ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/29/2016 12:41 AM

Winttr
Als ik iemand hoor huilen en het een meisjes stem is trek ik snel mijn notaris kleding aan. En stop ik de string van gisteravond in de wasmand. Niemand mocht weten dat ik Chris zijn vriendin was. En al zeker niet een huilende prosutitee of een of ander model dat Chris heeft ontmoet op een agency of klus. Ik loop op mijn hakken naar beneden en liep zachtjes de deur uit. Ik deed alles voor Chris..  zelfs een slet helpen. Ik nam diep adem ze komen alleen naar hem toe omdat hij Chris Kingston is.. dacht ik negatief.

Jace
Als ze zegt ''Taylor Green'' komt de naam heel erg bekend voor.'' Klinkt als een zachtaardige man'' zei ik zwak glimlachend ''everyday i miss her''- Jace Ik kwam overeind en wilde het niet te lang over de dood hebben.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/29/2016 12:59 AM

Kailynn
'Dat was hij ook.' zei ik en glimlachte zwakjes.  Wanneer hij opstond merkte ik dat hij het moeilijk had. 'Nooit gedacht iets gemeen te hebben met je.' gniffelde ik ironisch en kwam overeind. Ik ruimde mijn glas op omdat ik hem anders toch alleen bleef bijvullen en keek naar Jace.


Chris
Ik keek naar de deur van de logeerkamer. Vincenzo kan inderdaad extreem zijn, maar Georgia is niet het meisje dat makkelijk word bang gemaakt. Het is eerder andersom. Zij en ik hadden best een goede band. Het was niet alleen seks, het was meer. Geen gevoelens, geen liefde. Toch was het meer dan seks. Ik keek om me heen en het viel me op dat Winttr er niet meer was. Ik keek in de slaapkamer maar ook daar was ze niet. Ik nam mijn telefoon. -Hey, Winttr ik kan het uitleggen... Kom please terug, je kunt niet op straat blijven vannacht xx -  stuurde ik haar en beet op mijn lip.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/29/2016 12:50 PM

Winttr
Ik zat in de macdonalds en dronk een milkshake op terwijl ik diep adem nam. Ik keek op mijn telefoon en zag het appje -Nee gek.. ik wil niet dat je carrière van mij afhangt.. ik blijf vanavond in een hotel tot dat ze weg is xx je engeltje.- Ik moest niet klagen Chris deed al genoeg voor me het werd tijd dat ik toch moest solliciteren voor een andere baan. Ik kon niet voor eeuwig in het donker leven."Whitney?!" Ik keek op bij het horen van mijn naam en zag een oud klasgenoot "Jess?" Zei ik met een lachje terwijl ik me haar goed herrinerde klein en humoristische.

Jace
"We hebben niet alleen dat gemeen." Zei ik met een knipoog "maar ik moet gaan blijf sterk." Zei ik nog aanmoedigend terwijl jk mijn sigaret vast nam. En alvast naar de voordeur liep. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/29/2016 02:24 PM

Kailynn
Ik glimlachte en knikte. Ik liep met  hem mee naar de deur. Vlak voor de deur nam ik nog even zijn pols vast en draaide hem naar me toe. Ik beet op mijn lip. Ik wou hem zoenen, maar ik wist niet of dat wel slim was op dit moment. Daarom kneep ik even in zijn hand om duidelijk te maken dat ik er voor hem ben. 'Praat met Chris.. Hij zal het vast begrijpen.' zei ik nog en drukte een kus op zijn wang.

Chris
Ik beet op mijn lip. -Dat kan denk ik nog wel even duren... We kunnen haar vertrouwen. Vertel me op zijn minst welk hotel... Dan betaal ik de rekening.- stuur ik terug en ging met een hand door mijn haar. Dit werd een zware nacht zonder Winttr aan mijn zijde of een of andere prostituee. Een nacht vol nachtmerries.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/29/2016 10:37 PM

Jace
Ik keek haar aan en glimlachten vervolgens zwak.'' Zal ik doen'' ik deed de deur open en liep naar buiten.

Winttr
-Hoeft niet ik blijf bij een vriendin Jess in haar studentehuis- stuurde ik warig terug terwijl ik dat meisje die zo overdreven huilde niet alleen vertrouwde met Chris eigenlijk. Ze kon geld verdienen met een roddel dat Chris iets had met zijn Assistante en dat op mijn dak had ik geen zin in.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/29/2016 10:50 PM

Kailynn
Ik keek hem na en staarde nog even naar de deur wanneer hij weg was. Ik haalde diep adem en liep terug naar de bank en begon alles op te ruimen. Wanneer dat gedaan was liep ik naar mijn slaapkamer waar ik op bed plofte en naar het plafond staarde.

Chris
Ik las de sms en zuchtte. Als ik vervolgens Georgia in een handdoek voor me zie staan beet ik op mijn lip. 'Je kan wel wat kleding van een vriendin van me lenen.'zei ik tegen haar en liep naar mijn kleding kast waar ik een nacht japon van zijden met kant uit haalde en die aan haar gaf. 'Dankje' zei ze zacht. Ik knikte. 'Je kan zo lang blijven als je wilt.' zei ik tegen haar. Ze knikte.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/29/2016 11:16 PM

Ts volgende dag

Winttr
Ik werd langzaam wakker en had in een oud slaapzak geslapen van Jess op de vloer naast haar bed. Haar huisgenoten waren allemaal jongens waar ik wel even van schrok. Ik nam diep adem en zag dat Jess al wakker was. Ik kwam overeind en deed de geleende japon uit en verwisselde die voor simpele jeans en een shirt ook geleend. Ik deed mijn haar in een staart en werkte mijn make-up bij. Ik liep de kamer uit naar beneden en zag dat Jess had gekookt voor ons beide ''goeiemorgen Winttrrr'' zei ze met een grijnsje. Niet veel later aten we aan de eettafel terwijl er heel veel in mijn gedachte's speelde.. hoelang zou ze blijven?

Jace
Ik liep met Chubby naar Chris zijn villa terwijl ik onderweg Nancy tegen kwam ''Nancy.'' Zei ik grijnzend ''stom joch'' zei ze alleen mompelend terwijl ze de sleutel erbij pakte en zo Chris zijn apartement betrad Chris was rond deze tijd op zijn werk maar ik had de papieren van Winttr dus moest ik die nu afleveren want mijn vliegtuig naar New york vertrok over 2 uurtjes.'' Huiltrutje?'' Zeide ik en Nancy tegelijken tijd ''wat heeft hij met Winttr gedaan?'' Vroeg Nancy gelijk giftig terwijl ze furious naar Georgia keek als ze iets niet moch waren het de sletten van mijn kleine broertje.'' Ook een goeiemorgen.. Chris is nog boven douchen'' ik hield mijn wenkbrauwen op en drukte de papieren in Chubby's handen ik wist niet zo zeker of Chris er klaar voor was om macht te krijgen over een meisje zoals Winttr. Ik kon net zo goed Franco de papieren geven.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/29/2016 11:36 PM

Kailynn
Ik werd wakker en haalde een hand door mijn haar. Ik zag dat ik in slaap was gevallen met mijn kleding aan. Ik keek op als ik wat beter wakker was en kwam langzaam op gang overeind. Ik kon niet wachten om bij Werst meer bekendheid te krijgen. Ik zuchtte en haalde een hand door mijn haar. 

Chris
Ik ging met een handdoek door mijn natte haar en mijn joggingbroek laag op mijn heupen liep ik de zwevende trap af naar beneden en zag daar Nancy en Jace staan. Ik beet op mijn lip. 'Nancy zou jij willen beginnen aan het ontbijt, dankje.' zei ik. 'Ik ben zo terug, doe gewoon alsof je thuis bent.' zei ik tegen georgia en wenkte Jace mee naar mijn kantoortje. Ik merkte dat die grote vent hem volgde en rolde mijn ogen. 'Je nieuwde schoothondje gevonden?' vroeg ik mompelend en sloot de deur achter ons. 'Ik kan dit uitleggen... Haar pooier Vincenzo. Hij zit achter haar aan. Heeft haar bruut mishandeld en claimt dat ze hem nog 35.000.000 euro schuldig is omdat ze stiekem geld in eigen zak zou hebben gestoken. Dit heeft ze niet gedaan. Ze kon nergens heen en kwam ze hier. Winttr is weggegaan zodat er niks de pers in zou lekken. Ze zit bij een vriendin.' zei ik tegen hem en slikte.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/30/2016 12:06 AM

Jace
Als hij alles uitlegt kijk ik hem opgewekt aan ''zoals gewoonlijk ben je weer onverntwoordelijk..'' Zei ik simpel en neerbuigend ''wat is er de vorige keer gebeurt toen je een slet weken liet over nachten om zo hun pooiers te ontwijken.. ze stal geld van je en ging er vandoor.'' Zei ik terwijl ik mijn hand uitstak naar Chubby en hij me de papieren terug gaf ''ik heb een vriend belooft dat ze in goeie handen terecht zou komen.. maar op het moment vertrouw ik jou nog niet met haar papieren.. bij jou gaat er elke keer een slet blijven komen die claimt dat ze scheld verschuldigd is aan haar pooier.. het word werkelijkheid nu.. Winttr is geen prosutitee of iets dergelijks ze is nog maar een meisje uit de handen getrokken van een misselijkmakend mannetje.'' Winttr was nog niet zo heel lang geleden 19 geworden had Franco me verteld.'' Geef me haar nummer ze verblijft wel bij mij voor even'' ik moest de  vlucht maar anuleren  ik vond dit belangrijker dan een klus onze vader zou ons echt iets aan doen als de waarheid naar boven kwam.''En ik wil niet van je horen dat we Georgia kunnen vertrouwen want dat kunnen we niet.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/30/2016 12:16 AM

Chris
Ik keek hem stomverbaasd aan. 'Oh en jou kan ik zeker wel vertrouwen? Georgia is niet zomaar een van mijn hoertjes. Ik heb by the way geen hoertjes meer. Ik ben en blijf met Winttr.' zei ik boos tegen hem en keek naar de papieren in zijn hand. 'Je kan met die papieren niet doen alsof Winttr iemand zijn bezit is. Ze is een mens, met gevoelens. Iets wat jij blijkbaar niet kent.' zei ik uit boosheid. Hij kon dit niet zomaar doen. 'Georgia is niet hetzelfde als Sydney.'zei ik tegen hem en beet mijn kaken op elkaar. 
 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum