Search for posts by Chamare

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  »  |  Last Search found 50 matches:


Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 05/06/2016 03:51 PM

Jayden.
Door haar glimlach ben ik toch wel iets gerustgesteld. Het is een teken dat ik haar toch een beetje kan kalmeren en dat doet me erg goed. Toch doe ik daar wel altijd mijn best voor. Ik wil niet dat het haar niet lukt door stress of spanning. Maar ik ben er wel bijna zeker van dat ze die rol krijgt. Skyler doet er echt heel erg veel voor om de rol te krijgen. "Dan kunnen we gaan." Glimlach ik lichtjes. Ik loop naar mijn auto toe en stap in. Mijn gordel klik ik vast. De motor start ik alvast. "Nee, tuurlijk niet. Doe waar je je goed bij voelt. Dat soort dingen hoef je echt niet te vragen, Sky." Knik ik. Ik vind het echt geen probleem als ze de tekst nog een keer wil overlezen. "Pfoe, ik weet niet of ik jou stem wel aan kan. Maar voor deze éne keer zal ik het accepteren." Plaag ik haar. Ik vind het altijd wel leuk om te luisteren naar Skyler. Bovendien kunnen we op de terugweg of later deze dag altijd nog bijpraten. Via Facetime konden we ook wel praten, maar dat is anders. Grote dingen vertel je elkaar dan niet. Dat doe ik tenminste niet.. Ik rijd het oprit af, naar het juiste gebouw. Ik ben wel vaker in het gebouw geweest, dus kan ik er ook zonder navigatie naar toe rijden. Dat is niet zo'n groot probleem. 
Francisco-Lachowski-Model-2015-Shoot-006.jpg 

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 05/05/2016 06:06 PM

Jayden.
Vandaag is het een best spannende dag. Vooral voor Skyler, maar stiekem ben ik ook wel een beetje zenuwachtig. Een auditie doen voor een rol is niet zomaar iets. Veel tijd die we normaal samen doorbrengen heeft Skyler nu doorgebracht aan de tekst instuderen. Natuurlijk is dat minder leuk, maar ik begrijp het wel. Zelf zou ik me ook alleen maar richten op de tekst. Vandaar dat ik Skyler ook een weekje niet heb gezien en voor onze relatie is dat best lang. Met een lage snelheid rijd ik het oprit van het huis op. Daar zie ik Skyler al staan. Mijn auto sluit ik af en ik stap uit de auto. Ik stap naar haar toe en glimlach door haar woorden. "Ik heb jou ook gemist." Knik ik. Ik beantwoord haar kus. Haar handen pak ik vast. "Hey, het komt goed, ja? Je krijgt die rol en gaat elk ander meisje verslaan." Glimlach ik zwakjes. Ik weet dat soort dingen natuurlijk niet zeker, maar als ik zie hoe goed Skyler kan acteren heeft ze toch zeker een hele grote kans om die rol te krijgen. Ik druk een kus op haar voorhoofd en laat één hand los. "Kom, dan gaan we. Heb je alles?" Vraag ik voor de zekerheid. Ik wil op zo'n dag niet te laat komen en dat is voor mij toch best nog wel een opdracht. Gelukkig is het niet zo heel erg druk op de weg én is het niet zo heel erg lang rijden. Anders sprak ik ook wel veel eerder met haar af.
francisco_lachowski_km_kilo_and_meters_2016_01.jpg

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 05/04/2016 09:19 PM

Jayden.
Mijn lichaam draai ik richting haar zodat ik Skyler beter kan aankijken. Door haar woorden en haar bewegingen begin ik zachtjes te lachen. "Skyler kan echt niet zo goed tegen drank." Grijns ik. Het ziet er leuk uit als Skyler heeft gedronken. Ik ben niet zo heel erg snel dronken. Wel aangeschoten, maar ook niet zo gek snel. Misschien na vijf glaasjes dat ik het wel voel. Het gemompel van Skyler vult mijn oren. Reageren doe ik er niet op. Ik wil niet weer een ruzie, dus laat ik het hier maar bij. Ik wil al helemaal geen ruzie op de dag dat we één jaar samen zijn.
Net op het moment dat ik iets wil vertellen voel ik haar vinger op mijn lippen. Met mijn hand houd ik haar vinger vast. "Ik ging helemaal geen modeshow voor je houden." Reageer ik grijnzend. "En anders zou jij toch eerst moeten voordat ik dat ga doen. Ik moet natuurlijk wel wat leren van dit modelletje." VOeg ik toe aan mijn woorden. Ik luister naar haar toevoeging. Gelijk trek ik een pruillip. "Zit je nou mijn super mooie outfit te beledigen?" Pruil ik. Het plagen van Skyler moet elke dag gebeuren. Dat kan echt niet missen in onze relatie. Ik vind dat persoonlijk wel veel beter dan een hele serieuze relatie.
brep001.jpg

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 05/04/2016 07:17 PM

Jayden.
De kleding die ik vandaag aan had leg ik naast mijn kledingkast op de grond. Die trek ik morgen weer aan, dus in de was gooien heeft geen zin. Al zeg ik het zelf, ik ben best ijdel. Qua kleding geef ik best veel om mijn uiterlijk. En qua mijn kapsel. Dat zijn toch wel de twee belangrijkste punten. Ik trek mijn witte T-shirt aan en mijn zwarte joggingsbroek. Nog steeds heb ik die van de voetbal, al een paar maanden. Ik vergeet hem altijd om terug te geven, maar waarschijnlijk vinden ze dat niet zo'n probleem. Ik heb er in ieder geval niets van gehoord. "Weet je ook nog hoe laat we elkaar voor het eerst hebben gekust?" Grijns ik lichtjes, doelend op dat Skyler nog zoveel weet van die dag. Het shirt is haar veel te groot, maar dat zorgt ervoor dat het er wel heel erg schattig uit ziet. Het is een soort van jurkje bij haar.
Door haar woorden draai ik me om. Ik ben toch al klaar. Rustig loop ik naar haar toe en ga naast haar liggen. Over dit onderwerp hebben we het al wel eens vaker gehad. De laatste keer dat we dat hebben besproken kwam er zelfs een discussie uit wat leidde tot een korte ruzie. Op dat gebied vind ik haar af en toe erg onzeker, wat helemaal niet hoeft. Als ik haar niet goed genoeg vond had ik haar al lang gedumpt, maar dat is niet het geval. "Stop met je dat af te vragen, Skyler. Want je bent alles behalve het niet waard." Ik druk een kus op haar wang. Ik wil niet dat ze gaat denken dat ze niet goed voor me is. Bij dat soort dingen voel ik me gewoon niet prettig.
uwhq92-l-330.jpg

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 05/01/2016 02:22 PM

Jayden.
Haar gechiegel laat me zachtjes lachen. Dat vind ik echt schattig. Sowieso vind ik haar al een schattig meisje. Ik heb het echt goed getroffen met haar. Ik glimlach lichtjes als ik haar hoofd tegen me aan voel. Ik druk een klein kusje op haar haarkruin. Niet veel later hoor ik haar woorden. "Dan mag jij een modeshow houden. Ik kijk wel hoe mooi je er uit ziet." Knik ik grijnzend. Een modeshow is niets voor mij. Ja, ik geef best veel om kleding, maar een modeshow vind ik echt verschrikkelijk. "Je hebt hier echt genoeg liggen voor een heel jaar." Plaag ik haar. Het maakt me niet zo veel uit als er veel kleding ligt van Skyler. Zo lang ik nog een deel van de kast heb vind ik het prima. Op haar volgende voorstel knik ik. "Dat is ook een goed idee, ja." Ik luister naar haar woorden. Als ze de trap op rent schiet ik zacht in de lach. Het ziet er nogal onhandig uit. "Ben al onderweg." Verzeker ik haar. Op een rustig tempo loop ik de trap op. Expres een beetje langzaam, zodat Skyler langer moet wachten. Vanaf de gang zie ik Skyler al staan. Ik heb haar wel vaker in ondergoed gezien, dus een groot probleem dat ze zich staat om te kleden is het niet. Mijn blik laat ik vallen op het shirt. "Ga je zomaar in mijn shirt lopen? Heb je daar wel toestemming voor, madame?" Grijns ik lichtjes. Natuurlijk vind ik dat geen probleem. In mijn kamer aangekomen haal ik een trainingsbroek uit mijn kast, met een wit T-shirt. Op een rustig tempo begin ik me om te kleden. Ondertussen luister ik naar het geneurie van Skyler.
tumblr_nzrokcptkU1sl5ttzo1_1280.jpg

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/30/2016 09:01 PM

Jayden.
Een geslaagde dag was het zeker. De dag is nog niet voorbij, maar er zijn al heel wat leuke uren omgegaan. De Efteling was erg gezellig en ook in het restaurant was het erg gezellig. We hebben het over van alles gehad. Ook over serieuze dingen, bijvoorbeeld onze relatie. Maar een grapje hier en daar kan natuurlijk nooit ontbreken. Het eten was echt heel erg lekker. Zoals altijd in het restaurant. Skyler heeft ongeveer drie glaasjes alcohol gedronken. Ikzelf maar één aangezien ik ook nog moet rijden. Ik wil het risico niet lopen dat ik een ongeluk krijg of een bekeuring.
Als we bij mij thuis aankomen sluit ik mijn auto af. Ik stap uit de auto. Mijn blik valt gelijk op Skyler. Al haar kusjes beantwoord ik. "Is dat niet..." Ik druk een kus op haar lippen. "Een klein beetje..." Opnieuw volgt er een kus. "Onhandig..?" Grijns ik lichtjes. Mijn zin sluit ik af met nog een kusje. Het is duidelijk te merken dat Skyler niet zo vaak drinkt en er ook niet zo goed tegen kan. Zo heb ik haar wel vaker meegemaakt, maar het ziet er nog steeds heel grappig en schattig uit. Ik houd haar hand vast. "Ik houd ook van jou, kleintje." Glimlach ik.
Ik loop achter haar aan en stap naar binnen toe. Achter me sluit ik de deur. Ik houd Skyler haar beide handen vast en trek haar zo naar me toe. Vervolgens sla ik mijn armen rondom haar middel. "Dus, wat waren de plannen van vanavond?" Probeer ik zo serieus mogelijk te vragen. Ik druk haar zachtjes tegen me aan. Mijn blik vestig ik op haar gezicht. Ik ben best benieuwd wat ze wilt gaan doen. Nu ze wat heeft gedronken heeft ze vast wel goede ideeën, toch? Het maakt mij allemaal niet uit. In de film heb ik niet meer zoveel zin. Daar ben ik nu ook veel te vrolijk voor. Bovendien kunnen we altijd nog een film kijken.
rw-co-holiday-2014-francisco-lachowski-0001.jpg

Reply Edited on 05/01/2016 01:18 PM.

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/28/2016 08:46 PM

Jayden.
Als Skyler geen ideeën opbrengt denk ik nog even na. Er is veel te doen in mijn huis. Zoveel dat ik niet eens weet wat we nu precies kunnen doen. Thuis zien we het allemaal wel, eerst gaan we nu heerlijk uiteten. Ik ben erg blij dat Skyler en ik van dezelfde dingen houden. Niet alleen qua eten, maar ook qua doen en laten. Misschien is dat ook wel de reden dat onze relatie zo goed werkt. Als je twee tegenpolen van elkaar bent werkt het ook niet mee.
Door haar kwade blik moet ik zachtjes lachen. "Ja, dat snap ik dus ook niet helemaal. Ik bedoel, hoe kun je het zo lang volhouden met iemand als jou?" Plaag ik haar. Plagend steek ik mijn tong uit. Ze heeft ook dezelfde humor als mij, dat is al iets wat helemaal meewerkt in de relatie die ik zoek. Een relatie zonder humor? Nee, echt niet.
Ik glimlach lichtjes door haar woorden. Nog steeds is het een raar idee dat ik haar precies één jaar geleden een relatie heb gevraagd. Die tijd is echt snel gegaan. Gelukkig zijn er nog vele jaren samen tegaan. Door haar woorden glimlach ik lichtjes. Met mijn duim wrijf ik over de rug van haar hand heen. Net als ik iets wil terugzeggen, komt de ober eraan met het eten. Eerst zet hij de borden neer en daarna de glazen. Ik bedank hem en richt mijn blik daarna weer op Skyler. "Eet smakelijk, babe." Glimlach ik lichtjes.
Replay-the-One-Off-collection-Francisco-Lachowski-06.jpg

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/25/2016 09:09 AM

Jayden.
Zodra ze een vraag stelt denk ik grondig na over het antwoord wat ik ga geven. "Het maakt mij niet uit. Jij mag kiezen, alweer." Antwoord ik grijnzend. Uit het niets ideeën bedenken. Daar ben ik niet zo goed in. En dat weet ze ook. Maar alsnog krijg ik vaak zo'n vraag. Niet dat het me heel erg veel uitmaakt. Door haar lach moet ik ook zacht lachen. Het is ook weer iets typisch wat ik doe. Het scheelt dat we ongeveer dezelfde dingen lusten, anders had ik deze tactiek nooit kunnen bedenken. Dan zou ik iets moeten eten in een restaurant wat ik helemaal niet lekker vind..
"Dan hebben we nog niet gesproken over hoe gek jij wel niet bent." Plaag ik haar grijnzend terug. Ik doe alsof ik, met mijn vrije hand, het luchtkusje vang. Vervolgens blaas ik hem weer terug, zodat het lijkt alsof ik die niet wil. Grijnzend laat ik mijn blik op Skyler vallen. Haar woorden doen me erg goed om te horen. Natuurlijk weet ik dit al, maar het geeft toch altijd nog wat zekerheid. "Ik houd ook van jou. En ik zal je altijd steunen, ook al heb je het zo druk. Eén belletje en ik ben er." Glimlach ik lichtjes. Het wordt allemaal zo anders. Skyler gaat waarschijnlijk acteren, dus dan heeft ze veel minder tijd. Ik ga er, uiteraard, alles voor doen om de relatie te behouden. Dit jaar is dat ook gelukt, dus dan lukken de volgende jaren die eraan komen ook. Vooral met iemand als Skyler. Dit jaar ging zo voorbij, met hoogte- en dieptepunten. Maar het was wel het leukste jaar dat ik heb gehad.
npbh06-l.jpg

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/24/2016 07:54 PM

Jayden.
Het lijkt alsof Skyler door heeft dat ik haar plaag. Dat soort dingen gebeuren wel vaker. Dat een grapje mislukt. Daar kan ik gelukkig altijd wel om lachen. Het maakt me vrij weinig uit of het wel of niet lukt, zodra ik er maar lol om heb. "We kunnen ook meerdere dingen doen, Skyler. We hebben de hele avond en nacht het huis voor ons alleen." Grijns ik. Het maakt mij allemaal niet zo veel uit wat we gaan doen. Zodra ik bij Skyler ben vind ik het prima. Ik blader nog steeds door de menukaart heen. "Ik neem ook lasagne. Wat een toeval toch weer." Knik ik. Een lichte grijns siert mijn gezicht.
Ik zet leg de menukaart voor mij neer als ik heb besloten wat ik neem. Mijn blik richt ik op de ober. "Doe mij maar de lasagne en een cola." Glimlach ik. De ober noteert alles, neemt de menukaarten mee en loopt weg. Ik kijk naar Skyler. Door haar woorden moet ik glimlachen. "Ik ook. Ik ben blij én trots dat ik je vandaag al één jaar mijn meisje mag noemen." Glimlach ik. Als ik haar hand op tafel zie, plaats ik mijn hand automatisch op de tafel. Ik pak haar hand vast. Dit soort kleine dingetjes doen me echt goed. Tijd doorbrengen met Skyler. Iets waar je blij mee moet zijn.
Francisco-Lachowski-Model-2015-Shoot-006.jpg

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/24/2016 06:36 PM

Jayden.
Ik luister naar haar antwoord, waardoor ik glimlach. "Mooi zo." Ik loop samen met Skyler naar het restaurant toe. Het is er niet heel erg donker, maar er is meer wat sfeerverlichting. Bijna altijd hebben we hier hetzelfde tafeltje. Dicht bij het raam, maar er niet helemaal naast.
Mijn blik vestig ik op iemand die vraagt of we hebben gereserveerd. Skyler heeft gereserveerd, dus ik laat het haar ook afhandelen. Achter de man aan lopen we naar het tafeltje. Rustig neem ik plaats. De menukaart neem ik van de man aan. Ik richt mijn blik op Skyler als ze begint te praten. Zacht schiet ik in de lach. "Welke film? We hebben er zoveel gekeken." Plaag ik haar. Ik weet als geen ander welke film ze bedoelt. Het is een film die we wel vaker hebben gekeken, ook na onze eerste date. Dat zijn dingen die ik dan wel weer onthoud.
"Wat neemt deze prinses?" Grijns ik lichtjes. Ik bekijk de menukaart. Ik kom hier zo vaak, maar nog steeds vind ik het moeilijk om te kiezen wat ik wil. Alles hier is ook lekker.. Ik haal een langzame hand door mijn haren heen. Vaak als ik niet weet wat ik moet kiezen vraag ik wat Skyler neemt. En daardoor kies ik dan vaak wat Skyler ook neemt.. Zo is mijn keuze toch wat makkelijker dan normaal. Ik kijk kort rond in het restaurant en richt daarna mijn blik op Skyler. Deze dag is wel echt één van de leukste dagen. Als we thuiskomoen zijn mijn ouders al weg, die zijn nu al onderweg naar de verjaardag.. Daar hebben we dus geen last van, gelukkig.
francisco_lachowski_km_kilo_and_meters_2016_01.jpg

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  »  |  Last

« Back to previous page