ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  39  |  40  |  41  |  42  |  43  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/10/2016 09:32 PM

Jace
Ik nam diep adem terwijl de bellboy mijn bagage neerzette.'' Thx'' zei ik nog kort af terwijl ik hem 10 dollar gaf. Hij verliet met een buiging de kamer terwijl ik naar Kaillyn keek. Ik beet zacht op mijn onderlip niet te geloven dat ik haar over had gehaald om mee te komen.. of nou ja zonder genade het vliegtuig heb ingetrokken. Ik liep op haar af en sloeg mijn armen vanachter om haar middel terwijl ik een kusje in haar nek plaatste ''ik waardeer het echt dat je hier met mij bent.'' Zei ik zacht tegen haar terwijl mijn rechterhand ergens anders naar toe glee ik wreef zacht over haar slipje terwijl mijn hand in haar broek was gegleden. Voordat ik moest werken wilde ik deze dag extra speciaal maken. '

Winttr
1 dag was voorbij gevlogen en eindelijk was die Georgia voor goed weg. Ik stond in de keuken heel erg schaars gekleed met alleen mijn lingerie onder het schort maakte ik gapend een ontbijt voor Chris op een maandag was de ochtend een beetje voor mij en Chris alleen. Ik wilde eindelijk mijn baan als assistante opgeven voor een andere baan zodat ik wat meer leer socializeren. Ik wilde niet dat Chris alleen voor de kosten zorgde ookal was hij een bekend model dat genoeg verdiende. Toevallig had ik een baantje als erotische model aangeboden gekregen maar ik wist niet zo zeker of Chris wilde dat ik halfnaakt posseer voor magazines en sexkalenders.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/11/2016 12:45 PM

Chris
Maar half wakker liep ik de slaapkamer uit in enkel mijn boxershort. Ik wreef even door mijn gezicht om toch een beetje wakker te worden en rook al de heerlijke geuren van een ontbijt uit de keuken komen. Het was niet Nancy, want zij was er op maandag ochtenden nooit. Wanneer ik Winttr in de keuken aantref en dan ook nog eens schaars gekleed voelde ik mijn odol nog meer steigeren, maar ik hield me netjes in. 'Hey...' zei ik en beet op mijn lip. Nu Georgia weg was hoopte ik maar dat de stemming weer terug naar als vanouds ging.

Kailynn
Ik legde mijn hoofd in zijn nek terwijl ik genoot van zijn lippen in de mijne. Als ik zijn hand voelde beet ik op mijn lip. 'Hoe kan ik hier ook nee tegen zeggen.' zei ik met een grijnsje en hield mijn ogen even gesloten om extra te genieten van zijn aanrakingen. Het voelde al tien keer beter omdat ik nu wist wat hij voor mij voelde en ik voor hem.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/11/2016 05:13 PM

Winttr
Ik deed de bacon nog boven op de ei en keek op naar Christian." Goeiemorgen" zei ik zacht terwijl ik zwak glimlachten ik duwde het bordje zijn richting op en keek een beetje nerveus naar mijn handen.

Jace
Ik liet haar lippen even los en teok haar shirtje over haar hoofd. Mijn handen legde ik op haar borsten terwijl ik er zacht in kneep." Je maakt me echt geil" zei ik zacht fluisterend in haar oor terwijl ik zachtjes in haar oorlel beet.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/11/2016 06:20 PM

Chris
'Dankje.' zei ik wanneer ze het bord richting mij schoof. Ik begon te eten en keek op naar Winttr. 'Het spijt me van alles wat ik heb gezegd. Ik voelde me gewoon... verraden.' zei ik tegen haar en nam nog een hap van het gebakken ei met de bacon.

Kailynn
Ik hijgde van opwinding en beet op mijn lip. 'Doe alles met me wat je wilt.. Laat op mij je diepste verlangens los.' hijgde ik en trok zijn colbert over zijn schouders en liet die op de grond vallen. Vervolgens knoopte ik zijn blouse open en liet mijn lippen de zijne begeren. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/11/2016 07:54 PM

Winttr
Ik schudden mijn hoofd "ik begrijp het." Zei ik zacht tegen hem terwijl ik blozend van hem weg keek. Het verbaaste me dat hij zijn excuses aanbood omdat een jongen dat nooit eerder bij mij heeft gedaan. 
 
Jace
Ik zoende zacht met haar mee "met genoegen." Ik duwde haar zacht op bed en trok mijn broek naar beneden.  Ik was blij dat ik gespierd was eigenlijk. Ik kroop boven haar op bed en drukte nog een kusje op haar lippen,haar nek, tussen haar borsten en vervolgens mijn tong die over haar strakke buik naar beneden glee. Ik trok haar jeans uit en gooide die ergens op de grond. Ik plaatste een kusje op haar string die ik vervolgens ergens weggooide met mijn tanden. Wanneer ik honger had was ik dat ook goed. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/11/2016 08:39 PM

Kailynn
Ik grijnsde en voelde eigenlijk binnen no time al het zachte goedverende bed onder mijn rug. Ik genoot van Jace zijn kusjes en kon er ook niet meer omheen om niet te kreunen. Ik beet op mijn lip en keek naar hem hoe hij met zijn tanden mijn string uittrok en vervolgens door de kamer slingerde. Als dit zo de hele vakantie door zou gaan ben ik heel blij dat hij me toch had meegesleurd dat vliegtuig in.

Chris
Ik glimlachte en kwam overeind. Ik liep naar haar toe en nam haar in een omhelzing tegen mij aan terwijl ik een kusje in haar haar drukte. 'Ik hou van je.' zei ik zacht tegen haar. Ik wist nog dat ik het had gezegd dat ik dronken was, maar zelfs toen meende ik het serieus. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/11/2016 09:11 PM

Jace
Ik plaatste een kusje op haar clitoris waarna mijn tong alweer hard aan het werk ging. Mijn ogen keken zwoel naar haar lijden terwijl ik minn handen op haar borsten plaatste. Mijn vingers knepen zacht haar tepels stijf.

Winttr
Als hij dat zegt jank ik zacht "ik hou ook van jou." Ik legde mijn handen op zijn rug en had zo een spijt dat ik niet bij hem was gebleven. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/11/2016 09:15 PM

Kailynn
Ik bezwijk onder zijn aanraking, zijn tong. Een harde kreun verliet mijn mond terwijl mijn handen steun zochten door in het matras te knijpen. De sensatie sidderde door mijn lichaam en mijn ademhaling versnelde net als mijn hartslag.

Chris
Ik glimlachte en nam haar hoofd in mijn handen. Met mijn duimen veegde ik haar tranen weg. 'Niet huilen babe.' zei ik tegen haar en drukte mijn lippen zachtjes tegen de hare. 'Je bent te mooi om te huilen.'  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/11/2016 10:08 PM

Jace
Ik beet op mijn lip en stopte kort 2 vingers in haar mond die ik vervolgens in haar liet glijden. Ik ging op een langzaam tempo terwijl mijn tong verder ging met het overige werk. Ik dreef haar bijna tot een orgasme terwijl ik haar wilde horen schreeuwen.

Winttr
Ik kuste zachtjes met hem mee en voelde de vlindertjes terug komen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/11/2016 10:35 PM

Kailynn
Ik kreunde hard en genoot van zijn tong- en vingerspel. 'Oh my god Jace.' kreunde ik en kneep nog net iets harder in het matras. Mijn hoogtepunt kwam steeds dichterbij. Zijn behendige vingers en flexibele tong maakten me echt helemaal gek. Wanneer dan eindelijk mijn hoogtepunt kwam schreeuwde ik zijn naam. Als het hele hotel dit niet had gehoord dan hadden de muren toch echt hele goede isolatie.

Chris
Ik streelde langs haar zij en deinsde na een tijdje weer terug. 'Ik moet vanmiddag even wat papierwerk doornemen bij Kingston Empire.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip. 'Red je je hier alleen? Ik kan je ook mijn creditcard meegeven dat je stad in gaat?' vroeg ik haar.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  39  |  40  |  41  |  42  |  43  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum