ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/25/2016 09:43 PM

Kailynn
Wanneer hij dat zij kwamen er blosjes op mijn wangen. Ik had mijn mond moeten houden. 'Het gaat me ook helemaal niks aan.' zei ik tegen hem en keek langs hem. Ik zag Kyle even verderop. Hij kwam me ophalen? Ik keek nog naar Jace en glimlachte wanneer hij voor mijn naam vroeg. 'Daar zul je dan wel achterkomen wanneer ik aan de top sta.' zei ik speels met een ondeugende blik. Ik liep vervolgens langs hem. 'Fijne avond nog, Jace Kingston.' zei ik verleidelijk en liep richting de auto van Kyle. Ik stapte in en kon eindelijk weer ademen. Wow... 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/25/2016 10:00 PM

Jace
Ondeugend en mystrieus. Dacht ik grijnzend '' je gaat me zo veel verschuldigd zijn.'' Zei ik met een duivels lachje ik keek het meisje na en zag dat ze met een jongen mee ging vast haar vriendje of zo iets. Mij boeide het niet of je een vriendje had of niet i just steal your girl with a single smile. Ik liet naar Elizabeth die het portier voor me open hield ''en een fijne avond gehad meneer Kingston?'' Ik stapte in en glimlachten breed ''Eliza maak een afspraak bij de stomerij voor morgen en zet het op mijn vaders naam.''

Winttr
Ik liep langs de haven richting portland waar ik bij Gideon inwoonde voor de komende tijd. Ik had geen diploma kunnen halen alles was van me afgenomen mijn indentiteit Franco mijn vrienden. Ik kon er zovaak over gaan huilen maar na zoveel jaren ben ik er imuum voor geworden ik keek naar de sterren en bleef halverwege staan. Ik voelde een striem van Gideon's hand op mijn keel en had 3 dagen niet gegeten.'' Ren gewoon weg van hem Winttr'' dacht ik in mezelf ik besloot even te gaan zitten op een bankje en ging met een hand door me haar ''kutzooi.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/25/2016 10:22 PM

Chris
Na een tijdje kwam ik aan bij de Limousine. Ik zoende de meid kort. Ze heette Adelaide. Na een tijdje had ik er wel genoeg van en streelde langs haar lichaam. Dat wilde ze niet en ze hield me tegen. Ik zuchtte. 'Dan niet Adelaide.'zei ik en keek haar vals aan waarna ik mijn limo instapte en zonder haar wegreed. Ik keek naar buiten en zag wanneer we langs de haven reden Winttr op een bankje zitten. 'Stop de auto.' zei ik en we stonden stil. 'Ik ben zo terug' mompelde ik en stapte uit. Ik liep naar haar toe en ging naast haar zitten. 'We ontmoeten elkaar alweer.' zei ik tegen haar terwijl ik naar het water kijk. 'Voel je je al beter?' vroeg ik, maar zodra ik haar aankeek kreeg ik mijn antwoord al.

Kailynn
'Dus, hoe was het? Heb je boekingen?' vroeg Kyle. Ik was even helemaal van de wereld. 'Kai.' zei hij. Zuchtend keek ik op. 'Sorry... Ik heb mijn visite kaartje gegeven en heb 1 boeking. Maar het is niet zo een heel belangrijke boeking.' zei ik en haalde een hand door mijn asblonde haar. 'Je hebt tenminste iets. Nu kun je nog wat schuld aflossen.' zei hij. Ik lachte sarcastisch. 'Denk je dat dat wat ik van die ene boeking krijg genoeg is? Ik mag blij zijn als het al genoeg is om überhaupt 1 procent van mijn moeders schuld af te kunnen betalen.' zei ik tegen hem. Hij zuchtte. 'Je hoeft dit niet te doen hè...' zei hij. 'Ze is mijn moeder... Ik kan niet tegen haar zeggen dat ze het zich op moet soppen. Dan heeft ze niemand meer.' zei ik tegen hem.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/25/2016 10:32 PM

Winttr
Ik grijnsde breed ''ik ben oké ben gewoon de weg kwijt.'' Zei ik zo overtuigend mogelijk terwijl ik wist dat het Chris Kingston was. Ik kwam overeind en liet mijn sigareten vallen ik bukte voor over terwijl het een beetje koud werd onder mijn rokje ik trok die weer wat meer naar beneden en stopte de sigareten 1 voor 1 in het doosje. Het werd een beetje wazig voor me ogen en zette mijn hand op mijn voorhoofd.. ik had koorts.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/25/2016 10:37 PM

Chris
Ik schudde mijn hoofd. 'Maak dat maar iemand wijs die het wel gelooft.' zei ik en keek naar de sigaretten. Ik raapte ze op en gaf ze terug. 'Roken is een slechte gewoonte.' zei ik en keek naar haar. Ze zag echt niet lekker uit. 'Kom, je gaat met mij mee. Je kunt hier niet buiten blijven rond dwalen en aan die Gideon heb je ook niks. Ik hield haar overeind en nam haar mee richting de Limo. Of ze nou wou of niet. Het was onverantwoord om haar hier in de koude nacht te laten staan.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/25/2016 10:52 PM

Winttr
''Hé?'' Zei ik blozend terwijl ik nu voorhet eerst naar zijn prachtige gezich opkeek. Kort zag ik Franco wazig in hem. Eenmaal in de limo wende ik mijn blik naar mijn pakje sigaretten. Ik glimlachten zwak maar na een tijdje konden mijn oogleden niet open blijven. Gideon zocht het nu maar uit zonder mij. Ik viel tegen Chris Kingston inslaap.. waar was ik in verzeilt?

Jace
De volgende dag had ik een afspraak bij een wat kleinere modellen bureau. Ze hadden een jury's nodig voor een rekruut modellen. Het klusje dat er te winnen viel was een fotoshoot met mij voor de cover van een locale magazine in Portland.'' Jace Kingston je bent er'' horde ik mijn goeie vriend Martijn zeggen de crew stond verbijsterd naar me te kijken terwijl iedereen alles klaar zetten.'' Alles voor een goeie vriend heb wel de Beckhams moeten afzeggen we zouden lunchen.. maar nog steeds alles  voor een goeie vriend.'' Zei ik grijnzend terwijl Elizabeth mijn kolbert overnam. Martijn lijden me naar de jury tafel waar al een paar bekende gezichten zaten ik stelde me voor en ging zitten. Ik was benieuwd naar mijn nieuwe collega.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/25/2016 11:07 PM

Chris
Ik werd wakker met nekpijn van het liggen in de fauteuil. Gisterenavond had ik Winttr naar boven gedragen en haar in mijn bed gelegd. Ik kon haar als gast moeilijk op de bank leggen. Ik slikte en keek naar mijn half blote bovenlichaam door mijn loshangende blouse. Ik haalde een hand door mijn haar en liep naar de keuken waar ik een ontbijt voor ons in elkaar probeerde te flanzen. Mensen verwachten niet dat ik voor mezelf kon zorgen. Alles werd normaalgesproken dan ook allemaal voor me gedaan. Toch kon ik best koken, kleding strijken enzovoort. Ik was niet 100% verwend.

Kailynn
Wanneer ik wakker word keek ik meteen op mijn telefoon. 'FUCK!!' schreeuwde ik gestresst. Die boeking. De eerste kans die ik kreeg en ik ging al te laat komen. Ik keek in de spiegel. Gelukkig hoefde je voor dit soort boeking geen make-up of iets op. Ik maakte me snel klaar en trok een simpele lichte jeans aan met een zwart topje. Het was nog niet echt een boeking. Het was meer een opstapje naar een boeking. Een keuring of ik goed genoeg zou zijn voor een shoot. In mijn portfolio stonden alleen maar de foto's genomen tijdens mijn opleiding. Wanneer ik eindelijk klaar was haastte ik me het huis uit naar de plek waar het zou zijn. Eenmaal daar gooide ik mijn tas neer en ging bij de andere modellen staan. 'Je bent laat.' zei de director gestresst. 'Sorry mijn wekker ging niet af. 'Niemand heeft het gemerkt, dus je hebt geluk. Wat was je naam ook alweer?' vroeg ze. Ik beet op mijn lip. 'Green. Kailynn Green.' zei ik. Haar ogen versperden maar ze zei niks. 'Je bent de volgende, hup!' zei ze en nam mijn portfolio aan die ze aan juryleden gaf. Ik liep richting de catwalk. 'Het volgende model is Kailynn Green.' zei de director en hield zich verder stil terwijl ik over de catwalk liep als een echte proffesional. Wanneer ik Jace zie slikte ik, maar bleef geconcentreerd. Wat deed hij nou hier? 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/25/2016 11:27 PM

Winttr
Als ik wakker word in iemand anders bed schiet ik overeind. Ik zag mijn hakken netjes naast het bed liggen en mijn bril op het nachtkastje. Als ik een foto zie van een mooie vrouw en 2 jongens besef ik dat ik in Chris Kingstons huis ben. Ik had in geen tijden zo lekker geslapen ik deed mijn haar los. En vond de badkamer ik fixte mijn haar en zag een string liggen in de wasmand vast van zijn vriendin ofzo. Mijn wimpers fixte ik met wat ik had liggen in mijn tasje. Ik trok mijn hakken aan en deed mijn bril in mijn tasje. Alleen mijn sigaretten kon ik niet vinden ik rook iets en liep voorzichtig naar beneden ik volgde de geur en zag een half naakte Chris ik blooste. Tjeez wat had hij een body.

Jace
Ik tikte met mijn pen op mijn blaadje en moest namen opschrijven als een meisje genaamd Kaillyn aan komt komen lopen. Grijns ik breed bij het persoon wat ik te zien krijg. Ik bekijk de portefolio en zie onprofessionele foto's niet dat het erg was ik kon de structuur er in wel ontdekken. Ik bekeek haar loopje terwijl iedereen pluspunten en minpunten opschreven ik klapte als enigen vrolijk terwijl iedereen me aankeek ''goed gedaan.. Kailynn.'' Ik schreef niks op terwijl Elizabeth me fronsend aankeek ''meneer King..'' Ik hief mijn hand op terwijl iedereen een cijfer opschreef de 4 naast me staken allemaal het bordje 9 op. Terwijl ik een cijfer opschreef '' een 6 plus'' zei ik grijnzend terwijl het me eerste  6 plus was.'' Dat betekend dat je niet geschikt ben Kailynn'' zei de director ''Jace kingston's cijfer moet minstens een 8 zijn voor we je toe laten.'' Elizabeth rolde haar ogen en nam mijn bordje af ''hij bedoeld 9 plus.''

Reply Edited on 09/25/2016 11:28 PM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/25/2016 11:41 PM

Chris
'Goodmorning Sleeping Beauty.' zei ik terwijl ik de pancakes op een bord legde naast het bord met de bacon en de scrambled egg. 'Hoe voel je je?' vroeg ik haar en zag dat ze bloosde. Ik glimlachte en haalde een hand door mijn haar waarna ik het fornuis uitzette en aan het barretje in de keuken ging zitten om te eten. 'Ik weet niet wat je normaal ontbijt dus ik heb van alles wat gemaakt.' zei ik en keek naar haar. Normaal deed ik dit echt nooit. Voor geen enkele meid. Geen prostituee, voor geen enkel van mijn exen. Ze was de eerste uitzondering.

Kailynn
De hele tijd deed ik mijn uiterste best en wanneer ze me gingen beoordelen stond ik stijf van de spanning. Ik zag allemaal negens behalve bij Jace. Ik beet teleurgesteld op mijn lip maar wanneer zijn assistent zei dat het een 9 plus moest zijn en geen 6 plus keek ik op. 'Serieus?' zei ik verwonderd. 'Dat betekend dus dat ik de klus heb?' vroeg ik blij voor de zekerheid. De jury leden keken elkaar nog eens aan en keken vervolgens naar Jace. Als deze klus echt met Jace was, betekende dat dat dit mijn eerste best wel belangrijke grote klus zou worden.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/25/2016 11:59 PM

Winttr
Als hij dat zegt bloos ik nog harder ''wel oké.''  Zei ik zacht terwijl ik naar al dat eten keek mijn mond werd gelijk droog. Ik liep naar de tafel en schoof bij hem aan waarna ik al als een razende begon te eten.'' Wat is dit lekker'' zei ik zacht terwijl ik alles op at dit moest me denken aan mijn moeder. Ik besefte dat ik iets te snel at en keek Chris aan in zijn ogen ik blooste '' ik lijk welop een varken hé?'' Zei ik zwak glimlachend terwijl dit stukje van me leven echt waardeerde.

Jace
''1 tip.'' Zei ik terwijl iedereen me aankeek ''meer inkijk graag de volgende keer.'' Zei ik brutaal terwijl ik overeind kwam en Elizabeth mijn colbert aan voor me deed.'' Zie je zo collega'' zei ik grijnzend. De crew lijden me naar de kleedkamers waar ik werd gestyled een open bloes een stropdas het was dus is een erotische shoot maar dat vond ik niet zo erg in haar geval.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum