ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  40  |  41  |  42  |  43  |  44  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/11/2016 11:07 PM

Jace
Ik grijnsde breed en likte haar netjes schoon. Ik kwam weer boven en kuste haar wild maar niet te wild. Zodat ze zich zelf ook kon proeven ze smaakte heerlijk.

Winntr 
Ik schudden mijn hoofd "ik red me wel." Zei ik zacht terwijl ik zijn hand vastnam "alleen wil ik heel even praten over een nieuwe baan die ik aangeboden heb gekregen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/12/2016 12:06 AM

Chris
Ik keek haar fronsend aan. 'Nieuwe baan?' vroeg ik en ging terug bij mijn bord zitten. Ik at verder, maar kwam er al snel achter dat mijn eten koud was geworden. Toch at ik het op en keek Winttr nieuwsgierig aan. 'Welke nieuwe baan?'

Kailynn
Ik probeerde terug op adem te komen maar al snel nam Jace het weer over en zoende me wild. Ik zoende met hem mee en proefde mezelf een beetje op zijn tong. Ik grijnsde tegen zijn lippen en liet mijn handen over zijn lichaam glijden. Ik kwam eindelijk een beetje bij van mijn hevige orgasme. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/12/2016 12:42 AM

Wibttr
'Nou..' zei ik nerveus 'erotische model.' Zei ik lipbijtend terwijl ik naar hem opkeek.

Jace
Ik beet op mijn onderlip "ik denk dat ik je lekker hard ga laten kreunen." Zei ik zonder schaamte. Ik trok mijn boxer uit en besloot haar diep te doen. Ik nam mijn vriend vast die al aardig aan het stijgeren was en sloeg haar linkerbeen over mijn schouder. Ik glee in haar en begon op een onrustig tempo ik wilde haar horen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/12/2016 09:59 PM

Chris
Fronsend keek ik haar aan. 'Erotisch model? Wie heeft je dat aangeboden?' vroeg ik verbaasd en haalde diep adem. Ik mocht toch hopen dat ze een grapje maakte. 'Babe, ik wil niet zeggen dat je het niet kan of dat je er niet voor geschikt bent... Iedere vrouw zou een moord doen voor je lichaam en elke man die erop geilt. Maar dat laatste vind ik nogal een probleem.' zei ik tegen haar en keek haar serieus aan.

Kailynn
Mijn lenigheid kwam hier goed van pas want mijn been werd over zijn schouder gelegd. Ik voelde hem binnen drinken en een hoge hese kreun verliet mijn mond wederom. De kreunen werden steeds regelmatiger en steeds luider. Ik greep met mijn handen in het hout van het bed en probeerde me al niet meer in te houden. Ik kreunde harder dan dat ik ooit had gekreund. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/12/2016 10:56 PM

Winttr
"Het is alleen voor het publiek er is geen persoon die ik er echt blij mee moet maken behalve jou dan."  Ik keek naar mijn voeten en keek vervolgens naar hem op "eigenlijk wil ik niet langer meer achter de schermen je vriendin blijven ik wil dat mensen het weten."

Jace
Ik ging op mijn hardst en genoot van de geluide  die haar longen verliet. Ik glee naar een tijdje uit haar en draaide haar snel op haar buik. Ik trok haar ass ietsje naar buiten en glee weer naar binnen. Ik nam haar haren vast en kon elk moment klaar komen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/12/2016 11:06 PM

Chris
Ik zuchtte. 'Babe, je moest eens weten hoeveel mannen naar een foto van zo een heerlijk lichaam staren en zich daarbij afrukken of weet ik veel wat... Ik ben het hier niet mee eens, maar ik kan niet veel doen om je tegen te houden. Als dit is wat je echt wilt zal je me eerder tegenspreken en het toch doen dan braafjes knikken en een andere baan zoeken.' zei ik en kwam overeind en pakte een glas met bourbon. 'Als het aan mij lag schreeuwde ik het van de daken, maar mijn vader kan het gewoon niet weten. Ik wil niet weten wat hij met je zou doen als hij wist waar je je schuilhield.' zei ik tegen haar.

Kailynn
Ik sloot mijn ogen en kreunde hard. Wanneer hij me onverwachts omdraaid leunde ik op mijn onderarmen op het bed en voelde hoe hij me op zijn hondjes neukte. Wederom bouwde de tintelingen van een orgasme zich op in mijn onderbuik en barstte uiteindelijk als een explosie uit elkaar door mijn hele lichaam. 'Jace!!' kreunde ik hard. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/12/2016 11:44 PM

Winttr
"Maar dat is hetzelfde als bij meisjes die vingeren zich zelf bij het zien van jou met een blote bordtjast." Zei ik tegen hem "je weet wel dat jij mijn lichaam wel kan aanraken die rukkers niet." Zei ik met een knipoog het laatste stelde me teleur. Ik wilde zo graag publiekelijk over straat met hem kunnen rondlopen. Hij was mijn alles.

Jace
Ik beet grijnzend op mijn lip en glee uit haar met een grom kwam ik klaar op haar bil." Ik drukte kusjes op haar rug en liet haar haren los. Hijgend liet ik me naast haar vallen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/13/2016 02:04 PM

Kailynn
Ik kreunde zachrjes van de sidderingen die nog steeds door mijn lichaam raasden. Uitgeteld liet ik mezelf op mijn buik zakken en sloot mijn ogen. Ik voelde zijn goedje van mijn bil naar beneden druipen, maar schonk er verder geen aandacht aan. 'Dat was geweldig.' hijgde ik

Chris
'Prima... Doe wat je niet laten kunt... Maar ik ben het er nog steeds niet mee eens en ik wil weten met wie, waar en wanneer je shoots hebt.' zei ik tegen haar met een glimlachje.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/13/2016 08:44 PM

Jace
Ik kwam op adem en grijnsde breed ''verbaast me niks.'' Zei ik lipbijtend terwijl ik een kusje plaatste op haar wang. Ik kwam overeind en zocht mijn broek op ik haalde een sigaret en aansteker eruit en stak het sigaretje op. Ik nam een diep hijs en trok vervolgens mijn boxer alvast aan.

Winttr
''Deal'' grijnsde ik breed ''maar voor dat je gaat moeten we wel iets afhandelen iets wat echt heel belang-rijk is.'' Zei ik lipbijtend terwijl ik mijn slipje al op de grond liet glijden voor een vluchertje.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/13/2016 08:48 PM

Kailynn
Ik grinnikte. 'Volgens mij mag je hier niet roken.' zei ik en kwam overeind. Ik liep naar de grote badkamer waar ik een bad vol liet lopen. Mijn warrige haar bond ik in een knot bovenop mijn hoofd terwijl ik met het toilet papier even vluchtig het overgebleven sperma van Jace van mijn billen afhaalde. Ik haalde diep adem en deed veel zeep in het bad waarna ik naar Jace liep. Ik nam zijn sigaret over en nam een hijs waarna ik hem weer terug tussen zijn lippen zette.

Chris
Ik grijnsde breed wanneer ik zag wat ze deed. Ik liep op haar af en tilde haar op het aanrecht. Ik drukte mijn lippen tegen de hare en trok haar shirt over haar hoofd waardoor ze naakt voor me zat. Ik drukte een zuigzoen in haar nek en liet mijn handen met haar borsten spelen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  40  |  41  |  42  |  43  |  44  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum