ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/01/2016 09:26 PM

Kailynn
Met een diepe zucht keek ik hem aan. 'Ze heeft het wel vaker zonder me gered. Ze moet gewoon terug naar die kliniek. Dat is beter voor haar en de mensen om haar heen.' zei ik. 'Breng me alsjeblieft niet terug.' zei ik tegen hem en keek hem met een bijna smekende blik aan. Thuis zal me vast weer een hele scheld bui te wachten staan. Als je over het randje is gegaan misschien zelf nog een klap voor mijn hersens. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/01/2016 09:34 PM

Jace
Ik nam diep adem ''je kan vanavond in mijn kamer slapen.. hier in de buurt zijn namelijk niet zoveel hotels en ik vind je gezelschap wel opwinden.'' Zei ik terwijl ik naar buiten keek ''bij de shoot zei je dat je helemaal niet zo lief bent.'' Merkte ik grijnzend op ''maar ik ga ervan uit dat je dat zei om me te intimideren.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/01/2016 09:59 PM

Kailynn
Ik rolde grijnzend mijn ogen wanneer hij zei het opwindend te vinden. 'Is er dan ook maar iemand die de grote Jace Kingston kan intimideren?' vroeg ik hem met een grijns en haalde mijn schouders op. Hij zou er wel achterkomen of ik echt zo braaf was of niet.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/01/2016 10:04 PM

Jace
'' Mooie vrouwen'' zei ik knipogend terwijl ik naar haar keek. Morgen had ik zoveel afspraken ''misschien krijg ik toch een beetje intresse in je.'' Ik liep naar de keuken en schonk wat wijn bij.
=
Ts? :)

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/01/2016 10:11 PM

TS
---
Kailynn
De volgende ochtend werd ik langzaam wakker van het zonlicht dat in mijn ogen scheen. Langzaam opende ik mijn ogen en fronste. Ohja, ik was bij Jace. Ik had een lichtblauwe blouse van hem aan. Zodra ik mijn hoofd ook maar iets op wou tillen voelde ik een intense hoofdpijn. Wat was er gister allemaal gebeurd? Die hele fles wijn. Had ik echt zoveel gehad? Ik keek naast me en zag Jace liggen. Bloot bovenlichaam. Zo verrukkelijk als maar zijn kon. We hadden toch niet...

Chris
Langzaam kwam ik weer bij bewustzijn. Wanneer mijn ogen open gingen zag ik mezelf helemaal verstrengeld om Winttr. Dit kon ik niet doen voor dat ik zekerheid had. Ik liet haar langzaam en voorzichtig los zodat ik haar niet wakker hoefde te maken en ging rechtop met benen uit bed zitten. Kort rekte ik mezelf uit en ging daarna met mijn handen door mijn gezicht.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/01/2016 10:34 PM

Jace

''We hebben geen seks gehad.'' Zei ik met mijn ogen gesloten bij beweging naast me ''alleen een beetje dronken gekust.'' Ik ging recht overeind zitten en nam een diepe gaap.'' Baas!'' De deur schoot open terwijl Elizabeth in de deuropening stond en ik slaperig opkeek ze keek van mij naar kaillyn en van Kaillyn terug naar mij.'' Ik zie dat u zich gister heeft vermaakt met miss Green'' zei ze netjes terwijl ik de bespotting in haar stem kon voelen.'' Yes, i did'' ik kwam overeind en liep naar mijn inloopkast ik trok snel een pak aan en deed mijn stropdas om ''u 1ste afspraak is om 10 uur dus we hebben tijd het is nu 8 uur.'' Ik keek op naar Kaillyn ''wil je ontbijten voordat je weg gaat?''

Winttr
Ik werd wakker bij beweging naast me en keek stiekem door mijn priemende oogleden naar Chris hij zijn shirt uit wat hemels was natuurlijk. Ik glimlachten zwak ''goeiemorgen'' zei ik gapend terwijl ik overeind ging zitten en slaperig in mijn ogen wreef. Ik besefte dat het vandaag mijn 1ste werkdag was als Chris zijn assistant. Ik kwam gelijk overeind deed mijn haar goed over mijn rug en liet mijn jurk op de grond zakken gelukkig had ik mijn assistante kleding op zijn bureaustoel gelegd.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/01/2016 10:48 PM

Kailynn
Als ik zijn stem hoor schrok ik. Niet verwacht dat hij wakker was. Gekust... Ik legde mijn hand tegen mijn hoofd. 'Ik drink nooit meer...' mompelde ik in mezelf. Als dan ook nog zijn assistente binnen komt vallen zuchtte ik. Tuurlijk, kon niet erger. Een getuige. Wanneer hij opstaat en zich omkleedde kon ik het niet laten om af en toe te spieken. 'Wat katervoedsel kan er wel in ja.' murmelde ik en sloot mijn ogen weer tegen het felle licht. Ik snapte niet dat mijn moeder dit iedere dag klaar kreeg gespeeld.

Chris
'Goedemorgen Winttr.' zei ik tegen haar en gaapte kort. 'Hoe heb je geslapen? Heb je nachtmerrie's gehad?' vroeg ik en wilde me omdraaien maar hoorde dat ze zich aan het omkleden was. Nancy was zo te ruiken weer aan het ontbijt begonnen. Vandaag had ik een meeting met het hoofd van het parfum merk Paco Rabanne. Misschien dat ik het nieuwe gezicht zou worden van het parfum merk.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/01/2016 11:04 PM

Jace
Ik grinnikte zacht ''ga je me bloes nog aanhouden of wil je je bh terug.'' Ik draaide haar rode bh rond mijn vinger terwijl ik knipoogte misschien had ik wel gelogen maar dat zal niemand weten. Elizabeth werd rood terwijl ik met een hand door mijn haar ging en er gelijk weer klaar voor de dag er uit zag. Ik gooide haar bh op haar benen terwijl roomservice zo moest komen met het ontbijt.

Winttr
'Heel goed geen nachtmerries.'' Zei ik terwijl ik mijn rok en bloes goed zette van polo. Ik deed mijn haar in een staart en mijn gewoonlijke inkijk en bril op. Als ik eenmaal die nep bril op had kwam er ineens een andere Winttr naar boven. Ik draaide me naar hem om terwijl ik mijn sexy assistente look had opgedaan.'' Wanneer begint je 1ste afspraak meneer Kingston'' zei ik terwijl ik naar hem keek. En mijn notitieboek en notaris dingen van zijn bureau in mijn handen nam.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/02/2016 09:39 AM

Kailynn
Wanneer hij dat zei en ik mijn BH zag vergrootte mijn ogen. Als we niets gedaan hadden hoe kwam hij er dan aan? Rollend met mijn ogen nam ik de BH van mijn benen en ging aan de andere kant van het bed met mijn rug naar hem toe staan. Ik trok de blouse uit en deed mijn BH aan waarna ik de kleren van de grond af haalde. Ik mocht maar hopen dat hij niet tegen me loog. 'Vier je alle shoots zoals deze? Zorgen dat ze dronken worden en vervolgens de volgende dag niks meer weten?'

 

Chris
'Gelukkig.' zei ik tegen haar en draaide me om. Hard beet ik mijn kaken op elkaar wanneer ik zag wat ze aan had. Het maakte me wel verdoms moeilijk van haar af te blijven. Langzaam liep ik naar haar toe en bleef vlak voor haar staan. Ik keek in haar ogen en knoopte het bovenste knoopje weer vast. ' vandaag heb ik een meeting bij lunchroom jovalli om half 3 met het hoofd van Paco Rabanne. Daarna moet ik nog even naar Kingston Empire. Jij kan na de meeting naar huis.' zei ik en glimlachte  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/02/2016 06:33 PM

Jace
''Misschien'' zei ik met een lachje terwijl de deurbel ging Elizabeth me achter aan kwam gelopen naar de deur. Niet veel later zaten we aan tafel van een nogal luxe ontbijtje te genieten. Ik nam een broodje pesto met zalm terwijl Elizabeth het bij een banaan hield. Voor een vrouw van veertig was ze best knap ik leerde Elizabeth kennen toen ik 12 was mijn vader had me haar voorgeschoven en eigenlijk was ze best wel handig.

Winttr
Ik bloosde bij zijn mooie ogen die mij aankeken. Als hij mijn bloes dicht doet slik ik en draai ik mijn hoofd snel weg.'' Begrepen'' zei ik terwijl ik naar de deur liep en snel naar beneden ging. Voor even dacht ik dat hij een stap zette om... ik schudden mijn hoofd terwijl Nancy me een bordje met bacon en ei voorschoof ''lekker geslapen miss Werst?'' Als zijn mijn achternaam zegt bijt ik mijn kaken opelkaar ''noem me maar Winttr Nancy.'' Zei ik uitermate netjes terwijl ik mijn brilletje goed op mijn neus zetten en netjes begon met eten.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum