ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/05/2016 10:54 PM

Chris
Ik grijnsde en haalde een hand door mijn haar. Als ze in bikini terug komt gleden mijn ogen over haar lichaam. Snel liep ik naar mijn kamer waar ik een zwembroek aantrok en terug liep naar haar. Ik tilde haar over mijn schouder en liep door de schuifdeur het dakterras op en gooide haar zo in het zwembad. Ik grijnsde en dook achter haar aan.

Kailynn
Na een paar slokken gaat mijn telefoon. 'Hey, met Kailynn.' zei ik en nam nog een slok. Niet dat ik nu opeens alcoholist ben geworden, maar ik wou gewoon even vergeten. Ik zette tv zacht aan en schopte mijn schoenen uit met mijn eigen voeten. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/05/2016 11:15 PM

Winttr
Een gilletje verliet mijn lippen va schrik hijgend kwam ik weer boven water.''Tjeez Chris'' zei ik met een lachje terwijl ik naar hem toe zwom dat lichaam van hem dacht ik lipbijtend. Ik schudden blozend mijn hoofd een zakte weer een beetje onder water.

Jace
'' Moet ik vanavond komen?'' Vroeg ik met een lachje ''drink niet teveel'' waarschuwde ik haar nog.
-
Sorry voor kort x

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/05/2016 11:20 PM

Chris
Ik lachtte als ik haar zie bovenkomen. Ik trok haar tegen me aan zodat ze bovenbleef en keek in haar ogen. 'Je bent echt schattig met je haar langs je gezicht.' lachtte ik en veegde het uit haar gezicht. Toen liet ik mezelf naar achter vallen en dreef naar de overkant op mijn rug. De zon scheen heerlijk op mijn gezicht.

Kailynn
'Hoe weet je dat ik aan het drinken ben?' vroeg ik hem en zette de fles neer. 'Je zal vast iets belangrijkers dan mij te doen hebben. Ik red me wel.' zei ik met een glimlachje. 'Ik moet de boel toch nog een beetje opruimen.' zei ik en keek rond. Het was echt een troep inderdaad. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/05/2016 11:41 PM

Jace
''Aan de hand van je stem weet ik genoeg.'' Zei ik met een lachje ''weet je het zeker?'' Vroeg ik voor de zekerheid met een toon in mijn stem de toon waar je aan kon horen dat ik vanavond wel weer zin had in een potje seks.'' Ik kan nu nog de limo om laten keren'' zei ik met een gemeen lachje.

Winttr
Als hij dat zegt voel ik een korf van vlinders door mijn buik vliegen. Blozend zwom ik naar de kantlijn om even te gaan zitten dit gevoel had ik nog nooit eerder gehad. Ik keek naar Chris in de zon hij gaf me een reden om hem te doen in zijn slaap met dat lichaam van hem. Ik dacht terug aan gisteravond toen dat meisje met die bambi ogen kwam waarschijnlijk was ze een seksbuddy of prosutitee ik stelde me voor in haar voeten onder dat gespierde lijf van Chris. Ik legde mijn handen op mijn wangen en werd helemaal heet van mijn eigen gedachte's tjeez wat doe je met me?

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/06/2016 12:39 AM

Chris
Ik haalde een hand door mijn haar en kwam recht als ik bijna bij de rand kwam. Ik zwom nu vooruit richting Winttr en spetterde wat water in haar gezicht. 'Waar ben je over aan het dag dromen?' vroeg ik haar met een grijns en hijste mezelf aan de rand omhoog om vervolgens naast haar te zitten.

Kailynn
Ik grinnikte. 'Volgens mij heb jij mijn aanwezigheid harder nodig dan ik de jouwe.' grapte ik. 'Doe eerst wat je moet doen. Ik wil je niet van je werk af houden. Dan begin ik wel met hier te poetsen. Dan ben ik klaar eer dat jij hier bent.' zei ik tegen hem en beet op het topje van mijn wijsvinger. Liet ik me nu weer door hem verleiden? Over de telefoon nog wel...! 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/06/2016 12:46 AM

Winntr
"Over jou" blerde ik er ineens uit terwijl ik hem aankeek in zijn mooie ogen. Winttr hoe durf je?! Dacht ik in mezelf dit was wel Chris Kingston.

Jace
Ik grinnikte zacht "dan zie ik je vanavond amateur." Ik hing op terwijl ik chauffeur beveelde om terug te keren. Ik zou Chris sowieso wel ontmantelen 1 van deze dagen. Die whitney was een lekkerding ookal was het onze "tante" sowieso wilde hij deze beauty voor zich zelf houden hij was altijd al gierig geweest dus het verbaaste me niet  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/06/2016 01:05 AM

Chris
Ik grijnsde wanneer ze dat zei. 'Grapje?' vroeg ik haar en haalde een hand door mijn haar. 'Over mij valt niet veel te dromen.' grinnikte ik en beet op mijn lip terwijl ik naar het water keek. 'Waarover droomde je dan precies?'

Kailynn
Na 10 minuutjes was alles eigenlijk wel zo goed als opgeruimd. Ik stak wat kaarsen aan om de sfeer wat op te leuken. Het was alleen maar seks... toch? Ik liep naar mijn kast waar ik me omkleedde in een mooi setje van Victoria Secret die ik ooit bij een van mijn grotere shoots had gekregen, bordeaux rood van kleur. Daaroverheen een wit blouseje waar je de kleur van de bh toch wel door heen kon zien en een nauwsluitende broek, toch niet te moeilijk uit te trekken. Ik ging een beetje door mijn haar en kreukte de kleding een beetje zodat het uit zou zien alsof ik het al de hele dag aanhad.  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/06/2016 07:46 AM

Winttr
Als hij vraagt waarover schiet ik zo wat overeind." Dat is een geheim" zei ik blozend  als hij mijn dirty gedachte's zou weten zou hij echt verkeerd over me denken. 

Jace
Ik keek uit het raam terwijl we Bakersfield in reden al snel stond ik voor haar huis. Ik klopte aan terwijl ik om me heen keek.. geen pers dacht ik zuchtend.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/06/2016 03:30 PM

Weet je hè ik zoomde in bij google earth en Bakersfield is ram een plek met dikke huizen die allemaal een zwembad in achtertuin hebben OEPS
----
Kailynn
Ik hoorde een klopje op de deur en dronk nog een slokje Vodka. Vervolgens liep ik naar de deur en maakte deze open om vervolgens Jace voor me te zien. 'Goede avond, Kingston.' zei ik tegen hem met een lachje en haalde een hand door mijn haar.

Chris
'Ik kom er wel achter, al moet ik je de kieteldood geven.' zei ik tegen haar en gaf haar een por waarna ik weer mezelf in het water liet vallen. Ik kwam boven en spoot een straaltje water als een fontein uit mijn mond. Ik lachtte en keek naar Winttr. Ze was zo onschuldig en schattig, maar toch zo mysterieus en sexy.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/06/2016 05:04 PM


-
Jace
Als ze de deur open doet scannen mijn ogen haar lichaam." Jij bent hyped voor het potje seks" zei ik met een lachje terwijl ik haar naar binnen duwde en de deur sloot. Ik nam haar pols vast en duwde haar tegen de muur mijn lippen zaten al snel op de haren terwijl jk echt horny was.

Winttr
Ik grinnikte "ik denk dat ik die kieteldood niet ga overwinnen." Zei ik met een lachje terwijl ik me in het water liet glijden." Bedankt dat je mijn leven een stuk fijner heb gemaakt" glimlachten ik liefjes. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum