Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  315  |  316  |  317  |  318 Search found 3178 matches:


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/25/2016 12:12 AM

Chris
Wanneer ze kort af doet en me niet aan kijkt raak ik geïntresseerd. Als ik vervolgens de stem van Gideon hoorde keek ik op. Ik kon de gozer niet heel goed, ik wist alleen dat hij ook redelijk succesvol was. Maar niet zo succesvol als mijn broer, ik en het familiebedrijf. 'Meneer Werst.' zei ik en schudde zijn hand. 'Mooie prestatie, de men's vogue van vorige maand.' zei ik met een glimlach. 'Ik stelde je zusje net voor om even te gaan zitten. Ze voelde zich zover ik kon zien niet helemaal lekker.' zei ik tegen hem en keek weer naar het meisje dat blijkbaar Winttr heette.

Kailynn
Wanneer hij dat zegt beet ik op mijn lip en glimlachte. 'Sorry, ik keek niet uit.' zei ik en keek naast me wanneer er een meid naast me kwam staan. Ik herkende haar uit duizende. Devina. Voormalige vriendin van Jace. Ik probeerde niet met mijn ogen te rollen. Wanneer Devina weg liep en Jace me dat vertelde beet ik op mijn lip en knikte bedankend. Ondertussen keek ik even om me heen. Wanneer niemand keek trok ik de neklijn een beetje meer omlaag zodat er wat meer inkijk ontstond en vouwde de onderkant van mijn jurk dubbel zodat hij wat meer been liet zien. Ik klemde de clutch onder mijn arm en nam een nieuw drankje. Meteen voelde ik al wat meer ogen op mij gericht. Ook zag ik af en toe eens een flits van een fotograaf die binnen was om van het hele feest foto's te maken. Als dit me meer geluk zou brengen kon ik die Kingston wel dankbaar zijn. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/24/2016 11:25 PM

Chris
Vanaf de bar keek ik de zaal rond. Al die heerlijke modellen. Kort beet ik op mijn lip. Als ik even verderop een meid zag die niet zo blij keek bleef mijn aandacht op haar gevestigd. Wanneer ze terug de zaal in liep merkte ik op dat ze wankelde waardoor ik achter haar aan liep en haar drankjes overnam. 'Die zal ik maar even overnemen. Misschien is het verstandig als jij eventjes gaat zitten.' zei ik tegen haar en zette de drankjes op een van de sta tafels. 'Chris.' zei ik tegen haar terwijl ik mijn hand uitstak.

Kailynn
Met de cocktail liep ik door de zaal. Wanneer ik even niet oplet botste ik tegen iemand aan waardoor mijn cocktail over zijn pak viel. Nou, Lynn. Zo val je zeker op. 'Oh mijn god, sorry!' zei ik meteen en zette het glas op een sta tafel waarna ik wat servetten nam van een dienblad en over zijn pak probeerde te wrijven om het schoon proberen te maken. Ik keek op en beet op mijn lip. Ik was nu gewoon over het pak, dat ik nog geen minuut geleden heb verpest, aan het strelen van Jace Kingston?! Oké, nu denk ik dat ik mijn modellen carrière wel kan schudden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/22/2016 11:07 PM

Chris
Zuchtend liep ik binnen en nam de cocktail aan en dronk er kleine nipjes van. Alle belangrijke mensen waren aanwezig. Wanneer ik de manager van hêt sportmagazine uit LA zie liep ik naar hem toe. Een beetje socializen. 'Meneer Driesche, goed u weer te zien.' zei ik hem. De man glimlachte en knikte. 'Ah Christiaan.' zei hij met een glimlach. 'Inderdaad goed je te zien. Ik had uw assistent willen bellen, maar er kwam mij tot orde dat u op dit moment geen assistent meer heeft?' vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Alles gaat nu nog via de assistent van mijn broer.' zei ik met een glimlach. Mijn vorige assistent had gevoelens voor me gekregen dus moest ik haar wel ontslaan. 'Goed, Dan nemen we wel contact op. We willen namelijk iets met uw bespreken over de issue van volgende maand.' zei hij. Ik glimlachte en knikte. 'Laat alles door de assistent opnemen en dan zal ik zien wat ik voor u kan doen.'zei ik en zag hem knikken. 'Fijne avond nog Meneer Kingston.' zei hij. Ik knikte. 'Insgelijks meneer Driesche.' zei ik en glimlachte terwijl ik mijn cocktail leeg dronk.

Kailynn
Wanneer we er zijn stapte ik uit. Wat wou ik graag over die rode loper als een echt beroemd model. Ik had wel al klussen gedaan, maar ik was pas verre van bekend en verre van professioneel. We liepen achterom waar ik mijn laatste spaargeld gaf aan de uitsmijter die me naar binnen liet gaan. Eenmaal binnen keek ik mijn ogen uit. 'Zie je morgen Kyle, ik ga met een taxi naar huis.' zei ik terwijl ik verwonderd om me heen keek. 'Doe voorzichtig.' zei hij en de deur sloot achter me. Ik liep langs een ober waar ik een cocktail van het dienblad afnam en keek rond. Oké, en nu nog opvallen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/22/2016 10:03 PM

TS-feest
-
Chris
Zuchtend keek ik uit het raam. We waren bijna bij de rode loper. Eigenlijk had ik armcandy nodig voor alle fotografen en journalisten buiten, maar dit keer besloot ik eens alleen te komen. Ik had een heel klein beetje gedronken voor ik de limo in stapte, maar ik was vast niet de enige. Eenmaal aangekomen bij de rode loper haalde ik een keer diep adem en stapte uit wanneer de chauffeur de deur voor me opende. De camera's flitsten fel, maar inmiddels was ik er wel al aan gewend. Met een charmante glimlach won ik alle camera's voor mezelf waarna ik naar binnen liep.

Kailynn
'Schiet eens op Lynn, ik heb niet de hele avond de tijd.' zei Kyle. Hij was al sinds de peuterspeelzaal mijn beste vriend en vanavond ook mijn chauffeur. Ik mijn opvallende kobalt blauwe jurk liep ik mijn kamer uit. Mijn haar was mooi opgestoken, mijn make-up licht maar heel mooi aangebracht en mijn hakken zo hoog als maar kan. Kyle zijn mond viel open. 'Als je zo toch niet al die fotografen en Agencies voor je wint dan weet ik het ook niet meer.'zei hij. Ik zuchtte. 'Dankje, maar we moeten nu echt gaan. Straks kom ik er zeker niet meer in.'zei ik tegen hem en liep langs mijn moeder. 'Red jij je vanavond?' vroeg ik haar. Ze haalde onverschillig haar schouders op en bleef naar de tv staren. 'Bel me als er iets is oké?' zei ik haar en liep met Kyle het kleine appartement uit. Op naar de grote avond.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/22/2016 09:30 PM

Chris
'Zou je misschien ook eens moeten doen.' zei ik tegen hem en nam nog een slok. 'Natuurlijk kom ik vanavond. Ik mis geen feestje.' zei ik met een lachje en nam nog een hijs waarna ik de joint uitmaakte. 'Heb jij gehoord waar Pa uithangt?' vroeg ik en haalde een hand door mijn haar. 'Ik moest nog wat met hem bespreken over mijn vogue shoot van volgende maand.' vulde ik aan en kwam overeind. Ik liep naar de inloopkast waar ik maar alvast het pak voor vanavond apart hing en voor nu kleren uit zocht. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/22/2016 08:53 PM

Chris
Langzaam nam ik nog een hijs van mijn joint en hoorde de telefoon overgaan. Ik zag op het schermpje dat het Jace was en nam op. 'Ey, Jace. What's up?' vroeg ik terwijl ik nog een hijs nam. Met de telefoon tegen mijn oor liep ik naar de keuken waar ik mijn glas Bourbon nam en ermee op de bank ging zitten. Zo vaak belden we niet. Al wou ik dat het wel zo zou zijn. Jace had het veel te druk, net als vader. Ze interesseerde zich vrij weinig in mij. Vader sowieso en Jace... Jace vond zijn modellen werk belangrijker dan mij. Ik snapte het wel. Hij moest het werk van vader voortzetten wanneer hij aftrad als hoofd van Kingston Agency, maar wie verkiest nou werk boven bloed eigen familie? 'Als het over die meeting van gisteren gaat... sorry dat ik er niet was. Ik had andere bezigheden.' zei ik en nam een nipje van mijn bourbon waarna ik een hijs nam van de joint.

Kailynn
Eenmaal op mijn kamer nam ik de DVD's van mijn moeder haar werk erbij. Ze was echt mijn grote voorbeeld. Toen ze nog model was. We woonden samen met pap in een van de grootste huizen van LA. Nu woonden we in bakersfield... Wie woont er nou in Bakersfield? Mam had al haar geld en dat van pap weggegooid door het kopen van drugs, sigaretten en alcohol. Af en toe nog gokken. Wie kon haar dan uit de goot halen om 3 uur 'snachts? Ik... Wat had ik graag gewild dat papa er nog was. Dan zat ik nu nog mooi in LA, was mama gelukkig en had ik vast al meer boekingen gehad dan dat ik nu heb gehad. Ik keek naar mijn moeder die fashionweek liep in 1997. Ik glimlachte. Wat was ze mooi in haar prachtige Dior jurk.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/22/2016 12:46 AM

Chris
Na nog een hijs te hebben genomen van de joint trok ik mijn blouse aan. Het had zo zijn voor- en nadelen om beroemd te zijn en heel veel geld te hebben. 'The money will be send to your boss, Tiffy. You can go.' zei ik tegen de prostituee die haar jurkje aantrok knikte en vertrok. Met open blouse liep ik naar de keuken van mijn penthouse. Eigenlijk had ik vandaag bij Kingston agency moeten zijn, maar ik was niet in de mood. Vader was waarschijnlijk toch niet aanwezig, intervieuws geen behoefte aan en het gezeik van de secretaresse ook niet. Ik schonk een glas bourbon in en dronk er een klein slokje uit. Ik nam mijn baan heus wel serieus. Ik was veel gevraagd model, maar dat betekent niet dat ik alles aan nam. Hoe minder ik aannam hoe meer belangstelling zou komen om me te boeken. Al nam ik toch al meer aan dan ik eerst deed. Zuchtend keek ik het penthouse rond. Het was eigenlijk best een rommel, maar dat was voor de hulp.

Kailynn
Zuchtend plofte ik neer aan de keukentafel. 'Het kan toch niet zo moeilijk zijn om klussen te vinden.' mompelde ik in mezelf. 'Je zou moeten verder studeren. Aan het modellen leven heb je helemaal niks.' zei mijn moeder vanaf de bank terwijl ze een sigaret opstak. Ik schudde mijn hoofd. Ik ging eraan kapot als ik zag hoe slecht het met haar ging. Sinds papa stierf is niets meer hetzelfde. Ik miste hem nog iedere dag. 'Er is een feest vanavond. Als ik daar socialize komt het vast goed.' zei ik en kwam weer overeind. 'Als ze je er niet uit zetten.' zei mijn moeder. Ik schudde mijn hoofd. 'Als ik het niet kon had ik mijn opleiding niet gehaald.' zei ik. Af en toe maakte ze me alleen maar onzeker. Mijn moeder was zo een beeldschone vrouw. Vooral toen ze nog niet aan de drugs had gezeten. Nu het bij haar fout was gegaan stampte ze mij ook helemaal de grond in. Ze wou niet dat ik model werd, maar het is altijd al mijn droom geweest.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/21/2016 11:52 PM

Nieuwe ORPG, Gaan we weer
Zelfde regels.

Kailynn Green - 20 
&
Chris Kingston - 21

ORPG_K.jpg

ORPG_GUY.jpg

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  315  |  316  |  317  |  318

« Back to previous page