Search for posts by Chamare

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5 Search found 50 matches:


Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/10/2016 04:10 PM

Jayden.
Door haar actie schiet ik zacht in de lach. "Nouja, je kan ook dokter Bibber gaan spelen, maar ik  denk dat je daar alleen maar meer gestresst van wordt." Knik ik zo serieus mogelijk. Dit is de reden waarom ik onze relatie ook zo fijn vind. Niet de hele tijd van die serieuze gesprekken en maar een klein beetje lachen. Nee. Bij de relatie tussen Skyler en mij gaat het wel wat anders. Natuurlijk hebben we ook serieuze gesprekken, maar we hebben vaker van die rare gesprekken die nergens op slaan. Bij haar voel ik me op mijn gemak, en dat vind ik ook zo fijn. Ik had eerst nooit nagedacht over een relatie met Skyler. Tot dat we vrienden werden. Op dat moment zag ik pas hoe leuk ze is. Mijn vrienden lachte mij eerst uit, omdat ik haar niet kende. Maar later begonnen ze pas te beseffen dat Skyler toch wel een leuk meisje is. Ik haal een snelle hand door mijn haren heen. Je kan wel zeggen dat dat een tik van mij is.
Ik luister naar haar woorden. Zachtjes lach ik. "Ik denk dat dat inderdaad een beter idee is, ja." Knik ik. Winkelen vind ik niet het aller ergste wat er is, maar het is ook geen hobby van me. Ik denk nog steeds na over een idee. Wat zouden we kunnen doen? Zo vaak hebben we allerlei dingen gedaan. Maar iets speciaals wat we kunnen doen? Ik heb echt geen idee.  "Wat hebben we nog niet gedaan, wat we een keer willen doen?" Vraag ik bedenkelijk. Er zijn vast wel dingen waar we het altijd over hebben maar dat we nooit doen, toch? Ik laat me door haar meetrekken naar haar bed. Rustig plof ik op haar bed neer en volg de bewegingen van Skyler. Zacht lach ik. Met een soepele beweging trek ik Skyler op mijn schoot. "Ja, die weet ik ook nog wel, ja." Knik ik zacht lachend. Niet dat het geen leuk afspraakje was of zo.. Maar niet alles verliep op rolletjes. Het was gezellig die dag, maar wel erg ongemakkelijk. "Of de eerste keer dat ik tegen je ging praten." Knik ik. Zelfs die dag weet ik nog. Het was bij de kluisjes. Op dat moment kwam ik er ook pas achter dat haar kluisje dicht bij die van mij zit. 
tumblr_nzrokcptkU1sl5ttzo1_1280.jpg 

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress

from Chamare on 04/10/2016 03:10 PM

Jayden.
Rustig laat ik het tot me doordringen. Mijn vriendin krijgt misschien een rol in Pretty Little Liars, het is ons jubileum, wat wil je nog meer? Deze dag kan niet beter. Ik luister naar haar woorden. Een lichte glimlach tovert op mijn gezicht. Ik vind het fijn dat ze dat soort dingen zegt. Waarom? Dat weet ik ook niet helemaal. Maar het doet me wel goed. Alleen het feit dat ik bij Skyler kan zijn doet me al goed. Ik luister opnieuw naar haar woorden. "Je bent echt zo stressvol. Ik denk dat je aan yoga moet doen. Dat zal je wel helpen." Knik ik zo serieus mogelijk. Natuurlijk meen ik dat niet. Het zijn vaak standaard dingen waarmee ik Skyler plaag. Bijvoorbeeld dat ze snel stress heeft. Ik vind dat soort dingen altijd wel schattig aan Skyler. Het is iets wat bij haar hoort. "Tuurlijk wil ik dat. Ik breng je, ik wacht daar en daarna gaan we iets leuks doen." Knik ik bevestigend. Ik druk een kus op haar voorhoofd. Persoonlijk vind ik het niet zo heel erg moeilijk om iemand als Skyler te kalmeren. Snel genoeg krijg je haar aan het lachen en denkt ze aan hele andere dingen. Mijn blik vestig ik op haar moeder zodra ze de kamer in is gelopen. Met een glimlach begroet ik haar moeder. "Hey." Gelukkig kan ik het goed vinden met de ouders van Skyler. En ook met haar broertje Liam. Zelfs Aaliyah kan het goed vinden Liam. Aaliyah en Liam lijken qua gedrag wel wat op elkaar. Bij iemand anders heel erg verlegen doen, maar zodra ze thuis zijn kunnen ze niet ophouden met het praten. "Ik vind het echt heel erg leuk." Knik ik als antwoord op de vraag van haar moeder. Natuurlijk vind ik het leuk en ben ik trots. Waarschijnlijk is iedereen wel trots op Skyler. Ik zou het raar vinden als iemand er niet trots op zou zijn..
Na het gesprek met Skyler haar moeder, loop ik achter Skyler aan naar haar kamer toe. Waarschijnlijk gaan we het over de plannen van vandaag hebben. Ik richt mijn blik op Skyler. Haar idee van het restaurant had ik al wel verwacht. Zelf was dat ook mijn idee om te doen. "Ik vind het deel van het restaurant prima." Knik ik met een glimlach. Ik sla mijn armen om haar heen. "Het maakt mij verder niet uit wat we gaan doen. Zodra jij het naar je zin hebt vind ik het allemaal goed." Glimlach ik. Zelfs als ze vandaag wil gaan winkelen zou ik mee gaan. Niet dat dat het leukste idee is, maar als ik Skyler er een plezier mee kan doen doe ik het graag. Ik druk een kusje op haar haarkruin.
rw-co-holiday-2014-francisco-lachowski-0001.jpg
 

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress

from Chamare on 04/09/2016 02:44 PM

Jayden.
Nog steeds ben ik druk bezig met nadenken. Eigenlijk weet ik niet waarom ik er nog over na denk. Over een paar seconden weet ik wat het goede neuws is.. Haar passie is acteren. Maar zou het goede nieuws iets met acteren zijn..? Ik denk het niet. Nu nog niet, in ieder geval. Ik luister naar haar woorden over de award. Zachtjes schiet ik in de lach. Af en toe houd ik ervan om Skyler de plagen. Ik richt mijn aandacht op haar volgende woorden. "Vertel het nou maar, je maakt me alleen maar nieuwsgierig.." Knik ik zenuwachtig. Gelijk valt mijn mond open als ik het nieuws hoor. Een auditie voor een rol in Pretty Little Liars? Ik kan niet trotster op Skyler zijn. Ik knuffel met haar mee. Hoe ik hier op moet reageren? Ik heb geen idee. Dit heb ik helemaal niet verwacht.. "Sky, ik ben zo trots op je." zeg ik enthausiast. Ik luister, terwijl ik haar langzaam los laat, naar haar woorden. "We gaan er alles aan doen zodat jij die rol in Pretty Little Liars krijgt." Knik ik verzekerd. Natuurlijk zitten er ook nadelen aan als ze de rol krijgt. Bijvoorbeeld dat we elkaar een stuk minder gaan zien... Maar daar wil ik nu nog niet over nadenken. Bovendien krijg je maar één keer in je leven zo'n kans en die moet je grijpen. Ik sla mijn arm om haar heen. Een lange kus druk ik op haar lippen. Ik ben echt trots op haar. Ook ben ik blij dat ze het wel heeft verteld aan mij. Nu weet ik wat er allemaal gaande is en kan ik haar bijvoorbeeld steunen. Ik ben er heilig van overtuigd dat Skyler een kans maakt op de rol. Ze is echt heel erg goed. Ik laat haar lippen weer los. "Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik hier op moet reageren." Knik ik zachtlachend. Straks denkt ze dat ik het helemaal niet leuk voor haar vind omdat ik bijna niet antwoord? Nee, ik vind het superleuk. Alleen het komt allemaal zo onverwachts, dus ben ik gewoon onverdondert. 
Replay-the-One-Off-collection-Francisco-Lachowski-06.jpg 

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress

from Chamare on 04/07/2016 08:02 PM

Jayden.
Ik hoor zachtjes wat gestommel. Het is het slot wat van de deur af gaat. Ik haal een snelle hand door mijn haren heen. Rustig wacht ik af. Niet veel later zie ik Skyler voor mij staan. Ik krijg automatisch een glimlach op mijn gezicht. "Hey." Antwoord ik terug. Ik stap haar huis binnen en volg haar bewegingen. "Happy anniversary." Glimlach ik zachtjes. Ik sla mijn armen rondom haar middel heen, waardoor in haar automatisch iets meer naar mijn kant toe trek. Ik beantwoord haar kus. Het doet me keer op keer weer goed om Skyler in mijn armen te kunnen slaan. Bovendien ruikt ze altijd lekker en zelfs in de raarste kleding ziet Skyler er nog perfect uit. Iets wat niet iedere vriend over zijn vriendin kan zeggen. Je kan wel zeggen dat ik heel erg bof met een meisje als Skyler. Ik laat haar lippen los en grijns lichtjes na haar woorden. "Jij ziet er ook wel goed uit, moet ik zeggen." Voeg ik er nog snel aan toe. Ik loop achter Skyler aan naar de woonkamer. Haar ouders heb ik nog niet gezien, maar die zouden zo wel een keer langkomen flitsen. Ik ga naast Skyler op de bank zitten. Mijn blik vestig ik ook op haar. Het cadeautje ga ik haar nu nog niet geven, dat doe ik pas later deze dag. Ik luister naar haar woorden. Goed nieuws.. Ik trek één wenkbrauw op. Snel begin ik na te denken. "Je... Je..." Ik trek een moeilijk gezicht. In dingen raden ben ik normaal heel erg goed, maar dit keer niet. "You're pregnant." - "Nee, grapje." Lach ik zachtjes. Nog steeds denk ik na, maar de moed om het te raden laat ik al gauw zakken. "Je hebt een award gewonnen voor het raarste meisje?" Plaag ik haar. "Ik heb echt geen idee. Vertel het nou maar, ik wacht ook hoor." Grijns ik lichtjes. Ik verneem haar bewegingen waardoor ik automatisch glimlach. Wat zou het goede nieuws kunnen zijn? Ik lik snel over mijn lippen heen. Mijn blik laat ik nog steeds rusten op Skyler. Met de seconde word ik nieuwsgieriger. Niet alleen omdat ik het wil weten, maar ook omdat ze er best geheimzinnig over doet.
npbh06-l.jpg 

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress

from Chamare on 04/07/2016 06:36 PM

Jayden.
Gelijk krijg ik drie keer een felicitatie. Met een glimlach op mijn gezicht bedank ik mijn ouders en mijn zusje. Ik kan het gelukkig goed vinden met Aaliyah. Ze is tot nu toe nog niet erg aan het puberen. Gelukkig maar. Zelf weet ik dat ik erg irritant ben geweest. Vaak genoeg vertellen mijn ouders daar nog verhalen over. Af en toe moet ik Aaliyah helpen met schoolwerk, als ze dingen niet helemaal begrijpt. Ook kan Aaliyah het goed vinden met Skyler. Daar ben ik uiteraard ook heel erg blij mee. Af en toe zijn Aaliyah en Skyler twee meisjes onder elkaar. Dan hebben ze het over dingen waar ik niets van begrijp. Op dat soort momenten pak ik mijn mobiel maar en vermaak ik mezelf met mijn social media. Ik begin aan het ontbijt. Na een klein half uurtje is het ontbijt ook weer gedaan. Rustig sta ik op van de tafel. Ik ruim mijn eigen glas en beker op in de vaatwasser. Gelijk daarna loop ik naar de trap toe. Ik wandel rustig naar boven toe. Het enige wat ik nu nog hoef te doen is mijn haar en mijn tanden poetsen. Douchen heb ik expres gisterenavond al gedaan, zodat alles nu wat sneller gaat. Ik wandel de badkamer binnen en bekijk mezelf in de spiegel. Door een hand door mijn haren te halen met wat gel breng ik mijn haren in model. Het is niet erg speciaal, maar toch. Ik poets nog snel mijn tanden en spuit een Calvin Klein luchtje op.
Druk is het zeker op de weg. Gelukkig hoef ik niet langs hele drukke wegen. Ook is het best wel dicht bij. Maar aangezien ik niet helemaal weet wat we gaan doen en of we weg willen, neem ik mijn auto maar mee. Ik parkeer mijn auto vlak bij haar huis. Het oprit staat al vol, waar ik mijn auto normaal parkeer. Ik pak het zwart met gouden doosje van de bijrijdersstoel af en stop die in mijn broekzak. De auto sluit ik af, waarna ik uitstap. Als laatste doe ik mijn auto op slot. Het is redelijk weer buiten. Niet erg koud, maar ook niet erg warm. Ik loop naar de voordeur toe. Rustig druk ik op de bel. Het is best onvoorstelbaar hoe snel dit jaar is gegaan en hoeveel leuke dingen Skyler en ik hebben meegemaakt. Ik glimlach lichtjes bij de gedachtes en wacht tot de deur wordt geopend.
Francisco-Lachowski-Model-2015-Shoot-006.jpg

Reply Edited on 04/07/2016 06:56 PM.

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress

from Chamare on 04/07/2016 05:19 PM

Jayden.
Langzaam word ik wakker door het geluid van mijn mobiel. Eerlijk gezegd was ik nog niet van plan om wakker te worden. Juist nu het kan wil ik uitslapen. Ik open toch maar mijn ogen. Ik wrijf door mijn gezicht heen en rek me uit. Vandaag is het wel een speciale dag. Ik ben vandaag precies één jaar samen met Skyler. Straks ga ik naar haar toe en gaan we wat leuke dingen doen. Iets waar ik twee weken geleden ook al naar uitkeek. Ik draai me om naar mijn nachtkastje en pak daar mijn iPhone vanaf. Als ik hem aanklik komt gelijk het berichtje van Skyler binnen, waardoor ik een glimlach op mijn gezicht krijg. Ik ontgrendel mijn mobiel en begin te typen. 'Pfoe, wat lang zeg! Dat ik het al zo lang volhoud om met een gek als jou te zijn.. Grapje, ik hou van je babe ♥. Tot straks x' Stuur ik Skyler terug. Ik ben echt heel erg blij met een vriendin als Skyler. Alle twee hebben we vreemde humor en bij haar voel ik me echt thuis. Nu ik toch op mijn mobiel zit kijk ik gelijk op de rest van mijn social media. Dat bestaat uit Snapchat, Instagram en de rest van mijn Whatsapp. Na een tijdje kom ik langzaam overeind. Ik haal een hand door mijn bruine haren heen. Mijn zusje Aaliyah is al wakker. Dat merk ik aan het gestommel wat ik in haar kamer hoor. Ze is dertien. Wel is ze heel erg lief. Ik sta op uit mijn bed en loop naar mijn kledingkast toe. Aangezien het vandaag ons jubileum is, ga ik extra iets aantrekken waarvan Skyler altijd zegt dat ze het leuk vindt. Ik graai een trui uit mijn kast, waar ik een blouse onder doe, zodat de kraag en de onderkant van de blouse er nog uitkomen. Ook graai ik een zwarte broek uit mijn kast. Rustig kleed ik me om in de kleding die ik zojuist uit mijn kast heb getrokken. Als het goed is zijn mijn ouders al beneden, om de tafel te dekken. In het weekend ontbijten we altijd met het hele gezin, omdat we daar op een doordeweekse dag geen tijd voor hebben. Zelf vind ik dat niet zo erg, maar om mijn ouders een plezier te doen doe ik dat altijd wel. Ik pak als laatste mijn mobiel van het bed af en loop mijn kamer uit. Rustig wandel ik naar beneden toe. Mijn haren doe ik straks wel. Anders moeten mijn ouders ook zo lang wachten.  Toch doe ik best veel voor mijn uiterlijk. Ik loop via de woonkamer naar de eetkamer toe waar ik de geur van afgebakken broodjes al ruik. "Goedemorgen." Glimlach ik, terwijl ik aan tafel aanschuif. 
francisco_lachowski_km_kilo_and_meters_2016_01.jpg 

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/07/2016 04:17 PM

Samen met Ellytjevdb.

Ik: Jayden Alec Smith | 19.

brep001.jpg

Reply Edited on 04/10/2016 03:37 PM.

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: UITSLAG: Moderator-competitie!

from Chamare on 03/16/2016 04:23 PM

Gefeliciteerd! 

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: wanneer hebben jullie voorjaarsvakantie??

from Chamare on 02/26/2016 02:53 PM

Die van mij is om 14:05 begonnen :)

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: Maandmodel januari 2016

from Chamare on 01/02/2016 09:34 PM

Gefeliciteeeerd!

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5

« Back to previous page