Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/18/2020 11:41 AM

Asher
Ik keek haar na en lachte. 'Ik heb d'r geneukt toen ik zat was. Ze is inderdaad wat wanhopig. Maakt altijd ruzie met Zafira, geen idee wat ze tegen haar heeft want Zafira laat normaal gesproken iedereen met rust tenzij ze haar dwars zitten.' zei ik tegen hem en begon hem maar rond te lijden. 'Nou als eerste de kantine. Als ze frans gaan koken zou ik het niet eten want daar kunnen ze niks van.'zei ik en liet hem vervolgens allerlei plekken zien waar we veel zouden komen. De bibliotheek gaf ik niet veel aandacht. Uiteindelijk kwamen we achter de school. 'Dit is het punt waar de camera's elkaar niet ontmoeten. Het is een blind spot dus we kunnen hier uitvreten wat we willen.' Zei ik terwijl ik nog snel voor de les zou beginnen een sigaret op stook.

Zafira
Zodra ik mijn boeken heb liep ik richting het lokaal. 'Hey Zafira.' riep Pablo die vervolgens naast me kwam lopen. 'Niet hier, wat heb ik nu gezegd.' siste ik door mijn tanden. 'Ik moet je wat doorgeven.' zei hij. Hij duwde een briefje in mijn handen om vervolgens weer weg te lopen. Ik liep door naar het lokaal waar ik achterin ging zitten en het briefje opende. Vanavond werd ik verwacht. Eindelijk. Ik keek of er iemand in de buurt was, maar er was nog niemand in het lokaal. Ik nam mijn aansteker en verbrandde het briefje waarna ik het uit het raam gooide. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/17/2020 11:42 PM

Zafira
Ik keek Jane na en knikte terwijl ik naar het tafereel voor me keek. Ze waren onder de indruk van Luca. Snapte ik wel. Hij was een knappe verschijning. Als kut Florence voor me komt staan beet ik mijn kaken samen en ging schuin achter haar staan. 'Je weet toch dat jongens wanhopigheid kunnen ruiken?' zei ik haar in haar oor, maar net hard genoeg zodat iedereen het kon horen. 'Net zoals de cologne van je vorige slachtoffers. Hoeveel zijn het er nu? 380?' zei ik en liep vervolgens langs haar naar mijn kluisje die in de volgende gang was. Dat wijf was heerlijk om te pesten. Stomme trut dat het was. Ze denkt nog altijd dat ze beter dan mij is, maar iedereen op deze school weet dat het een wanhopige kut is.

Asher
Ik keek Jane kort na en focuste me vervolgens weer op Luca. Vroeger pestte we Jane altijd een beetje. Ze bleef het kleine zusje van Luca. Ik moest zeggen dat ze goed was opgebloeid. Als Luca me vraagt naar andere bijzondere mensen haalde ik mijn schouders op. 'Een paar lekkere wijven van het cheerleading team, de rest is niet belangrijk.'sprak ik in het frans terug. Ik sprak het nog altijd vloeiend. Als vervolgens Florence voor ons komt staan om Luca te stelen voor een rondleiding keek ik naar haar. Ja ook haar had ik geneukt. Als Zafira haar al de grond in boort grijnsde ik. Geweldig wanneer ze dat deed. 'Florence ga de mannen toiletten maar aflikken voor zaad, ik leidt mijn beste vriend wel rond.'zei ik en nam Luca mee.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/17/2020 11:13 PM

Asher
We waren wat aan het kletsen. Als ik wat rondkeek en opeens Luca zie grijnsde ik breed en sprong ik van het muurtje. 'Maat het is je gewoon gelukt.' zei ik blij en gaf hem een brohug. 'Je gaat het geweldig vinden hier.' Ik nam hem onder mijn arm en haalde mijn knokkels over zijn hoofd. Ik trok hem mee naar mijn vriendengroepje en stelde ze voor. 'Gianna en Leith, dit is Luca. Luca, Gianna en Leith. Monty en Manuel zijn er ook nog, maar die komen meestal pas laat aankakken.' zei ik tegen hem. 'Zafira ken je al natuurlijk.' zei ik.

Zafira
Als Asher opeens opspringt en richting Luca liep zuchte ik. Ze kwamen dus toch hier. Ik keek hoe Asher Luca bij ons betrok en keek naar Jane die verderop bleef staan. Ik liep naar haar toe en glimlachte. 'Hey, dus toch maar naar Elite.'zei ik en keek kort om naar Asher die Luca helemaal betrok. 'Zal ik je aan wat mensen voorstellen?' vroeg ik haar en nam haar mee naar mijn vriendengroepje. 'Jongens dit is Jane. Mijn nichtje dus niet bijten.' zei ik en keek vervolgens naar Luca. 'Jij ook niet, neefje.'grijnsde ik subtiel naar hem.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/17/2020 05:21 PM

Zafira
Ik stapte uit mijn Audi en liep richting de ingang van de school. Onderweg stak ik een sigaret op en leunde tegen het muurtje voor de trappen van de school. Als Gianna en Leith naar me toekwamen glimlachte ik zwakjes. 'Welkom terug in de hel.' zei ik met een grijnsje en keek naar de twee. 'Hoe was je vakantie?' vroeg Leith. Ik haalde mijn schouders op. 'Zoals gewoonlijk. Gefeest, gebruikt.' zei ik.

Asher
Ik kwam aangelopen en zag bij de ingang Gianna, Leith en Zafira staan. Tuurlijk moesten we ook dezelfde vrienden hebben omdat we beiden populair waren. Alleen gaf Zafira geen fuck om haar populariteit en ik wel. 'Goedemorgen slettebakken, nieuw semester om op te fucken.'zei ik tegen ze en sprong op het muurtje. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/17/2020 04:23 PM

Mathías
Ik keek naar de twee en zuchtte. 'Ik vind het prima onder 1 voorwaarde.' zei ik en keek naar de twee. 'Vooral voor jou Luca, als je ook maar 1 onvoldoende haalt dan ga je naar Eart. Elite is niet zomaar een school.' zei ik tegen hem en keek hem aan. Ik haalde nog eens diep adem. 'En nu gaan we allemaal eten.'zei ik tegen ze en keek naar Saia. Ik denk dat de kinderen inderdaad gelukkiger zouden zijn op Elite, maar ik wist ook nog dondersgoed hoe rijkeluis kinderen zijn. Ik was er zelf een.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/17/2020 03:47 PM

Mathías
Ik keek op naar Saia zodra ze over de school begon. Voor ik ook maar een woord in kon brengen begonnen de kinderen te protesteren. ‘Earts lijkt me een prima school en als mama jullie daar graag ziet dan is het niet anders.’ Zei ik tegen ze, maar keek ondertussen naar Saia. ‘Weet je het zeker?’ Vroeg ik haar maar wist dat ik een koppige vrouw had. Ik schepte wat eten op en begon aan mijn eten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/17/2020 12:08 AM

Ja tochhhhh

Asher
Ik lachte als hij preuts deed over zijn nichtje. 'Ik moet je eerlijk zeggen broer. Je nichtje is een van de lekkerste chicks, maar er zijn genoeg lekkere wijven waar je op los kan gaan.'zei ik tegen hem en liep naar de eetkamer waar ik op een stoel onderuit zakte. 'Er is een wijf, ze heet Kate. Daar moet je ooit in je leven opgekropen hebben. Ze is denk ik helemaal naar jou smaak.' zei ik grijnzend en voelde vervolgens een klap tegen mijn achterhoofd. 'Respectvolle taal hier in huis.' zei mijn vader streng. Ik ging maar meteen recht zitten en zuchte. 'Mijn vader is thuis.' zei ik tegen Luca aan de telefoon. 'Praat met je moeder. We gaan het geweldig samen hebben op die school.'

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/16/2020 11:51 PM

Asher
Ik lachte. 'Meen je niet. Zafira Salazar? Nu heb je ze hangen jongen.' zei ik met een lach en beet op mijn lip. 'Alvast sorry maat maar ik heb je lieve nichtje geneukt.' zei ik en trok een shirt aan waarna ik mijn kamer verliet. 'Het wordt tijd dat je die lul van je weer eens ergens in steekt. Chagrijn.'Ik liep naar beneden. Ik woonde in een gigantisch huis waar je in kon verdwalen. 'Heb je je ouders nu al overgehaald om je naar Elite te sturen?' 

IMG_0200.jpg

Zafira
'Oh ja. Hij heeft in Frankrijk gewoond. Helemaal ontschoten.'zei ik en haalde eens diep adem. Als ze over mijn vader begint haalde ik mijn schouders op. 'Ik kan je niet veel vertellen. Mijn moeder heeft me nooit iets over hem verteld. Ze heeft me alleen in geprent dat ik trots moet zijn op mijn naam en dat ik op hem lijk. Mijn vader was haar grote liefde, maar hij is gestorven in een auto ongeluk.' vertelde ik haar. Niemand hoefde te weten dat het moord was. Mijn moeder wist niet eens dat ik wist dat het moord was. Niemand hoefde dan ook te weten dat ik in hetzelfde wereldje als mijn vader zat nu om erachter te komen wie en waarom hij was vermoord. 

IMG_0199.jpg

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/16/2020 11:20 PM

Zafira
Terwijl hij dat allemaal zei kon ik hem alleen maar grijnzend aankijken. Ik keek vervolgens naar Jane die het probeerde goed te praten. 'Nee. Ik ben ook geen rip off, want ik ben geen Hugues.' zei ik tegen haar. 'Hij moet alleen nog even doorkrijgen dat ik niet iemand ben die in elkaar kruipt als iemand denkt een grote mond op te zetten.' zei ik tegen haar. Als ze vraagt of ik Asher ken knikte ik. 'Hij zit een klas hoger dan mij. Hebben een keer iets gedaan, maar het begon me te vervelen dus nu zijn we gewoon normaal met elkaar.'zei ik tegen haar. 'Waarom?' 

Asher
Ik zuchte als ik naast mij mijn telefoon hoorde afgaan. Het maakte me wakker van mijn dutje. Maar goed ook, want o wee als ik niet optijd aan tafel zit voor het avond eten. Als ik zie dat het Luca is nam ik op. 'Bonjour, mon copain.' zei ik terwijl ik me uitrekte. 'Waar heb ik dit belletje aan te danken?' vroeg ik hem en kwam langzaam overeind. 'Nu je eindelijk hier bent. We gaan morgen avond uit. Geen weerwoord al verwacht ik dat niet.'vertelde ik hem grijnzend.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/16/2020 10:56 PM

Mathías
Ik keek Alvira na. Ik vond het heel naar dat het zo moest gaan tussen die twee. Het zorgde voor een kloof in deze familie. Mijn blik ging terug naar Joshua en ik knikte. 'Zal mijn fout zijn zullen we maar zeggen.' zei ik en liep met hem mee naar de eethoek. 'Pas op jij. Je bent nog altijd de oudste hier.'zei ik met een lachje en liep naar de koelkast waar ik twee biertjes uitnam en eentje aan Joshua gaf. 'Het is fijn weer hier te zijn.' zei ik hem.

Zafira
'Dus dat jou beste vriend daar zit betekend meteen dat jij daar ook naar toe gaat? Ik heb zo het vermoeden dat je toch wat meer moeite zult moeten doen om naar die school te gaan. Je ouders klinken als standvastige mensen.'zei ik tegen hem en keek weer terug naar Jane. 'Ik zag dat je een mooie auto op de oprit had staan. Zag er spik splinternieuw uit.' zei ik en keek ondertussen eventjes naar Luca. Als hij gaat irriteren kan hij het terug verwachten.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page