ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  37  |  38  |  39  |  40  |  41  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/07/2016 07:51 PM

Jace
Na dat Kyle was vertrokken een uurtje geleden zag ik dat het tijd was om in te checken. Ik nam diep adem en kwam overeind ''het is tijd'' zei ik tegen  Chubby terwijl we richting een stewardesse liepen achter een toonbank.Onze koffers waren al ingecheckt dus geen probleem.

Winttr
Ik probeerde mijn kruenen in te houden maar na een tijdje was ik daar een beetje klaar mee vooral als hij me op mijn buik draait. Ik nam de lakens onder me vast en kreunde onregelmatig ik merkte dat ik zelf begon te zweten.'' Babe'' zei ik kreunend en grijnzend terwijl ik erg genoot van zijn vriend die tekeer in me ging.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/08/2016 12:01 AM

Kailynn
Ik haalde een hand door mijn haar en kwam eindelijk na een tijdje aan bij het vliegveld. Ik stapte uit en rende het vliegtuig naar binnen. Ik baande me een weg door alle mensen en stond even stil op adem te komen bij het bord waar ik kon kijken waar Jace zou boarden. Ik had nog een paar minuten voor hij het vliegtuig in moest. Ik haalde een hand door mijn haar en begon weer snel te rennen. Ik moest hem inhalen. 

Chris
Ik gromde en haalde mijn hand even kort van haar bil af om hem vervolgens weer neer te slaan tegen haar bil. Ik beet op mijn lip en gromde. Ik was echt over geil.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/08/2016 05:08 PM

Jace
Net toen ik en Chubby het vliegtuig wilde  instappen voelde ik een raar voor gevoel. Dat me even stil liet staan "is er iets baas?" Ik schudden mijn hoofd "ga maar alvast ik denk dat ik iets vergeten ben." 

Winttr
Ik beet op mijn onderlip maar liet toen toch maar een kreuntje gaan. Ik kwam met een langdurige orgasme klaar en riep zijn werknaam uit;"Meneer Kingston!" Zei ik hijgend van genot ik had nog nooit zo genoten van de seks.
 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/08/2016 06:24 PM

Kailynn
Na een tijdje kwam ik eindelijk bij de gate en zag dat de mensen al aan het boarden waren. Ik zag verderop net voor de ingang Chubby naar binnen lopen en Jace stond stil. Ik rende naar hem toe en hoorde achter me de bewakers schreeuwen. 'Jace!' riep ik en rende zo tegen hem aan. Ik stond abrupt stil en probeerde op adem te komen. De bewakers waren snel dus ik had zo iets van 10 seconden. 'Jace, Ik moet je wat vertellen voordat je dat vliegtuig instapt. Ik wil niet dat je als je daar bent het bed in duikt met veel knappere modellen dan ik... Ik wil niet dat je feest alsof het je laatste avond is. Ik wil dat je je laatste avond op aarde met mij besteed.' ratelde ik en vervolgens nam een bewaker me bij mijn middel en tilde me weg. 'Jace! Ik ben verliefd op je!' riep ik terwijl ik tegen stribbelde in de armen van de grote brede beveiliger.

Chris
Ik haalde diep adem en grijnsde. Dit beviel me wel. Ik nam haar bij haar haar en trok er een beetje aan terwijl ik mijn lul het tempo liet opvoeren. Ik hijgde en gromde. Met mijn overige hand gaf ik haar nog een klap tegen haar bil en voelde me dichterbij mijn hoogtepunt komen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/08/2016 10:08 PM

Jace
''Kai??'' Zei ik verbaast terwijl ze hijgend kwam aangerend en van alles opratelde. Als ze zegt dat ik niet met andere modellen moet neuken begint het belletje te rinkelen.'' Ik..'' Net toen ik iets wilde zeggen werd ze weg van me gehaald door bodyguards. Ik stak mijn hand uit maar als ze ook nog is zegt dat ze verliefd op me is. Besloot ik een risico te nemen ik deed mijn hoed en zonnebril af ''wait she is my girlfriend.'' Zei ik terwijl de bodyguards een beetje ironische opkeken maar als ze zien met wie ze te maken hebben zette ze Kaillyn Abrubt neer ze knikken even naar elkaar en liepen toen weg. Ik stak mijn hand naar Kaillyn uit als ze die eenmaal aan neemt trek ik haar tegen me aan en plaats ik een kusje op haar voorhoofdn ''jij gaat mij mee Kaillyn Green.''

 -''i don't care if they know i just wan't to be with her-''

Winttr
Ik wilde hem in me voelen en hielp hem een beetje door mee te bewegen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/08/2016 10:32 PM

Kailynn
Als ze me eindelijk neerzetten nadat hij het woord girlfriend liet vallen fleurde ik helemaal op. Ik liep naar hem toe en pakte zijn hand. Als hij me tegen zich aanneemt snuif ik goed zijn geur op. Ik drukte mijn lippen tegen de zijne wanneer hij zei dat ik met hem mee ging. 'Ik heb geen bagage bij me.' zei ik lachend en drukte nog eens een kusje tegen zijn lippen. Ik haalde een hand door mijn haar. Ik ging gewoon naar Australië.

Chris
Na een tijdje kwam ik klaar en liet ik langzaam haar haar los en liet me uit haar glijden. Ik drukte kusjes op haar rug en liet me uiteindelijk naar haar vallen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/08/2016 11:07 PM

Jace
Ik liet een hand door haar haren glijden ''geen probleem dat regelen we wel in australie.'' Ik nam haar hand vast terwijl we samen het vliegtuig instapte en altijd nog een derde zitplek had verhuurd.'' Als we eindelijk Chubby vinden die half inslaap was met een koptelefoon op kijk ik Kaillyn aan en breng ik mijn lippen na haar oor ''ik wist wel dat je zou komen.'' Ik plaatste een zuigzoen in haar nek en ging in het midden zitten zodat Chubby niet tegen Kaillyn aan ging leunen. Ik zou Kaillyn vanaf nu naar al mijn shoots, feestjes en dineetjes mee nemen.. het was geen geheim meer voor mij en haar ik wilde haar meer leren kennen en liefde met haar maken.

Winttr
Ik liet me hijgend mijn bil neerzakken en nam even een kussen vast om op adem te komen. Niet veel minuten later zat ik lekker naakt tussen Chris zijn benen terwijl ik niet kon stoppen om hem steeds te zoenen uit blijheid. Die zuigzoen in mijn nek was al ernstig paars geworden maar dat boeide me niet.'' Ik kan niet zonder jou'' zei ik met een pruillipje tegen hem.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/08/2016 11:30 PM

Kailynn
Ik bloosde lichtjes en liep met hem naar zijn plek. Ik haalde een hand door mijn haar en keek opzij naar Jace. 'Hoezo wist je dat ik zou komen?' vroeg ik hem met een grinnikje. 'Waarom vertrok je eigenlijk eerder naar Australië? Ik dacht al dat het aan mij lag.' zei ik en keek naar mijn vingernagels waar ik mee aan het spelen was.

Chris
'Daar leek je anders de afgelopen weken geen moeite mee te hebben.' zei ik tegen haar met een zuchtje. Ik haalde een hand door mijn haar en schudde mijn hoofd. 'Sorry... zo bedoelde ik het niet.' zei ik tegen haar. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/08/2016 11:55 PM

Winttr
Als hij dat zegt onstaat er een klik in me. Diezelfde woorden had ik ooit tegen Franco gezegt waar op hij het antwoord:'' Dat zeg je nu nog.'' Gaf ik schudden glimlachend mijn hoofd ''je hebt gelijk..'' zei ik toen terwijl ik niks liet merken. Ik kwam overeind ''die vorige weken heb ik er geen moeite mee gehad nee.. Ik denk dat ik even snel bij Nancy ga kijken.'' Ik trok mijn kleren snel aan terwijl ik het bijelkaar probeerde te houden ik deed de deur achter me dicht. En voelde me nogal beschaamd over mijn lichaam het gevoel dat je vies bent dat seks alleen maar iets voor hem betekend had. Ik was alleen maar gevoelens aan het opkropen tot ik niet meer kon. Ik had nooit echt vrienden gehad i used to be the pretty girl met alle middelmatige meisjes onder me die jaloers op me waren dat ik alle aandacht kreeg. Terwijl ik helemaal niet uit was op jongens maar gewoon vrienden wilde. Ik moest even alles kwijt ik deed de deur open en zag dat die Georgia terug was gekomen ''is Chris er mijn reis is verschoven naar volgende week.'' Ik knikte ''hij is boven.'' En liep langs haar en zag Nancy naar haar autotje rijken ''mag ik mee?'' Vroeg ik glimlachend terwijl ze me vreemd aankeek maar me toch in liet stappen we reden niet veel later rondjes terwijl ik naar buiten keek Nancy legde een arm om me heen ''het is oké om te huilen.'' Als ze dat zegt hield ik het niet meer ''het gaat nooit als hoe ik gedacht had.'' Zei ik zacht terwijl tranen over mijn wangen gleden.

Jace
''Wiskunde'' zei ik terwijl ik haar aan keek ''je heb me verteld dat Kyle op familiebezoek was.. en een jongen zoals hij zou typische terug komen voor die ene persoon waar hij veel om geeft vanaf Calirfornia naar Bakersfield is 3 uur reizen dus ik koos een bepaalde tijdstip uit de vluchtstrook wanneer Kyle ongeveer zou aankomen.. eigenlijk had ik eerder gedacht dat hij mij zou spotten en je stiekem zou appen maar ik heb hem dus gespot.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/09/2016 12:28 AM

Kailynn
Ik haalde een hand door mijn haar en grinnikte. 'Sneaky... Waarom vertelde je me niet gewoon wat je voor me voelde.' zei ik met een lachje en keek om me heen. We zaten toch best wel luxe. Het was heel lang geleden dat ik nog in een vliegtuig heb gezeten. Ik nam zijn hand vast en legde mijn hoofd tegen zijn schouder.

Chris
Ik zuchtte wanneer ze wegliep.Ik sloeg de deken over me heen. Als dan opeens Geogia binnen komt gewandelt frons ik. 'Wat doe jij nog hier?' vroeg ik. 'Er was een storm dus mijn vlucht was gecancelled en verschoven.' zei ze. 'Je assistente is er trouwens vandoor.' zei ze. Ik zuchtte. 'Uiteraard.... ze is niet alleen mijn assistente.' zei ik tegen haar. 'Nee goh, dat was me nog niet opgevallen. Dat wist ik al een hele tijd dat jullie iets hadden.' zei ze. Ik fronstte. 'Hoe?' vroeg ik haar. 'Het was best obvious. Je was echt miserabel toen ze weg was.' zei ze. Ik haalde een hand door mijn haar. 'Waarom heb je dit niet naar de pers gelekt? Dan had je een flink bedrag gekregen.' zei ik. Ze zuchtte. 'Ik heb al gezegd. Ik ben niet op geld uit Christian.'

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  37  |  38  |  39  |  40  |  41  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum