ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/04/2016 06:23 PM

Kailynn
Wanneer hij me weer bovenop zich had getrokken keek ik in zijn ogen. 'Let's find out.' zei ik zacht in zijn oor en drukte een zuigzoen in zijn nek. Sowieso dat die er morgen nog zat. Ik ging recht op zijn middel zitten en begeleidde zijn vriend met mijn rechterhand in mijn vriendin. Een kreuntje verliet mijn mond en ik begon hem te berijden op een gemiddeld tempo. Ik liet hem steeds dieper gaan terwijl ik mijn ogen genietend sloot.  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/04/2016 06:37 PM

Jace
Als ze begint bijt ik zachtjes op mijn onderlip ik plaatste mijn handen op haar borsten terwijl ik mijn ogen genietend sloot. Na een tijdje besloot ik het tempo op te voeren. Ik ging wat rechter zitten en deed mijn rechterhand om haar middel voor grip. Ik begon met stoten terwijl ik ondertussen bezig met haar tepels was.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/04/2016 06:42 PM

Kailynn
Wanneer hij toch weer de leiding neemt grijnsde ik breed en kreunde. Daar hield ik wel van. Als ik hem harder en sneller voelde stoten kon ik mijn kreunen niet bedwingen. Ik legde mijn hoofd zowat in mijn nek en sloot genietend mijn ogen. Zoals het bij hem voelde had het nog nooit bij iemand gevoeld. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/04/2016 07:03 PM

Jace
Ik begon langzaam te zweten terwijl ik genoot van de spanning tussen onze lichamen.'' Ik ga komen'' zei ik lipbijtend.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/04/2016 07:30 PM

Kailynn
Wanneer hij dat zei beet ik op mijn lip en keek hem recht in zijn ogen aan terwijl ik gewoon doorging. Ik wou hem in me voelen komen. In the heat off the moment dacht ik nergens meer over na. Ook ik werd nu voor de tweede keer over het randje geduwt. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/04/2016 08:04 PM

Jace
Als ze door gaat hield ik het bijna niet meer ik duwde haar op haar rug en liet me zo uit haar glijden. Ik nam mijn vriend zelf in de hand en kwam klaar op haar onderbuik ''ik wil geen kleine Kingston's'' zei ik hijgend terwijl ik naar haar keek en ik best veel klaar was gekomen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/04/2016 08:15 PM

Kailynn
Wanneer hij me op mijn rug duwde en over mijn buik klaar kwam beet ik op mijn lip. 'Niet aan gedacht.' zei ik en hijgde uit van de inspanning. 'Ik hoef ook geen kinderen voorlopig. Dan kan ik mijn modellen carièrre al helemaal gedag zeggen.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Vervolgens liet ik mijn vinger over zijn spul op mijn buik glijden en stak mijn vinger in mijn mond. Ik grijnsde en keek naar hem. Ik kroop onder hem vandaan en sloeg de deken om me heen. Ik kwam overeind en keek naar Jace. Hij zag er heerlijk uit met zijn pasgeneukt kapsel en zijn glinsterende lichaam van het zweet. 'Ik ga douchen.' zei ik tegen hem met een glimlach. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/04/2016 08:56 PM

Jace
Ik keek haar na richting de douche en glimlachten zwak dat was pas eeen lekker beurtje. Ik begon alvast langzaam met aankleden terwijl ik ondertussen een sigaretje opstak. Als Gossip Girl wist dat ik met Kaillyn bezig was. Zou inplaats van mijn broertje ik voor alle krantenkoppen als '' Playboy'' staan.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/04/2016 09:20 PM

Kailynn
Na kort te hebben gedoucht realiseerde ik wat er net eigenlijk gebeurd was. Ik haalde een hand door mijn haar en kwam eenmaal afgespoelt onder de douche uit. Snel trok ik een jurkje aan waar ik altijd in sliep en liep terug naar mijn kamer. 'Jace, je kan dit tegen niemand vertellen.' zei ik tegen hem en ging op mijn bed zitten. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/04/2016 09:50 PM

Jace
''Natuurlijk hou ik het geheim mijn cariere lijd er ook onder.''Zei ik met een grijnsje ik fixte mijn haar en nam een diepe hijs ''we moeten dit vaker stiekem doen.'' Zei ik met een brutale grijns terwijl ik overeind kwam en mijn schoenen aantrok.
-

Ts?

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum