Search for posts by Stephanie_montcomery

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  19  |  »  |  Last Search found 185 matches:


Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/19/2018 08:22 PM

''Ik kan nog sexier zijn hoor" zei Leena en keek hem aan. Ze had de helft van haar pizza op en stond op om naar de keuken te gaan, ze legde haar pizza in de koelkast en liep terug. Ze ging op taylors schoot zitten ''Ja is prima dan slaap ik wel bij Taylor'' zei ze en keek naar taylor en keek ff op zijn telefoon ''Wie is Lily?'' vroeg ze

Matthew keek naar Meghan toen ze dat zei ''Natuurlijk mag je bij me slapen'' zei hij en grijnsde ''Mooi uhm ik ga in me zwembroek die ik nu aan heb met dit witte shirt dus de meeting begint over een uur'' zei hij en keek glimlachend naar Meghan

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/19/2018 07:37 PM

"Vind je? ik vind van niet en die bezorger krijgt niks te zijn alles is voor jou alleen'' zei Leena en keek hem aan met een knipoog ''maar meggy jij wilde toch dat ik vanavond bij je sliep?'' vroeg ze en keekhaar aan terwijl zse een hap van der pizza nam en genoot van die hap ''mmhmm'' mompeld ze

Matthew knikte ''ja over een uur gaan we?'' vroeg hij en kek hun v raagend aan ''want daarna is er een beach party'' zei hij ''daar wil ik graag heen'' 

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/17/2018 05:17 PM

Leena keek naar taylor ''ja misschien wel of misschien ook wel niet, je weet het niet'' zei ze en grijnsde ''Jawel straks komt die pizza ezorger'' zei ze duwde hem weg en trok der shirt an toen ze de bel hoorde. Ze deed open en gaf hem het geld en liep naar de tafel ''PIZZA MENSEN!'' riep ze en ging zitten.

Mattew glimlachte ''Ben je zeker babe'' zei hij en zoende et terug en pakte der pols terwij; ze zoende. ''Wat pizza nu al'' vroeg hij en stond ook maar op en trok snel een broek aan voordat hij naar de rest liep en zijn pizza pakte ''mmh''

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/17/2018 04:16 PM

Leena glimlachte en keek hem aan ''Je ziet niet alles want het is een mandela tussen me borsten maar het grootste deel zie op me buik maar ik dacht dat je het lelijk zou vinden'' zei ze en keek hem aan toen hij haar naar zich toe trekte ''mag ik niet meer me shirt aan?'' vroeg ze lachend en keek hem aan ''je slaapt in mijn kamer en anders pech'' zei ze

Matthew keek haar aan ''Wel sexy dt hoor. Hoe jij boven me hangt bedoel ik maar ik vind dit beter'' zei hij en draaide hun om zodat zij boven haar hing en grijnsde ''ik durf zeker wel en meer ook'' zei hij lachend en zoende der terug terwijl hij met zijn hand naar der nek ging

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/17/2018 03:35 PM

Leena keek naar Taylor ''Ja maar ze is me kamergenoot en een goede vriendin van me en ik wil gewoon niet dat ze vanavond alleen slaapt maar je mag altijd bij mij en meghan slapen'' zei ze op een sexy toontje. ''Omdat ik daar een grote plek heb waar ik me voor schaam maar als je het wilt zien hier'' zei ze en trok der shirt uit, nu stond ze in alleen een BH en je der tattoo goed zien ''Dit wilde ik nietd dat je zag want het is een echte afknapper bij jongens'' zei ze en keek weg.

Matthew keek naar meghan toen hij op het bed was geduwd "Wat gebeurt er nu allemaal met jou? Ben ik zo sexy in me boxers?'' vroeg hij lachend maar stopte snel toen hij een kus voelde. Hij kuste terug en legde een hand op der kont ''Mooi dat we het zelfde voelen'' zei hij tegen haar lippen aan.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/17/2018 03:29 PM

Ruby rolde der ogen waarom was hij hier zo makkelijk over wat als ze gepakt worden of als er een dood gaat dan zijn hun de sjaak en Ruby had geen zin meer op lichamen te verbergen. Ze glimlachte en keek naar hun ''Iets drinken? David doe is lief tegen ze'' zei ze hij was nooit zo vaak gemeen tegen dezelfde mensen en als ie wat wilt moet hij rustig weten te blijven. ''Nee we gaan eerst feesten en dan eten maar als je honger hebt ligt er in de kelder wel wat in die vriezer.

Adam glimlachte awkward ''Ja een colaatje'' zei hij en keek naar david wat een creep hij moet echt anders gaan kijken naar hun niet alsof ze eten zijn maar hij wilde zeggen wat hij zag en dat gaat hij doen ook ''We zagen jullie wel heel snel rennen net zo sne als het licht en de flash'' zei hij.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/15/2018 03:52 PM

Leena keek hem aan “omdat meghan anders alleen slaapt en ze miat me in dw kamwr tay” zei leena en keek hem aan “en ik ben hotter” zei ze lachend en voelde ze warme armen om hem heen en glimlachte “laat me niet meer los ok?” Zei ze en giegelde toen meghan weg liep “niet doen” zei ze en trok der shirt omlaag, je kon net haar tattoo zien en trok haar shirt naar beneden “echt niet meee doen” zei ze en stond op.

Matthew liep uit de douche in alleen een boxer en liep naar meghans kamer “hey moest ff wat zeggen mijn pizza is niet vies jij bent vies” zei hij lachen liep naar der “maar still like u tho” zei hij

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: TVDORPG| Blood must have blood {18+}

from Stephanie_montcomery on 05/15/2018 10:48 AM

Kathy kwam in de avond aan in Mystic Falls want ze hoorde van Katherine dat Damon en zijn broer Stefan daar was, de damon die haar leven kapot had gemaakt, de damon die haar ouders en zusje doodde en Die haar een monster had gemaakt een blieddrinkende monster. Nu was ze daar om het hem betaald te zetten en zijn leven kapot te maken en no mercy. Haar plan was elke avond 1 mens te doodde als ze honger had twee en dan hem de schuld te geven. Ze liep de Mystic grill in en keek rond ready voor haar eerste slachtoffer.

Kai had iets gehoord van een andere heks net zoala hij en hij ging voor haar zoeken want hij dacht voor al deze jaren dat hij de enigste was en nu blijkt het niet zo te zijn en hij wilde sit person ontmoeten kosten wat hwt kost, hij ging haar vinden dus hij had een opgezocht Waar deze heks kon zijn wn hij kwam aan bij de deur en klopte erop.

Reply Edited on 05/15/2018 08:36 PM.

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/14/2018 07:44 PM

Leena glimlachte ''nee niet stoppen gekkie'' zei ze en hoorde over jagen en dat was ze van plan maar natuurlijk ging ze niks tegen hem zeggen dus keek ze hem aan ''Nee ik ga niet jagen dat had ik toch al gezegd of niet soms?'' vroeg ze en keek hem aan totdat ze werd opgetild. Ze begon te giegelen en deed de armen om zijn nek ''nee niet doen straks komt die pizzaman'' zei ze en kek op toen ze meghan hoorde ''Nee opgelost'' zei ze grijnzend toen ze hun uit de kamer zag lopen ''je shirt is omhoog gekropen'' zei ze.

Matthew keek der aan ''dat is wel heel erg lekker hoor'' zei hij in verdediging en liep naar buiten met der ''zo,zo'' zei hij lachend en liep de badkamer in.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/12/2018 09:29 PM

Leena keek hem aan en giegelde ''wat veel kusjes zeg'' zei ze en liep naar hem ''oh en ik slaap bij meggy vanvond en niet bij jou ja?'' vroeg ze en gaf hem knuffels en kusjes.

Matthew knikte ''Ja Ja dat weet ik, Maar het doet misschien pijn in het begin maar daarna niet meer het is eventjes en dan voelt het alleen maar fijn beloof ik je'' ze hij en schreeuwde ''Pizza hawaii'' en stond op.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  19  |  »  |  Last

« Back to previous page