Search for posts by buffy_

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  12  |  »  |  Last Search found 118 matches:


buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Welk beroep willen jullie later graag doen?

from buffy_ on 10/08/2016 06:32 PM

Zie jij jezelf eerder met een sociaal beroep? Of juist een kantoorberoep ofzo?

Ik denk dat half sociaal-, half kantoorberoep de beste combinatie zou zijn(voor mij dan). :)

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Welk beroep willen jullie later graag doen?

from buffy_ on 10/08/2016 02:07 PM

Ik wil graag lerares op een basisschool worden :):) Ik ben er al voor aan het studeren, dus hopelijk kan ik binnenkort echt aan de slag gaan! Daarnaast lijkt het me leuk om auteur te worden haha. En jij?

Klinkt super! :) En als je daarnaast ook auteur wordt, welk genre zou je dan schrijven?
Mmmh, ik had er al eens over nagedacht wat ik later graag zou willen doen maar ik weet het nog niet... ^_^

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Welk beroep willen jullie later graag doen?

from buffy_ on 10/08/2016 01:32 PM

^-^ Ja, ik ben eens nieuwsgierig wat jullie je zien doen in de toekomst!

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Maandmodel oktober!

from buffy_ on 10/04/2016 05:34 PM

Gefelciteerd! (^_^)

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Maandmodel September!

from buffy_ on 09/18/2016 10:29 AM

Gefeliciteerd! ^_^

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 08/29/2016 06:35 PM

Christa
Ik mompel wat binnenmonds en doe verder met het werk dat ik moest doen. Ik vind het al verdacht dat Andrew nog geen kleine grapjes heeft uitgehaald. Waar moest ik bang voor zijn? Het is nu eenmaal dat zijn grappen nogal... onvergetelijk zijn.
Mijn gsm trilde in mijn broekzak, dus haal ik hem boven. Iemand belt mij? Ik neem op, ook al kende ik het nummer niet. "Hallo? Met wie spreek ik?" Aan de andere kant van de lijn hoorde ik gekraak en uiteindelijk werd er afgelegd. "Hebben mensen echt niets beters te doen of zo?"

James
Echt waar, ik ben gewoon zo'n angsthaas. Ik haal opgelucht adem als ze zei dat het 'ons geheimpje' zou zijn. "Sorry Jade, ik ben geen model..." Ik lach. Jade en haar 'ideetjes'. Ik dacht weer an over het idee dat Andrew mooi had klaar gemaakt. Het ultieme plan, dat deze nacht van start zou gaan. Een nacht om niet te vergeten. "Geweldig," fluister ik luidop.
Ik kijk even naar Jade en stelde me haar schreeuwend voor.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 08/20/2016 02:51 PM

Christa
Als Andrew en ik geroepen werden door Roxanne, volg ik haar naar de keuken. Als ze vraagt of we er kaarsen zouden op zetten, knikte ik. "Geen verjaardagstaart zonder kaarsen."
We zetten de kaarsjes er op, terwijl Andrew ze aansteekt met zijn aanstekers. Ik kijk even naar hem om te zien of er iets van zijn gezicht viel af te lezen. Hoe ging het vorige verjaardagsfeestje dat we organiseerde ook al weer? Ah ja, Andrew had toen weer een grap met ons uitgehaald...

James
"Ik waarschuw je nu het nog kan, schat." Jade grinnikt zacht en ik voelde me niet op mijn gemak. Wat moet ik nu doen? Ze kan iets tegen me gebruiken, dus als we haar belachelijk maken... Gaat ze mij belachelijk maken voor al mijn vrienden, dat is net zo erg als dat ze me voor heel de wereld zou belachelijk maken.
"Moet er een plan zijn, Jade?" Ik slik even en kijk haar aan. "Want anders mag je het zeggen hoor, want ik weet totaal niet waarover je het hebt." Dit is een gevaarlijke zone, dacht ik bij mezelf, ga nu voorizchtig uit de gevaarlijke 'Jade' zone!

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Mijn vakantie

from buffy_ on 08/15/2016 02:50 PM

Dat klinkt leuk en veel plezier in Duistland! ♥.♥ Ijs eten in Duitsland, klinkt als een mooie droom! (^_^)

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 08/15/2016 02:45 PM

Christa
"Voordat we naar beneden gaan, hangt er toevallig iets aan mijn trui?" Jade kijkt even en schudt haar hoofd. Ik voelde me weer veel beter en samen gaan we naar beneden, zodat James niets gaat verzinnen en een hele scene ineen gaat steken.
"We zijn terug," zeg ik en steek mijn handen in mijn broekzak. Ik moest nog steeds denken aan het rare gevoel dat ik boven had. "Waarom zitten jullie zo te grijnzen? Is er iets grappig?"

James
Ik knik en hoor de trap kraken, dus zwegen we allebei. Het zou alles bederven moesten dat nu toevallig Jade en Christa zijn. "Zijn we aan het grijnzen?" Het was moeilijk om nog normaal te kijken, steeds bij het idee van Andrew ging je automatisch grijnzen of zelfs lachen. "Maak je geen zorgen, gewoon een grapje dat Andrew me vertelde..."

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Maandmodel AUGUSTUS?!

from buffy_ on 08/09/2016 12:52 PM

Gefeliciteerd! :)

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  12  |  »  |  Last

« Back to previous page