ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/03/2016 09:02 PM

Chris
Eenmaal in de lift voelde ik mijn telefoon weer trillen. -Nee, dat zal ook niet gebeuren want ze is geen familie. Ben nu bij KE om dat nogmaals duidelijk te maken.-  stuurde ik terug. Ik zuchtte en liep de lift uit wanneer ik bij het kantoor van vader was. 'Goede avond Chris.'zei Malissa, de secretaresse van mijn vader. 'Hey mal.' zei ik en liep het kantoor van vader in. Zag hem bellen. Ik liep naar de stoel bij zijn bureau en ging zitten terwijl vader diep in gesprek was. 'Je zorgt maar dat je het regelt. We kunnen het niet veroorloven om een Label te verliezen.' siste hij boos en hing op. 'Alles oké?' vroeg ik. Hij reageerde nauwelijks. 'Waarvoor wou je me spreken Christian?' vroeg hij zuchtend terwijl hij in zijn bureaustoel neerplofte. 'Whitney...' zei ik en zag hem nogmaals dieper zuchten. 'Niet weer Chris.' zei hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Het is gewoon niet mogelijk... Mam had het me verteld als ze een klein zusje had en ze lijkt totaal niet op ons.' zei ik meteen en kwam overeind. 'Dus je hebt haar gezien?' vroeg hij argwanend. Ik schudde mijn hoofd. 'Na het gala niet meer... het klopt gewoon niet pap. Gideon wou gewoon van haar af.' 

Kailynn
De hele dag heb ik geslapen. De kater was nu wel zo goed als weg. 'Kom je? Je zalm is klaar.' hoorde ik Kyle vanuit de keuken. Ik kwam overeind van het bed en liep naar de woonkamer. Mam zat op de bank met een pizza terwijl Kyle zich had uitgesloofd om te koken. 'Mam, eet met ons. Je moet wat gezonds binnen krijgen.' zei ik tegen haar. Ze bleef koppig zitten en staarde naar de tv. Zuchtend ging ik aan de eettafel zitten en keek naar Kyle. 'Bedankt Kyle, het ziet er heerlijk uit.' zei ik tegen hem. Hij knikte enkel. 'Laat haar maar... Zie het als haar laatste avond maal.' zei hij. Ik zuchtte. Ik hoopte maar dat ze zich morgen rustig hield tot we bij de kliniek waren.  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/03/2016 09:49 PM

Jace
Ik nam diep adem en stak een sigaret op -tjeez opdringerig geval, je weet niks zeker. Stuurde ik verveelt terwijl Devina de auto uitstapte ''goodnight babe.'' Zei ze nog terwijl ik kort zwaaide en mijn stropdas goed zetten ik keek naar wat ik voor het laatst had gepost op Gossip girl het was alleen de Geuss fotoshoot. Ik zag al snel dat iemand een hele pikante foto had genomen van Devina die je vaag tegen het autoraampje aan zag kreunen J and D OMGF!- Ik grinnikte zachtjes ''tjeez privesie is ver te zoeken.'' Zuchten ik zacht. Terwijl ik naar Kaillyn's instagram keek en zwak glimlachten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/03/2016 10:09 PM

Chris
-100%- stuurde ik en keek mijn vader weer aan. 'Ik verzin dit niet zomaar Chris. Als dit uit komt kan het alleen maar slechter gaan bij Kingston Empire. Daarom moeten we haar vinden.' zei mijn vader. 'Ze weet het vast zelf niet eens.' zei ik. Ik hoopte toch dat ze van niks wist want anders loog ze al dik een week tegen me. 'Daar kunnen we niet vanuit gaan. Let gewoon op of je haar ziet oké?' zei vader. 'Ik moet nu gaan, mijn vlucht naar Taiwan vertrekt over 4 uur en ik wil niet te laat komen.' zei hij. Ik rolde mijn ogen. 'Fijne vlucht.' zei ik nog enkel en stormde het kantoor uit. Ik keek naar Malissa die haar spullen ook al klaar had staan om te vertrekken. 'Jij ook, fijne vlucht.' zei ik terwijl ik de lift instapte en de liftdeuren snel erna sloten.

Kailynn
Onder het eten probeerde ik de tv te negeren. Ik keek op mijn telefoon en las wat door Gossip Girl. Vervolgens springt er een nieuwe update voor me neus. Wanneer ik de foto zie beet ik mijn kaken op elkaar en hield mijn adem in. Serieus? Ik rolde mijn ogen en zuchtte mijn ingehoude adem uit door mijn neus. Zo te zien had hij nog een shoot te vieren. Ik keek naar Kyle die me volgens mij al een minuut met een rare blik aanstaren was. 'Het is niks.'zei ik zuchtend en at verder. 'Ziet niet uit als niks.' zei hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Gewoon een post van GG over Jace en Devina.' mompelde ik. 'Je bent toch niet voor die Jace aan het vallen?' vroeg hij. Ik lachte. 'Tuurlijk niet. Wat mij meer aangaat is dat als ik seks heb gehad met hem gister nacht dat ik niet de enige ben. Wie weet waar Devina allemaal is geweest.' fluisterde ik. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/03/2016 10:27 PM

Jace
Ik zag dat Franco Werst het gezicht van Teenvogeu was en grijnsde breed. Franco Werst was een goeie vriend van me zins al 5 jaar we leerde elkaar kennen in New Jersey hij en zijn vriendin waren erbij toen ik voor het eerst mijn 1ste tijdschrift uitbracht. Hij was ook gelijk de gene die klusjes voor me kreeg geregeld. Ik dacht aan Gideon zijn wat mindere broertje wat was dat een rondlopende heks. Ik scrolde door mijn comments op Insta en zag dat regende Kaillyn moest die scandal vast al gelezen hebben.

Winttr
Als het begint te regenen ren ik naar binnen en droog ik me af onder het balkon die me beschermde tegen de regen. Ik keek naar de tijd terwijl het 3 uur was. Ik dacht veel aan Chris vandaag zou hij nu naar een meisje zijn gegaan om zijn dagelijkse ding te doen? Ik nam diep adem en zakte op de grond terwijl Nancy al stond te koken in de keuken we aten pasta vanavond.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/03/2016 10:40 PM

Kailynn
Wanneer we beide klaar waren met eten deden we samen de vaat. 'Weet je zeker dat je me morgen niet nodig hebt als je haar wegbrengt?' vroeg hij. Ik knikte. 'Ik moet dit alleen doen.' zei ik tegen hem en nam het laatste bord aan om af te drogen en begon alles in te ruimen. Toch bleef de hele tijd het Devina Jace gezeik in mijn kop ronddwalen. Ik dacht dat het over was tussen die twee? Moeder stak een sigaret op en draaide de dop terug op de fles. 'Ik ga naar mijn kamer. Stoor me niet.' zei ze chagrijnig en nam de fles en sigaret mee. 'Zal ik vannacht hierblijven?' vroeg Kyle. Ik schudde mijn hoofd. 'Ga naar huis.' zei ik en drukte een kus op zijn wang. Hij knikte pakte zijn spullen en verliet het apartement. Wanneer de deur dicht ging zag ik een brief op de mat. Rekeningen. Ik zuchtte en opende ze om weer een notitie te zien van mijn moeders schuld die nog steeds moest worden afbetaald. Al mijn overige geld ging naar de kliniek voor mijn moeder haar opvang. Ik had nog maar een klein beetje over van de studiefinanciering van afgelopen jaar. Misschien moest ik zolang toch maar een extra baantje nemen naast het modellen werk.

Chris
Na een halfuurtje kwam ik thuis. Ik deed mijn doordrenkte jas uit en ging door mijn natte haar. Ik rook de pasta geur vanuit de keuken en glimlachte zwak. Mijn kleding plakte aan me maar het feit dat we pasta gingen eten maakte al een hele boel goed op dit moment. Ik trok mijn blouse uit en liep zo door de woonkamer naar mijn kamer. 'Hey.' riep ik nog terwijl ik in mijn inloopkast verdween. Op zoek naar een nieuw shirt. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/03/2016 10:56 PM

Winttr
Als ik Chris zijn stem hoor kom ik gelijk overeind en ren ik naar binnen ''niet rennen Winttr!'' Riep Nancy nog boos terwijl ik in mijn bikini zijn kamer binnen kwam ''welkom terug'' zei ik glimlachend terwijl ik echt iets moest gaan aantrekken. Houd C iets verborgen ons en zijn nieuwe assistante playboy babe waar komt ze vandaan?- XOXO Gossip Girl

Jace
Ik klopte bij Kaillyn aan en legde een envelop met een cash van 50.000 euro.- Gewoon omdat ik voel dat je het kan gebruiken zie het als bedank voor gisteravond- Jace Kingston ;P.  Ik vertrok weer en stapte mijn limo in had ik nou ineens 1 zwak hart gekregen?  Ik keek naar het huis van Kaillyn ''waarom wil ik persee over je uitkijken Kaillyn Green?'' Zei ik zacht misschien was het haar beauty and youth ze was verdomme knap en dat lijf van haar alles sprak me aan. Ik beet op mijn onderlip terwijl ik net van plan was om het portier te sluiten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/03/2016 11:08 PM

Kailynn
Ik zuchtte en sloot kort mijn ogen. Wanneer ik opeens een klopje op de deur hoor liep ik erheen en opende hem. Op de grond lag een envelop.Ik raapte hem op en trof er weet ik veel hoeveel geld in. Wanneer ik opkijk zie ik Jace in de limo stappen. 'Ik ben geen hoer you know.' zei ik tegen hem en liep naar het portier van zijn limo. Ik gooide de envelop op zijn schoot. 'Ik heb je hulp niet nodig Kingston. Het lukt allemaal prima zelf.' Ik keek hem aan en keek vervolgens naar het portier. 'Misschien kan Devina het gebruiken.' zei ik en liep na nog een kort glimlachje te hebben gegeven terug naar de voordeur met een zucht. Ja ik kon het zo hard gebruiken. Ik kon het alleen niet aannemen. Al helemaal niet van hem. 

Chris
Wanneer ik Winttr achter me hoorde draaide ik me om en zag haar in haar bikini staan. Ik slikte. Jezus, kan ze het me nog moeilijker maken? 'Dankje, zo te zien heb je genoten van het zwembad.' zei ik en trok een shirt aan. Ik ging nog een keer door mijn natte haar en probeerde haar niet van top tot teen te bekijken. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/03/2016 11:24 PM

Jace

Als ze de envelop terug op mijn schoot gooit en over Devina begint. Kijk ik haar na ''je bent inderdaad geen hoer.'' Zei ik zacht ik nam diep adem ''je bent een model.'' Ik keek naar de envelop terwijl het belletje langzaam begon te rinkelen.. was ze..? Ik schudden mijn hoofd we kende elkaar pas 2 weken ze moest me nog steeds een nieuwe bloes kopen. Maarja liefde kan je niet kopen J- Gossip girl.

Winttr

Ik knikte het was saai zonder jou zei ik terwijl ik naar hem keek hij was echt sexy als zijn haar net nat was.'' Hoe was je meeting?'''Vroeg ik terwijl ik een bloes van de grond opraapte en aantrok.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/03/2016 11:42 PM

Kailynn
Ik beet op mijn lip en keek om naar Jace. 'Slaap lekker Jace.' zei ik nog en sloot de deur. Ik ben zo stom. Dat geld kon zoveel van de schulden af betalen. Het kon een opstap zijn terug naar LA. Zuchtend haalde ik een hand door mijn haar en zakte tegen de deur aan naar beneden. Ik kon het gewoon niet doen. Ik wou dit zelf doen. Ik was niet afhankelijk van iemand.

Chris
Ik glimlachte. 'Het was een oersaaie en oninteressante meeting.' zei ik en glimlachte. 'Ik zou veel liever met jou in het zwembad liggen.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Kom, het eten zal zo wel klaar zijn.' zei ik en nam haar mee naar de eettafel waar inderdaad al alles klaar stond om aan te vallen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/03/2016 11:54 PM

Winttr
Als hij dat zegt bloos ik zwakjes.'' Smakelijk eten'' zei ik glimlachend terwijl ik al snel aanviel en lekker veel kaas zetten ''en zo is het wel weer genoeg Winttr'' Nancy pakte de kaas af terwijl ik eigenlijk nog niet klaar was. Als de deurbel gaat kijk ik op ''hee Chris!'' Horde ik een meisjes stem joelen ''Tiffy'' zei Nancy suf en verveelt ''wie is Tiffy?'' Vroeg ik fronsend met mijn mond vol.

Jace
Ik stapte de limo en ak rennend sloeg ik mijn armen om haar heen ''je hebt het nodig voor je eigen bestwil een meisje zoals jij kan niet in Bakersfield blijven stuur je moeder naar een kliniek het is jou tijd.''  Zei ik zacht in haar oor terwijl ik haar aankeek ''maak temminste iemand daar boven proud.. en neem het geld nou maar aan je komt er wel zodra je je moeder los laa Kaillyn Green.'' Ik liet haar los en had een rolletje van 60.000 in haar capuchon gezet.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum