probeer in slaap te vallen.

Michael
Ik hoor nog wat gerommel maar hou me ogen dicht. Me broek had ik al uit gedaan. Ik doe snel me shirt nog uit aangezien het warm is hier en val in slaap als Myrall weer naast me ligt. De eerste avond zit er al weer op..

--
Doe jij ts naar de volgende ochtend? 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/01/2016 10:05 PM

Sam
Als hij vol met z'n gewicht op me gaat liggen stik ik. "Jezus doe normaal wil je me dood hebben" zeg ik en duw hem naast me en ga van het matras af. "Was toch al niet van plan naast je te slapen," zeg ik en pak me dekens met me kussen en ga naast het matras liggen. Het is stil buiten dus iedereen ligt ondertussen wel te slapen aangezien het al nacht is. Ik zucht en probeer goed te liggen wat niet lukt op deze harde, koude vloer.

Michael
Als het half 12 is begin ik te gapen en leg me telefoon weg. Ik g op me rug liggen en kijk naar Myrall. Ze is nog wakker. Ik zucht en sluit me ogen. Morge word een lange dag..

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/01/2016 09:55 PM

Sam
"Staat je naam erop? Nee." Zeg ik en als hij languit gaat liggen word ik boos. "Je hebt ook geen opvoeding gehad he?" Zeg ik luid op en duw hem van het matras af en ga zelf languit liggen.

Michael
Ik ga naast Myrall liggen met me rug naar d'r toe en ga ook op m'n telefoon. Het is al donker en iedereen is in z'n tent. En natuurlijk slapen de docenten in een huisje met een bed..

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/01/2016 09:38 PM

Sam
Ik kijk naar Calum die de tent binnen komt lopen en zeg doei tegen myrall. "Waarom zou ik?" Zeg ik en blijf zitten. Ik ga echt niet naar hem luisteren. Ik negeer Calum en doe me ding.

Michael
Na een stukje lopen heb ik de buurt verkent. Ik loop terug de tent in en zie dat Myrall al terug is. Ik zucht overdreven hard en kijk d'r geïrriteerd aan. Ik doe m'n schoenen uit en kijk Myrall aan.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/01/2016 09:25 PM

Sam
"De laatste nacht doe ik wormen onder z'n kussen" zeg ik lachend en pak snel een tampon die ik nat maak door me flesje water en leg het onder Z'n kussen. "Deze zit al" zeg ik lachend en kijk naar Myrall. "Ik heb er en nu al zin in om slagroom op hem te spuiten snachs"

Michael
"En vooral aanspreken met: babe of baby" zeg ik lachend en sta op van het bed. "Ik ga ff de omgeving bekijken, misschien kan ik myrall ergens een keer droppe" zeg ik lachend en loop de tent uit. "Succes met het irriteren van Sam" zeg ik tegen cal en loop rond in de omgeving

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/01/2016 09:11 PM

Sam
Ik grijns en kijk Myrall aan. "Ik ga Calum gewoon fucking hard irriteren" zeg ik. "Ik ga hem gewoon wakker maken in de nacht met onzin en dingen bij z'n kussen stoppen" zeg ik en glimlach. "Dit word leuk"

Michael
"Ja en vooral expres bij d'r gaan hangen en d'r aanraken, dan word ze al helemaal pissed" zeg ik lachend. Ik kijk naar de tas van Myrall en dan naar Calum.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/01/2016 08:59 PM

Sam
Ik glimlach als Calum de tent uitloopt en pak uit me tas me notitie boekje en begin er een beetje in te schetsen. Als Myrall binnen komt lopen glimlach ik. "Ohymgod, ik mis je nu al" zeg ik en geef d'r een knuffel. "Ik ga echt niet met hem op 1 matras liggen" zeg ik geërgerd en ga met Meall op het matras zitten. "Hoe is het bij jouw in de tent?" Vraag ik nieuwschierig.

Michael
Ik kijk naar Calum die binnen komt lopen met een grijns en kijk dan naar Myrall die weg loopt. "Vertel je plan, cal" zeg ik nieuwschierig. Ik zag al gelijk aan z'n gezicht dat ie wat van plan was. "En welke regels?" Vraag ik erachteraan en ga rechtop zitten.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/01/2016 08:19 PM

Sam
Ik kijk hem met volle verbazing aan.. Is hij nou.. Serieus? "Excuse me?" Zeg ik en kijk hem boos aan. Ik volg zijn acties en zucht dan. "Alles is beter dan op 1 matras liggen met jou" zeg ik en laat me dekens in me tas zitten.. Anders worden we vies. "Oh en nog een paar regels; Niet met schoenen lopen in de tent, geen eten in de tent, geen scheten laten, niet boere en als je een meid hebt gevonden niet in deze tent." Zeg ik en blijf staan.

Michael
Ik doe me schoenen uit en leg me dekens op het matras met me kussen. "Denk maar niet dat ik tegen je ga praten" zeg ik en ga onder me lakens liggen met me telefoon. "Ik heb geen behoeftes in je roddels of meiden gedoe" zeg ik en open messenger. Ik ga naar het gesprek van mij en Calum en stuur hem een berichtje met dat hij naar me tent moet komen.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/01/2016 07:20 PM

Girl; Sam Adelaide Gomez 18
alternative-beauty-girls-grunge-Favimcom-2863723.jpg
Boy; Michael Gordon Clifford 19
michael-clifford-5sos-silver-hair-1425902762-view-0.jpeg



Sam
Ik kijk met vol afschuw naar de tent die voor me staat.. En om het allemaal nog erger te maken zit ik met me grootste vijand in die tent, vanavond, te slapen. Calum Hood, de meest irritante jongen die er bestaat op de planeet, sorry wat zeg ik? Ik bedoel dit heelal. "Nou eh, laten we het zo doen skater boy, ik lig aan de rechter kant en jij aan de linker kant en we houden zoveel mogelijk afstand" zeg ik en stap de tent binnen. Gelukkig kan je hier staan en je nog een beetje normaal omkleden. Ik kijk naar het 2 persoons luchtbed en laat me tas uit me handen vallen. "Dit meen je niet" zeg ik en kijk naar Calum die ook met volle afschuw kijk. Waarom moest mnr wakker persee weer ons bij elkaar doen?

Michael
"Meneer, ik ga geen tent delen met dat mormel" zeg ik en wijs naar Myrall. No way dat ik een week lang naast d'r ga liggen in een tentje, vooral niet 2 persoons. Hij weet dat we elkaar niet kunnen uitstaan. Ik zucht als mnr wakker zegt dat we ons niet moeten aanstellen en kijk naar myrall. "Ugh" zeg ik zacht en loop de tent binnen en zet me tas neer op de grond. Ik ben benieuwd hoe het met Calum gaat..

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply Edited on 07/29/2016 11:12 PM.
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page