Search for posts by buffy_

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  12  |  »  |  Last Search found 118 matches:


buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 07/09/2016 04:42 PM

Christa
Ik kijk op als ik de stem van Jade hoor. "Is alles goed gekomen?" vraag ik haar. Ze knikt hevig en haar glimlach verdween niet. "Gelukkig, ik kan me niet inbeelden wat er zou gebeuren moesten we uiteindelijk geen taart hebben." Zou James dan boos zijn geweest? Of zou hij in huilen zijn uitgebarst? Eerlijk gezegd, nu ik er over nadenk, wil ik het gewoon niet meer weten.
"Ik denk dat we best weer naar beneden gaan," zeg ik. "Voor het geval dat James het ergste gaat denken." Ik sta rechtop en voordat ik een centimeter kon bewegen, voelde ik precies iets kruipen over mijn rug...

James
Ik lach bij het idee van Andrew en kon het me helemaal voorstellen. En slagen zal het, want daar stond Andrew bekend om. Ik kruis mijn armen, wanneer Andrew me vraagt waarvan Christa bang was. "Dat is best een goeie vraag," antwoord ik. "Van spinnen is ze niet bang, want Jade zei eens tegen me dat Christa een grote huisspin uit haar kamer moest halen..." En daar zaten we vast, waarvan was Christa bang? Ik zucht en staar nadenkend voor me uit.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 07/08/2016 05:09 PM

Christa
Er was geen taart, dat was zeker. Jade loopt al meteen naar de hal om naar boven te gaan en ik had nog niet eens een centimeter bewogen.
Ik loop terug naar de woonkamer, waar Andrew nog steeds op zijn lui achterwerk zit en James naast de openhaard tegen de muur leunt. En als ik zie dat ze in gesprek waren, loop ik naar de hal en ga naar de kamer dat ik en Jade deelden.
Ik plof neer op het bed en hoorde iemand roepen in de kamer ernaast. Locatie van Jade: gevonden.

James
Ik kraak mijn vingers even. Andrew is geweldig in het uithalen van grappen en daar stond hij ook om bekend. "Dat is dan geregeld." Ik leun tegen de muur aan en vraag: "Wat is het plan?" Ik haal schud even mijn hoofd, zodat mijn haar weer op de juiste plek valt.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 07/08/2016 04:24 PM

Christa
Ik glimlach wanneer Andrew me een kus op mijn voorhoofd drukt. "Ik wist het wel",zeg ik binnenmonds. Jade had het zo te zien zwaar te verduren, toen Andrew op haar ging zitten.
Uiteindelijk besloten we eens te kijken of we een taart hadden. "Als we een taart hebben, hoop ik dat de anderen het in de koelkast hebben gezet." hoor ik Jade zeggen. En op een of andere manier probeer ik door de koelkast te kijken.
"Hebben we ook een plan B, als er geen taart is?" Ik kijk nog steeds naar de koelkast, die Jade uiteindelijk open trekt.

James
Ik knik en probeer me al in te beelden wat voor een taart het zou zijn... Zou het een ontworpen griezeltaart zijn? Of een chocoladetaart, dat was immers mijn favoriet.
Ik ga aan de openhaard staan, terwijl Jade en Christa naar de keuken liepen. "He Andrew, weet jij een goede grap om de meiden op stang te jagen?" Dat mocht natuurlijk niet ontbreken, grappig meidengegil.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 07/07/2016 06:51 PM

Christa
Als ik een krakend geluid hoor, draai ik me om en kijk op. James en Jade stonden de kamer in te kijken. Voordat ik iets kon zeggen, maakte Andrew een grappige opmerking en natuurlijk antwoorde Jade erop.
"Even serieus, of was dat serieus?" Ik dacht even na. "Als het serieus was, maak ik me snel uit de voeten." Ik ben egwoon niet grappig, dat wist ik wel. Ik kon wel om dingen lachen, maar zelf een mop vertellen... Ik denk eerder dat als je aan mij een mop vraagt, je de hele week er somber zult bijlopen.

James
Andrew en zijn flauwe humor... Het was na al die jaren nog steeds niet veranderd. Ik lachte en keek rond me heen. Uiteindelijk slenter ik naar de haard om me op te warmen. Toen Christa iets zei, wat denk ik om te lachen moest zijn-bij haar wist je nooit- werd het stil. "Zo..." Ik keek een beetje ongemakkelijk naar mijn vrienden. "Wat gaan we eten, taart?"

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Examens zijn gedaan!

from buffy_ on 06/22/2016 03:12 PM

Eindelijk, mijn examens zijn gedaan! Ik ben helemaal leeg gezogen, door de leerstof... (Ik ben nu een lege batterij) Vandaag was dus mijn laatste examens en ik kan echt niet zeggen of ik over de hele examenperiode goede punten heb gehaald. (*huilhuil*)
Wat nu eigenlijk mijn punt was, is dat buffy_ weer actiever wordt. Wat wil zeggen dat ik jullie allemaal in het zeil ga houden. (Hehe) Wat wil zeggen dat ik gewoon onozel ga doen, wat wil zeggen dat jullie mee moeten doen. Wat wil zeggen dat dit alles met "wat wil zeggen..." een grapje is, wat eigenlijk niet zo is want ik kom weer online en wauw... (Vingers hebben een T.O.)

Liefs,

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Maandmodel juni!

from buffy_ on 06/17/2016 07:59 PM

Gefeliciteerd! :))

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Nog 3 examens!!!

from buffy_ on 06/17/2016 07:58 PM

Yessssss, nog 3 examens en ik ben er vanaf!(Nog 1/dag- nog 3 dagen)  Hersenarbeid = Examens...
Zijn jullie al klaar met die examens van jullie?

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Waarschuwingen en Time-Out's.

from buffy_ on 06/04/2016 03:01 PM

Hh'tje :)

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: goSupermodel

from buffy_ on 05/24/2016 05:38 PM

@lea.000: dit...

Dit dit.... :3 Ik meld mezelf

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: WELKOM!

from buffy_ on 05/23/2016 08:37 PM

@Supermodelkaty: Ik wist wel dat ik iets vergeten was, ff aanpassen! Aangepast, komt in het begin voor en dank je voor je scherp oog!

@Up: Je bent te heilig om op een gewoon topic te staan! ♥

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply Edited on 05/23/2016 08:39 PM.
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  12  |  »  |  Last

« Back to previous page