Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:


walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/18/2020 11:19 AM

Luca
Als Asher het meisje wenkt om weg te gaan schud ik mijn hoofd lachend." Ik denk dat je mijn zusje moet hebben die staat daar" ik wees naar Jane die zocht naar iemand om haar te helpen. Ze rolde haar ogen "jij een gemiste kans" zei ze arrogant ze sloeg haar haren naar achter en liep op Jane af. Die glimlachte en blij was dat iemand haar de weg wees.. ik wilde mijn zusje zo min mogelijk berrekken in de dingen die ik deed daarom deed ik altijd gemeen tegen haar.. ze moest niet net als mij en Asher worden." Lijd me maar rond" zei ik toen grijnzend tegen Ash.

Jane
Als een arrogant meisje me verteld dat ze me de weg komt wijzen. Was ik er blij mee tenminste iemand die me niet volop negeerde wanneer ik iets vroeg. Haar naam was Florence "je hebt mooie ogen." Zei ze ineens "bedankt," zei ik wat kortaf. We liepen langs alle lokalen de aula de bieb het was inmens groot. Ik kon zien dat het grootse gedeelte rijk was van de leerlingen "dit is mijn groepje." Ze stelde me voor aan 2 wijfen die niet eens de moeit namen om me aan te kijken ze plofte naast hun en pakte haar mobiel erbij "die nieuwe jongen is net zo verschrikkelijk als Asher." Zei ze toen tegen haar vriendinnen "ja heb je zijn insta gezien hij komt uit Frankrijk." Zeiden ze wetende dat ik erbij stond en ik ze gewoon kon horen.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/17/2020 11:24 PM

Jane 
Als Zafira me betrekt bij hun groepje merk ik aan mezelf dat ik niet dicht bij Asher wil komen.," Hi Jane" zei ik kortaf "ik moet mijn rooster ophalen zie je in de pauze oké" zei ik snel.tegen Zafira. Ik wandelde weg en kon eindelijk weer aan ademen ik was blij dat Asher totaal niet naar me keek of me überhaupt aandacht schonk.. ik was Luca's nerdy zusje meer niet. 

Luca 
Ik priemde mijn ogen bij Zafira haar opmerking als Jane wegloopt grijns ik." Maak je geen zorgen om Jane die wilt niet met jou gezien worden met mij ook niet trouwens.. is te preuts voor." Ik hing aan Asher en grijnsde naar Gianna het getinte meisje ze glimlachte zwak." Nog meer bijzondere mensen Ash?" Vroeg ik in het frans waardoor ze verbaast opkeken. Ik voelde een beetje dat de arrogantie bij mij ervan afspat ik haten het om nieuwe vrienden te maken. Ik snapte niet waarom Ashwr het niet moeilijk vond om met me om te gaan." Dus jij ben Luca?" Een arrogant meisje kwam voor ons staan en bekeek me "Florence Versace" ze stak haar hand uit zodra ik het aan nam trok ze die gelijk weer terug "ik ga je rondlijden." Ze versperden het uitzicht vooe Zafira die ze geen enkele aandacht schonk "rivalen?" 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/17/2020 05:59 PM

Jane
Ik zat tegenover luca in mijn nieuwe uniform in onze prive limo. Het viel wel erg op toen we aan kwamen rijden. Mensen keken hun ogen uit naar de onze limo omdat die van ons onze vader representeerde op de buiten kant. Hugeus coperations international. Luca kon niet wachten niet eens omdat we op de beste school zaten maar het gezicht van Asher wilt zien als hij ineens zijn beste vriend ziet. 

Luca
Eenmaal aangekomen stapte ik en Jane uit ik horde al gelijk mensen fluisteren." Is dat niet de Hugeus Madrid's rijkste familie?" Ik grijnsde en glee met een hand door mijn haar "bonjour Elite high." Ik liep naar binnen en zag Asher met zijn vriendengroepje waarbij ook Zafira zat ik besloot te wachte totdat hij me zag en wende me tot Jane." Ga je het hier vinden brilsmurf?" Ze hield haar schouders op "misschien." 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/17/2020 05:14 PM

Luca
Ik grijnsde breed "natuurlijk beste papa." Ik begon op te scheppen en kon niet stoppen met grijnzen.

Ts naar het nieuwe semester op elite high?

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/17/2020 04:11 PM

Luca
"Je weet dar ik je koppijn ga bezorgen als ik naar een openbare school moet." Zei ik waarschuwend "ik wil naar Elite ik kom uit een rijke familie en jullie hebben daar ook gezeten.. een openbare school is alleen voor arme mensen." Jane zuchtte "en ze bieden goeie scholarships aan." Zei Jane toen mijn moeder keek ons in de war aan we hadden nooit protest nou behalve Jane." Wat vind jij Mathias?" Vroeg ze toen zuchtend.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/17/2020 10:05 AM

Saia
Nadat iedereen weg was maakte ik de tafel op zodat we konden eten. Ik had pasta zalm gekookt aangezien ik nog geen vaste maid had." Babe ik heb nagedacht over waar Luca en Jane naartoe gaan." Makenzie kreeg thuisles omdat ze net pas 14 was en ik haar niet op een basisschool wilde hebben." Ze gaan naar Earts Academy een openbare school" "wat!" Riepen Jane en Luca uit "nee mam je kan ons echt niet sturen naar een openbare school.. onze spaans is niet zo goed op Elite geven ze extra lessen." Zei Jane ik fronste Jane boeide het toch niet? Haar spaans was prima er zat iets anders achter. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/17/2020 12:00 AM

Asher is lekkerrr

Luca
"Niet helemaal mijn moeder moet ik alleen nig over halen." Zei ik tegen hem "dude dat hoefde ik niet te weten," ik kreeg er kippenfel van. Ik wilde hem vragen of de seks goed was maar iets in me zei me dat het me geen moer aan ging.. Zafira bestond voor mij niet." Heeft Elite high lekkere chicks?" Vroeg ik toen grijnzend Asher en ik waren sinds kinderen al besties. We zijn letterlijk ontmaagd door hetzelfde meisjes.. onze aller eerste joint op gesmoked ergens in Italië we gingen vaak op familie vakanties. Hij kent mijn ergste geheimen maar nu ik bij hem op school kwam zou het wel anders zijn. Hij heeft natuurlijk ook nieuwe vrienden gemaakt in Madrid.
tumblr_obavjzqfte1uvd18yo1_500.png
taylor-hill-for-victorias-secret-lingerie-june-2016-lookbook-1.jpg

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/16/2020 11:33 PM

Jane
Als ze verteld dat ze dingen met hem gedaan heeft zwijg ik." O gewoon heb hem lang niet meer gezien we waren als kinderen close maar nu niet meer." Zafira klonk als de typical it-girl ze was mooi, populair waarschijnlijk kon ze een goed feestje geven en jongens lagen waarschijnlijk aan haar voeten. Ik was het tegenovergestelde constant met mijn neus in een boek.. normaal los haar tot aan mijn schouders, lipgloss en mijn mooie tommy hillfiger bril op mijn neus want anders kon ik geen reet zien." Het is misschien een gevoelig onderwerp.. maar weet je veel over mijn oom?" Ik wist helemaal niks eigenl i jk behalve dat hij heel belangrijk was voor mijn vader. 

Luca
"Nou gewoon mijn ouders komen weer met tering gezeik op me af." Zei ik tegen hem "ken je Zafira? Vast wel nou dat blijkt een nicht van me te zijn.. ik geloof er geen snars van jongen." Ik pakte een blikje cola "uit gaan klinkt gord kan ik wel effe gebruiken.. weet je hoelang ik geen bitch heb geneukt?" Zei ik lachend "sinds ik mijn ex Faye in mijn nu gecrashte bentley had geneukt." En dat was al 2 weken terug. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/16/2020 11:11 PM

Luca
Als ze brutaal begint te worden grijns ik. Ik kwam overeind en besloot iets ongelofelijks gemeen te zeggen "ik ben een Hugeus en jij bent een rip-off je zal nooit wat voorstellen voor mij zowel mijn familie.. en Jane ik heb je auto gesloopt ja maar je hebt weer een nieuwe." Ik gaf Zafira een duistere blik "don't act like you know shit about me." Zei ik  toen in het engels aangezien mijn spaans nog een opkrikje kon krijgen. Ik liep naar de keuken en belde toen Asher op hopelijk nam hij op en zat hij niet weer ergens bij een meid in bed. 


Jane
"Luca!" Zei ik boos maar voor ik hem volhuids kon uitschelden was hij al weg." Je bent geen rip-off hij lult uit zijn nek.. hij kan er gewoon niet tegen dat er weer een meisje aan de familie word toegevoegd."  Ik kwam overeind en bekeek haar ze droeg precies dezelfde kleren die ik van mijn oom had gekregen. Alleen ik had een rood chanel pakje en zij een roze." Ken je Asher?" Vroeg ik haar toen ik had Asher al zolang niet gezien toen ik 11 was verhuisden hij terug naar Madrid. Natuurlijk kent ze hem, iedereen kent Asher Verminé. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/16/2020 10:46 PM

Luca

Ik kwam de woonkamer binnen en horde wat Jane zei." Kop dicht brilsmurf ij gedraag me prima" ik plofte in mijn zetel en deed de tv aan. Als ik Zafira hoor bleren over de school waar Asher naartoe gaat priem ik mijn ogen." Wij gaan ook naar Elite high" zei ik toen "mijn beste vriend zit daar al." Ik zapte wat langs kanalen en zag dat mijn oom aan het praten was met mijn vader.

Joshua 

"Die 2 zullen elkaar nooit mogen" zei ik vermoeid ik plofte neer op een eetstoel en bekeek Mathias "jezus wat ben je oud geworden." Zei ik om hem te pesten "laten we een biertje drinken." 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page