Search for posts by Stephanie_montcomery

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  19  |  »  |  Last Search found 185 matches:


Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/07/2018 09:57 PM

Ruby rolde der ogen ''daag je me nou uit om het te doen?'' vroeg ze en keek naar Adam ''Ik hou hem wel in de gaten hoor rustig maar'' zei ze lachend en vooral op davids reactie erover. Toen David begon over vampiers keek ze naar hem ''oh ja haha wie gelooft daar nou in'' zei ze nep lachend en dronk haar drankje op. ''Ik bedoel je mag mee david ik hou je daar niet n tegen hoor'' zei ze lachend en keek naar de twee ''8 uur bij mij'' glimlachte ze en hoorde over rose en der ouders en liep naar haar toe en keek recht in der ogen aan ''Je hoeft dat niet te doen, je komt om 8 uur erheen en als je niet mag dan zeg je dat je bij een vriendin huiswerk maakt'' zei ze voor de mindcontrol in haar oor zodat niemand het echt kan horen. "Lets go dave'' zei ze dat was zeg maar de bijnaam voor david.

Adam knikte ''Sorry man'' zei hij en keek hun aan toen ze weg gingen ''okay bye'' zei hij en keeknaar rose ''engerd die david zeg'' zei hij en ging aan de bar zitten ''Maar wat zullen we in de tussentijd doen?'' vroeg hij.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/07/2018 09:46 PM

Leena keek naar taylor ''dankje voor me te helpen'' zei hij glimlachend en begon te lopen. Toen ze bijna bij de supermarkt waren hoorde ze hem praten ''waarvoor?'' vroeg ze want zij was niet sorry om zo gemeen te zijn ze haatte dit zo erg dat ze werd behandeld als een klein fucking kind dat was ze niet zo waarom haar zo behandelen dacht ze.

Matthew Keek der aan en zag die glimlach op haar gezicht en glimlachte ''cute'' zei hij grijnzend en liep verder. Toen ze aankwamen riep hij een paar keer ''taylor, leena!'' maar toen hij geen reactie kreeg stopte hij. Ineens voelde hij haar zachte lippen op die van hem en hij kuste haar terug en pakte der heupen vast.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/07/2018 08:11 PM

Leena rolde der ogen ''Ik heb een paar sterke armen nodig voor de boodschappen'' zei ze en het was waar ze had hem echt nodig om de tassen te dragen dat kon ze echt niet alleen doen. "Maar als je me alleen wilt laten prima maar verwacht me dan pas thuis rond 10 uur s'avonds'' zei ze en liep langzaam weg en met een zielig gezicht in de hoop dat hij ja zou zeggen en mee zou gaan.

Matthew keek meghan aan ''okay lets go beauty'' zei hij en hield de hare ook vast en begon te lopen met haar naar het huisje ''Dus wat nu en zullen we een film kijken als we daar zijn'' vroeg hij maar hij had nog een geheim en daardoor deed hij rustig aan over het seks gedoe maar dat is iets wat hij haar niet kon zeggen.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/07/2018 05:24 PM

Ruby keek hem aan ''nee ik ben lekker jij niet'' zei ze lachend en keek rose aan ''Okay maar als je wilt je hoeft alleen maar de vragen'' zei ze. Ze begon te denken ze dat nog bloed zakken over maar weinig dus keek ze naar rose en adam ''hey willen jullie komen naar een slaapfeestje met mij en david en de whole gang?'' vroeg ze gluiperig en keek hun aan en hoopte dat ze ja zeiden anders deed ze wel ff mindcontrol like always. Ze keek naar david ''Maar op de manier hoe je het zegt'' zei ze en rolde der ogen. Ruby stond toen even later op ''na ik ga want ik verwacht gasten'' zei ze en hoopte dat rose en adam al een besluit hadden gemaakt over ''te blijven slapen'' als eten, ze grinnikte over het idee.

Adam knikte ''Ja waarom niet alleen als hij lief blijft doen'' zei hij en keek naar david. Hij was bang dat david echt te gemeen word en hem als pispaal zou gaan verbruiken maar gelukkig luisterde hij wel goed naar ruby maar hij was der slaafje toch niet? Waarom luisterde hij zo goed naar der? Laat maar hoef ik ook niet weten wat ze allemaal doen? ''Ik ga wel alleen als rose gaat want wil niet de enige nieuwe zijn daaro okay?'' vroeg hij.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/07/2018 01:43 PM

Leena keek hem geirriteerd aan 'als het moet hou ik hem wakker want weet precies wat hij van plan is en dat gaat mooi niet werken' dacht ze. Ze stond op en liep naar hem ''hey wil je even me helpen met iets? moet boodschappen halen en koken help je? waarom vraag ik het je, je moet helpen dus kom maar mee'' zei ze en pakte wat geld en een tasje en trok hem mee.

Matthew keek haar aan ''zullen we maar naar huis gaan dan anders word het misschien te laat weet je wel'' zei hij en klom uit het zwembad en hielp daarna Meghan eruit. Hij trok zijn shirt aan ''Ik wacht buiten op je'' zei hij en liep naar buiten. 

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/06/2018 05:50 PM

Ruby rolde der ogen ''jij krijgt hem nog straks bijt ik je nog'' fluisterde ze lachend en keek naar adam ''wil je ook dan?'' vroeg ze en hoorde david utvallen tegen hem ''doe normaal'' zei ze en gaf hem een por in zijn zij ''sorry voor hem hij is alleen een beetje kinderachtig bezig maar normaal is hij heel aardig'' zei ze beetje boos op hem en keek rose aan ''is er iets?'' vroeg ze.

Adam schudde ze hoofd op ruby`s vraag ''nee dankje'' zei hij en bleef stil na dat david zo was uitgevallen tegen hem 'wat deed ik verkeerd' dacht hij en keek naar rose en toen weer naar zijn drankje.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/06/2018 05:45 PM

Leena keek hem aan ''boeit me niet en ik heb me zilvere kogels dus laat me gaan en bemoei niet met me leven godverdomme'' zei ze en stond op en liep naar de keuken ''en je laat me wel alleen want anders schiet ik je in je been'' zei ze

Matthew knikte ''ja natuurlijk'' zei hij en keek der aan ''weer die benen'' zei hij lachend en kuste haar. "Prima maar ik denk dat ik rustig aan moet doen'' zei hij kuste der terug ''geweldig dit maar hoelaat is het?'' vroeg hij.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/05/2018 03:31 PM

Leena rolde haar ogen ''ik ga alleen en ik heb het al is een keer eerder gedaan dus waarom niet'' zei ze en keek hem aan ''ik ga alleen dus bemoei je niet met mij en wat kan het jou schelen je bent me vriend niet'' zei ze en keek naar haar soep en name een paar happen.

Matthew rolde haar ogen ''dat we in bed belanden'' zei hij en keek der aan ''Meggy ik ben serieus als je het niet wilt stop dan met sexy te zijn anders laat je me geen keus'' zei hij lachend en gaf der een kus ''ik meen het rustig aan met ja?"

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/05/2018 03:05 PM

"Dus? wil je nu in een keer sneller?'' vroeg matthew lachend en keek haar aan ''ik ga naar de zijkant van het bad zodat ik er tegen kan leunen mag dat niet?'' vroeg hij en draaide om en leunde tegen de kant aan ''ik bedoel klemmen zorgt voor een bepaald reactie van me'' zei hij en probeerde haar duidelijk te maken dat het zo zou kunnen aflopen met hun in bed samen.

Leena rolde haar ogen ''hey als ik vanacht weg ben, ben ik achter het ding aan die dat arme meisje heeft vermoord want heb uitgevogeld wat het is en jij gaat niet leuk vinden als je erachter komt wat het is.'' zei ze en keek hem aan ''weerwolf'' zei ze en nam een kop soep en ging op de bank zitten en pakte een kussen en zette het op der schoot zodat ze met haar kommetje erop kon leunen.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/05/2018 02:30 PM

Leena hoorde hem weg gaan en keek daar beneden maar ze stond weer op en maakte was tomatensoep voor der zelf.

''Nou.....'' zei hij om dat ze altijd lief was en glimlachte toen hij der benen voelde klemmen en dichter bij kwam ''en jij wilde niet te snel'' zei hij lachend om der te plagen en kuste der en zwom/liep naar de kant van het bad.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  19  |  »  |  Last

« Back to previous page