ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/04/2016 12:05 AM

Kailynn
Wanneer ik Jace me opeens voelde omarmen fronstte ik en beet mijn kaken op elkaar om sterk te blijven. Wanneer hij me los liet trok ik hem tegen me aan en drukte mijn lippen tegen de zijne. Mijn handen lagen in zijn hals. Met mijn voet opende ik de deur en sleurde hem zowat mee naar binnen, naar mijn kamer. Wellustig zoende ik hem ondertussen gewoon door en duwde zijn jasje over zijn schouders. Niet te geloven dat ik dit deed. Normaal deed ik dit soort dingen echt niet, maar hij bracht iets in me naar boven. Iets avontuurlijks. 

Chris
Wanneer Nancy Winttr weer bemoederde glimlachtte ik. Af en toe... Als ik vervolgens de stem van Tiffy hoorde beet ik op mijn lip. 'Ik ben zo terug.' zei ik en liep naar de voordeur. 'Tiffany.' zei ik en zag haar mooie grote bambi ogen. 'Het komt niet goed uit. Ik heb een logé.' zei ik tegen haar en haalde een hand door mijn haar. 'Oh...' zei ze. Haar blijheid veranderde meteen in teleurstelling. 'Misschien een ander keertje, Tiff.' zei ik tegen haar en krabde kort op mijn achterhoofd. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/04/2016 12:27 AM

Jace
Ik kuste zachtjes met haar mee en stopte even om haar aan te kijken. Ik keek heel even in haar ogen maar voelde gelijk al een sindering van lust door me heen gaan ik trok haar shirt over haar hoofd en duwde haar op bed. Terwijl ik mijn bloes open knoopte en op de grond gooide ik ging boven haar hangen en begon haar weer zachtjes te kussen.

Winttr
Ik zag een meisje in de deur opening staan en keek naar Chris ik overhoorde het gesprek ''ik slaap in mijn eigen bed geen zorgen.'' Zei ik gelijk terwijl ik niet tot last wou zijn. Ik at snel alles op en verdween in mijn kamer.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/04/2016 12:36 AM

Kailynn
Kort beet ik op zijn lip en slaakte een klein gilletje wanneer hij me op bed duwde. Mijn handen verkenden zijn lichaam en maakten de knopen van zijn blouse open. Zijn lippen op de mijne voelde geweldig... ook al zou ik dat waarschijnlijk niet snel toegeven naderhand. Ik liet mijn handen afglijden naar zijn broek waar ik zijn riem en knoop los maakte.

Chris
'Probleem opgelost.' zei ze en maakte aanstalte me te kussen maar ik draaide mijn gezicht weg. 'Wat is er? Normaal had je me allang naar binnen gesleurd?' zei ze en sloeg haar armen over elkaar. 'Ik ben gewoon alle interesse verloren Tiffy. Het spijt me.' zei ik en zag haar zuur kijken en zich vervolgens omdraaien en met de lift terug naar beneden gaan. Ik sloot de deur en liep naar de logeerkamer. 'Winttr.. Je hoeft niet hier te slapen.' zei ik en leunde tegen de deurpost. 'Tiffy is gewoon een meid waar ik vaker het bed mee heb gedeelt. Ik heb geen interesse meer in haar.' zei ik en keek naar haar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/04/2016 12:49 AM

Winttr
Ik stond voorsteld dat hij haar weg stuurde ''heb je dan liever dat ik bij je slaap?'' Vroeg ik terwijl ik hem aankeek in zijn ogen iets zei me zo erg dat ik langzaam een soort van gevoelens voor Chris aan het krijgen was.'' Ik ga!'' Zei Nancy terwijl we haar allebei negeerde ik glimlachten zwak ''je hoefde haar niet weg te sturen ik zou het niet erg vinden als je je behoefte's moet uiten.'' Zei ik om aardig te zijn terwijl ik niet de gene wilde zijn die zomaar een stap op Chris Kingston zou nemen.

Jace
Ik hielp haar mee en glee met mijn hand in haar string '''wil je weten waarom Jace Kingston goed in bed is?'' Vroeg ik fluisterend in haar oor terwijl mijn duim over haar clit wreef. En ik een zuigzoen zette in haar nek en op haar kaaklijn. Mijn vingers bewogen sensueel en langzaam over haar vriendin terwijl ik naar beneden zakte en haar rokje iets hoger zette zodat mijn mond er ook bij kon.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/04/2016 12:58 AM

Kailynn
Wanneer ik zijn hand voelde hapte ik naar adem en kneep de dekens onder ons fijn. Een kreun kwam zacht uit mijn mond. Wanneer hij dat vroeg knikte ik en sloot genietend mijn ogen. Goed met zijn vingers was hij zeker. Als daarna zijn mond er ook nog bij kwam verliet een hardere kreun mijn lippen.

Chris
Ik beet op mijn lip. 'Ik heb liever dat jij bij me slaapt... Tegen de nachtmerrie's.' zei ik tegen haar en glimlachte zwakjes. Als ik Nancy hoorde roepen negeerde ik het gewoon volkomen en focuste me meer op Winttr. 'Ik wil haar niet, ook niet voor het bevredigen van mijn behoeftes.'  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/04/2016 02:43 PM

Jace
Ik glimlachten kort bij haar kreunen en liet mijn tong harder werken om haar over het randje te krijgen. Niet te geloven dat ze met me het bed wilde delen. Ik vroeg me tocj af of haar moeder wist dat ik haar dochter zat te neuken in haar huis.

Winntr
Ik keek hem verbaasd aan maar grinnikte vervolgens." Heb je ook nachtmerries?" Vroeg ik met een lachje terwijl ik voor hem ging staan en in zijn ogen keek "alsnog zou ik het niet erg vinden als Christian andere meisjes over de vloer heeft." Zei ik met blosjes.
  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/04/2016 03:19 PM

Chris
Wanneer ze dat zei knikte ik. 'Soms wel ja.' zei ik tegen haar en glimlachte. 'Ik hoef geen meisjes over de vloer.' zei ik. Zolang zij hier was kwam er geen enkele meid of prostituee over de vloer. Als ze me gek maakt uitte ik mijn behoeftes wel buitenshuis. Ik keek naar haar. 'Kom, mijn bed ligt sowieso lekkerder dan het logeerbed.' zei ik.

Kailynn
Ik probeerde de kreunen te smoren door op mijn lip te bijten en sloeg mijn benen zowat om zijn nek zodat hij er beter bij zou komen. Niet veel later voelde ik me steeds meer over het randje geduwt worden en kwam met een luide kreun klaar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/04/2016 04:41 PM

Winttr
Ik knikte glimlachend "jou bed is inderdaad lekkerder." Ik nam zijn hand vast terwijl we samen naar zijn bed liepen. Ik was zo blij met Chris ik ging aan mijn kant liggen terwijl ik keek hoe hij zich omkleden voor bed. In het echt was het veel mooier om hem zo te zien. In magazines was hij net zo hemels maar dit was toch wel hemelser.

Jace
Als ze eindelijk  klaar komt lik ik haar schoon. Ik liet mijn wijsvinger in haar mond glijden zodat ze zich zelf kon proeven. Ik beet op mijn onderlip ze smaakte eigenlijk best lekker. En haar kreunen waren echt geil.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/04/2016 04:47 PM

Kailynn
Met een ondeugende blik likte ik langzaam zijn vinger schoon en proefde mezelf. Was niet de eerste keer. Ik draaide ons onverwachts om en ging op zijn middel zitten. Ik drukte mijn lippen tegen de zijne en liet ze afglijden van boven tot beneden over zijn buik. Eenmaal zijn broek helemaal uit was en ook zijn boxer ergens op de grond lag verwende ik zijn vriend met mijn mond terwijl ik hem ondeugend aan bleef kijken.

Chris
Eenmaal in mijn kamer kleedde ik me om in enkel mijn joggingbroek en kroop onder de dekens. Ik nam Winttr tegen me aan en sloot mijn ogen. 'Je bent nu even niet mijn sexy assistente.' murmelde ik terwijl ik eigenlijk al in slaap aan het dommelen was. Nietwetend wat ik net eruit geblaat had.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/04/2016 06:05 PM

Winttr
Ik bloosde bij zijn opmerking en het feit dat hij me tegen zich aan nam. Zo dichtbij dacht ik blozend in mezelf. Ik zette mijn handen tegen zijn borstkast aan en genoot van zijn cologne hij rook zo lekker. Ik was blij dat ik Chris heb mogen leren kennen.

Jace
Ik keek lipbijtend naar haar en gromde zachtjes bij haar mond die me begon te pijpen.'' Jezus christus'' zei ik zacht terwijl ik haar haren vastnam en ze me geil aankeek wat me ook echt triggerde. Als ik met iemand een seksrelatie wilde hebben was het wel met haar. Na een tijdje vond ik het genoeg en trok ik haar weer boven op me om haar te kussen ''gister was je goed maar kan je ook beter?'' Vroeg ik zacht tegen haar lippen aan.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum