ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  23  |  24  |  25  |  26  |  27  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/15/2016 07:47 PM

Jace
''Mijn Assistante zijn is alleen maar lol dat kan ik je garanderen.'' Zei ik met een glimlachje terwijl ik op mijn horloge keek ''het is niet zo moeilijk als je denkt ik hou mijn papieren zelf bij trouwens.'' Mijn vader keek vanaf een hoekje naar ons op terwijl hij Devina ook had gespot ''je weet wat ik je geleerd heb Jace liefde maakt je reputatie kapot.''' Kon ik mijn vader in mijn achterhoofd nog horen zeggen ik moest Kaillyn op een bepaalde afstand zien te houden.. alleen seks was inbegrepen in onze ''relatie'' ik nam Kai's pols vast en nam haar mee de lift in ''ik heb even genoeg van al die blikken laten we ergens gaan eten.'' Zei ik terwijl ik diep adem nam en mijn vader voor het eerst op mijn zenuwen werkte met zijn geheimzinnigheid.

Winttr
Ik knikte liefjes ''ik zal mijn best doen.'' Glimlachten ik schattig terwijl ik overeind kwam en mijn string en schort weer aantrok. Ik deed mijn haar in een staart en keek naar zijn naakte sexy lichaam die ik zo net had bereden. Hoe had ik in hemelsnaam Chris Kingston voor me laten vallen?'' Oja je moet nog avond eten'' zei ik met een lief glimlachje terwijl ik de kamer uit verdween en zijn kom soep voor hem inschonk.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/15/2016 08:32 PM

Kailynn
Ik glimlachtte en liep met hem mee naar de lift. Eenmaal in de lift sloot de deur langzaam en werd al het harde geluid van de drukte gedempt. Ik keek naar Jace. 'Ik weet echt niet hoe ik je moet bedanken.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar. Ik controleerde mijn make - up kort in de spiegel. Alles zat gelukkig nog op zijn plek.

Chris
Ik grinnikte en kwam overeind. Ik trok mijn boxershort terug aan en liep naar de woonkamer waar ik op de bank plofte. Als ik eenmaal zat keek ik naar de keuken waar Winttr bezig was. Ik voelde nu toch wel langzaam de drank uitwerken aangezien mijn hoofd steeds zwaarder voelde en meer pijn ging doen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/16/2016 07:52 PM

Winttr
Ik gaf hem het kommetje soep en ging naast hem zitten ''eet het helpt tegen je opkomende kater.'' Zei ik liefjes terwijl ik een kusje op zijn wang plaatste en de tv aanzetten. Het was leuk om even de huisvrouw te zijn nu Nancy er niet was. Ik rook naar geil en besefte dat ik even een douche moest gaan nemen.'' Ik ga even douchen'' zei ik met een glimlachje terwijl ik al richting de badkamer wilde lopen.

Jace
Als de lift eindelijk de began grond raakt kijk ik Kaillyn aan ''ik waardeer het echt dat je me geen egoistische man vind.'' Zei ik terwijl ik haar aankeek met een glimlachje terwijl we de achterdeur namen waar Jarvis (mijn chauffur) al stond met de limo. Ik nam Kaillyn's hand vast en trok haar zo snel mogelijk mee de limo in. Voordat 1 of andere journaliste ons zag.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/16/2016 09:36 PM

Kailynn
Ik glimlachtte. 'Ik zeg alleen wat ik vind.' zei ik tegen hem en liep snel met hem mee naar de limo. Ondertussen keek ik om ons heen of er een journalist in de buurt was. Ik beet op mijn lip en stapte de limo en schoof door. 'Waar wil je eten?' vroeg ik hem en haalde een hand door mijn haar.

Chris
Ik beet op mijn lip en keek naar de soep. 'Thanks.' zei ik tegen haar en haalde een hand door mijn haar. Ik schoof wat naar voor op de bank en keek naar de soep. Ik haalde de lepel uit de soep en begon een beetje te roeren terwijl ik blies. 'Doe het snel, anders kom ik erbij staan.' zei ik tegen haar met een grijnsje. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/16/2016 10:07 PM

Winttr'
''Zou ik niet erg vinden'' zei ik nog met in een melodie terwijl ik de badkamer inhuppelde en mijn schort en string uitdeed. Ik deed de kraan open en ging er onderstaan ik glee met mijn handen door mijn haar.

Jace
''Bij jou thuis.'' Ik nam haar kin vast en draaide haar hoofd voorzichtig naar me toe terwijl ik haar zachtjes begon te kussen niet wild maar intens. Het lijkt er op dat Kaillyn over de eerste muur was geklomen die rond mijn hart stond.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/16/2016 10:41 PM

Kailynn
Ik beet op mijn lip als ik hem dichterbij zie komen. Wanneer ik zijn lippen tegen die van mij voelde kriebelde het in mijn buik. Ik legde mijn armen om hem heen maar na een tijdje trok ik toch terug. 'Ik dacht dat je niet aan kussen deed.' vroeg ik met een grijnsje.

Chris
Ik lachtte en begon te eten van mijn soep. Ik haalde een hand door mijn haar en luisterde naar het water dat liep in de douche. Ik haalde een keer diep adem. Ik voelde me zoveel beter met Winttr om me heen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/16/2016 11:00 PM

Jace

''Dan heb ik me toch echt in mezelf vergist.'' Zei ik grijnzend terwijl ik in haar ogen keek. Als het aan mij lag neukte we hier midden in de limo Jarvis zou sowieso ergens stoppen om ons uit te laten spelen. De ramen waren piek zwart en er was plek genoeg dus geen zorgen. Ik kuste haar weer verder terwijl mijn hand onder haar jurkje schoof.

Winttr
Ik waste mijn haar en voelde dat ik niet meer zo strak was. Chris was echt goed in bed Franco kon hier zelfs niet aan toppen. Eigenlijk was Chris stiekem ook de eerste die me oraal had bevredigd maar dat hoefde hij niet weten.. dat hield ik liever voor mezelf. Ik blooste bij mijn eigen gedachte's voor mijn eerste keer vond ik het geweldig.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/16/2016 11:17 PM

Kailynn
Ik beet op mijn lip en keek in zijn ogen. Daar zag ik meteen al hoe laat het was. Ik voelde zijn hand onder mijn jurk en voelde een siddering door mijn lichaam trekken van genot. Ik zette mijn nagels in het leer van de bank en sloot mijn ogen terwijl ik met hem meekuste. Ik legde een arm om zijn nek terwijl de andere nog grip zocht in de bank.

Chris
Ik had inmiddels mijn soep op en merkte toch dat het lang duurde. Ik liep richting de badkamer en trok mijn boxer uit waarna ik onder de douche stapte bij Winttr. 'Waarom heb je de naam Winttr gekregen?' vroeg ik haar en streelde langs haar wang. Ik wist inmiddels dat haar pleegbroer die had gegeven, maar waarom snapte ik nog altijd niet. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/16/2016 11:35 PM

Winttr
Als Chris erbij komt glimlach ik zwak ''omdat geboren ben in de winter.'' Zei ik terwijl ik tegen hem aan ging staan en met wat zeep zijn sixpack insmeerde.''Aan mijn echte naam wil ik liever niet aan denken en zo genoemd worden al helemaal niet.''

Jace
Ik liet mijn hand nog verder naar boven glijden terwijl ik haar bhklepje open had gekregen. Ik trok haar jurkje over haar hoofd terwijl dit een intense avond zou worden.Ik had al aardig een stijve ik nam haar haren vast en liet haar langzaam zaken naar beneden. Ik wilde haar in haar sexy ogen kunnen aankijken terwijl ze me verwende.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/17/2016 07:51 PM

Kailynn
Ik haalde een hand door mijn haar en beet op mijn lip. Als ik zijn handen onder mijn jurk voelde glijden naar mijn borsten en bh verbaasde ik me over hoe warm zijn handen waren. Ik sloot genietend mijn ogen. Wanneer hij mijn jurk uittrok hielp ik hem door mijn armen omhoog te doen. Wanneer hij mijn haar nam en me op mijn knieën dreef tussen zijn benen glimlachte ik breed en nam zijn vriend in mijn mond.

Chris
'Wat is mis met Whitney?' vroeg ik haar fronsend en trok haar tegen me aan. 'Ik vind hem mooi. Net als Winttr.'zei ik tegen haar en haalde een hand door mijn haar. Ik beet op mijn lip en pakte de douchegel en smeerde haar sensueel ermee in.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  23  |  24  |  25  |  26  |  27  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum