Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:


Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/28/2018 07:52 PM

Nina
Ik schrik een beetje als hij me optilt en ik glimlach breed. Ik klem mijn benen om hem heen en kijk hem even glimlachend aan. Ik zoen weer rustig met hem mee en ga met allebei mijn handen door mijn haren. Ik leg mijn hand op die van hem als ik voel dat hij over mijn bovenbeen wat omhoog gaat en ik trek me een klein stukje terug. "Niet verder oke?" Zeg ik zacht en kijk hem aan. Ik wil natuurlijk niet te snel gaan en later ergens spijt van hebben.

Luke
Ik glimlach even als ze er mee instemt en ik loop naar binnen. Ik ga braaf op het verste bed zitten en pruil even zielig. "Jammer, ik dacht dat we wel samen konden gaan douchen" zeg ik grijnzend en kijk haar na. Ik ga liggen en kijk naar het plafond. Wel jammer dat er zo'n mooi meisje bij mij onder de douche staat en ik lig hier in mijn eentje.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/28/2018 07:34 PM

Nina
Ik kijk naar hem als hij weer stopt en ik lach eventjes. "Voor jou ook niet" zeg ik en glimlach even tegen zijn lippen. Als hij weer verdergaat met zoenen, zoen ik met hem mee en ga met mijn hand door zijn haren. Ik voel zijn hand langs mijn lichaam waar ik even om moet glimlachen.

Luke
Ik lach eventjes zacht om haar en haal mijn schouders op. "Ik heb er geen bezwaar tegen als je naakt door mijn kamer rondloopt hoor" zeg ik grijnzend en loop met haar mee naar mijn kamer. "Nee, dat was een grapje. Je kan je even douchen en dan doe je dit weer aan. Dan kan je je omkleden als die twee weer klaar zijn met waar ze ook mee bezig zijn" zeg ik en doe de deur van mijn kamer open.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/28/2018 07:12 PM

Nina
Ik kijk even naar de deur als Reece zich terugtrekt en ik geluiden op de gang hoor. Maar er komt niemand binnen, dus kijk ik maar weer naar Reece. Ik glimlach breed en zoen weer met hem mee. Hij kan echt goed zoenen. Ik giechel eventjes als hij ons draait waardoor ik dus met mijn rug tegen de muur staat. Ik leg mijn armen om zijn nek en trek hem zo wat dichter tegen me aan.

Luke
Ik frons eventjes als ze gebaart dat ik stil moet zijn en ik glimlach breed als ze mijn hand vastpakt. Ik loop met haar mee en lach even als ik hoor wat ze zegt. Die Reece laat er ook echt geen gras over groeien. "Als je wilt, kan je best in onze kamer douchen hoor" zeg ik zacht tegen haar en glimlach even.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/28/2018 06:53 PM

Nina
Als ik zijn hand op mijn heup voel, leg ik mijn handen tegen zijn borst en ik kijk hem aan. Ik zie dat hij naar mijn lippen, dan mijn ogen en weer terug naar mijn lippen kijkt. Zou hij me dan eindelijk zoenen? Ik glimlach even als ik zijn lippen op de mijne voel en ik zoen met hem mee. Ik voel zijn andere hand ook op mijn heup en dat hij me dichter tegen zich aantrekt.

Luke
Ik kijk Emeli na als ze weggaat en dan ga ik zelf ook maar uit het zwembad. Ik heb toch geen reden meer om hier te blijven. Ik droog me af en loop met mijn spullen in mijn handen terug naar binnen. Als ik in de gang van de slaapkamers loop, zie ik Emeli ook. "Hey, ben je weggejaagd?" Vraag ik glimlachend en loop naar haar toe.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/28/2018 06:25 PM

Nina
Ik glimlach zwak als hij dat zegt en knik eventjes. "Oh, nou, ik vind het goed hoor. Denk ook niet dat Luke dat heel erg zal vinden" zeg ik om hem terug te plagen. Ik merk dat hij steeds een beetje dichter naar me toe komt en ik glimlach klein. Ik ga recht tegenover hem staan, bijna tegen hem aan, en ik kijk hem glimlachend aan. Ik zou het echt niet erg vinden als hij me nu zou zoenen, maar ik ga niet zelf het initiatief nemen. Dan heeft hij veel te veel macht.

Luke
Ik lach even als ze weer zo mysterieus antwoordt. Ik ga wat dochter langs haar staan en kijk naar haar. "Oh, oke. Dan zie ik je vanavond nog wel" zeg ik glimlachend en knipoog naar haar. Ik blijf in het zwembad staan en bijt op mijn lip terwijl ik kijk naar hoe Emeli zich afdroogt. Ze is ook zo knap.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/28/2018 06:02 PM

Nina
Ik lach eventjes als hij zo beledigd kijkt en ik schud mijn hoofd. Ik loop een stukje met hem mee de slaapkamer in en kijk naar hem. "Die" zeg ik en wijs naar mijn bed. Ik moet even lachen als hij dat er achteraan zegt en ik trek mijn wenkbrauwen op. "Nou, jij verwacht er wel erg veel van hoor" zeg ik om hem te plagen en bijt eventjes op mijn onderlip. Zou hij echt nu al samen willen slapen? We zijn hier nog geen dag.

Luke
Ik glimlach breed als ze dat zo mysterieus zegt en ik kijk naar haar. "Dus er komt een volgende keer?" Vraag ik grijnzend en haal een hand door mijn haren. Ik glimlach even als ze het dus met me eens is over een body builder lichaam. Ik lik even over mijn lippen en laat mijn ogen even over haar lichaam gaan. Ze ziet er wel heel erg goed uit.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/28/2018 04:17 PM

Nina
Ik frons eventjes als hij meteen over de badkamer begint. Blijkbaar us de badkamer interressanter dan ik. Ik loop maar achter hem aan naar de badkamer en leun tegen de deur aan. Ik schrik eigenlijk een beetje als hij zich omdraait en dat plots zegt. Ik glimlach klein en voel mijn wangen een beetje rood worden. "Dankje. Jij kan er ook wel mee door" zeg ik giechelend en speel een beetje met mijn haren.

Luke
Ik lach eventjes om haar als ze haar wenkbrauwen optrekt. Als ze verlegen doet is ze schattig, maar als ze zo doet is ze ook leuk. "Oh nou, dat mag ook wel hoor. Omdat jij het bent" zeg ik grijnzend en klop even op mijn buik. "Ja, sommige jongens hebben buiten de fitness geen leven meer. En ik hoef ook geen body builder lichaam. Dat vind ik niks" zeg ik eerlijk en kijk even glimlachend naar haar.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/28/2018 02:58 PM

Nina
Ik zit een beetje te friemelen aan mijn jurkje en bedenk me dan dat ik nog een lekker luchtje mee heb genomen. Die doe ik op en precies op dat moment hoor ik geklop op de deur. Ik glimlach even en zet alles weg. Daarna loop ik rustig naar de deur, zodat hij even moet wachten, en dan open ik de deur. "Hey, kom binnen" zeg ik glimlachend en open de deur wat verder voor hem. Ik twijfel of ik er wat van zal zeggen dat hij te laat is, maar ik doe het maar niet. Dan zou hij namelijk weten dat ik op hem zat te wachten en dat wil ik niet.

Luke
Ik lach even en kijk naar haar. "Oke, twee veertjes dan. Maar wel kleine" zeg ik grinnikend. Ik voel dat ze in mijn arm knijpt en ik kijk even grijnzend naar haar. "Hm, jij durft wel hoor. Zomaar in mijn arm knijpen" zeg ik grijnzend om haar een beetje te plagen. "Maar, ik ga meestal twee keer per week naar de fitness, dus het valt nog wel mee toch?" vraag ik en kijk naar haar. Ik had niet verwacht dat ik zo snel al iemand leuk zou vinden, maar Emeli maakt het me wel moeilijk om haar niet leuk te vinden.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/28/2018 02:40 PM

Nina
Ik douche me zo snel als ik kan en trek daarna een leuk jurkje aan. Het is een witte met een bruin riempje. Ik doe mijn make up en haren en kijk naar mezelf in de spiegel. Volgens mij zie ik er wel oke uit zo. Als ik op de klok kijk, zie ik dat het al tien minuten geleden is dat ik in mijn kamer kwam. Hij zal nog wel komen toch? Ik zucht eventjes en ga maar op mijn bed zitten. Waarom zit ik er zo over te stressen? Hij komt alleen naar mijn kamer kijken. Ik zit wat te friemelen aan mijn jurkje terwijl ik op hem wacht. Misschien blijft hij wel bij Kaat en is hij blij dat ik weg ben?

Luke
"Graag gedaan" zeg ik glimlachend en kijk naar haar. In mijn ooghoek zie ik dat eerst Nina en daarna Reece ook weggaan en Violet en Kaat achterlaten, maar ik besteed er geen aandacht aan. Als ze dat zegt, moet ik even lachen en lik even langs mijn lippen. "Je bent zo licht als een veertje. Dat kan letterlijk iedereen hoor." zeg ik en glimlach even. "Ik ben natuurlijk ook wel heel sterk, maar dat heb je niet nodig om jou op te tillen" zeg ik grijnzend en knipoog naar haar.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/28/2018 01:09 PM

Nina
Ik lach zacht als hij meteen naar mijn kamer vraagt. Is dat nou wel zo'n goed idee? Ik denk even na en kijk naar hem. "Klop over tien minuten maar op de deur" zeg ik glimlachend en zonder op antwoord te wachten stap ik uit het zwembad en loop naar mijn bedje toe. Ik heb dus tien minuten om te douchen, me om te kleden en mijn haren en make up te doen. Ik hoop maar dat het gaat lukken. Met mijn handdoek in mijn handen loop ik naar mijn kamer en stap meteen onder de douche.

Luke
Ik lach eventjes als ze het lief noemt en ik kijk naar haar. Ze ziet er echt heel erg leuk uit. Met haar haren een beetje door de war. Haar make up is dan niet water proof, maar het zit nog best goed. Ik glimlach even klein als haar arm die van mij aanraakt en ik doe een plukje van haar haren achter haar oor. "Zo zit het weer goed hoor" zeg ik grinnikend en kijk haar glimlachend aan.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page