ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/31/2016 07:29 PM

Jace
"Maak je geen zorgen ik ga je vaak genoeg facetimen en snappen als jullie beide wat nodig hebben stuur een berichtje en ik stord het gelijk." Zei ik "en Whitney... neem geen contact op met Chris voor een tijdje pas als ik terug ben." Zei ik nog terwijl ze een knikje gaf. 

Winttr
Alles draaide ik voelde me absoluut op mijn gemak bij Kaillyn. Maar het feit dat ik geen contact mocht viel me zwaar tegen. Chris mocht doen wat hij wilde.. maar als straks dook hij het bed in met die slet. Als ik voel dat ik jaloers word schud ik me hoofd snel "kom snel terug en heb een fijne reis." Zei ik toen zuchtend terwijl Jace als een oudere broer aanvoelde.. net familie. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/31/2016 08:37 PM

Kailynn
Ik glimlachte en keek Jace na wanneer hij weer wegreed. Ik wenkte dat Whitney met me mee naar binnen kon komen en sloot achter ons de deur. 'Nou welkom in mijn krot van een huis.' zuchtte ik. 'Je kunt zolang in de kamer van mijn moeder slapen.' zei ik en wees ernaar. 'Doe alsof je thuis bent.' zei ik en haalde een hand door mijn haar.

Chris
Na nog niet eens de helft van de dag werd ik al gek. Ik sms'te Winttr. - Kun je alsjeblieft thuis komen? Jace lult maar wat...- stuurde ik naar haar en keek op als Georgia tegenover me gaat zitten. 'Het spijt me, ik wil echt geen problemen veroorzaken in jullie familie.' zei ze. Ik schudde mijn hoofd. 'Jij moet niet zeggen dat het je spijt. Jij kan er niks aan doen dat ik zo een rottige broer heb. Nou ja... eigenlijk niet meer. Ik wil hem niet meer zien.' zei ik en staarde naar mijn telefoon. Wachtend op een antwoord van Winttr. 'Zeg dat nou niet. Daar ga je spijt van krijgen. Hij is en blijft familie.' zei ze. 'Ik weet wat familie is. Familie is heel belangrijk voor me. Hij is geen familie... wat hij gedaan heeft doe je je familielid niet aan.' zei ik en zuchtte. 'Dus in principe heb ik geen familie meer.' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/31/2016 09:25 PM

3 weken later

Jace
Ik was inmiddels terug van mijn shoot terwijl Winttr zich aan de afspraak had gehouden. Ik liet Winttr via mijn telefoon naar Chris bellen. En was ondertussen Kaillyn in de keuken helpen met de afdroog.'' Hoe gaat het met werk.. en heeft ze zich een beetje gedragen?'' Vroeg ik terwijl ik naar Winttr keek.

Winttr
Ik was mijn telefoon kwijt geraakt en beet zachtjes op mijn onderlip. Met de hoop dat Chris op zou nemen ik hoopte zo erg dat die slet weg was. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/31/2016 09:33 PM

Kailynn
Ik beet op mijn lip en gaf hem een bord aan. 'Gaat op zich wel goed. Ik heb al wat shoots gehad. Ben een paar keer geboekt. Niks groots nog, maar dat zal nog wel komen.' zei ik en beet op mijn lip. Ik voelde me wel steeds onzekerder worden. Ik bleef bij kleine shoots en dingetjes die leuk waren maar er niet echt toe deden. Was ik soms niet goed genoeg? 'Whitney gedroeg zich prima. Ze heeft niet naar Chris gebeld al zou het me niks verbazen dat het nu verkeerd uit heeft gepakt.' zei ik tegen hem en gaf hem het volgende bord.

Chris
Mijn telefoon trilt hard op de tafel. Ik probeerde hem op de tast te pakken en vond hem na een paar keer overgaan. Ik zag dat het Jace was. 'W-wat heb je niet begrepen a-aan aan dat ik je niett meer wil z.. zien of spr - spreken?' vroeg ik met mijn zatte kop. Al drie weken lang leefde ik in mijn oude wereldje. Drugs, drank, feesten. Alleen seks bleef erbuiten. Ik hield van Winttr en was niet van plan zelfs niet wanneer ik zat was om iemand anders te doen. 'Christian, laat die fles los. Je hebt wel weer genoeg gezopen. Je kan zo niet door gaan weet je... Wie heb je aan de telefoon?' zei Georgia die bezorgd zuchtte en mijn fles afnam.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/31/2016 09:55 PM

Winttr
''Chris ik ben het..Winttr'' Zei ik zacht terwijl ik dat wijf op de achtergrond kon horen was hij dronken? Ik legde mijn hand op het raam terwijl zorgen door me heen ging.

Jace
''Het komt wel.'' Zei ik gelijk 'je hebt de potentie en een achtergrond.' Zei ik om het netjes te houden ik wilde niet zomaar haar moeder naar boven halen. Ik keek naar Winttr vanaf mijn ooghoek en zag aan haar blik dat ze bezorgd was.'' Ik heb je het verhaal misschien niet helemaal in detail uitgelegd maar dat is mijn broertje's geheime vriendin en een soort van ''familie'' van ons.. maar het eigenlijk niet zo blijkt te zijn.''Zei ik ''als mensen weten dat Christian eindelijk zijn hart heeft gegeven aan een bijzonder iemand.. zit hij zwaar in de problemen.. mijn vader verwacht bevestiging dat Winttr bestaat.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/31/2016 10:04 PM

Kailynn
'Das ook geen makkelijke situatie.' zei ik en keek naar Whitney. Ze leek bezorgd. 'Denk je dat het wel goed is geweest haar weg te houden bij Chris? Ik bedoel hun geheim is toch lang geheim gebleven.' zei ik en haalde een hand door mijn haar waardoor het nat werd. Niet bij nagedacht. Ik haalde diep adem.

Chris
Als ik de stem van Winttr hoor kalmeer ik een beetje. 'Je liet niks horen.' zei ik wel nog steeds een beetje boos. Ze verkoos gewoon mijn broer boven mij. Die klootzak... boven mij. Mijn gefeest zou vast wel tot de pers zijn gekomen, maar voor hun leek dit nog steeds mijn normale gedrag.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/31/2016 10:28 PM

Winttr
''Ik ben mijn telefoon verloren.'' Zei ik terwijl ik mijn ogen sloot.. hij was boos.'' Hey.. ik wil je familie niet in gevaar zetten.. en ik wil je niet laten kiezen tussen mij en dat meisje ik ga terug naar LA naar mijn oudste broer.. als ze niet binnen 2 weken weg is zegt Jace.'' Zei ik lipbijtend ''zoals eerder gezegd ik wil niet tussen jou en je vrienden en familie komen.. ik wil dat je er goed over na denkt.'' Zei ik met bijna tranen in mijn ogen ik wilde niet dat het verhaal zich zou herhalen hoe Franco zijn prosutitee boven mij verkoos. En ik bijna verdronk in pijn en nog is pijn. Jace greep de telefoon van me af ''2 weken anders krijgt Franco Werst haar en dan zie je haar nooit meer terug.. doei.'' Zei hij fel tegen zijn kleine broertje Jace was slim en sluw en doet niet zomaar dingen dat is ook echt de reden dat ik hem vertrouw. Hij heeft me verteld over de vorige slet die Chris onderdak aanbood en op dit moment wist ik niet zo zeker of dit wel goed was.

Jace
''Het gaat er om dat hij een slet onder dak geeft.. en je weet hoe die zijn ze zijn uit op geld.. Ookal doen ze zo aardig geld is het enigen wat rond hun hoofd vliegt.'' Zei ik tegen Kaillyn terwijl ik het gesprek voor Winttr sloot.Mijn broertje moet leren om gaan met mensen die wel van hem houden als hoe hij is,'' zei ik tegen Kai natuurlijk zou ik Winttr niet wegsturen maar het is wel iets wat hem volledig zou triggeren.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/31/2016 11:04 PM

Kailynn
Ik beet op mijn lip en keek naar hem. Hij beschrijft nu mij in principe. Sinds we samen het bed, en meerdere andere meubels, deelden is hij alleen maar goed geweest en heeft hij me super veel geld gegeven om rond te komen. Ik maakte aanstalte om iets te zeggen maar ik hield mijn mond maar. Ik wilde me niet in dit familie drama mengen en het allemaal om mij laten draaien.

Chris
Ik gooide mijn telefoon weg nadat Jace hem had opgehangen. Hij viel kapot. 'Oké, ga jij die alcohol maar even eruit slapen.' zei Georgie. Ze sloeg mijn arm om haar schouders en hielp me naar de slaapkamer. 'Ik haat hem. Ik wou dat hij nooit geboren was... Ik wou dat ik nooit geboren was..' mompelde ik. 'Zeg dat niet.' zei Georgia en ze legde me op bed met moeite. 'Slaap het eruit!' zei ze en verliet de kamer. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/31/2016 11:18 PM

Winttr
''Jace..'' Zei ik voorzichtig ''ik weet hoeveel Kingston Empire voor jullie familie betekend.. Maar ik ben de enigen die nog niet echt gesproken heeft.. ik vertrouw dat meisje niet maar ik vertrouw Chris wel.. en ik denk dat het beter is als ik met hem ga praten er over.'' Zei ik zacht ''ik ben nog misschien wat jong maar ik weet zeker dat Chris jou plan om Kingston empire te beschermen tegen scandals volgt zodra ik met hem gepraat heb.'' Zei ik zwak.

Jace
Als ze dat zegt klopt het eigenlijk wel ''ik ben misschien een beetje te streng voor Chris omdat ik nog steeds in het wereldje leef dat hij de domme is en ik de slimme.'' Zei ik zacht ''maar ik wil zo graag mijn eigen pride beschermen dat ik een beetje egoistische en hypocriet word'' zei ik tegen haar ''het is lief van hem dat hij onderdak aanbied aan een voortvluchtige.. maar ik denk dat het beter is als zij gewoon niks over jou weet als mindere.. nu Gossip girl is uitgevonden.'' Zei ik zuchtend ''ik breng je naar hem toe maar op 1 voorwaarde.. je zorgt dat jullie helemaal met zijn tweeen zijn.'' Ik keek naar Kaillyn en had haar hier zomaar bijtrokken maar mijn excuses zou ik vanavond wel aan haar aanbieden voor ik naar australie moest.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/31/2016 11:32 PM

Kailynn
Ik liep naar Winttr toe en gaf haar een knuffel. 'Het was gezellig je hier te hebben Winttr. Mocht je ooit nog ergens terecht moeten kunnen. Je weet me te vinden.' zei ik tegen haar en glimlachte. Het was wel fijn om eens niet alleen te zijn in dit huis. Kyle was met zijn familie op een roadtrip dus hij kwam halverwege volgende week pas weer thuis.

Chris
Ik ben snurkend in slaap gevallen door de hoeveelheid alcohol. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum