Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:


Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/10/2018 07:21 PM

Nina

Ik zit in de taxi te appen met Lilly, één van mijn vrienden die me hebben opgegeven voor één of ander datingprogramma. Ik ben het er eigenlijk nog steeds niet mee eens. Mijn vorige relatie was nog maar een jaar geleden, ik kan niet nu al met iemand anders beginnen. Mijn vrienden zeggen al maanden dat ik weer eens aan een jongen moet beginnen en nu kan ik er niet meer onder uit. Ik zucht even diep en kijk maar wat uit het raam. Ik zit al een uur in de taxi als de auto stopt. Blijkbaar zijn we er al. Ik stap uit en kijk even om me heen. De villa ziet er echt heel erg mooi uit. Mijn koffer wordt naast me neer gezet en de chauffeur van de taxi rijdt ook meteen weg. Ik stuur nog snel een berichtje naar Lilly dat ze was aangekomen. Meteen krijg ik er één terug, ze wenst me veel plezier.

166b8462937d741edf842b9a3d129317.jpg

Luke

Ik loop met mijn koptelefoon op door het vliegveld op weg naar de bagageband. Ik woon niet heel ver weg, maar met het vliegtuig is toch fijner dan met de taxi. Vrij snel heb ik mijn koffer al gevonden en kan ik doorlopen naar de taxi. We hadden het adres van de villa al gekregen, dus dat briefje geef ik aan de chauffeur waarna ik mijn achterin ga zitten. Ik heb er eigenlijk wel zin in. Mijn vrienden hebben volgens mij wel een goeie smaak qua meisjes en ik heb ook wel zin om een nieuw meisje te ontmoeten. Mijn vorige relatie is alweer twee maanden geleden, dus het is wel weer tijd. Ik kijk naar buiten terwijl het landschap voorbij raast. Het is best een mooie omgeving.

download_1.jpeg

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 06/10/2018 07:03 PM

Taylor glimlachte even en pakte Leena's hand vast. "Je zal het vast niet leuk vinden om te horen, maar... eh... deze weerwolven zijn mijn pack en ik ben de leader" zei hij en slikte even. Hij wist echt niet hoe ze zou reageren. Misschien zou ze er wel heel relaxed over doen, maar misschien ook niet... Hij zuchtte even en keek haar aan. 

Meghan glimlachte breed toen ze voelde dat Matt haar optilde en tegen een boom aan ging staan. Ze klemde haar benen om zijn middel en zoende hem terwijl ze hem dicht tegen zich aan trok. Dat feest kon haar niet meer schelen, ze wilde nu alleen nog maar Matt.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 06/10/2018 04:02 PM

Taylor glimlachte even als ze het zo goed opvatte. Eigenlijk had hij verwacht dat ze woest zou worden, maar hij had haar ook nog niet alles verteld. Hij had haar nog niet over Lilly verteld en er was nog meer. Maar dat zou te veel zijn toch? Hij keek haar aan en glimlachte even om haar complimentje. "Dankje, ik heb wel wat vragen, maar laten we nu gewoon van deze avond genieten. Ik zal trouwens doorgeven dat jij ook hierheen mag komen. Je kan hier alleen geen alcohol krijgen" zei hij tegen haar. Als één van de weerwolven dronken zou zijn, was de kans veel te groot dat het bekend werd. Dat konden ze niet riskeren. Toen Leena dat zei over geen geheimen meer voor elkaar, beet Taylor even op zijn lip. "Oh, eh... dan heb ik je denk ik nog wel wat te vertellen" zei hij en keek haar aan.

Meghan lachte zacht en knikte even. "Veel te goed" zei ze grinnikend en drukte een kusje op zijn lippen. "Oke, dan is het goed" zei ze glimlachend. Misschien zouden ze vanavond nog wel andere dingen doen, maar dat zouden ze nog wel zien. Meghan trok Matt naar haar toe en zoende hem.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 06/10/2018 03:47 PM

Taylor ging op een loungebank zitten en keek naar Leena. Nu moest hij het hele verhaal wel vertellen. Anders zou ze nooit meer iets met hem willen. Hij twijfelde sowieso of ze nog wel iets met hem zou willen als ze het hele verhaal zou weten, maar nu is het echt beter om het te vertellen. "Oke, het is een heel verhaal en je gaat het niet leuk vinden, maar ik ga het nu maar gewoon vertellen" zei hij en wreef even in zijn gezicht. Tja... waar moest hij nou beginnen? "Nou, deze ring" begon hij en liet zijn ring zien. "Zorgt ervoor dat ik niet zomaar kan veranderen in een weerwolf. En eh... als je goed om je heen kijkt... Zie je dat iedereen hier in de lounge er eentje draagt" zei hij en keek naar haar. Hoe zou ze reageren?

Meghan glimlachte even en kuste hem kort terug. Hij was zo lief hoe hij haar gerust probeerde te stellen. "Nee, klopt" zei ze grinnikend toen hij zei dat ze hem nooit alleen zou laten. Ze legde haar armen om Matts nek en keek hem aan. "Dus, wat wilde je gaan doen?" vroeg ze grijnzend.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/10/2018 11:56 AM

Nina Jones // 20

MV5BMTMxNDg1NDU3MF5BMl5BanBnXkFtZTcwODU1NjE4MQ_V1_UY1200_CR8506301200_AL_.jpg


Luke Williams // 21


tumblr_olcd7rGg2I1vagwylo1_400.png

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 06/08/2018 11:27 AM

Taylor ging naast Leena bij de zee zitten en keek naar haar. Hij snapte echt niet waar ze nou zo moeilijk over deed. Mocht hij geen vrienden meer hebben? Was het de bedoelin gdat hij alleen nog naar haar zou kijken en alleen nog met haar zou praten? "Leena, je weet niet hoe het zit, dus ga nou geen overhaastte conclusies trekken." Zei hij en fronste even. Toen ze opstond en zei dat ze ging jagen, schoot hij ook overeind en pakte haar hand vast. "Nee, je had beloofd niet te gaan jagen" zei hij dwingend en keek haar aan. "Als je wilt, zal ik je vragen beantwoorden over weet ik veel waar je vragen over hebt" zei hij en keek even langs haar, want de meeting was afgelopen, dus het feest zou beginnen. "Kom mee" zei Taylor tegen Leena en nam haar mee richting het feest. Aan de andere kant van de dansvloer was een stuk met loungebanken en een kampvuur afgezet met lint en bij de ingang stond een jongen. Er probeerden al een heleboel mensen daar naar binnen te komen, maar Taylor wist dat dat niet zomaar kon. Hij nam Leena mee naar de jongen en knikte even. "Hoort zij bij jou?" Vroeg de jongen aan Taylor waarop hij knikte.

Meghan lachte zacht toen Matt voorstelde de meeting te skippen. Het was inderdaad niet echt interressant. "Ja, is goed" zei ze en hield zijn hand vast. Toen hij haar begon te plagen gaf ze hem een duw en slikte even. Ze vond het wel een beetje eng. "Niet zo gemeen doen Matt, anders ga ik gewoon weg" zei ze en keek naar hem. Ze voelde zich wel veilig bij hem, maar toch was het eng.

Reply Edited on 06/08/2018 11:39 AM.

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/31/2018 07:44 AM

Taylor keek naar Leena en fronste. Ze was dus wel jaloers. "Nee,echt niet. En ze is geen wijf. Leena doe eens even normaal" zei hij geïrriteerd. Hij zuchtte diep toen ze dat zei en wegliep. Wat moest hij nou doen? Als hij weggaat, wordt Lilly boos. Maar als hij blijft wordt Leena nog bozer. Hij wreef even in zijn gezicht en liep dan ook maar weg. Hij zou het nog wel uitleggen aan Lilly. "Waar sloeg dat nou weer op?!" Vroeg hij geïrriteerd toen hij op het strand bij Leena was.

Meghan keek hem aan en zuchtte even. "Ik bedoel dat Leen en Taylor het niet leuk vinden als ze erachter komen dat wij staan te luisteren, maar daar hoeven we niet meer bang voor te zijn, want ze zijn al weg." Zei ze en keek Taylor even na. "Ik ben ook wel heel belangrijk"" zei ze grinnikend en kuste hem. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/28/2018 06:24 PM

Taylor keek even naast hem naar Leena toen hij hoorde wat ze vroeg. "Word je nou jaloers?" vroeg hij grinnikend en pakte haar hand vast. "Leen, ik ben niet verliefd op haar" zei hij en keek haar aan. "Je hoeft je geen zorgen te maken" zei hij en keek weer naar Lilly. Hij had haar belooft te doen alsof hij oplette. Taylor wist namelijk dat Lilly dit soort dingen heel erg eng vond.

Meghan glimlachte tegen zijn lippen en kuste hem tot hij haar losliet. "Is het wel verstandig om te luisteren?" vroeg ze en keek even om naar Leena en Taylor. Leena zag er niet erg gelukkig uit. "Ze zullen het vast niet leuk vinden als ze er achter komen" zei ze en keek Matt aan.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/21/2018 05:49 PM

Taylor glimlachte even en knikte. Op het plein had hij alleen oog voor het meisje dat op het punt stond te beginnen met vertellen. "Hoi, ik ben Lily" begon ze. Ze maakte even oogcontact met Taylor en hij glimlachte even. Hij wist dat ze dit soort dingen heel spannend vond.

Meghan glimlachte breed en kuste hem even. Ze luisterde ook naar de vrouw die begon te vertellen,maar was het eens met Matt. "Klopt, maar misschien is het wel handig om te luisteren" zei ze en keek hem aan. Ze legde haar armen om zijn nek en keek hem glimlachend aan. "Of niet" zei ze grinnikend en drukte haar lippen op die van hem. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/19/2018 10:08 PM

Taylor lachte zacht en keek haar aan. "Nou, al die jongens op dat feest gaan naar jou kijken, daar word ik jaloers van hoor" zei hij grinikkend en keek haar glimlachend aan. Hij liep met haar mee naar buiten en en ook richting het plein.

Meghan lachte zacht en kneep zacht in zijn hand. "Omdat ik me veilig bij je voel en nu weet ik gewoon zeker dat je niks doet wat ik niet wil" zei ze tegen hem en glimlachte klein. "Of is dat een domme reden?" Vroeg ze een beetje onzeker. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page