Search for posts by Chamare

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  »  |  Last Search found 50 matches:


Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)

from Chamare on 07/21/2016 08:52 PM

Jayden.
Mijn telefoon zet ik op luidspreker en ik leg die naast me, op de bank. "Aha, Rosie Smith. Wat heb je een mooie achternaam, Rosie. Mijn complimenten." Grijns ik lichtjes. Terwijl ik naar de geluiden luister trek ik mijn schoenen aan. Ik weet niet of we weg gaan of thuis blijven, maar daarom doe ik voor de zekerheid mijn schoenen aan. Ik luister naar de harde geluiden die door mijn iPhone komen. Zacht schiet ik in de lach. "Je bent zo handig, Rosie. Ik dacht dat vrouwen zo goed waren in multitasken?" Ik vind het soms echt grappig om te zien dat Rosalie soms wat klunzig is. Tegelijkertijd is het ook erg schattig. Natuurlijk is ze niet altijd klunzig. Iedereen laat wel eens wat vallen. Door haar woorden knik ik. Natuurlijk kan ze dat niet zien. Ik haal mijn iPhone van de luidspreker af en breng hem naar mijn oor toe. "Doe James de groeten." James is echt een hele aardige man. Af en toe zit ik bij hem in de auto. Dat gebeurd alleen als ik bij Rosalie ben en we gaan bijvoorbeeld ergens naartoe. Ja, ik heb ook een chauffeur. Hij heet Jack, rond de veertig jaar en een super aardige vent. Ik rijd ook wel in mijn eigen auto, bijvoorbeeld naar een training. Maar als ik naar een evenement ga of met iemand ergens heen, bel ik vaak mijn chauffeur op. Fans herkennen mijn auto, ook al kras ik mijn kenteken door. Hoe dat kan is de vraag. Fans herkennen ontzettend veel dingen. "Tot straks." Zeg ik met mijn warme stem. Ik wacht een paar seconden en druk het gesprek dan weg. Kort denk ik na. Het is al best een tijd geleden dat ik Rosalie weer in levende lijven heb gezien. Natuurlijk hebben we geFaceTimed en al dat soort dingen. Toch voelt dat anders als een echte afspraak. Het is altijd fijn om elkaar na een lange tijd weer in de armen te kunnen slaan. Ik open mijn Snapchat. Op Social Media ben ik erg actief. Ik ben actief op Snapchat, Instagram en Twitter. Sowieso post ik elke dag iets op Twitter en Snapchat. Ook al zijn het kleine dingetjes. Rustig bekijk ik de verhalen van mensen die ik volg. Ik open de Snapchatcamera en houd mijn vinger op mijn gezicht. Rustig kijk ik naar de lenzen die er zijn. De lens van de hond plaats ik op mijn gezicht en ik maak een simpele foto. 'Goodmorning people', zet ik onder de foto. Ik zet de foto in mijn Snapchatstory. Opnieuw maak ik een foto, maar dit keer niet van mijzelf. Ik maak een foto van mijn schoenen en een beetje van mijn benen. 'Got a day off, so I'm going to spend it with a beautiful person', zet ik bij de foto. Ik zet ook deze foto in mijn Snapchatstory. Waarschijnlijk weten de meeste mensen nu al dat ik Rosalie bedoel. Gelukkig hoef ik de poort voor James niet open te doen. Hij heeft een speciaal 'kaartje' dat hij tegen de sensor aan kan houden. Door het magneetje gaat de poort automatisch open. Dit is een stuk handiger en scheelt ook weer tijd.

Francisco-Lachowski-Model-2015-Shoot-006.jpg

Reply Edited on 07/22/2016 03:12 PM.

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)

from Chamare on 07/21/2016 02:57 PM

Jayden.
Het komt de laatste tijd niet vaak meer voor, maar ik heb eindelijk een dagje vrij. Het is een wonder dat mijn trainer vandaag geen training heeft opgegeven. De reden daarvoor is erg simpel. Oververmoeid, noemt hij het. Om eerlijk te zijn vind ik het ook niet zo erg dat er vandaag geen training is. Bijna elke dag trainen is niet altijd een pretje. 's Avonds of in de middag nog een wedstrijd erbij. De tijd die ik met Rosalie doorbreng is daarom ook niet zo veel. Beide hebben we het de laatste tijd erg druk. Vandaag kan ik weer met Rosalie afspreken. Altijd is het wel uitvogelen wat we kunnen doen. Niet omdat we niets leuk vinden of alles al hebben gedaan, maar door de drukte in steden, de kans dat er paparazzi op je dak komt en al dat soort dingen. Een beroemd stelletje zijn is niet altijd makkelijk. Ik doe er alles voor om de relatie te behouden en ik heb het gevoel dat dat wederzijds is. Tot nu toe verloopt alles nog prima. Ondanks de drukke en overvolle agenda's houden we het prima vol. Natuurlijk is het niet makkelijk, maar dat is de risico van het vak. Op een rustig tempo kleed ik me om. Ik doe niet echt iets speciaals aan, maar gewoon iets wat ik normaal ook draag. Als ik weg ga doe ik altijd iets normaals aan. Ik loop alleen thuis of bij andere mensen in huis met een trainingsbroek. Op straat heb je altijd kans dat er paparazzi aan komt. Rare foto's wil ik vermijden. Ook vertel ik zo minmogelijk tegen paparazzi of mensen die ik niet vertrouw. Zo krijg je alleen maar roddels in de wereld. Vooral over de relatie van Rosalie en mij komen veel roddels. Ik liep een keer met een meisje op straat en dan denkt iedereen al dat ik een nieuwe vriendin heb. Mensen bedenken de raarste verhalen, terwijl ze geen bewijs hebben. Als ik klaar ben met omkleden breng ik mijn haar snel in model. Heel moelijk is dat niet. Ik doe er wat gel in, ik haal een hand door mijn haar en dan is het al gedaan. Ook spuit ik een lekker luchtje op, van Calvin Klein. Veel mensen hebben snel een oordeel over je. Veel geld, een top baan wat je hobby is en dus ook dure spullen. Maar vaak vergeten mensen dat voetballen op hoog niveau niet niks is. Het is trainen, trainen en trainen. Veel aandacht geef ik die mensen niet. Als ik mijn telefoon hoor, loop ik naar mijn slaapkamer toe. Van het bed haal ik mijn iPhone. Ik neem op en breng de telefoon naar mijn oor. Ondertussen loop ik naar beneden toe. Op jezelf wonen is best fijn. Mijn ouders wonen hier niet ver vandaan, maar toch was het iets handiger om naar het stadion te rijden. "Hey, babe." Begroet ik Rosalie, door de telefoon. Ik loop door naar de woonkamer en plof op de bank neer.

francisco_lachowski_km_kilo_and_meters_2016_01.jpg

Reply Edited on 07/22/2016 03:12 PM.

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)

from Chamare on 07/21/2016 10:26 AM

Samen met Ellytjevdb.


Jayden Alec Smith || 21 || Voetballer

brep001.jpg

Reply Edited on 07/22/2016 03:11 PM.

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 07/16/2016 10:42 PM

Jayden.
De grote dag is aangekomen. Vandaag komt de uitslag van de auditie. Zenuwachtig? Ja, dat ben ik wel. Ik heb dan niet meegedaan, maar het is wel een dierbaar iemand. Ik weet hoe graag Skyler dit wil. Dit is een goede kans voor haar en die moet ze zeker grijpen. Over een paar minuutjes kom ik bij Skyler aan. Vijf minuten geleden ben ik vertrokken van huis. Ook omdat haar vader moet werken is het wel fijn dat er iemand is. Vaak lukt het om haar te kalmeren. Ik hoop dat het vandaag ook lukt. Vast wel. Aangekomen bij Skyler haar huis stap ik uit mijn auto. Haar vader staat al bij de deur. Dat komt waarschijnlijk omdat hij naar zijn werk wil. Ik loop richting de deur. "Hey, Jayden." Glimlacht haar vader. "Als het kan, probeer haar dan op te nemen. Ik ben benieuwd naar haar reactie." Grijnst hij lichtjes. Niet te hard, want anders hoort Skyler anders. Zachtjes lach ik. "Zal ik doen." Knik ik bevestigend. Rustig loop ik het huis binnen. "Skyler is in de woonkamer." Hoor ik nog. Door die aanwijzing loop ik door naar de woonkamer. Mijn blik valt op Skyler, die op de bank zit. Dat ze zenuwachtig is, is van haar gezicht af te lezen. Het kan ook niet anders. Het is niet zomaar iets waarvoor je wordt gebeld. "Hey, babe." Begroet ik haar, met een warme stem. Ik zet me naast haar neer op de bank. Een kus druk ik op haar lippen. Ik heb geen flauw idee wanneer ze gebeld kan worden. Waarschijnlijk in de middag. Dat is het al bijna, dus dat komt goed uit. De kans dat Skyler al super lang voor haar telefoon gekluisterd zit is best wel groot. Dat zou ik zelf ook wel doen..

brep001.jpg

Reply Edited on 07/23/2016 03:10 PM.

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 07/05/2016 08:32 PM

Jayden.
Haar gegrinnik laat me lichtjes grijnzen. De motor start ik alvast, zodat we gelijk weg kunnen gaan als ik haar antwoord hoor. Mijn blik valt kort op de straat. Het is best druk in de stad, maar dat is best logisch. In het weekend gaat iedereen leuke dingen doen, onder andere in de stad.
Als antwoord op Skyler haar woorden knik ik goedkeurend. "Prima." Glimlach ik. Ik rijd de parkeerplaats af, naar mijn huis toe. Mijn ouders vinden dit soort dingen helemaal geen probleem. Skyler zien ze als hun derde kind. Je kan wel zeggen dat ze dol zijn op haar. Dat is maar beter ook. Anders zouden we niet eens normaal kunnen afspreken. Nog steeds verbaasd het me af en toe hoeveel geluk ik wel niet heb met haar. Zo maar iemand tegenkomen bij de kluisjes en dan daarna een relatie hebben.. Dat soort dingen noem ik gewoon geluk.
uwhq92-l-330.jpg

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 06/29/2016 07:14 PM

Jayden.
Bij de auto laat ik haar hand los en loop ik naar de bestuurderskant toe. Voordat ik de autodeur open, kijk ik over de auto heen, naar Skyler. "Ja, vind ik prima. Maar je moet niet veel van mij verwachten, zoals gewoonlijk." Knik ik met een lichte grijns op mijn gezicht. Koken.. Dat is niet echt mijn ding. Toch probeer ik Skyler soms wel te helpen. Zelfs dat kan ik niet normaal. Ik maak alleen maar grapjes of doe rare dingen. Dat is één van de risico's om met mij om te gaan.
"Gaan we naar jou of naar mij?" Vraag ik voor de zekerheid. In sommige relaties is het altijd hetzelfde, maar bij ons verschilt het heel erg. Ik ben wel eens een week bij haar geweest, maar ook andersom. Ik start de motor alvast en richt mijn blik op Skyler, wachtend op haar reactie. Hoe trots kan je zijn op zo'n meisje?
tumblr_nzrokcptkU1sl5ttzo1_1280.jpg

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: Examens

from Chamare on 06/15/2016 07:07 PM

Pff, heel erg veel succes! Wat lijkt een examen mij verschrikkelijk zeg!! 

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 05/30/2016 07:48 PM

Jayden.
Haar blijheid doet me erg goed om te zien. Ik vind het fijn dat dit soort dingen haar goed doen. Ook is dit een grote kans voor haar. Een carrière, zelfs voor later. Wauw, ze is ook zo ontzettend getalenteerd.. Haar woorden laten me glimlachen. De kus op mijn lippen beantwoord ik. "Je mag ook gewoon zeggen dat je zin hebt om te gaan eten of drinken. De smoesjes die je bedenkt worden een beetje oud." Lach ik zachtjes. Natuurlijk plaag ik haar alleen maar. Ik vind het al lang fijn dat Skyler dat leuk vind om te doen. "Ja, dat is ook wel een goed plan." Knik ik. Het maakt mij niet zoveel uit. Zelf koken met Skyler. Dat gaat bijna nooit goed. Eén keer is het helemaal gelukt. Dat was de eerste keer. Maar de keren daarna ging het niet zo goed. Toch komt er elke keer iets wat we wél kunnen eten.
Onze handen verstrengel ik. Samen met Skyler loop ik het gebouw uit. Buiten is het heerlijk weer. Nog een goede reden om vandaag leuke dingen te gaan doen. Ik haal met mijn vrije hand de autosleutels uit mijn zak. De auto klik ik alvast open. "Dus, gaan we zelf wat eten proberen te maken of wil je ergens heen om te eten?" Vraag ik. Mijn blik vestig ik dan ook op Skyler, zodat ik haar gezicht kan zien.  
rw-co-holiday-2014-francisco-lachowski-0001.jpg 

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 05/22/2016 12:59 PM

Jayden.
Het is erg stil in de wachtkamer. Er zijn weinig mensen. Waarschijnlijk komen die mensen allemaal voor wat anders. Ze zien er oud uit en zijn dus niet erg geschikt voor een rol. Bij het idee moet ik zachtjes grinniken. Stel dat Skyler de rol krijgt.. Dan zou alles veranderen. Positief én negatief. Voor onze relatie waarschijnlijk het meest negatief. Er is minder tijd om elkaar te zien. Natuurlijk snap ik dat Skyler voor de rol wil gaan. Ik sta er ook honderd procent achter, maar toch is het nog een beetje raar. Ik doe er wel alles voor om onze relatie in stand te houden. Dat heb ik er wel voor over. Mijn blik vestig ik op mijn iPhone. Dat is de enige manier waarop ik het lange wachten minder lang kan laten duren. Althans, dan lijkt het minder lang.. Ik open mijn WhatsApp. Gelijk zie ik het berichtje van Skyler. Zachtjes schiet ik in de lach. 'You can do this. Trek je er niets van aan x'. Stuur ik terug. Meisjes zijn soms zo irritant tegenover elkaar. Ze kunnen elkaar nooit met rust laten.
Het wordt steeds rustiger in de 'wachtruimte'. De enige die er nog zijn, ben ik en een andere man. Die man is rond een jaar of zestig. Bij elke deur die ik hoor denk ik dat het Skyler is. Dit keer komt er een huilend meisje naar buiten. De oudere man staat op. Zou dat haar opa zijn? Waarschijnlijk wel. Niet veel later komt Skyler. Ik sta op van de stoel en stop mijn iPhone in mijn zak. Haar woorden laten me zachtjes lachen. Ik laat mijn armen rusten om haar onderrug. "Ik zei toch dat het je gaat lukken?" Glimlach ik. We zijn er nog niet, maar een grote kans. Dan is het toch al wel duidelijk dat Skyler het bijna wordt. 
Replay-the-One-Off-collection-Francisco-Lachowski-06.jpg 

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 05/08/2016 06:23 PM

Jayden.
Ik rijd de snelweg op, richting het gebouw. Ondertussen luister ik naar de stem van Skyler die haar tekst nog snel aan het overkijken is. Ik vind het altijd leuk om te horen hoe Skyler aan het acteren is. Ze heeft echt talent en dat is ook één van de redenen waarom ik haar die rol zo erg gun. "Ja, we zijn er bijna." Knik ik als bevestiging. De vorige keer dat we ergens een afspraak hadden waren we te laat. Er was een omleiding en daardoor was ik de weg kwijt. Net als de ene keer dat we naar Gent gingen. Daar was ik ook de weg kwijt. 
Als we aankomen bij het gebouw richt in mijn blik op Skyler. "Succes baby." Glimlach ik lichtjes. Als ze bijvoorbeeld al aan de beurt is als ik kom, heb ik haar in ieder geval succes gewenst. Haar kus beantwoord ik. Nadat ze is uitgestapt rijd ik door naar de eerste de beste parkeerplaats. Het is gelukkig dichtbij dus hoef ik ook niet ver te lopen. Ik heb verder echt geen idee of ze direct een uitslag krijgt, gebeld wordt of misschien later deze week te horen krijgt of ze door is of niet. Misschien is het ook wel beter als ik dat niet weet. Stel je voor dat ze wordt gebeld als ze door is. Dan vraag ik alleen maar of ze al telefoon heeft gehad. Ik stap uit mijn auto, druk het slot op mijn auto en loop op een rustig tempo naar het gebouw toe. Mee naar binnen ga ik niet. Misschien is dat alleen maar afleiding en waarschijnlijk mag dat ook niet. Ik open de deur van het gebouw en kijk naar de bordjes. Linksaf een 'wachtkamer'. Daar moet ik zijn. Ik stap de linkerkant op en al snel kom ik de ruimte tegemoet. Ik neem plaats op een stoel. Nu is het alleen maar wachten. Meer kan ik niet doen..
npbh06-l.jpg 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  »  |  Last

« Back to previous page