Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:


walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/19/2020 12:02 PM

Jane
"Misschien" zei ik "mijn moeder wilt liever niet dat ik naar feestjes ga." Ik nam diep adem en keek op mijn micheal kors horloge. Ik en Luca werden zo opgehaald. 

Luca
"Denk het ook al spreek ij het liefst de hele dag frans." We liepen samen terug naar binnen waar ik Jane zag staan bij Zafira. Ik zou later wel effe praten met haar over het incident wat zich had plaats gevonden. Ik bekeek Zafira en zag dat ze er niet helemaal bij was mijn apple watch ging af en dat betekende dat mijn limo er was "ik zie je vanavond." Zei ik tegen Asher ik wenkte naar Jane dat ze mee moest komen en liep alvast vooruit.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/19/2020 11:20 AM

Jane
"Het geeft niet ik overdreef ook." Ik nam dirp adem en bekeek haar ze was echt mooi." Ga je vanavond naar Asher's feest?" Vroeg ik toen ze was tenslotte bevriend met hem. Ik had geen idee hoe een feestje van Asher er aan toe ging.. ik was dan ook nooit uitgenodigd ofzo.

Luca
Ik schoot in de lach en kreeg een paar traantjes in mijn ogen "jezus je auto gesloopt." Ik had wel gekke exen gehad maar eentje die mijn auto sloopt.. dan schiet ik je gewoon door je kop. Ik was wel benieuwd naar die Gina "Madrid staat wel bekend om gekke chicks jezus." Ik kwam overeind en nam nog een hijs van mijn joint "mijn ouders zullen wel denken hoe deze jongen heel huids terugkeerd naar huis op zijn 1ste dag... hmm misschien ligt het ook gewoon aan mijn spaans als ik beter spaans kon had ik die florence uitgescholden alsof ze mijn ex is." 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/19/2020 09:46 AM

Luca
Als hij dat zegt grijns ik ik nam een flinke hijs." Ze red het ook in haar eentje dat is altijd zo geweest.. hoe minder ze betrokken is met andere hoe fijner het leven kan zijn." Ik had duidelijk een dominant karakter ik maakte sinds de basisschool al keuzes voor Jane zonder dat ze het weet. En nu was ik bang dat Zafira met haar meidenklauwen haar dingen in zou praten waardoor ze zou rebeleren.." Maar je zou me vertellen over Gina." 

Jane
Ik stond te wachten bij mijn kluisje om te zien of ik Zafira tegenmoet zou lopen. Ze zal wel niet denken wat voor een raar nichtje ze had." Jane" horde ik ineens ik keek op en zag dat het pablo was "wacht je op iemand?" Ik beet op mijn onderlip en schudde mijn hoofd "hm je moet echt niet met Florence om gaan die trut gaat alleen met je om omdat je een Hugeus bent." Hij slowg zijn armen over mekaar en bekeek me alsof ik een etalage pop was "je bent slim hè?" Het tikte met zijn wijsvinger tegen mijn brilglazen "als je wilt kan ik je aan een baan helpen zodat je meer mensen leert kennen." Ik snapte niet waar hij naartoe wilde maar hij moest duidelijk iets van me "ik spreek je later en dan vertel ik je er meer over." Verontwaardigd keek ik hem na.. Pablo..?

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/18/2020 11:25 PM

Luca
Als hij dat zegt en snel overspringt op iets wat mijn ogen doet verbazen. Kijk ik naar een perfect gedraaide joint. Nog 1 reden waaorm Jane niet met onze "nicht" kan omgaan. Als we er eenmaal zijn en hij als eerst begint met roken merk ik aan mezelf dat Elite op dit moment tegenviel. Ze.waren hier te erg op de hoogte van mijn familie. Ij begon zelfs te twijfelen aan Asher omdat hij me niks had verteld over zijn ex.. En Jane werd hier opvallend veel lastig gevallen voor haar 1ste dag "ik breek al je vingers als Jane iets overkomt." Zei ik ineens tegen Ash ik keel hem emotieloos aan ik was het verleden niet vergeten... De dag dat Jane alleen achterbleef in het bos omdat ze een fout grapje maakte over iets wat ik tot deze dag nog niet weet.. We waren 10 maar hij had haar niet achter moeten laten. Mijn moeder had zich rot gezocht toen Asher bekende dat hij was weg gerend omdat ze een wolf zagen.. dat was niet de reden had Jane gezegd maar ze wilde het ook niet vertellen wat wel de reden was.. behalve dat het met een grap te maken had." We zijn nu op een nieuwe school, en ik hoop gewoon dat we elkaar kunnen vertrouwen that's it." Asher wist hoe ik kon zijn we hadden vaker ruzie gekregen in het verleden en meestal ging het om populariteit, seks, vertrouwen en drugs. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/18/2020 10:56 PM

Luca
Ik knikte "niks om je zorgen over te maken." Eenmaal als de les afgelopen is en Jane als eerste is die het lokaal verlaat grom ik." Ik heb een joint nodig en een bitch nu meteen" zei ik tegen Asher een paar jongens kwamen op ons afgelopen "heb je gehoord?" Begon eentje tegen Asher "Gina gaat je vanavond om een 2e kans vragen." Ik keek Asher fronsend aan "Gina?" Zei ik alleen sinds wanneer had meneer Venice een ex ik grijnsde breed en wilde meer hierover horen.

Jane
Ik pakte een paar boeken uit mijn kluisje en zag al dat alles veel te makkelijk zou worden. Florence kwam naast me staan "sorry van daar net.." zei ze met een pruillip ik schudde mijn hoofd en glimlachte "geef niet." Zei ik tegen haar "ik heb gehoord dat Asher een feest gaat geven kan je me binnen krijgen.. die bitch Gina gaat hem plubliekelijk een  2e kans vragen." Ik fronste wie was Gina?" Ik en Asher zijn niet close.. je moet het aan.." "ga je me echt vertellen dat je het niet gaat doen." Ik beet op mijn onderlip "ik kijk wel" ze glimlachte "mercy" als ze wegloopt zucht ik het was ook zo ik en Asher hadden elkaar niet eens begroet. Asher en Luca maakte vroeger altijd misbruik van me of ze waren me aan het pesten.. ik bleef lief en kalm alleen als Asher er was hij was mijn 1ste crush ookal maakte hij me belachlijk samen met Luca. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/18/2020 10:37 PM

Luca
"Je begrijpt het niet." Zei ik slikkend als ze zegt dat ze er voor familie is hield ik me voor een keertje in.. ze had gelijk zij kende de school en iedereen." Goed maar doe het dan niet publiekelijk.. ze is gevoelig voordat soort dingen ze kan die trutten wel aan mijn zusje is sterk." Ik wilde het niet vertellen dat ze een ziekte had omdat het iets is binnen onze familie en ik zag Zafira nog niet als familie. Ik zou er niet altijd kunnen zijn dus was een extra oog wel handig terzijde Asher maar die was alleen maar met mij.. als ik zijn bericht zie zucht ik opgelucht "ze is in de les we kunnen terug gaan." Ik liep alvast en zag in het lokaal Jane ik probeerde oogcontact te maken maar ze ontweek het zuchtend plofte ik naast Asher neer.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/18/2020 10:23 PM

Luca
Als die bitch haar smoel opentrekt wil ik van alles zeggen maar mijn spaans was belachlijk slecht." Ik ga Jane zoeken ik zie je straks" zei ik tegen Asher. Niemand wist het maar Jane had al jaren last van zware astma, en kan zich niet zo goed mengen met mensen. Als ze een aanval kreeg raakte ze in paniek en kon ze flauwvallen als ze haar inhaler niet had. Onze familie was niet altijd bloemetjes en bijtjes geweest er waren tijden dat Jane dagen lang in het zieknhuis lag en mijn moeder haar zijde niet wilde verlaten. Waardoor ik en Makenzie thuis bleven en voor ons zelf zorgde dat is iets wat ik van binnen verdriet om heb gehad. Om mijn moeder gebroken en mijn zusje onder buisjes te zien.. niet wetend of ze ooit een donor gaat vinden voor een extra long. Mijn vader was er wel maar hij verdiende de kosten en kon Hugeus international coperations niet zonder baas laten. We hadden het geld maar voor een extra orgaan stond je op een lijst.  Als ik Zafira zie zoeken pak ik haar bij haar pols en neem ik haar ergens mee waar het rustig is "ga niet met Jane om." Zei ik toen "het is beter als ze alleen is ik snap dat je goeie bedoelingen hebt maar.." ik hield wijselijk mijn mond "blijf gewoon uit haar buurt." 

Jane
Ik kwam de wc uit en veegde een paar traantjes weg. Ik kon weer ademen normaal. Ik schoof mijn bril op mijn neus en had niet weg moeten rennen als een domme trut. Mijn ziekte mocht me niet de baas zijn.. ik had Zafira niet nodig om me te verdedigen of Luca ik moest ze laten zien dat ik erbij hoor. Ik liep de klas binnen en zag dat de leraar begonnen was met de les "miss Hugeus ga maar achterin zitten" Florence keek me met een vals lachje aan terwijl ik naast een jongen ging zitten "wat een show." Zei hij met een lachje "pablo" hij stak zijn hand naar me uit en was de eerste jongen die niet deed alsof ik niet bestond "Jane." 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/18/2020 02:43 PM

Jane
Als alle ogen gericht op mij zijn voel ik een steek van onzekerheid door me heen gaan. Ik kwam overeind en rende de klas uit. Mijn hart bonkte zo snel dat ik mijn inhaler erbij moest pakken. Eenmaal in de meisjes wc zakte ik neer op de vloer en pompte ik zo snel dat mijn longen het bijna niet konden verdragen. 

Luca
Ik kwam de klas binnen en zag iedereen 1 kant op kijken." Wat een raar wijf wie rend er nou weg van Zafira?" Mijn blik werd achterdochtig ik zag Jane nergens zitten en liep op Zafira af." Waar is ze?" Vroeg ik toen zonder mijn temper te verliezen voordat ik op mijn 1ste dag geschorst zou worden. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/18/2020 01:46 PM

Luca
"Dat betekend dat er ook mensen zullen zijn die Jane lastig gaan vallen," bij die gedachte's werd ik razend, Jane was toch wel iets naïever dan mij." Ik denk wel dat ik mijn draai vind wacht maar af.. vanavonf geef je een feest toch?" Ik gooide mijn sigaretje op de grond en trapte die uit "rlite high zal niet veel anders zijn dan die van Frankrijk." Op mijn vorige school was ik de baas niemand sprak mij tegen anders had je een probleem.. maar het zorgde er ook voor dat mensen me te grazen zouden nemen. Ik kon messen verwachten van mensen waar ik het nooit van zou verwachten. 

Jane
Ik liep met Florence de les binnen en zag Zafira zitten. Ik wilde op haar aflopen maar werd al snel aan mijn mouw weg getrokken "niet met die slet praten.." zei Karin "ze is Asher's billenlikker alles wat je haar verteld komt bij Asher." Ze hadden het hier verdomme veel over Asher.. het gaf me het idee dat hij hier de baas was ofzo. Ik knikte en ging naast Florence zitten "doe je bril af het staat je lelijk" zei Nadien het andere meisje "als je hier wilt overleven schat moet je mooi zijn." Zei Florence met een lachje. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/18/2020 01:17 PM

Jane
Terwijl ze de heletijd over Luca spraken keek ik om me heen. Iedereen leek een ego hier te hebben in Frankrijk was het toch wel effe anders de zweer. Daar had ik Miley en Rock nog mijn 2 beste vrienden.. hier had ik niemand en moest ik helemaal opnieuw beginnen. Ik liep met Florence mee naar de kantine terwijl zij en haar vriendinnen van alles bestelde. Ik wachtte af totdat ze klaar waren en was zelf aan het nadenken wat ik zou eten "betaal jij?" Vroeg Karin volgens mij was dat haar naam de 3 diva's keken me aan terwijl ik fronste. Florence wenkte naar de pinautomaat waar een bedrag van 80 euro open stond ik knikte en pakte snel mijn creditkaart . Eentje die alleen ik en mijn familie hadden "wow is dat een Mastercard deluxe?" Vroeg Die ene met zwart haar en grote oorbellen in haar oor." Van mijn vader gekregen voor mijn verjaardag" "ze zeggen dat je met die kaar ulimetated kan betalen." Zei Florence toen. 

Luca
Ik keek schichtig om me heen "eindelijk effe een sigaretje." Ik stak die van mij ook op en bekeek hem "is het hier beter dan Frankrijk?" Vroeg ik hem toen "moet ik nog voor iemand oppassen?" Ik moest altijd opassen volgens mijn vader aangezien mijn familie decennia's lang multi billionair is. Ik heb wel gehad dat mensen me gebruikte voor geld hier zal het ook vast zijn. Ik dacht aan Zafira mijn getoverde nichtje hoe was ze nou eigenlijk? 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page