Orpg // Writer4ever

Erste Seite  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  10  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: Orpg // Writer4ever

von Aimee am 28.06.2018 06:02

Nina
Ik lach eventjes als hij zo beledigd kijkt en ik schud mijn hoofd. Ik loop een stukje met hem mee de slaapkamer in en kijk naar hem. "Die" zeg ik en wijs naar mijn bed. Ik moet even lachen als hij dat er achteraan zegt en ik trek mijn wenkbrauwen op. "Nou, jij verwacht er wel erg veel van hoor" zeg ik om hem te plagen en bijt eventjes op mijn onderlip. Zou hij echt nu al samen willen slapen? We zijn hier nog geen dag.

Luke
Ik glimlach breed als ze dat zo mysterieus zegt en ik kijk naar haar. "Dus er komt een volgende keer?" Vraag ik grijnzend en haal een hand door mijn haren. Ik glimlach even als ze het dus met me eens is over een body builder lichaam. Ik lik even over mijn lippen en laat mijn ogen even over haar lichaam gaan. Ze ziet er wel heel erg goed uit.

Antworten

Writer4ever

23, Weiblich

  Level 16

Care Team

Beiträge: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

von Writer4ever am 28.06.2018 06:15

Reece
Ik kijk naar het bed waarheen ze wijst. "Oh nee, ik bedoelde eigenlijk dat jij dan in mijn bed kan slapen, zodat ik bij Emeli op de kamer lig," zeg ik om jaar te plagen. Natuurlijk was dit niet waar, maar ik wil haar nu ook weer geen schrik aanjagen door over in een bed te slapen te beginnen. Ik leun tegen de muur aan en kijk nog een keer de kamer rond. Ik heb echt ontzettend veel zin om haar te zoenen, maar ik weet niet zo goed of zij dat wel wil. Ik ga een beetje korter bij haar staan.

Emeli
Ik lach kort en antwoord: "Misschien." Ik mag mezelf nu eenmaal niet al te veel prijs geven en dus niet te hard laten merken dat ik heel graag meer tijd met hem doorbreng. Ik leun tegen de kant van het zwembad en voel dat hij mee opschuift, en zelfs nog een beetje dichter komt. Dit is zo verleidelijk, maar als ik toegeef ben ik echt te makkelijk. "Ik ga me klaarmaken voor de avond," zeg ik en ga uit het zwembad. Ik pak mijn handdoek en begin me af te drogen.

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: Orpg // Writer4ever

von Aimee am 28.06.2018 06:25

Nina
Ik glimlach zwak als hij dat zegt en knik eventjes. "Oh, nou, ik vind het goed hoor. Denk ook niet dat Luke dat heel erg zal vinden" zeg ik om hem terug te plagen. Ik merk dat hij steeds een beetje dichter naar me toe komt en ik glimlach klein. Ik ga recht tegenover hem staan, bijna tegen hem aan, en ik kijk hem glimlachend aan. Ik zou het echt niet erg vinden als hij me nu zou zoenen, maar ik ga niet zelf het initiatief nemen. Dan heeft hij veel te veel macht.

Luke
Ik lach even als ze weer zo mysterieus antwoordt. Ik ga wat dochter langs haar staan en kijk naar haar. "Oh, oke. Dan zie ik je vanavond nog wel" zeg ik glimlachend en knipoog naar haar. Ik blijf in het zwembad staan en bijt op mijn lip terwijl ik kijk naar hoe Emeli zich afdroogt. Ze is ook zo knap.

Antworten

Writer4ever

23, Weiblich

  Level 16

Care Team

Beiträge: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

von Writer4ever am 28.06.2018 06:33

Reece
Ik lach om wat ze zegt, maar reageer er niet echt op. Ze heeft nu eenmaal wel gelijk, hij zou dat vast niet eens erg vinden. Al leek hij Emeli behoorlijk leuk te vinden. Als ik merk dat ook zij dichter komt en zelfs bijna tegen me aan komt staan, zie ik dat als een teken. Ik leg een hand op haar heup en glimlach naar haar, terwijl ik naar haar lippen kijk. Daarna kijk ik in haar ogen en terug naar haar lippen. En dan beslis ik om het gewoon te doen. Ik druk mijn lippen op die van haar en begin haar te zoenen. Mijn tweede hand leg ik op haar andere heup en trek haar nog dichter tegen me aan.

Emeli
Als ik me heb afgedroogt neem ik al mijn spullen bij elkaar en kijk nog een laatste keer naar Luke die nog in het zwembad zit. Net voordat ik wil vertrekken, merk ik dat Nina's spullen ook weg zijn, net zoals die van Reece. Die twee zitten vast samen binnen. Wie weet wel in onze kamer, en ik wil ze niet storen. Wanneer ik aan bij onze kamer kom, hou ik mijn oor tegen de deur gedrukt, die blijkbaar niet al te veel geluid tegen houdt, want ik hoor heel zachtjes het geluid van gezoen. Ik giechel even en loop door. Waar moet ik nu heen?

Antworten Zuletzt bearbeitet am 28.06.2018 06:35 .

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: Orpg // Writer4ever

von Aimee am 28.06.2018 06:53

Nina
Als ik zijn hand op mijn heup voel, leg ik mijn handen tegen zijn borst en ik kijk hem aan. Ik zie dat hij naar mijn lippen, dan mijn ogen en weer terug naar mijn lippen kijkt. Zou hij me dan eindelijk zoenen? Ik glimlach even als ik zijn lippen op de mijne voel en ik zoen met hem mee. Ik voel zijn andere hand ook op mijn heup en dat hij me dichter tegen zich aantrekt.

Luke
Ik kijk Emeli na als ze weggaat en dan ga ik zelf ook maar uit het zwembad. Ik heb toch geen reden meer om hier te blijven. Ik droog me af en loop met mijn spullen in mijn handen terug naar binnen. Als ik in de gang van de slaapkamers loop, zie ik Emeli ook. "Hey, ben je weggejaagd?" Vraag ik glimlachend en loop naar haar toe.

Antworten

Writer4ever

23, Weiblich

  Level 16

Care Team

Beiträge: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

von Writer4ever am 28.06.2018 07:06

Reece
Ik stop even met haar te zoenen als ik geluiden op de gang hoor, recht voor de deur. Maar als er toch niemand binnen komt, glimlach ik naar haar en begin haar weer te zoenen. Ze kan dit echt goed. Ik draai een beetje zodat zij met haar rug tegen de muur komt te staan en leun dan met een hand tegen de muur aan terwijl ik de andere nog steeds op haar heup laat rusten.

Emeli
Ik schrik even als ik Luke z'n stem hoor. Ik doe teken dat hij stil moet zijn en neem zijn hand vast, waarna ik hem mee trek naar verderop in de gang. "Reece en Nina zijn daar binnen en ik wil hun niet storen," zeg ik zachtjes en lach even. Het was best wel grappig dat ik het gehoord heb. Maar nu kan ik me nog steeds niet omkleden, want mijn kleding hangt in mijn kamer en een douche nemen gaat ook niet echt lukken op deze manier.

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: Orpg // Writer4ever

von Aimee am 28.06.2018 07:12

Nina
Ik kijk even naar de deur als Reece zich terugtrekt en ik geluiden op de gang hoor. Maar er komt niemand binnen, dus kijk ik maar weer naar Reece. Ik glimlach breed en zoen weer met hem mee. Hij kan echt goed zoenen. Ik giechel eventjes als hij ons draait waardoor ik dus met mijn rug tegen de muur staat. Ik leg mijn armen om zijn nek en trek hem zo wat dichter tegen me aan.

Luke
Ik frons eventjes als ze gebaart dat ik stil moet zijn en ik glimlach breed als ze mijn hand vastpakt. Ik loop met haar mee en lach even als ik hoor wat ze zegt. Die Reece laat er ook echt geen gras over groeien. "Als je wilt, kan je best in onze kamer douchen hoor" zeg ik zacht tegen haar en glimlach even.

Antworten

Writer4ever

23, Weiblich

  Level 16

Care Team

Beiträge: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

von Writer4ever am 28.06.2018 07:27

Reece
Ik stop weer eventjes om op adem te komen en glimlach naar haar. "Duidelijk niet je eerste keer," zeg ik en plaats mijn lippen dan weer op die van haar. Ik moet nog steeds glimlachen, maar begin daarna weer echt te zoenen. Het is zo goed, dat ik gewoon geen zin heb om te stoppen. Ik ga met een hand een beetje langs haar lichaam heen, maar probeer haar niet al te veel aan te raken, want ik weet niet of ze dat wel goed vind.

Emeli
Ik glimlach even om zijn voorstel en kijk naar de grond. "Is een optie, maar ik heb geen andere kleren bij me," zeg ik en kijk hem bedenkelijk aan. Terwijl wandel ik wel al verder naar zijn kamer, desnoods draai ik nog terug als hij naar binnen toe gaat.

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: Orpg // Writer4ever

von Aimee am 28.06.2018 07:34

Nina
Ik kijk naar hem als hij weer stopt en ik lach eventjes. "Voor jou ook niet" zeg ik en glimlach even tegen zijn lippen. Als hij weer verdergaat met zoenen, zoen ik met hem mee en ga met mijn hand door zijn haren. Ik voel zijn hand langs mijn lichaam waar ik even om moet glimlachen.

Luke
Ik lach eventjes zacht om haar en haal mijn schouders op. "Ik heb er geen bezwaar tegen als je naakt door mijn kamer rondloopt hoor" zeg ik grijnzend en loop met haar mee naar mijn kamer. "Nee, dat was een grapje. Je kan je even douchen en dan doe je dit weer aan. Dan kan je je omkleden als die twee weer klaar zijn met waar ze ook mee bezig zijn" zeg ik en doe de deur van mijn kamer open.

Antworten

Writer4ever

23, Weiblich

  Level 16

Care Team

Beiträge: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

von Writer4ever am 28.06.2018 07:44

Reece
Ik heb geen idee waar dit naartoe gaat, maar het is zo leuk. Ik neem haar vast bij haar heupen en til haar op. Om haar stevig te laten zitten, ga ik nog wat dichter teger de muur staan. Terwijl ik haar heel rustig zoen, ga ik met mijn hand over haar bovenbeen. Zo lang ze geen teken geeft dat ik te ver ga, blijf ik gewoon doen. Het voelt fijn als ze zo door mijn haren heen gaat.

Emeli
Ik lach even als hij dat zegt. Ik denk even na over wat hij zegt en antwoord: "Dat zal dan maar moeten." Ik loop achter hem aan naar binnen toe. Hun kamer ziet er vrij wel hetzelfde uit als die van ons. Ik ga naar de badkamer toe. "Jij blijft netjes daar, op het verste bed, oké?" zeg ik en kijk hem indringend aan. Daarna glimlach ik en sluit de deur achter me. Ook de badkamer ziet er net hetzelfde uit. Ik zet het water aan en begin me uit te kleden.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  10  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum