ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  31  |  32  |  33  |  34  |  35  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/30/2016 12:35 AM

Jace
''Ze is vader zijn bezit.. alleen heeft hij mij toegang gegeven om haar voogd te worden.'' Zei ik ''als ze 20 word heeft ze het helemaal voor het beslissen en mag ze haar papieren voor haar zelf'' zei ik simpel terwijl ik het nummer intikte van Winttr ''zolang Georgia hier is krijg je Winttr gewoon niet te zien simpel als dat ga ik het niet maken.. je stuurt haar weg of geen Whitney voor jou.'' Ik moest echt maatregelen gaan treffen met Chris en zijn ''vriendinnen'' ik zou vragen aan Kaillyn of Winttr een tijdje onderdak bij haar mocht ik ging Winttr niet alleen laten bij een of andere vriendin die haar na een maand buiten zet. Chris mocht misschien 22 zijn maar zijn kijk op het leven moest echt groter worden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/30/2016 12:41 AM

Chris
'Dit kun je godverdomme niet maken!' riep ik boos naar hem. 'Winttr gaat hier niet eens mee akkoord. Ze wilt alleen maar bij mij zijn.' siste ik naar hem. 'Als je Winttr van me afneemt dat vergeef ik je nooit.' zei ik tegen hem en stapte dreigend op hem af. De brede vent kwam echter al snel naar me toe om me weer terug op afstand te brengen. 'Ik mag jou niet.' siste ik naar hem en keek naar Jace. Wie was hij nou aan het bellen? Ik beet mijn kaken op elkaar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/30/2016 01:07 AM

Jace
'Ik neem haar niet van je af.. ik laat je gewoon een keus maken.' Zei ik simpel terwijl Winttr opnam ''met Jace oudere broer van Chris.. ik stel voor dat je een tijdje bij mij komt logeren tot dat Georgia weg is.. ik wil niet dat je door de media word ontdekt dus vandaar.'' Zei ik ''euh.. ik denk dat het beter voor me is als ik bij jou logeer denk ik.'' Zei ze twijfelend ''ik haal je op om half 4 app me je adres bye'' ik hing op en grijnsde vals ''zie je geregeld.. kom Chubby we hebben nog wat zaken te doen.'' Ik verliet zijn kantoortje en belde vervolgens Kaillyn op.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/30/2016 01:15 AM

Chris
Ik keek hem aan met een ijskoude blik. Ik liep mijn kantoortje uit en keek ze na. 'Kom maar niet meer terug. Ik wil je niet meer zien.' siste ik en liep terug de trap op. Ik deed daar een andere trui aan om te gaan sporten. Ik moest sowieso mijn agressie en boosheid kwijt. Ik liep zonder wat tegen Nancy of Georgia te zeggen  via de brandtrap naar beneden. Ik ging op de 2e etage weer terug naar binnen waar ik naar de sportschool van het hotel liep. Wonen in een penthouse van een hotel had zijn voordelen. Ik tapete mijn handen in en begon meteen bij de boxbal. Ik sloeg hard tegen de bal en schreeuwde mijn frustratie en woede eruit. 'GODVERDOMME!!' schreeuwde ik. Niks aantrekkend van andere gasten die op het moment gebruik maakten van de sportschool.

Kailynn
Ik zat aan een bak koffie als mijn telefoon gaat. 'Met Kailynn...' zei ik hees. Moest nog steeds een beetje wakker worden. Ik dronk een slokje koffie en had al snel in de gaten dat het Jace was die me belde. Ik haalde diep adem en kuchte even om de heesheid uit mijn stem te krijgen. 'Hey...' zei ik en legde mijn hoofd op het "bargedeelte" van het aanrecht.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/30/2016 01:24 AM

Jace
''Hey..kan ik je om een gunst vragen?'' Vroeg ik voorzichtig ''er is een meisje Winntr het meisje van mijn broertje maar er is veel gebeurt.. ze heeft onderdak nodig voor een tijdje aangezien ik naar new york voor een weekje ga ze is heel zacht en gevoelig een beetje kinderlijk zelf het is geen bitch.'' Zei ik terwijl ik en Chubby onder weg waren en Winttr al zagen staan bij de afgesproken plek ze stapte in terwijl ik haar begroeten met een knipoog.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/30/2016 01:33 AM

Kailynn
'Je hoeft je verkooppraatje niet te houden. Ik was al over na het woordje gunst.' zei ik en dronk nog een slok koffie. 'Ik zie haar wel komen, ik blijf vandaag waarschijnlijk nog thuis.' zei ik en zette de telefoon op luidspeaker zodat ik ondertussen dingen kon doen. Ik begon met de afwas. 'Zo te horen ging het praten met Chris dus niet zo heel geweldig?' vroeg ik en haalde een hand door mijn haar.

 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/30/2016 01:39 AM

Jace
''Nope hij heeft geen ene verstand van verantwoordelijkheid.. dus ik ga hem dat aan leren.'' Zei ik terwijl ik naar Winttr keek en de limo al snel bij Kaillyn voor de deur stond.

Winttr
Ik keek niet begrijpend naar Jace en nam diep adem.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/30/2016 01:49 AM

Kailynn
Ik hoorde buiten een automotor afslaan en liep naar buiten met de telefoon aan mijn oor en enkel nog een lange wijdere blouse aan. Mijn kleren van gisteren inmiddels uitgetrokken. Ik opende de deur van de limo en kijk naar Jace. 'Ben niet te hard voor hem. Zo duw je hem alleen verder weg.' zei ik en keek dan naar Winttr. 'Hoi, ik ben Kailynn.' zei ik tegen haar en stak mijn hand uit. 'Je kunt zo lang blijven als nodig is, al weet ik niet waarom... je bent welkom.' zei ik tegen haar. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/30/2016 09:22 PM

Winttr
Ik luisterde half mee en keek een beetje sip naar mijn knieën. Als de autodeur open gaat en een meisje haar hand uitsteekt. Neem ik haar hand aan "Winttr." Zei ik zwakjes terwijl ik haar eerder had gezien volgens mij op Gossip Girl.

Jace
Ik hing grijnsend op "hee Winttr ik ga een tijdje naar Nnew york  voor een shoot voorlopig mag je bij Kaillyn blijven." Ik gaf haar een creditcard "hier stord ik elke week 500 euro op voor het geval dat je iets nodig hebt." Zei ik terwijl het haar over viel dat kon ik van haar aflezen ik had haar papieren door gelezen en het blijkt dat Winttr's ouders eigenlijk zijn vermoord. Ik wist niet zeker of Winttr nog aan diepe wonden leed en ik wist ook niet of Chris daar mee om kon gaan. Ik kende mijn broertje te goed..of hij haalt een of andere slet naar binnen die hem een tijdje vermaakt voor onderdak. Of in dit geval verkoos hij een slet boven Winttr.. boven Kingston empire's bestaan.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/30/2016 11:50 PM

Kailynn
'Komt wel goed. Ik zal goed voor haar zorgen.' grinnikte ik. Ik haalde een hand door mijn haar. 'Voorzichtig in New York... Je moet daarna nog anderhalve maand op reis.' zei ik tegen hem en hielp Winttr de auto uit. Ik keek weer naar Jace. De gedachte hem te moeten missen maakte me toch best wel sipjes. Ik zuchtte diep en keek naar jarvis achter het stuur. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  31  |  32  |  33  |  34  |  35  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum