Suche nach Beiträgen von painkillers

Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  7  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 62 Ergebnisse:


painkillers

26, Weiblich

  Level 18

Beiträge: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

von painkillers am 22.06.2016 08:10

Arts
'In hoeveren hij gehandicapt is moet de tijd uitwijzen zeg ik tegen liz en kijk naar het kindje dat lekker op der borst lig en probeer of die der bort wil pakken.

djennah
'Je word vast een onwijs goede moeder en aangezine je rust moet hebben ga ik de eerste paar nachten voor hem er uit'ze ik 

Antworten

painkillers

26, Weiblich

  Level 18

Beiträge: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

von painkillers am 22.06.2016 07:46

Arts
Rustig leg ik het kleine hummeltje op haar buik neer aangezien die niet op de ic hoeft te liggen met beademing kan die best bij zijn mama.

djennah
'hij is mooi'zeg ik tegen liz. 'je hebt echt een heel mooi kindje gekregen'zeg ik.
1478297889.jpg 

Antworten

painkillers

26, Weiblich

  Level 18

Beiträge: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

von painkillers am 22.06.2016 07:33

ts 4 uur later.

Arts
Rustig loop ik met het jongetje naar Liz het ging niet heel goed met hem hij kan niet zonder beademing en niet eten en is eigenlijk zoals nu naar uit ziet meervoudig gehandicapt. Terwijl die kerngezond in haar buik zat wat een complicatie wel niet kan laten gebeuren bij die kleintjes.

djennah
'Hoe wil je hem eigenlijk noemen?'vraag ik aan liz. 

Antworten

painkillers

26, Weiblich

  Level 18

Beiträge: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

von painkillers am 22.06.2016 07:24

Arts
'We gaan hem naar de ic brengen aangezien die zuurstof te kort heeft gehad van 30 minuten en dat is niet heel goed voor zo'n klein hummeltje'zeg ik tegen liz en djennah en we brengen dan ook liz naar een kamer toe waar ze bij kan komne.

djennah
Ik hou liz der hand goed vast . 'je hebt het goed gedaan schat'zeg ik 

Antworten

painkillers

26, Weiblich

  Level 18

Beiträge: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

von painkillers am 22.06.2016 07:19

Arts
Rustig haal ik het jongetje uit der buik dat dood lijkt. 4 Artsen nemen hem gelijk mee om hem te laten ademen, terwijl 5 artsen met der buik verder gaan aangezien het heel veel complicaties mee brengt al je placenta los laat en lekt. Ik glimlach als na een half uur een zacht gehuil hoor en een arts het jongetje in een courveuze mee neemt naar zijn moeder 'gefeliciteerd u heeft een zoontje'zeg ik.

djennah
Ik hou liz goed vast. 

Antworten

painkillers

26, Weiblich

  Level 18

Beiträge: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

von painkillers am 22.06.2016 07:13

djannah
Ik mag met een pak naast liz gaan zitten en hou haar hand goed vast. 'Je doet het goed meisje'zeg ik en ze hangen nog een gordijn op en dan starten ze met de ingreep.

Arts
Ik maak liz haar benen en bovenlijf vast aan de tafel en hang dan een gordijn op. 'Oke even op je tanden bijten meiske'zeg ik en begin rustig met de ingreep.

Antworten Zuletzt bearbeitet am 22.06.2016 07:14 .

painkillers

26, Weiblich

  Level 18

Beiträge: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

von painkillers am 22.06.2016 07:06

Djennah
'Dit zijn geen weeen meiske de placenta heeft los gelaten omdat je baby al een week te laat is bijna 2 weken'zeg ik tegen der en bijt even op me lip dit gaat echt even heel zwaar en moeilijk worden. Ik hou liz der hand goed vast als der arts der mee neemt naar de operatie kamer na dat die dit gezecht had. Ik kijk naar me zus en geef der een kusje.

Arts
Met een heel team van 50 artsen staan we in de ok met liz. 'oke meisje'Zeg ik tegen der en prik rustig een naald in der rug voor de verdoving en we beginnen gelijk met der buik ontsmetten en de spullen klaar te leggen. 'Adem even rustig in en uit we hebben geen tijd voor de volledige verdoving af te wachten dus van de eerste 10 a 20 minuutjes ga je iets voelen'zeg ik. 'niet veel en het is geen hel maar je voelt wel dat we bezig zijn'zeg ik 

Antworten

painkillers

26, Weiblich

  Level 18

Beiträge: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

von painkillers am 22.06.2016 06:52

djennah
Terwijl ik trylano voed bel ik de vader van de tweeling die gelijk komt om ze op te halen. Als trylano klaar is leg ik hem even op het bed om spullen voor liz te pakken. 'Rustig blijven meid'zeg ik tegen der en pak de kleertjes van der. 'weet je al wat het word?'vraag ik aan der om der ene beetje af te leiden en zoek de autolsleutels en pak nog wat spullen, als mijn ex er is neemt die de kindjes mee en loop ik met liz naar de auto waar der in zet. 'rustig in en uit ademen'zeg ik rustig tegen der terwijl naar het ziekenhuis toe rijd.  Als we er zijn word liz gelijk onderzocht.

Arts
'Bereid je maar voor op een hele zware bevalling meid'zeg ik als der goed onderzoek. 'Met kans op een keizersnee'Zeg ik en pak even een operatie jaje zodat ze die al aan heeft als het mis gaat. 

Antworten

painkillers

26, Weiblich

  Level 18

Beiträge: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

von painkillers am 21.06.2016 07:22

djennah
'De kindjes gaan naar papa en dan ga ik met je mee schat maar er valt van te voren niks te plannen mop, als ze niet wil komen krijg je een keizersnee'Zeg ik tegen der. Ik geef der een kusje en ga naast der liggen en trek der tegen me aan. 'zeg meisje niet te veel problemen doen bij mama hé'Zeg ik tegen der buik terwijl over der buik heen vrijf. 'as je het vanavond niet trekt maak me wakker he meid'zeg ik tegen der en hoor faitlynn huilen. 'faitlynn meisje'zeg ik en loop naar der toe terwijl der op til ze had weer liggen spugen. Voorzichtig maak ik me meisje schoon en daarna haar bedje. 'Zo weer lekker slapen he mup'Zeg ik n loop naar benden om nog wat te een omdat honger had als net beneden ben begin trylano te krijzen voor eten. Ik loop weer nar boven en leg hem rustig aan me borst

Antworten Zuletzt bearbeitet am 21.06.2016 07:53 .

painkillers

26, Weiblich

  Level 18

Beiträge: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

von painkillers am 19.06.2016 03:08

Djennah
Als we thuis zijn leg ik de kleintjes in de buggy en loop dan naar binnen toe. Ik lach even als faitlynn wakker word en me zielig aan kijkt. 'nee meisje we gaan niet je sonde er uit trekken hoor dan kan mama weer met je naar het ziekenhuis toe'Lach ik even ik weet hoe irritnt die is dus ik snap me meisje heel goed momenteel. 'Zo zus ga maar weer lekker liggen'zeg ik als de kleintjes inmiddels weer in slaap zijn gevallen en pak even wat gell 'Ik g even je buik weer maseren mischien dat je ukkie dan geboren wil worden maar ik ben bang dat je morgen gewoon naar het ziekenhuis toe moet'Zeg ik. Haar kleintje is al een week te laat en dat kan gevaarlijk zijn.

e63827e7c621e9155f0d78960013410a.jpg 

Antworten Zuletzt bearbeitet am 19.06.2016 03:14 .
Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  7  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite