Search for posts by painkillers

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  »  |  Last Search found 62 matches:


painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/28/2016 02:48 PM

djennah
'Ja maar dan zijn ze ongeveer 3 jaar dus we heben nog bijna 4 jaar om te sparen'Zeg ik tegen liz en geef der een kusje terwijl van me drinken drink. Mijn vriend was niet meer in me leven hij ou geen papa worden dus moet alles helemaal zelf doen zonder enkele hulp alleen me zus dan maar het gaat luen denk ik bij me eigen. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/28/2016 02:43 PM

djennah
'Is de kleine je aan het trappen?'Vraag ik lachend terwijl verder ga met verven en even naar het kamertje kijk hier moeten we twee persoonskamertje van maken. 'Al ze over gaan op een groot bed zullen we echt moeten verhuizen zo groot is dit kamertje niet'Zeg ik even zuchtend en kijk naar me zus, we schelen maar 1 jaar. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/28/2016 02:35 PM

Djennah
Ik neem de botherhammen aan en eet ze voorzichtig op. Als alles op heb kijk ik nar liz. 'Ik ben beter hé meid'zeg ik tegen der. 'Dus wil je mischien minder bezorgt zijn?'Vraag ik zachtjes terwijl me handen op me buik gedrukt hou en even naar me zus kijk. Als we klaar zijn lopen we naar de kamer om hem te gaan verfen. 'gewoon wit?'Vraag ik aan liz. 'Wil mijn kant in iedergavel een muur wit en een muur heel licht groen'zeg ik tegen liz en kij naar me buik die snel groeit.

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/27/2016 10:50 PM

Djennah
'Me hoofd roept nee niet doen word je dik maar ik heb toch geen keus'Lach ik even en ga alvast aan de tafel zitten met me telefoon en glimlach dan weer even als de berichtjes lees. 'We moeten nog even verder met de baby kamer ookal zijn we pas 3 maanden ik wil niet dat allemaal op laaste regelen is te veel gedoe en we moeten toch standaart kamer doen want mischien zijn het wel twee verschillende geslachten'Lach ik even 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/26/2016 07:53 PM

Djennah
Ik lach even als de arts lacht en zegt dat ze dat pas over 2 maanden te weten komen. 'Ik hoop een meisje maar een jongetje is ook wel leuk'Zeg ik en maak me buik dan schoon. 'Het is wel lekker aan het bewegen'Zeg ik en de arts knikt terwijl ze goed aan me buik voelt en ook even me thempratuur, hardslag en bloeddruk meet. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/26/2016 07:35 PM

Djennah
Ik glimlach als we uiteindelijk bij de kamer zijn en de dokter zegt dat we binnen mogen komen. Ik glimlach dan en moet even me kleding uit doen op me onderbroek en bh na. Ik doe maar wat ze zeggen en ga dan op de weegschaal staan. '32 das weer mooi  2 kilo er bij'Zeg ik tegen de dokter en ze knikt maar zegt dat het wel te weinig is omdat ik 2 kilo per wee aan moet komen van mezelf en ook een kindje draag dus eigenlijk 3/4 kilo aan moet komen maar ze vind wel dat goed me best doe. Ik ga dan rustig op de tafel liggen voor de echo. Ik glimlach als me kindje zie en kijk naar het scherm. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/26/2016 07:14 PM

Djennah
Ik kij even naar liz als wakker word we hadden niet een heel groot huis we hadden 2 slaapkamers een woonkamer badkamertje en keuken, maar aangezien ik en liz beiden nu 3 maanden zwanger zijn hebben we de andere slaapkamer tot baby kamer om moeten bouwen. Ik kijk even naar de muur als weer heel misselijk ben en hou me hand op me buik. 'Ik moet zo naar de echo'Zeg ik tegen der en sta moeizaam op terwijl kleding aan trek een simpele joggingbroek met een sweather. 'Kom je mee of moet ik maar alleen'Lach ik even, Ik had vaker echo's aangezien ik net genezen ben van anorexia en nog steeds onder gewicht heb. Ik kijk even naar de foto aan de muur.



 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/26/2016 06:57 PM

ik ~ Djennah Mclain ~16 ~picc
7.jpg 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: ADMIN VERKIEZING: Aanmelden

from painkillers on 02/29/2016 11:21 PM

spannend hihi:)

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Maandmodel februari: SadnessWillNeverEnd.

from painkillers on 02/24/2016 09:08 PM

gefeliciteerd 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  »  |  Last

« Back to previous page