ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30  |  31  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/24/2016 07:29 PM

Jace
Ik beet op mijn onderlip als hij ineens Kaillyn opbrengt ''Devina is oud vuil je kan Kaillyn als een van mijn vele seksbuddy's noemen.'' Hij mocht al helemaal niet weten dat ik misschien een beetje gevoelens had voor het meisje waar onze liefe paps me voor gewaarschuwd had. Ik keek naar Whitney en likte mijn lippen kort af ''waarom heb jij voor eerst wel geluk?'' Zei ik mompelend om het te laten lijken dat ik geen gevoelens had voor Kaillyn.

Winttr
Als Jace dat zegt knoop ik gelijk mijn bloes dicht deze zijn alleen voor Chris. Als het eten eindelijk er is eet ik voor het eerst netjes. Ik nam al mijn moed bijelkaar ''bedankt.'' Zei ik zacht tegen Jace als hij glimlacht verbaast me het ''het zou leuk zijn om je als familie te hebben als het wel zo was dat je onze tante bent.. maar ik vind het even goed als je die player zijn vriendin bent.'' Zei hij alleen om zijn broertje naar beneden te halen ''die oordeel maak ik zelf wel.'' Zei ik terwijl ik Chris verdedigde ik kon soms echt een pittige tante zijn.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/24/2016 07:37 PM

Chris
'Seksbuddy? Hmm... normaal neuk je met mensen die je carrière en je status niet door de war kunnen schoppen... je weet wie haar moeder is?' vroeg ik hem vervolgens en negeerde gewoon dat hij me naar beneden probeerde te halen. Ik was het inmiddels gewend. Ik nam onder de tafel de hand van Winttr vast en kneep er een keer zacht in als bedankje voor dat ze voor me op kwam. 'Weet Pa überhaupt al dat je d'r doet?' vroeg ik hem en nam een hapje van het eten. 

Kailynn
Ik had alles een beetje netjes gemaakt en liep mijn kamer in. Even wisselen van Lingerie. Misschien moet ik Kyle mijn excuses aanbieden voor vanochtend. Ik had steeds fel gereageerd wanneer het om Jace ging. Kyle had alleen maar het beste met me voor... meer niet. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/24/2016 08:01 PM

Jace
''Hij weet het maar ik heb voor het eerst schijt er aan wat hij ervan denkt.'' Zei ik terwijl ik hapjes nam van mijn pasta '''wat heeft haar moeder nou in vredes naam te maken met pa?'' Zei ik smakend.

Winttr
''Als je Kaillyn Green bedoelt jou vader used to date haar moeder in highschool.'' Zei ik terwijl mijn pleegvader met hun op school had gezeten ''maar jullie vader koos jullie moeder inplaats van haar zinsdien gaat het gerucht rond dat Kaillyn's moeder alocholiste en drugsgebruiker is.'' Ik wist niet precies hoe die Kaillyn er uit zag maar mijn pleegvader heeft haar als klein kind zien opgroeien alleen heeft haar moeder alles afgesloten voor de buitenwereld en zinsdien heeft mijn vader nooit meer contact gehad met de Greens.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/24/2016 08:14 PM

Chris
Ik beet op mijn lip. 'Misschien is ze wel je zusje.' zei ik om hem een beetje te plagen. 'Ik dacht dat haar moeder depressief werd na het overlijden van haar vader en dat ze daardoor verslaafd is geraakt en geen enkel interesse meer had in haar modellen werk.' zei ik tegen Winttr en nam een nipje van de wijn. 'Maar goed, ik heb nooit iemand van de Greens ontmoet. Haar moeder is wel echt wereldnieuws geweest.' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/24/2016 08:44 PM

Jace
Ik verslikte me kort in mijn pasta ''je maakt zeker een grapje.. doet hij daarom zo dom?'' Zei ik oogrollend terwijl ik op mijn mobiel keek.''Shut up'' zei ik richting Chris eigenlijk boeide me het vrij weinig wat voor relatie hij had met Kaillyn's moeder. Het enigen wat me kon schelen was Kaillyn ik legde geld op tafel en moest alweer gaan ''het was leuk om je te ontmoeten Whitney.'' Zei ik knipogend terwijl ik overeind kwam ''en Christian.. let goed op je zelf'' zei ik zuchtend en met veel moeite. Ik verliet het restaurant en wilde nu Kaillyn's aandacht.

Winttr
''Hetzelfde'' ik keek hem na en nam opgelucht adem ''gelukkig mag ik bij je blijven babe.'''Zei ik glimlachend terwijl ik een kusje op zijnn wang plaatste.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/24/2016 09:19 PM

Chris
Ik glimlachtte en keek mijn broertje na. 'Dankje, jij ook.' zei ik nog en keek hem na. Vervolgens draaide ik me naar Winttr en keek stiekem om ons heen of er paparazzi in de buurt was. Wanneer dit niet het geval bleek te zijn drukte ik mijn lippen tegen de hare. Daarna keek ik haar in haar ogen en haalde een hand door mijn haar.

Kailynn
Ik beet op mijn lip en wreef met mijn handen even wild door mijn haar zodat het niet meer zo netjes naar beneden hing. Ik verveelde me wel zonder Jace tegenwoordig. Nu vroeg ik me af wat ik deed voordat ik Jace kende.  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/24/2016 09:57 PM

Winttr
Als hij me snel kust was ik even vergeten dat we midden in een openbare restaurant waren. Herpakte mezelf ''het lijkt me beter als we bij jou thuis de papieren na kijken'' zei ik weer profesioneel om aan te geven dat ik vrij horny was die vorige avond was zeker niet onze laatste.

Jace
Ik klopte bij Kaillyn aan en keek op mijn horloge over een week was mijn pauze alweer voorbij.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/24/2016 10:13 PM

Kailynn
Wanneer ik een klopje op de deur hoorde glimlachte ik en liep ernaartoe. Ik streek mijn jurkje nog even glad en opende de deur. 'Goede avond, Jace Kingston.' zei ik met een glimlach terwijl ik ondeugend uit mijn ogen keek. Ik beet op mijn lip en deed een stap opzij om hem binnen te laten.

Chris
'Ja, goed plan. Er moeten nog veel puntjes op de i worden gezet.' zei ik tegen haar en kwam overeind. Ik trok haar mee naar buiten en opende de deur van de limo voor haar om vervolgens zelf in te stappen. Ik trok haar eenmaal op de achterbank meteen tegen me aan en drukte mijn lippen tegen de hare. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/24/2016 10:33 PM

Jace
Ik grijnsde breed en beet op mijn onderlip 'goed avond, Madame.' Zei ik terwijl ik naar binnen liep en het huis een stuk schoner leek ''ik heb is na gedacht.. ik ken een vrouw ze heeft niet zo een uitgebreiden agency over de hele wereld maar ik denk dat je vanaf daar uit kan door stromen.'' Zei ik terwijl het bedrijfje van Franco werst vrouw was het hete Moiselle het was zeker erg bekend in LA en andere grote staten.

Winttr
Ik kustte met hem mee en probeerde hem niet midden in de limo uit te kleden. Maar ik deed het alsnog. Ik trok zijn cober over zijn schouders terwijl ik boven op hem glee en mijn handen in zijn nek plaatste ik begon tussen door een tongspelletje. Terwijl mijn handen al snel naar zijn bloesknoopjes gleden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/24/2016 10:55 PM

Kailynn
'Dat zou geweldig zijn! Maar... De positie als jouw assistent dan?' vroeg ik hem en liep naar de koelkast. Ik haalde er een fles witte wijn uit. Je zou denken dat het verboden was in dit huis vanwege mijn moeder, maar hé... Ze is er nu toch niet. Ik schonk twee glazen in en keek naar de haard die aanstond. Het vuur verwarmde dit huis heerlijk.

Chris
Ik beet op haar lip en trok er zachtjes aan. Al snel gleed mijn hand onder haar jurkje naar haar borsten die ik met mijn hand masseerde. Ondertussen lieten mijn lippen de hare niet los. Ik wist niet of ik wel kon wachten tot thuis.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30  |  31  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum