ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  25  |  26  |  27  |  28  |  29  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/22/2016 01:17 PM

Jace

Ik deed de rest van mijn kleding ook aan terwijl Jarvis alweer begon te rijden richting haar huis. Waar we al snel aankwamen. Ik grinnikte zacht om haar opmerking ''denk er over na om mijn assistant te worden ik reis veel rond alleen nu is het mijn soort van pauze.'' Ik had aanvragen over de hele wereld van shoots series teliviesie intervieuws tot aan converenties. Mijn werk is leuk. Maar soms heeft het echt nadelen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/22/2016 01:26 PM

Kailynn
'Zal ik doen.' zei ik en keek naar buiten. De limo stopte voor de deur. Ik drukte nog een tedere kus tegen Jace zijn wang. 'Bedankt voor vanavond.' zei ik tegen hem en stapte de auto uit nadat Jarvis het portier had geopend. Ik liep naar mijn deur en opende die. Ik keek nog kort om naar de limo en deed toen de deur dicht. Een diepe zucht verliet mijn lippen. Terug in dit krot van een huis. Wat wou ik dat mijn vader nog hier was. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/22/2016 01:56 PM

Next day

Jace
Met alleen een zonnebril op en een zwembroek aan lag ik te zonen op een locaal strand onder een parasol. Nu ik de komende tijd pauze had genomen nam ik veel tijd voor mezelf. Oja ik had ook een bodyguard ingehuurd aangezien ik niet zo een sirieuze wilde had ik een volle man gekozen ik noemde hem Chubby.'' Chubby hoelaat is het?'' Vroeg ik terwijl ik een slokje nam van mijn cocktail en iedereen me aardig op een afstandje bekeek ''4 uur'' ik keek op mijn telefoon rond 4 uur keek ik mijn mailbox na. Als ik een berichtje zie van Chris neem ik diep adem ik zal niks zeggen.. als je me haar fatsoenlijk voorsteld- Jace.

Winttr
Ik at netjes mijn bordje leeg terwijl Nancy bezig was met stofzuigen. Ik kon tijdens het eten me nauwlijks concentreren. De vlinders van gister vlogen nog steeds in mijn buik. Eigenlijk had ik het niet van mezelf verwacht dat ik zomaar seks had met iemand anders dan de Werst broers. Ik kon voelen dat het gewoon pure liefde was tussen mij en Chris. Ik was zijn een kleine engeltje.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/22/2016 03:59 PM

Kailynn
Ik haalde diep adem en kwam overeind. Ik wist niet hoelaat het was of welke dag, was even alles kwijt. Ik kwam overeind en ging door mijn haar. Ik zag dat ik in mijn jurk lag van het feest bij Kingston Empire. Ik keek op de klok het was tegen 11 uur in de ochtend. Ik kwam overeind en kleedde me uit om me vervolgens te douchen. Wanneer ik klaar was kwam ik in enkel een kleine handdoek om mijn lichaam de badkamer uit. Het haar plakte aan mijn gezicht. Ik hoorde de voordeur open en dicht gaan waardoor ik fronste en naar de woonkamer liep. 'Jezus Kyle, ik schrik me dood.' zei ik tegen hem en hield mijn handdoek strak om mijn lichaam. Ik zag hem me bekijken en vervolgens boodschappen op het aanrecht zetten. 'Hoe was het feest?' vroeg hij. Ik zuchtte en liep naar mijn slaapkamer waar ik in de kast zocht voor kleding. 'Succesvol.' zei ik met een glimlach. Ik dacht aan Jace in de limo en voelde me al meteen weer opgewonden worden. Ik hield me toch in en deed mijn lingerie aan. Ik keek kort om de hoek van de deur opening en glimlachte. 'Je had dit echt niet hoeven doen.' zei ik doelend op de boodschappen. 'Je zal toch moeten eten.' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. Ik borstelde mijn haar door en voelde ondertussen dat hij af en toe naar binnen gluurde. Ik grijnsde. Ik liet mijn haar gewoon los over mijn schouders vallen waarna ik een wit nauwsluitend jurkje aantrok. Ik liep de woonkamer in en drukte een kus tegen zijn wang. 'Bedankt.' 

Chris
Ik kwam uit de douche en trok mijn boxer en jeans aan waarna ik de woonkamer in liep. 'Goedemorgen Nancy.' zei ik en liep naar Winttr. Ik drukte een kus tegen haar wang en vervolgens in haar nek. Ik haalde een hand door mijn haar en ging naast haar zitten. Ik nam een broodje van de stapel en smeerde deze met kersen jam. Wanneer dat was gebeurd nam ik er een hap van en keek met een brede glimlach naar Winttr. Ik hoorde vervolgens mijn telefoon die ik uit mijn broekzak haalde en zag dat Jace had gereageerd. -Vanavond uit eten bij Fruziazzo 20:00 uur? - stuurde ik terug en keek naar Winttr. 'Smaakt het niet?' vroeg ik. Doelend op haar afwezigheid met haar gedachte. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/22/2016 05:24 PM

Jace
Ok- stuurde ik kort terug terwijl Chubby mijn zonnebrand aan gaf. Ik hield van mijn luxe leventje. Als een beachball mijn kant oprolt en ik zie dat het van een klein meisje komt. Grijns ik breed "alsjeblieft kleintje." Ze glimlachten swakjes "dankje meneer " Chubby haal een ijsje voor me met spikkels." Eigenlijk was ik de kinderachtige van de Kingstons in tijdschriften lijk ik heel erg sirieus en een man die erg denkt aan wel en niet kan. Maar eigenlijk ben ik onder die hoop oordelen een valse man die denkt dat hij grappig en charmant is.

Winttr
Ik blooste als hij het opmerkt "niks babe het smaakt prima." Ik kon Nancy haar duistere blik al voelen maar na dat gezegd te hebben ging ze vrolijk verder.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/22/2016 06:09 PM

Kailynn
'Zal ik je een ontbijtje maken?'vroeg Kyle. Ik schudde mijn hoofd. 'Ga zitten, ik kook wel.' zei ik tegen hem en glimlachtte. Ik nam wat eieren en pakte de pan erbij om ze in te koken. Vervolgens zet ik de oven aan. Achter me hoor ik Kyle. 'Wat zie je er goed uit vandaag. Komt Jace soms even op bezoek?' plaagt hij. Ik draaide me half om en keek hem oogrollend aan. 'Nee, dit had ik als eerst te pakken uit mijn kast.' zei ik tegen hem. 'Je wordt nu toch niet jaloers hoop ik?' vroeg ik met een lachje terwijl ik verder ging met koken. 'Ik jaloers? Je bent gewoon mijn beste vriendin en ik wil het beste voor je.' zei hij.

Chris
Ik glimlachte. 'Gelukkig.' Wanneer ik sms terug krijg van Jace stopte ik mijn telefoon weg en keek Winttr aan. 'Houd mijn en ook jouw agenda vrij voor vanavond 20:00 uur want we gaan uiteten. Samen met mijn broer.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip. Ik haalde een keer diep adem en focuste me maar weer op mijn eten. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/22/2016 08:16 PM

Winttr
Ik fronste en speelde de zin opnieuw af in mijn gedachte's.'' Met je broer?!'' Zei ik ineens geschrokken mijn eerste ontmoeting met Jace Kingston was nogal vaag. Hij leek echt op een gevaarlijke man that could kill a bitch. In tijdschriften zag ik velen van zijn exen ten onder gaan vanwege hem. Jace vond ik heel erg op zijn vader lijken en Chris was echt different vergeleken met de rest van de Kingstons dan kon gelijk zien en opmerken. Al kon ik vertellen dat hij aardig veel weg had van zijn moeder.

 

Jace
Ik was weer thuis en maakte wat snaps -wanneer ik eindelijk tijd heb voor mijn broertje- ik stuurde een bijpasselijke selfie naar Kaillyn en vroeg me af hoe het met madame ging.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/22/2016 08:47 PM

Kailynn
Wanneer ik een bericht kreeg keek ik kort op mijn telefoon en zag de snap van Jace. 'Als je het over de duivel hebt.' zuchtte Kyle. Ik grinnikte en stuurde een snap terug met de doggy filter en een lach emoji. - gedraag je - Ik verzond hem en haalde de broodjes uit de oven en zette die op tafel waarna ik ook de eieren uit het kokende water haalde. Ondertussen had Kyle de tafel gedekt. 'Hij heeft geen goede invloed op je Kai.' zei hij. Ik keek hem aan. 'Hij helpt me. Door hem heb ik nu meer klussen waarschijnlijk. Plus hij heeft me een baan aangeboden als zijn assistent.' zei ik tegen hem. 'Dat bedoel ik. Dat doet hij alleen maar omdat je met hem neukt.' zei Kyle terwijl hij een broodje op zijn bord legde. 'Noem je me nu een hoer?' vroeg ik hem beledigd. 'Tuurlijk niet. Ik zeg alleen dat je nooit zomaar met iemand het bed deelde voor je hem kende. Of heb je soms gevoelens voor hem?' vroeg hij. Meteen schoot ik in de verdediging. 'Natuurlijk niet.' zei ik. Maar of het waarheid was...

Chris
Ik knikte. 'Hij wilt je ontmoeten. Zoals het hoort. Anders zal hij waarschijnlijk naar mijn vader gaan en wordt je terug naar Gideon gestuurd en dat laat ik niet gebeuren. Je was niet gelukkig daar.' zei ik tegen haar en at nog een hap van mijn broodje. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/22/2016 09:07 PM

Jace
Ik grinnikte en kwan overeind ik moest me maar ook is klaar maken. Ik liep gapend naar de douche terwijl ik Chubby binnen liet om te lunchen ''bestel maar hoeveel je wild ik betaal wel.'' Zei ik nog terwijl ik de badkamer in verdween en lekker lang zou douchen. Ik had even snel een screenshot gemaakt en had haar snap als achtergrond geplaatst. Devina was gestopt met stalken en mijn vader deed nogsteeds achterdochtig. Ik twijfelde of ik Winttr geheim voor mijn vader moest blijven houden ik was tenslotte papa's kindje maar een gunst voor mijn broertje zou ik door de vingers kunnen zien.


Winttr
Ik beet op mijn onderlip en dacht aan die blik die Jace Chris had gegeven op de dag dat hij achter mijn bestaan kwam.'' Ik weet het niet..'' zei ik nerveus.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/22/2016 09:16 PM

Kailynn
'Je bent in iedergeval veranderd.' zei hij. Ik zuchtte en hield er maar over op. Ik at mijn eitje en een broodje. Ik kreeg een melding dat Jace de foto had gescreenshot en grinnikte. Ik twijfelde heel erg of ik wel zijn assistent moest worden. Het zou een mooie opstap zijn, maar als zijn assistent kon ik geen shoots doen. Wel zou ik constant bij hem zijn. Ik beet op mijn lip en keek naar Kyle.

Chris
'Je wilt toch bij mij blijven?' vroeg ik haar. 'Ondanks dat ik het bijna nooit eens ben met mijn broer en vader.. familie is heel belangrijk voor me. Jij bent heel belangrijk voor me. Ik wil niet dat ik moet gaan kiezen wanneer Jace besluit mijn vader in te lichten.' zei ik tegen haar. 'Doe het voor mij.' zei ik. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  25  |  26  |  27  |  28  |  29  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum