ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/22/2016 09:46 PM

Winttr
''Ja heel graag zelfs voor Christian doe ik alles'' zei ik gelijk en schattig ik wilde met hem mijn leven delen de zijne zijn. Nancy keek ons niet begrijpend aan ''dus jij was de gene die kreunde.'' Zei ze richting mij terwijl ik blooste ''nou ik ben blij dat jij het bent want 1 of andere slet had ik echt niet aan gekunt.'' Zei Nancy ''elke keer die troep opruimen die ze achter laten.'' Zei ze mompelend ''vooral bambie eyes'' ze liep naar de gang om daar wat meubelen af te stoffen ik kon me Bambie eyes nog herinneren. Waarom betaalde Chris eigenlijk voor seks?

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/22/2016 10:05 PM

Chris
Ik rolde mijn ogen en hield mijn lach in. 'Ja ja, Nancy. We snappen het, je hebt een zware baan.' zei ik dan en kon een grinnikje niet in houden. Ik keek weer naar Winttr. 'Bedankt.' zei ik en drukte een kus tegen haar lippen. Ik liep terug naar de slaapkamer waar ik een shirt aantrok en vervolgens weer naar de woonkamer liep. Ik staarde bij de glazen muren naar het uitzicht. Het was gewoonweg prachtig en ik zou er nooit genoeg van krijgen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/22/2016 10:38 PM

Winttr
Ik keek hem na en speelde ondertussen met mijn kopje thee. Ik wilde echt met Chris zijn maar buiten dat hij een superster was. Kende ik hem helemaal nog niet zo goed. Ik wilde niet opnieuw pijn gedaan worden.

ts?

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/22/2016 10:52 PM

Chris
Inmiddels was het half 8 in de avond. Ik zat op de bank in mijn nette kleding te wachten tot Winttr klaar zou zijn om te vertrekken. 'Babe, we moeten wel zo gaan.' riep ik naar de kamer terwijl Nancy al haar spullen aan het pakken was. 'Is er nog iets wat ik voor u kan doen Christian?' vroeg ze met haar jas al over haar arm gelegd. 'Nee, Nancy. Ga lekker naar huis.' zei ik tegen haar. Ze knikte en liep richting de lift. 'Tot morgen Winttr.' riep ze nog naar Winttr om vervolgens met de lift het penthouse te verlaten.

Kailynn
Zuchtend keek ik op de klok. Het was half 8 en ik had nog steeds geen zender op tv gevonden die me kon amuseren. Kyle was de hele dag bij me geweest, maar hij had nu een personeelsuitje vanuit zijn werk. Ik had mijn gedachten bij Jace. Ik vroeg me af wat hij aan het doen was. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/22/2016 11:33 PM

Winttr
''Tot morgen'' riep ik vanaf chris zijn kamer ik deed de puntjes op de i en kwam de kamer eindelijk uit. Ik kwam sexy de kamer uit terwijl ik mijn sirieuze gedrag aan nam.'' Ik ben ready om te gaan babe'' zei ik met een glimlachje terwijl ik mijn haar had gestraight. Ik was nog altijd nerveus maar misschien als het gesprek goed ging kon ik vanavond van een fijn avondje genieten met Chris.

Jace
Ik zette mijn stropdas goed terwijl ik al onderweg was naar Fruzzio's ik stuurde Kaillyn nog een laatste snapje.- Ik kom vanavond langs - ik deed het schattige alien gezichtje als filter en nam diep adem. Ik wilde echt weten waarom Chris een vreemde beschermde.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/23/2016 09:49 AM

Kailynn
Wanneer mijn telefoon aangeeft dat ik een berichtje heb zie ik dat het een snap van Jace is. Ik lachtte en legde mijn telefoon weer weg. Ik kwam overeind en begon de boel dan maar eens op te ruimen. 

Chris
Wanneer ze de kamer uit kwam keek ik mijn ogen uit. 'Je ziet goed uit.' zei ik en kwam overeind en nam haar hand vast. We liepen het penthouse  uit om vervolgens de limo in te stappen. Om een of andere reden werd ik nu toch langzaamaan zenuwachtig.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/23/2016 08:10 PM

Jace
Ik keek op de menu kaart terwijl ik mijn blik eigenlijk niet van Winttr kon afhouden. Ik kon wel raden waarom Chris haar voor zich zelf wilde houden." Dus broertje waarom wil je de dame voor je zelf houden?" Vroeg ik terwijl ik op de ipad een gerecht en drinken aanschaf.

Winttr
"Eigenlijk wil ik bij hem blijfen hij bied me beter werk aan dan Gideon." Zei ik sirieus "en voor als je het wil weten.. we hebben een relatie." Als Jace zijn menukaart dicht klapt schrik ik in mezelf." Weet de paparazzi het?" Vroeg hij richting Chris terwijl ik op mijn onderlip beet ik werd bloednerveus van zijn broer. Maar op de een of andere mannier voelde het alsof Jace begrip kon tonen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/24/2016 12:04 PM

Chris
Toen ik antwoord wou geven gaf winttr deze al. Ik beet op mijn lip en keek rustig verder naar de menukaart. Als hij opeens zijn menukaart dichtklapt keek ik rustig op. 'Natuurlijk niet. Ik wil niet dat ze Winttr lastigvallen met verhalen van mijn achtergrond.' zei ik en legde de menukaart neer. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/24/2016 12:42 PM

Jace
"Maar beter ook" zei ik als vader wist dat hij een relatie had met de gene die hij nog steeds zocht zat hij diep in de problemen. Maar aangezien hij iemand nu had gevonden die zijn hart verwarmde kon ik wel een uitzondering maken om hem niet te snitchen." Ik kan wel een leugen tegen pap vertellen en haar papieren terug regelen maar pas wel op voor de media.. de kingstons hebben al genoeg op hun dak." Zei ik terwijl ik naar Winttr keek theez hij had geluk. Als ik haar eerder had gevonden zou ik niet weten wat ik met haar zou doen. Maar ik had Kaillyn al zij was nog beter voor mij. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/24/2016 01:27 PM

Chris
Ik bestelde het eten en keek naar Jace. 'Hoe zit het met jou eigenlijk... Heb allang niet meer gelezen over jou en devina en jullie avontuurlijke avondjes?' zei ik tegen hem. 'Wat ik wel zag was een foto van jou met dat amateuristische modelletje waar je een keer een shoot mee hebt gedaan.' zei ik en nam een nipje van mijn wijn. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum