ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  34  |  35  |  36  |  37  |  38  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/03/2016 10:42 PM

Winntr
"Ik ben niet de gene om het te zeggen.. maar als er Chris iets over komt door jou en je pooier weet ik precies hoe ik je de bak in kan draaien.. ik denk dat je het verhaal van Sidney al kent." Zei ik nog terwijl ik haar aankeek "tegenwoordig zijn ze allemaal uit op geld hè." Zei ik bitchie. Ik liet me echt niet playen Door een pros ze kon maar beter haar handen thuis houden bij Chris in de beurt.

Jace
Als ze dat zegt merk ik zelf waar ik mee bezig was." Je hebt gelijk sorry ben iets te opdringerig." Zei ik terwijl ik me gelijk terug trok en een sigaret opstak. En Winttr de limo in was gestapt "zeg maar niks." Zei ze geïrriteerd 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/05/2016 07:23 PM

Kailynn
Ik beet op mijn lip en keek naar mijn knieën waar mijn handen op lagen en ik met mijn handen aan het frunniken was. Opeens voelde ik me rot. Wanneer Whitney de limo binnen kwam met een beetje een chagrijnig gezicht hield ik al helemaal mijn mond. Ik had niks te maken met deze familie zaken.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/05/2016 08:24 PM

Jace
Ik keek kort op naar Whitney terwijl ik mijn sigaretje op rookte.'' Ik zet je thuis af'' zei ik tegen Kaillyn terwijl Winter nu gewoon bij mij kon over nachten. Als we er zijn zeg ik niks en keek ik haar na de auto uit terwijl Winter haar nog een knuffel gaf. Ik besloot om even een pauze te hebben met Kaillyn ik focuste me teveel op haar en dat had ik niet nodig en zij niet nodig.

Winttr
Ik fronste bij de zweer die tussen hun hing en keek Kaillyn aan ''het was leuk.'' Zei ik nog met een glimlachje terwijl die fcking slet van net nogsteeds op mijn zenuwen was gebrand. Het intresseerde me niet wat Chris van haar vind ik vind dat ik zijn vriendin ben en we privesie verdienen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/05/2016 09:28 PM

Kailynn
Ik keek de twee aan en gaf Winttr nog een knuffel. 'Fijne terug reis.'zei ik nog en stapte de limo uit. Ik voelde tranen opwellen, waarom geen idee.. Of ja eigenlijk wel. Ik liep naar de deur waar ik snel naar binnen ging zonder nog om te kijken en bleef even tegen de duur staan. Ik zuchtte en sloot kort mijn ogen terwijl ik nadacht. Beter had ik dat niet kunnen doen want de tranen rolden inmiddels over mijn wangen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/05/2016 09:43 PM

Winttr
Ik lag in bed terwijl ik Chris weer opbelde met mijn nieuwe telefoon die ik van Jace had gekregen.. hij had een intervieuw bij een soort van talkshow dus was hij vandaag ook niet beschikbaar. Jace had niet gevraagt hoe het is gegaan ik denk dat hij meer dingen aan zijn hoofd had dan Chris en zijn pros. Ik maakte me echt zorgen om Chris ik wilde zo graag bij hem zijn elkaar verwennen in bed zoenen, samen film kijken.  Ik nam diep adem en hield de telefoon aan mijn oor.

Jace
''En Jace staan er nog planningen?'' Vroeg Maddy Madisson van Madisson's celebshow. Ik nam grijnzend diep adem ''volgende week ben ik te volgen in australie en waarschijnlijk ga ik naar Amsterdam.'' Zei ik terwijl het live werd uitgezonden ''leuk.. Wij kijkers vroegen ons dus echt af hoe het zit met Devina en je nieuwe vlam.'' Ze haalde de gossipgirl erbij op een groot scherm waar je mij kon zien met Kaillyn tegen me aan ik beet mijn kaken op elkaar en zette toen vervolgens een nep grijns op.'' Met Devina.. nou ja het is al heel lang uit.. En dat is Kaillyn ik heb een lokale shoot met haar gehad leuke meid.. misschien in de toekomst daten maar ik denk dat het waarschijnlijk nu nog niet zou kunnen gebeuren.'' Zei ik om het niet al te intiem te maken.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/05/2016 09:54 PM

Kailynn
Ik zat op mijn bank wat te zappen op de tv uit verveling. Ik had een grote mok met cranberry groene thee met een lepel honing erin in mijn ene hand. Als ik opeens Jace op tv zie bij maddison's celebshow stop ik met zappen en legde de afstandbediening naast me neer. Mijn thee pak ik in beide handen vast en ik luisterde. Het gesprek veranderd opeens in het onderwerp Devina en een nieuwe vlam. Ik beet op mijn lip en hield mijn adem in wanneer er een foto van gossip girl van ons twee zichtbaar werd. Als hij zei dat hij misschien in de toekomst met me zou daten liet ik langzaam de lucht uit mijn longen stromen en dacht na. Voelde hij dan stiekem toch iets voor me? Of zei hij dit alleen maar zodat ze van gedachte zou veranderen.

Chris
Ik hoorde mijn telefoon en ging met een handdoek door mijn haar waarna ik de telefoon opnam. 'Christian Kingston.' zei ik kortaf aangezien ik niet had gezien wie had gebeld. Ik haalde een hand door mijn vochtige haar en keek in de spiegel. Als ik de stem van Winttr hoorde zuchtte ik. 'Winttr... waarom kom je niet gewoon thuis.' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/05/2016 10:13 PM

Winttr
''Chris..'' Zei ik terwijl ik overeind schoot als hij vraagt waarom ik naar huis kom neem ik diep adem.''Nou.. ik wil niet als een jaloerse vriendin over komen.. maar ik voel niet op mijn gemak bij die Georgia'' zei ik lipbijtend ''en ik wil echt niet dat alles word bloot gelegd aan de media door mij.'' Zei ik terwijl hij gisteravond waarschijnlijk vergeten was.'' Ik vind het echt lief van je dat je haar wilt helpen maar haar probleem word nu ook jou probleem en mijn probleem'' ik stak een sigaretje op naar een lange tijd en keek naar buiten.

Jace
''Dus verder niks.. gewoon een collega'' zei ze met een lachje ''Jezus je krijgt me bijna over het randje.. misschien wat dingen maar dat zullen we nooit weten.'' Zei ik met een lachje terwijl ze grinnikte en richting de reclame ging.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/05/2016 10:30 PM

Kailynn
Ik dronk mijn thee op en stond op bij de reclame. Ik begon de kaarsjes aan te steken voor wat sfeer. Ook al was ik alleen. Ik pakte een bakje snoep tomaatjes uit de koelkast en zette de mok op het aanrecht. Ik liep terug naar de bank en sloeg de deken om me heen om vervolgens te eten van de tomaatjes. Morgen zou ik gaan sporten. Dan kon ik ook even alles vergeten en werken aan mijn conditie en lijf. Ik moest er als werkend model natuurlijk mooi uit blijven zien. Overmorgen moest ik weer werken bij de Wersts.

Chris
Ik zuchtte. 'Jij en Jace denken dat Georgia een willekeurige hoer van me is geweest. Dat was ze dus niet. Ik verzin een oplossing en jij komt morgen gewoon thuis... Ik wil niet dat Jace je nog langer slecht beïnvloed. Je bent mijn vriendin en je hoort bij mij te zijn, niet bij mijn broer. Hij is geen haar beter als de vorige ik. Hij neukt ook alles wat hem interesseert... kijk maar naar die Kailynn.' zei ik en liep naar de woonkamer waar Georgia op de bank zat. Ik ging aan het keuken eiland zitten waar Nancy chagrijnig bezig was met het avond eten. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/05/2016 10:46 PM

Winttr
''Het gaat niet om Jace'' zei ik in een reflex Georgia is eigenlijk net als ik als je het zo bekeek. Chris bood me aan om bij hem te blijven.. straks was die Georgia ook nog is op hem verliefd waarschijnlijk had ze Chris specifiek daarom gekozen.'' Jace heeft geen relatie.. wij wel'' zei ik zacht ''ik heb misschien weinig ervaring met relaties.. maar ik denk dat we ook aan elkaars gevoelens moeten denken.'' Zei ik zacht ''heb je haar wel eigenlijk gevraagt waarom ze naar jou toe komt..?''

Jace
Ik nam diep adem en zat weer in de limo terug naar huis ik vroeg me af of Whitney het in haar eentje redden maar ik zag al snel dat ze in gesprek was. Ik dacht kort aan Kaillyn en de vorige avond misschien was ik iets te hard voor haar geweest. Ik kon haar niet uit mijn hoofd zetten terwijl er genoeg waren die me wilde.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/05/2016 11:15 PM

Kailynn
Na een tijdje was het bakje op. Er was niks meer op tv dus zette ik een dvd op. Een oude romantische film. Het was een emotionele film waardoor ik dus ook een traantje moest laten. Dat had ik sowieso al snel bij dit soort films, maar in deze kon ik me erg vinden met de situatie nu met Jace.

Chris
Ik zuchtte. 'Kom morgen gewoon thuis oké... ik regel het.' zei ik tegen haar en hing op zodat ze er niet meer tegen in kon gaan. Ik keek op en liep naar de bank waar ik naast Georgia ging zitten. 'Ik heb een alternatief voor je.' zei ik tegen haar. 'Wij hebben een huisje in de Franse ardennen. Je kunt daar zolang onderduiken en in Frankrijk dan je leven opbouwen. Mocht je het willen kan ik zorgen voor een nieuwe identiteit voor je. Hij kan je daar nooit vinden.' zei ik tegen haar. Ze zuchtte en keek naar de handen. 'Chris, dit is niet nodig. Dit kan ik niet van je vragen.' zei ze. Ik beet op mijn lip en glimlachte. 'Tuurlijk wel. Als je daar eenmaal je baan hebt kun je prima voor jezelf zorgen.' zei ik tegen haar.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  34  |  35  |  36  |  37  |  38  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum