ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  42  |  43  |  44  |  45  |  46  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/14/2016 10:54 PM

Winttr
Ik plofte op de bank terwijl ik mijn shirt weer had aangetrokken. Ik kroop onder de deken terwijl ik Chris in zijn pak zag ik beet op mijn onderlip in een pak was hij nog sexier. Ik keek op mijn iphone 7 en maakte een foto van Chris stiekem in elke posé was hij knap voor mij ik zette die als mijn achtergrond. En zag dat ik een onbekend bericht had gekregen -Hoe bevalt Kingston je,? --Franco k fronste en vroeg me af hoe hij aan mijn nummer kwam.

Jace
''Je ogen'' zei ik lipbijtend terwijl ik genoot van haar bij zijn ''weet je in een intervieuw vroeg een vrouw me op welke leeftijd ik ontmaagd ben.. ik heb er nooit echt een antwoord op gegeven maar volgens mij was ik 13.'' Zei ik terwijl mijn 1ste keer volgens mij met een cheerleader van 17 was.''Tjeez ik ben zo in eens'' grinnikte ik zacht.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/14/2016 11:18 PM

Kailynn
Ik grinnikte als hij me dat vertelde. 'Betekende het wat voor je? Of wou je er vanaf zijn?' vroeg ik hem. Ik zou hem eigenlijk moeten vragen of hij veel oefening heeft gehad tussen toen en nu, maar ik denk eerder dat zijn broer hier de seksverslaafde is. 'Betekende het iets voor haar?' vroeg ik vervolgens en streelde met mijn handen over zijn lichaam terwijl ik hem aan bleef kijken.

Chris
Ik glimlachte en keek naar Winttr. 'Ik ben vanavond voor het eten terug. Nancy zal hier rond  half 1 zijn.' zei ik en drukte een kus in haar haar. Ik liep naar de lift die me naar de begane grond van het hotel zou brengen. De limo stond al voor dus ik had maar 3 seconden temaken met de pers die voor de deur zou staan. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/14/2016 11:38 PM

Winttr
''Is goed babe succes op werk.'' Riep ik hem nog na terwijl ik een film opzetten.

Jace
''Ik had een weddenschap met mijn vrienden gesloten dat ik ontmaagd zou worden door een cheerleader en dat is ook gebeurt.'' Zei ik ''het was maar 20 minuutjes gewoon er in en er uit niks leuks aan.'' Zei ik suf ''door de komende jaren heb ik wel wat meer experimentaties gedaan.'' Zei ik om het netjes te houden ''en hoe zit het met jou?"'

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/15/2016 12:22 AM

Kailynn
Wanneer hij dat zij trok ik een bedenkelijk gezicht. Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. Als hij naar mijn eerste keer vraagt beet ik op mijn lip. 'Het was toen ik 15 was... volgens mij heette hij Duke. Hij was 18 en ik vond het helemaal geweldig dat ik voor het bal was gevraagd door een ouder iemand. Na afloop van het bal nam hij me mee naar een hotel. Daar dronken we wat, lachten we wat. Het was eigenlijk helemaal niet ons doel om seks te hebben, maar op een of ander moment bouwde er zich toch spanningen op. Het ging allemaal als vanzelf... niet het klungelige gedoe wat je verwacht van iemand zijn eerste keer. Het was heel romantisch. We hebben daarna nog een relatie gehad van een jaar... het liep alleen niet zo heel spetterend en romantisch af.' zei ik en keek voor de eerste keer weg van zijn blik. Ik kwam onder hem vandaan en klom het bad uit om me vervolgens af te drogen. 'Hoelaat heb je gereserveerd?' vroeg ik en trok mijn kleding terug aan en liet mijn haar over mijn schouders vallen.

Chris
Ik wurmde me door de pers en stapte de limo in die me naar Kingston Empire bracht. Wanneer ik er was vluchtte ik snel het gebouw binnen en liep naar de liften. Op de 29ste verdieping zat mijn kantoor. Wanneer de liftdeuren openden zag ik mijn vader staan. Ik fronste. 'Pa? Ik dacht dat je op zakenreis was?' vroeg ik hem. Hij schudde zuchtend zijn hoofd. 'Ik ben eerder terug gekomen.' zei hij enkel. Er hing een gespannen sfeer, maar die hing er altijd wel tussen ons. Hij die zich arrogant en te goed voelde en ik die het gevoel had niks waard te zijn in zijn ogen. Wanneer de lift open ging op verdieping 29 stapten we er beide uit. Ik legde mijn koffer in mijn kantoor en liep vervolgens door naar het zijne. 'Pa, ik moet iets met je bespreken. Het is belangrijk. Het gaat over Whitney.' zei ik en hij keek me meteen aan. 'Wat is er met haar? Heb je haar gevonden?' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/15/2016 10:30 PM

Jace
Geschokeerd keek ik haar aan "hotel.. ik had het zo achter de school geregeld." Zei ik grinnikend ik spoelde me nog even af en  stapte vervolgens uit bad "19;30." Ik zag dag ze wegkeek toen ze praten over die "Duke" en nam diep adem. Niet op focussen Jace zijn jou zaken niet. Ik droogde me af en liep met de baddoek laag op mijn heupen naar mijn koffers waar ik mijn nike pak uithaalde een pet en mijn sneakers. Ik was niet altijd manly ik hield van stoere kleding als het aan mij lag zou ik zo naar werk gaan met een vest en een broek en een pet op.

Winttr
-Ja- stuurde ik kort af terug naar Franco hij hoefde niet te weten wat ik en Chris hadden.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/16/2016 09:15 PM

Kailynn
Ik keek naar Jace als ik zag dat hij niet gekleed was zoals hij normaal zou zijn gekleed. Ik lachte. 'Wat een raar gezicht om jou zonder blouse en stropdas te zien.' zei ik tegen hem en bekeek mezelf in de spiegel. Ik zag er echt belabberd uit. Niet chique genoeg om uit eten te gaan... maar daarentegen zo zag Jace er ook niet uit.

 

Chris
Zuchtend keek ik hem aan. Zoekend naar de juiste woorden. 'Ze woont al een hele tijd bij mij...' zei ik tegen hem. Meteen keek hij me boos aan. 'Waarom heb je me dat niet meteen verteld... kom dan gaan we haar halen.' zei hij en deed al aanstalte om zijn kantoor te verlaten. 'Ze is niet het zusje van mama... Dat heeft ze me kunnen bewijzen. Daar was ik eigenlijk, zoals u misschien wel gemerkt had toen we het over haar hadden, heel blij mee. We zijn verliefd.' zei ik. Mijn vader keek me koeltjes en tegelijkertijd boos aan wat mij best wel beangstigde. Hij stapte op me af en voor ik het in de gaten had lag ik tegen de grond met een opzwellend oog. 'Weet je wel niet hoeveel miljoenen die stomme wersts hadden geboden om haar terug te krijgen?' siste hij boos. Mijn vader had mij nooit eerder geslagen... Maar mijn vader was dan ook niet mijn vader meer. Langzaam krabbelde ik overeind. 'Ze is verdomme geen stuk vlees waarvoor geboden kan worden!' zei ik pissig en voelde aan mijn oogkas dat aan het bloeden was. 'Ik kom wel een andere keer werken wanneer je je handen thuis kunt houden.' siste ik en stapte zijn kantoor uit. 'Christian!' schreeuwde hij woedend. Ik stapte de lift in en nam eenmaal in de lobby de achteringang van het personeel om de pers te vermijden. Daar vond ik snel mijn weg naar de limo en liet ik mezelf terug naar huis rijden.
Eenmaal bij het hotel liep ik meteen naar de liften die me naar mijn penthouse brachten. Al snel wist ik de deur te openen en achter me dicht te gooien. Ik was nog geen half uur weg geweest en ik zag Nancy in de hal staan, haar jas uittrekken. 'Oh mijn god, Christian! Wat heb je je nou weer op de hals gehaald?' vroeg ze geschrokken. Ik liep gewoon langs haar naar de keuken waar ik mijn jasje uit deed en op het keuken eiland gooide. Uit de diepvries haalde ik een zak bevroren erwten en hield die tegen mijn oog.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/16/2016 10:08 PM

Jace
Ik grinnikte zacht "ik vind mezelf zo er beter uitzien op de een of andere mannier.. laat me weer 18 voelen."  Zei ik met een knipoog terwijl ik werd opgebeld door mijn vader. Ik nam zuchtend op "ja pa?" Zei ik verveelt "ik.. ik heb Chris geslagen." Zei hij gechokeerd alsof ik een klein kind sprak die zijn handjes even niet thuis kon laten." Je hebt wat.. hoezo?" Vroeg ik gelijk in een flits als hij verteld waarom wil ik zo graag naar huis komen om alles op orde te stellen als pa Chris verloor om alleen het geheim en alles er om heen. Zou kingston empire sowieso een schande op zijn naam krijgen. Chris koos sowieso Winttr boven mij en vader als het aan hem lag op het moment wilde ik echt dat mijn moeder hier was.

Winttr
Ik nam Chris zijn pols vast bij het zien wat hij tegen zijn gezicht hield. Wist ik dat er iets was gebeurt  ik nam hem mee naar de slaapkamer. Als hij gewoon mee werkt neem ik hem tegen me aan in bed en hou ik de koude erwten tegen zijn hoofd. Ik aaide door zijn haren "het komt goed." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/16/2016 10:22 PM

Kailynn
Ik grinnikte. 'Ja want je bent ook al zo een oude zak.' zei ik met een lachje. Wanneer hij de telefoon opnam en meteen serieus keek beet ik op mijn lip. Ik ging nog een beetje door mijn haar en probeerde niet af te luisteren. Niet dat ik kon horen wat aan de andere kant gezegd werd.

Chris
Ik liep met Winttr mee naar de slaapkamer en nam haar daar dicht tegen me aan. Ik beet op mijn lip om proberen tranen binnen te houden, maar toch ontglipt er een. Dat was dan ook de enige. Meer gunde ik die vent niet. 'Er is ook goed nieuws.' zei ik om positief te blijven. 'We kunnen nu openbaar handjes vast houden.' zei ik met een glimlachje en drukte een kus in haar haar. Ik wou er al niet meer over nadenken wat pa net had gedaan. Waarschijnlijk had hij er niet eens spijt van gehad. Als mam hier nog was geweest was dit nooit gebeurd. Ik zuchtte en sloot mijn ogen om het allemaal maar proberen te vergeten. Ik snoof de geur van Winttr goed in me op wat me ook erg kalmeert.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/16/2016 10:55 PM

Winttr
''Hier gaatie spijt van krijgen.'' Zei ik terwijl ik naar zijn prachtige gezicht keek die zo net was verpest door een blauw oog. Als hij zegt dat we in het openbaar hand in hand konden lopen. Gaat mijn hart tekeer nu wist ik echt hoeveel Chris van me hield. Ik veegde zijn traantje weg ''niet huilen.. anders moet ik ook huilen.'' Zei ik zacht tegen hem terwijl ik in zijn prachtige grijze ogen keek het maakte me zo boos dat zijn wereldje alleen maar om bussiness draaide. Vooral hoe zijn moeder niet meer funcioneerde in het gezin. Toch dacht ik dat er meer achter de ''kingstons'' zat.

Jace
Ik had mijn vader uitgelegd dat hij van Chris moest afblijven het was nogsteeds zijn zoon. Ik wist waarom Chris anders werd behandeld door mijn vader. Chris is de reden waarom onze moeder zo vroeg is heen gegaan. Tijdens mijn moeders zwangerschap kreeg ze ook te horen dat Chris niet alleen een jongen was maar waarschijnlijk gehandicapt geboren zou worden maar omdat te voorkomen moest ze medicatie inslikken iets wat hevig op haar gezondheid zou werken. Alles ging oké mijn broertje werd geboren kreeg de naam Chris Kingston jr. Mijn vader had zo hard gehuild bij de geboorte blij dat zijn vrouw en zoon allebei gezond waren maar kort daarna kreeg mama kanker dat had vader in 1 keer depresst gemaakt. Ik keek Kaillyn aan ''er niks aan de hand babe we kunnen gaan.'' Zei ik terwijl ik een kusje op haar voorhoofd plaatste ''ik heb zo een zin in steak.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/16/2016 11:19 PM

Kailynn
Ik haalde een hand door mijn haar en knikte. Aangezien hij zei dat er niks aan de hand was constateerde ik dat hij er niet over wilde praten. Ik hield daarom wijselijk mijn mond en liep met hem mee van de hotelkamer af. Ik keek om me heen terwijl we door de hal liepen. Het hotel zelf was zo mooi. Het was echt super modern en luxe. Iets wat ik in al een hele tijd niet meer heb gekent.

Chris
'Hij krijgt geen spijt. Dit was alleen een mogelijkheid dat hij eindelijk greep om mij te slaan. Die agressie zit al zo lang in hem naar mij toe. Hij heeft het alleen nooit geuit. We zijn nooit geslagen en nu ben ik de dupe geweest.' zei ik tegen haar en schudde mijn hoofd. 'Het maakt niks meer uit. Ik kan mijn leven verder met jou opbouwen dat is wat telt.' zei ik tegen haar en haalde een hand door haar zachte haar.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  42  |  43  |  44  |  45  |  46  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum