ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/26/2016 12:07 AM

Chris
Wanneer ze begon te eten keek ik naar haar. 'Nee, geen varken. Eerder iemand die al geen maand een fatsoenlijke maaltijd heeft gehad.' zei ik met een lachje. Ik at zelf ook wat en keek naar Winttr. 'Je mag zo lang blijven als je wilt. Het lijkt me niet echt geweldig om de hele dag met zo een kwakzalver als Gideon rond te moeten lopen.' zei ik en dronk wat van de verse jus 'd orange.

Kailynn
Ik grijnsde en beet op mijn lip wanneer hij dat zei. Ook ik werd meegesleept naar de kleedkamer waar ik werd omgekleed en opgemaakt. Ook mijn haar werd gedaan. Wanneer ik klaar was keek ik in de spiegel. Zie je wel dat ik het kan mam? Ik haalde diep adem en liep richting de set. Een erotische shoot. Nu moest ik wel oppassen niet te kwijlen wanneer ik Jace zou zien. Ik moest het gewoon professioneel te houden.  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/26/2016 12:15 AM

Winttr
''Hé'' zei ik verbaasd ik schudden mijn hoofd snel '' hij maakt me af als ik niet thuis kom.'' Zei ik zacht ''je kent me niet en waarom zou je?'' Vroeg ik terwijl ik hem aankeek ''en ik wil echt niet je privé leven verstoren.'' Zei ik terwijl ik in mijn handen kneep en mijn blauwe plekken zo veel mogelijk verborg.

Jace
Ik kwam de set  binnen in een boxer een open blous en zag Kailynn. De fotograaf lijden me en liet me zitten op een ordinaire stoel.'' Meisje pak zijn strop das zet je voet tussen zijn bennen elleboog op je knie geleund en kijk hem aan.'' Zei de fotograaf lijdend ''Jace armen achter de stoel en kijk haar verlekkerd aan. Ik deed wat hij zei en wilde zo graag grijnzend ''cute name Kailynn..'' Zei ik terwijl mijn gezicht automatische de juiste uitdrukking aannam.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/26/2016 03:04 PM

Kailynn
Wanneer ik hem uit zijn kleedhok zag komen spatte mijn innerlijke fangirl helemaal uit een van enthousiasme. Toch bleef ik aan de buitenkant koel. Alsof het me niks kon schelen. Ik deed wat de fotograaf zei en zette de juiste blik op. Ook beet ik even op mijn lip terwijl ik hem intens aankeek. 'I'm not that Cute.' zei ik tussendoor en zette als volgd mijn hand in zijn haar en "trok" zo zijn hoofd een beetje meer naar achter zodat hij eigenlijk niks meer kon. 'Mooi zo.' zei de fotograaf en nam weer een paar foto's.

Chris
'Waarom zou hij dat doen? Hij heeft niks over je te zeggen. Alleen wanneer je fungeert als zijn assistent.' zei ik tegen haar en schudde mijn hoofd. 'Je verstoort mijn privé leven niet. Mijn Privé leven is echt niet zo waanzinwekkend als iedereen denkt.' zei ik en at mijn bord leeg. Ik probeerde haar lichaamstaal te ontcijferen en merkte op dat ze toch een beetje angst had. Was dat voor mij? Of voor het idee weg te zijn van huis?

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/26/2016 08:03 PM

Winttr
"Hij is mijn pleegbroer ik woon onder zijn naam bij hem in." Zei ik terwijl het leek of ik met een normale vriend sprak. Het was nog steeds Chris Kingston.' Maar ik denk dat ik nog een tijdje wil blijven misschien kan ik ergens van pas zijn." Zei ik zwak glimlachend. Zolang Gideon niet naar me zocht kon ik eventjes genieten van mijn idol al wist hij niet dat ik zowat een obsessie met hem had.

Jace
Ik glimlachten "en ook nog is brutaal." Zei ik terwijl ik mijn eerst volgende slachtoffer had gevonden." Perfect" zei de fotograaf terwijl we mochten stoppen maar onze ogen nog steeds in elkaar gehaakt waren. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/26/2016 08:26 PM

Kailynn
Wanneer de shoot klaar was haakte mijn blik nog even vast in de zijne waarna ik zowat van hem afklauterde en een ochtendjas van het zachtste zijden over mijn schouders kreeg gelegd. 'Je mag gaan omkleden, Miss Green.' zei de director en ik liep na nog een keer naar Jace te hebben gekeken, richting mijn kleedkamer en kleedde me om in de standaard kleding waar ik mee was gekomen. Wat is er zojuist gebeurd?

Chris
'Je hoeft niks te doen. Er word voor je gezorgd. Neem jij maar een tijdje rust. Volgens mij werk je je kapot voor die pleegbroer van je.' zei ik en liep naar de koelkast. 'Champagne?' vroeg ik haar en hield een fles op van een duur merk bubbels. Ze had wel iets. Iets mysterieus. Het beviel me wel. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/26/2016 08:49 PM

Wintrr
Ik bloosde in de tijdschriften die ik las over Chris Kingston. Stond er dat hij een badboy was word vaak gespot met verschillende meisjes. Kan niet voor zich zelf zorgen grote broer die altijd voor hem zorgt op een afstandje. Maar hij kon prima voor zich zelf zorgen het bad boy stukje geloofde ik wel na een pakje condooms op zijn nachtkastje gezien te hebben en een string in zijn badkamer. Maar het boeide me niet echt ik  had altijd wel iets voor badboys gehad al had ik er nog nooit eentje ontmoet door Gideon.

Jace
Als ze bij me weg word gehaald. Keek ik haar grijnzend na ik werd ook terug gelijd naar mijn kleedkamer terwijl ik werd gecomplimenteerd met mijn presentatie. Ik keek even op Gossip Girl en zag dat er een scandel over Devina rond ging. Two timing?!- ik zag een foto van gister en grijnsde breed.Weer een stukjstukje beroemder. Ik zag de comments terwijl iedereem Devind uitmaakte als hoer. Ik besloot een reactie te plaatsen -f4 solo for you guys 💋

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/26/2016 09:06 PM

Kailynn
Wanneer ik klaar was liep ik de kleedkamer uit. 'Kailynn, als je je bankgegevens achterlaat zullen we het loon van deze shoot storten binnen 3 dagen. Je deed het goed...  Voor welk Agency werk je?' vroeg de director. 'Nog voor geen een... Ik heb mijn studie net afgerond en ben opzoek naar meer klussen.'zei ik tegen haar. Ze glimlachte. 'Ik zal je aan wat mensen aanbevelen en je nummer achterlaten. Misschien vind je zo wel je Agency.' Ik glimlachte breed. 'Dat zou zeer fijn zijn.' zei ik en keek op als ik mijn mobiel hoorde piepen. Het schandaal over Devina. Ik kon een klein lachje niet beheersen en liep richting buiten. 'Bedankt voor deze kans.' zei ik nog en ging eenmaal buiten tegen de muur zijn. Mijn god... Ik had zojuist mijn eerste serieuze shoot en hij was samen met Jace Kingston. Kon deze dag nog stuk?

Chris
'Als je je wilt opfrissen er is een badkamer gelinks aan mijn slaapkamer. Ik gebruik wel de gast badkamer.' zei ik en schonk glimlachend twee glazen champagne in. Ik dronk gelijk een slokje en keek op als ik de bel van de lift hoorde. 'Sir Kingston, Je dames van de housekeeping verzochten om uw penthouse schoon te maken.' zei de belboy die de lift bestuurde. 'Henry, vraag de dames maar terug te komen rond 14 uur.'zei ik tegen hem. Hij knikte en verliet het penthouse weer met de lift. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/26/2016 09:16 PM

Jace
Ik liep met Elizabeth naar buiten terwijl ik een sigaretje opstak ik nam een flinke hijs terwijl ik Kailynn zag staan." Lift naar huis collega?" Vroeg ik met een lachje aan haar terwijl ik zag dat ze op gossipgirl zat. 

Wintrr
Ik glimlachten zwak of misschien was hij toch niet zo badboy. Als ik de bellboy zie en het woord dames hoor glimlach ik kleintjes. Zie je wel een player." Bedankt" zei ik zacht tegen hem terwijl ik mij haar achter mijn oor streek "alleen.. ik heb geen extra kleren bij me." Ik probeerde mijn knoop dicht te doen maar al snel schoot die kapot. Waar door ik mijn inkijk moest blijven showen.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/26/2016 09:24 PM

Chris
Ik beet op mijn lip en keek op als ik haar knoopje hoorde knappen. 'Waarom denk je dat ik heb gevraagd of de housekeeping om 2 uur terug komt? Mijn nichtje is laatst blijven slapen, ze heeft wat kleren achtergelaten. Fris je op en trek het aan, dan gaan we voor je shoppen.' zei ik met een lachje. Dit kon heel pooierachtig overkomen, maar zo een mooie meid als haar kon niet in die vodden blijven rondlopen.

Kailynn
Met een glimlach keek ik op wanneer ik Jace zie. Wanneer hij me vroeg om een lift naar huis beet ik op mijn lip. Ik wou dat ik daar ja op kon zeggen. Als hij erachter zou komen wie mijn moeder was en hoe de situatie was... ik zou me kapot schamen. 'Nee bedankt, lopen is echter gezonder dan een limousine.' zei ik met een speels grijnsje en liep langs hem over de stoep weg. 'Het was leuk met je te werken, Jace Kingston... Misschien in de toekomst...' zei ik en liep verder. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/26/2016 09:40 PM

Jace

Als ze mijn verzoek afwijst draai ik me naar haar om '' een vriendje?'' Vroeg ik haar na terwijl ik aan de jongen van gister avond dacht. En wel nieuwsgierig was naar haar achtergrond die jongen die haar kwam ophalen zag er nou ja.. Manhattan uit. Waar kwam ze vandaan? Wie waren haar ouders? De meeste upcoming modellen waren steenrijk en laten hun lange benen niet al te moe worden. Maar zij was anders.

Winttr
''Meen je dat?'' Vroeg ik verbaast terwijl ik hem aankeek zeur niet zo Winttr?! Dit is Chris geen Gideon. Ik nam diep adem en probeerde niet teveel vragen te stellen gewoon doen wat hij zei. Volgens mij zag ik de kleding liggen in een mand in zijn kamer ''moet ik je met mijn lichaam betalen?'' Vroeg ik toen domste vraag ooit maar ik heb mijn hele leven in Gideon's wereld geleefd al was mijn ontmaagding in de pocket van zijn broer.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum