ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/08/2016 08:36 PM

Chris
Mijn lippen maakten een spoor terug naar boven waar ze al hijgend lag. Ik liet mijn vriend in haar glijden en begon meteen op een snel en hard tempo te stoten. Ik beelde in dat het Winttr was. Wat wou ik haar graag aanraken, kussen, liefde bedrijven, maar het enige dat ik kon was neuken met verstand op nul. Gewoon voor genot. Na een tijdje voelde ik me steeds dichter bij mijn hoogte punt komen en kwam in de condoom klaar. Ik haatte die dingen, maar ik vertrouwde niemand. Van de een op de andere dag kon een hoertje zeggen dat ze zwanger van me was om geld te krijgen. Nou, dacht het even niet. Wanneer we klaar waren kleedde ik me terug aan. 'Thanks, geld licht op nachtkastje.' zei ik en keek nog een keer naar haar. Ze knikte bedankend en ik verliet de flat.

Kailynn
Ik draaide me op mijn andere zij, maar word al snel gewekt door het geluid van mijn telefoon. 'Met Kailynn.' zei ik met een hese stem en wreef even door mijn ogen. Ik keek op de klok en kwam langzaam overeind en liep naar de keuken om koffie te zetten. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/08/2016 08:48 PM

Jace
'Met de mooiste jongen van de wereld.'' Zei ik met een grijnsje terwijl de zalm zo lekker was.'' Wat ben je aan het doen?'' Vroeg ik terwijl ik bezorgd was om haar nu ze alleen in een huis woonde in Bakersfield. Voelde het alsof er elk moment iets met haar kon gebeuren.

Winttr
Als ik net ja wilde zeggen en Nancy me in de reden viel frons ik. Maar laat ik het maar gewoon ik keek naar Jace Kingston die stond te bellen en rustig een stukje zalm zat te eten. Wat was de verhouding tussen de Kingston brothers. Als ze zeggen dat Chris met een hoer bezig zal zijn bijt ik mijn kaken opelkaar.Nope Winttr dat zijn jou zaken niet. Hoofdschuddend ging ik tegenover Jace zitten die aan het bellen was.. vast met zijn vriendin. Nancy zette mijn favoriete gerecht voor me ''omlet met spinazie.'' Zei Nancy terwijl ik de geur opsnoof ''zo lekker.'' Zei ik glimlachend terwijl ik eigenlijk best wel boos was op de een of andere mannier.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/08/2016 08:59 PM

Kailynn
Ik glimlachte. 'Ik ben koffie aan het zetten.' zei ik tegen hem. 'Je hebt me uitgeput.' grapte ik doelend op de seks van de avond ervoor. Ik keek op als de deur open ging. 'Hey.' zei ik zacht tegen Kyle die binnen kwam lopen terwijl ik de telefoon bedek. 'Stuur je me trouwens het adres van het feest door?' vroeg ik nog aan Jace. Kyle gaf me een kus op mijn wang terwijl ik naar hem glimlachte en koffie voor hem in schonk.

Chris
Zuchtend keek ik om me heen. Ik zag een man foto's maken en wist gewoon dat het paparazzi was. Ik rolde met mijn ogen. Stond ik morgen weer in de bladen. "Christian Kingston vergrijpt zich wederom aan een hoer!" Ik zie de titel al voor me. Ik stapte in mijn limo die me terug naar huis reed. Zuchtend stapte ik daar weer uit en liep naar binnen om vervolgens de lift naar het penthouse te nemen. Hopend dat Winttr nog in bed lag. Als ik boven kom en de liftdeuren openen maakte ik de grote deur van het Penthouse open en zag Jace op de bank bellen. Ik beet mijn kaken op elkaar en zag vervolgens Winttr er tegenover zitten. Verdomme! 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/08/2016 09:13 PM

Jace
Ik grinnikte zacht maar als ik Chris zie binnen komen glimlach ik breed ''ik app je het wel moet nu gaan bye bye Kaillyn.'' Zei ik terwijl ik ophing en naar Chris opkeek ''welkom thuis broertje.''

Winttr
Mijn mond zat vol terwijl ik Chris binnen zag komen ik glimlachten zwak ''welkom thuis.'' Ik keek vervolgens naar Jace Kingston die er op zijn gemak bij zat ''we hebben Sarah net geintroduceerd aan Jace.'' Zei Nancy terwijl ze achter me ging staan en haar oma handen op mijn schouders plaatste ik zette mijn hoofd schuin terwijl ze in me schouders kneep zodat ik mijn mond hield.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/08/2016 10:25 PM

Chris
Ik beet mijn kaken op elkaar en knikte heel lichtjes, bijna niet te zien, naar Nancy. 'Jace, wat doe je hier?' vroeg ik hem met een zucht en keek naar Nancy. 'Sarah is mijn nieuwe assistent.' zei ik met een glimlach. 'Je hoort eerst te vragen voor een afspraak. Net als ik altijd bij jou moet doen aangezien je zo druk bent.' zei ik met een sarcastisch lachje.

Kailynn
Ik knikte. 'Bye bye.' zei ik en hing op. Ik legde mijn telefoon op het aanrecht. 'Hoe gaat het?' vroeg Kyle meteen. 'Wel oke, ik was gisteren zo moe dat ik redelijk goed heb doorgeslapen. Alleen ben ik nog steeds kapot moe.' zei ik tegen hem. 'Wat heb je gister gedaan?' vroeg hij. Ik keek naar de bank en de tafel waar Kyle nu aan ging zitten en grinnikte. 'Dat wil je op dit moment denk ik niet weten.' zei ik. Misschien beter eerst de tafel kunnen poetsen en de bank kunnen reinigen voordat ik ging slapen gister. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/08/2016 11:03 PM

Jace
Ik glimlachten vals en kwam overeind ''ik kwam alleen voor een quick check up.'' Zei ik terwijl ik zijn assistante keek ''ik weet niet wat je voor me achter houd lief klein broertje maar niks blijft geheim voor je grote broer'' ik gaf Sarah een knipoog. Terwijl ik wist dat het eigenlijk onze ''tante'' was. Aan haar hele houding kon ik zien dat ze nogal traag van begrip was en een soort van iets schattig. De type de je nauwlijks deze dagen tegen komt. Franco had me een foto van haar gegeven Whitney Winttr Jane.'' Geniet maar van je eigen goudmijntje'' zei ik terwijl duivels naar hem keek '' verdien je wel loser.'' Ik verliet zijn panthouse terwijl ik eigenlijk blij was eigenlijk leek ze wel op mama een beetje niet heel veel maar ik wist dat ze zijn leegte opvulde. Anders had hij haar niet geheim gehouden voor ons.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/08/2016 11:28 PM

Chris
Ik keek naar hem en schudde mijn hoofd terwijl ik mijn kaken stijf op elkaar hield. 'Ach flikker op.' mompelde ik en rolde mijn ogen. Ik keek naar Winttr en schudde mijn hoofd. Misschien werd het wel tijd om haar aan vader voor te stellen. Haar verborgen houden zou niet eerlijk zijn voor haar. Ik had zeker niet het recht haar vrijheid af te pakken. Wanneer hij weg was keek ik naar Nancy. 'Bedankt Nance, maar ik hij weet het.' zei ik tegen haar en zuchtte diep. Ik pakte een vaas en gooide die kapot tegen de muur. 'Verdomme!' schreeuwde ik boos. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/08/2016 11:51 PM

Winttr
Als Chris een vaas tegen de muur gooit gaat mijn hart tekeer.'' Wat weet hij?'' Vroeg ik fronsend terwijl ik overeind kwam en een soort van boosheid voelde opbouwen. Wat was hij aan het verbergen voor me? Waarom ging hij naar 1 of andere hoer midden in de ochtend. Mijn gevoelens stonden op breken. Ik wilde niet dat history op repeat stond was hij hetzelfde als Franco?

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/09/2016 12:09 AM

Chris
Ik ademde diep door de adrenaline en boosheid en draaide me om naar Winttr. Ik zag haar blik en beet mijn kaken op elkaar. Moest ik het haar vertellen? 'Ik kan je het niet uitleggen Winttr... Het spijt me.' zei ik tegen haar. 'Als ik je het vertel dan wil je niks meer met me te maken hebben.' zei ik en liep naar de bar die in de hoek van de kamer stond. Ik nam een fles Jack Daniëls en schonk een glas in. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/09/2016 12:22 AM

Winttr
''Als je me het niet kan vertellen kan ik ook geen fatsoenlijk antwoord geven.'' Zei ik zacht terwijl ik naar hem keek ''heeft het iets te maken met Gideon?"' Vroeg ik ''álles wat hij zegt zijn leugens.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum