ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/02/2016 03:34 PM

Winttr
Ik glimlachten zwak bij zijn begrip. En vond ze eigenlijk best wel een geod koppel.. ik wist niet zeker of ze iets hadden dus ik ging er ook niet na vragen." Het was heel leuk, en bedankt" zei ik zwak glimlachend tegen Kaillyn. Niet veel later had Jace me gebracht naar Christian die Georgia deed open terwijl ze in een nogal schaarse badjas stond. Ik had mijn notaris look opgezet en keek haar bitchy aan "is meneer Kingston er?" Ik liep langs haar terwijl Jace in de auto was gebleven met Kaillyn." Ja hij is er.. wie ben jij eigenlijk?" Vroeg ze beteuterd "Whitney Werst Christian Kingston's assistant." Zei ik terwijl ik naar boven liep en de weg wel degelijk wist." Kan ik je vragen om beneden te blijven meneer Kingston heeft liever dat mensen uit zijn business blijven." Zei ik ze rolde haar ogen maar luisterde wel ik duwde de kamerdeur open en sloot die achter me." Chris?" Zei ik zacht terwijl ik hem zachtjes wekte. En hij er echt niet uitzag. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/02/2016 10:00 PM

Chris
Wanneer ik wat beweging aan mijn lijf voel word ik langzaam wakker. Ik was nog steeds dronken en zag alles om me heen draaien. 'Winttr?' vroeg ik zwakjes en trok haar naar me toe op het bed en over me heen. 'Je moet bij me blijven. Jace heeft niks over je te zeggen. Je hoort hier, bij mij.' stamelde ik bezopen.

 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/02/2016 10:15 PM

Winttr
''Chris'' zei ik zacht maar als hij me ineens over zich heen trekt. Bloos ik. Ik schudden mijn hoofd zachtjes ''Jace heeft er op het moment niks mee te maken.. Ik luister naar wat me hart zegt.. En mijn hart zegt dat Chris een keuze moet maken als je er nog niet klaar voor bent om me the tonen aan de media moet Georgia echt weg..'' Ik bracht mijn lippen naar zijn oor ''ik voel me nogal jaloers want ik neem aan dat je het bed met haar heb gedeeld?''

Jace
Ik keek uit het limoraampje en nam diep adem.'' Heb jij geen extra in je familie?'' Vroeg ik aan Kaillyn met andere woorden heb je broertjes of zusjes? Ik wist soms echt niet wat ik met mijn broertje aan moest. Altijd de koppige spelen dacht ik in mezelf.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/02/2016 10:52 PM

Kailynn
Ik beet op mijn lip terwijl ik naar het hotel omhoog keek richting het Penthouse waar dus blijkbaar Chris zou moeten wonen. Wanneer Jace dat vraagt kijk ik hem aan en schudde mijn hoofd. 'Nee, zover ik weet tenminste niet.' grinnikte ik. Ik moest er ook niet aan denken om nog meer drama in deze familie te hebben. Aan mam heb ik mijn handen genoeg vol.

Chris
Ik schudde mijn hoofd. 'Hoe kom je daar bij. Ik heb haar met geen vinger aangeraakt. Ik heb met niemand seks gehad sinds wij samen zijn. Zo ben ik niet.' zei ik tegen haar en dreigde weer in slaap te vallen. Ik trok haar dichter tegen me aan en sloot kort mijn ogen.  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/02/2016 11:03 PM

Winttr
Als hij dat zegt gaat mijn hart tekeer als een razende. Ookal had ik het niet zo bedoeld maar het was fijn om te weten dat hij altijd trouw bleef. Ik wilde met hem blijven liggen maar die Georgia was hier ook.'' Idiot'' zei ik zachtje terwijl ik rechterhand op zijn wang plaatste. Ik wilde nooit meer van hem verwijderd zijn niet eens voor een dag. Dus de enigen optie was die pooier bellen van die Goergia.

Jace
Ik grinnikte zachtjes ''nog bedankt voor het passen op Whitney.'' Zei ik met een glimlach ''maar als dat bedankje niet genoeg is weet je me te vinden.'' Zei ik met een knipoog terwijl haar ogen me iedere keer aanspraken..

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/02/2016 11:32 PM

Kailynn
Ik glimlachte en schudde mijn hoofd. 'Het was echt geen probleem.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar. 'Ik weet je te vinden ja... aan de andere kant van de wereld.' zei ik tegen hem en haalde een keer diep adem. Er zat wel een pluspunt aan verbonden. Hij zou heerlijk bruin terug komen.

Chris
'Ik .. hou van je...' mompelde ik terwijl ik langzaam terug in slaap doezel.  Dit was de eerste keer dat ik in een hele lange tijd ik hou van je tegen iemand had gezegd. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/03/2016 08:58 PM

Winttr
Als hij dat zegt geeft het me  reden genoeg om haar nu meteen uit huis te zetten." Ik hou ook van jou" zei ik zacht terwijl ik een kusje op zijn voorhoofd plaatste. En overeind kwam.

Jace
 Ik glimmlachten zwak "ik kan je ook mee nemen.. maar dat kan niet want mevrouw wilt een fulltime model worden." Zei ik met een lachje. Ik legde mijn hand op haar wang en keek in haar ogen "het zou leuk zijn." 
 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/03/2016 09:10 PM

Kailynn
Ik grijnsde breed. 'Tuurlijk en hoe ga ik dat ooit betalen? En wat moet ik in godsnaam doen wanneer jij met zaken bezig bent?' vroeg ik hem en schoof iets dichterbij zodat onze knieën elkaar raakten. Het zou wel heerlijk zijn. Anderhalve maand in Australië... Zon, zee, seks, kangaroos...seks. Ook al gewoon anderhalve maand met hem zijn zonder alles wat ik net opsomde zou heerlijk zijn.
 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/03/2016 09:33 PM

Jace
"Me supporten" zei ik zacht fluisterend in haar oor "en leren van de prof.. ik kan je ticket vergoeden dat is net als bioscoop kaartje voor mij." Zei ik grijnzend terwijl ik genoot van de chemie misschien moest ik haar wel echt daten.

Whitney
Ik kiep de kamer uit en zag Georgia." Eat is nou de reden dat je hier bent?" Vroeg ik genadeloos terwijl ik haar aankeek met duivelse ogen. Schaars rondlopen in dit huis deed ik alleen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/03/2016 10:25 PM

Kailynn
'Jace, je kunt niet alles voor me blijven betalen.' zei ik en keek hem aan. Ik haalde een hand door mijn haar en  zuchtte kort. Ik zou sowieso alles willen terug betalen wat hij tot nu toe had betaald, maar al helemaal aangezien we ook seks hadden. Ik voelde me net een van zijn hoeren.

Georgia
Ik keek op als ik die assistent van Christian hoorde en zuchtte even. 'Die zul je vast wel al van hem gehoord hebben en zo niet dan zijn het waarschijnlijk ook geen zaken waar jij je bezig mee moet houden.' zei ik arrogant en zette wat thee. Ik was niet uit op zijn geld... Alles wat ik vertelde was waar over mijn pooier. Ik heb alleen niet verteld waarom ik specefiek naar Chris ging.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum