ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  43  |  44  |  45  |  46  |  47  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/16/2016 11:34 PM

Winttr
''Hij meende het niet.'' Zei ik zacht terwijl ik een kusje op zijn lippen plaatste ''ik denk dat hij gewoon wrok koesterde en het er uit heeft gegooit op een mannier wat niet had gehoefen.'' Zei ik terwijl ik genoot van het feit dat we eindelijk voor de camera met elkaar konden zijn van mij mocht iedereen het weten dat we een relatie hadden. Ik keek nog heel even in zijn mooie grijze ogen en plaatste nog 1 klein kusje op zijn lippen ''morgen begin ik bij playboy proofshoots solo.'' Zei ik om het onderwerp te veranderen.

Jace
Ik nam haar hand vast en had hier ook gewoon een Jarvis Chubby liep achter ons. Ik stak 20 dollar vanachter uit die hij al gretig vastgreep en wegliep. Dat was het teken dat hij zijn ding mocht doen. Als ik media voor het hoteldeur zie staan neem ik Kaillyn rechstreeks mee door de menigte ''Niuewe vlam!!!'' Ik grijnsde breed maar reageerde niet ik viel bijna met Kaillyn in de limo terwijl Jarvis die achter ons dicht deed ''wen er maar aan.'' Grijnsde ik terwijl ik een kusje op haar lippen plaatste.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/16/2016 11:39 PM

Kailynn
Ik grinnikte wanneer we eindelijk in de limo zaten. 'Ik hoop alleen maar dat ze mijn goede hoek te pakken hebben.' grapte ik. 'Het is echt abnormaal dat je zelfs zover van huis nog zoveel fotografen en journalisten om je hebt hangen.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip. Ik zou het aan het begin geweldig vinden, net als nu, maar na een tijd moet dat toch gaan vervelen?

Chris
Ik schudde mijn hoofd. Ik geloofde niet dat hij het niet meende. Het voelde anders wel zo. 'Nou toe maar... meteen Playboy. Wie heeft je bij hen gebracht eigenlijk? Ze nemen niet zomaar mensen aan die onbekend zijn.' zei ik tegen haar en streelde langs haar wang. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/17/2016 10:44 PM

Winttr
Ik beet zacht op mijn onderlip ''de vrouw van mijn oudste broer.'' Zei ik zacht terwijl ik een kusje op zijn lippen plaatste ''Mijn voormalig pleeggezin is wel bekend.'' Zei ik zuchtend terwijl ik wat dichter tegen hem aan ging liggen ''ik hoop dat we ooit samen een shoot kunnen doen.'' Zei ik met een lachje.

Jace
''Elke hoek die ze van je pakken is perfect babe.'' Zei ik met een lachje terwijl ik een lange zoen op haar lippen plaatste. Ik kon nog steeds niet geloven dat we samen in australie waren eigenlijk had ik niet verwacht dat Kaillyn gevoelens voor me had.Ik keek Kai aan en beet zachtjes op haar onderlip ''nog 1 dag en dan is het zwoegen.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/19/2016 01:34 AM

Kailynn
'Het komt vast wel goed. Wanneer je terug komt van je shoots en alle zaken die je moet doen, ben ik er elke dag voor je om al je zorgen en stress weg te masseren.' zei ik met een lachje en drukt nog een keer een kus tegen zijn lippen. Mijn maag rammelde. Ik was blij wanneer we er waren.

Chris
'Heb je nog contact met de wersts?' vroeg ik haar fronsend. Waarom zijn ze haar niet komen halen? Ik beet op mijn lip en schudde mijn hoofd die steeds meer pijn ging doen van de klap.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/20/2016 06:04 PM

Jace
"Niet alleen masseren toch." Zei ik met een speels lachje terwijl we ricting het rstaurant liepen en ik expres niet zo een hele chiqeu had uitgekozen.

Winter
"Alleen met de oudste maar pas vandaag." Zei ik terwijl ik door zijn haartjes streelde en de zak erwten meer op de plek schoof waar zijn vader hem had geslagen. Ik voelde me zo schuldig. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/20/2016 09:06 PM

Chris
Al snel zat ik overeind. 'Wat moest hij van je?' vroeg ik haar en hield de zak erwten nog tegen mijn oog. Dat was fijn.. Nu mocht ik 2 hele weken of make up dragen of gewoon alle shoots cancellen en weg blijven van de pers. Ik haalde een hand door mijn haar. 'Valt hij je lastig?' 

Kailynn
'Nee het zal niet alleen masseren zijn.' grijnsde ik. Wanneer we er zijn stapte ik uit en zag eigenlijk een klein restaurantje. Als je het al een restaurant mocht noemen, maar op dit moment boeide het me niet veel waar we gingen eten. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/20/2016 11:07 PM

Winttr
"Niet veel bijzonder." Zei ik tegen hem terwijl ik het liever niet over Franco had." Ik heb een goed middel dat na 3 dagen je wond helemaal weg toverd." Zei ik terwijl ik overeind kwam "ik kan je zo niet naar je werk sturen." Zei ik bezorgd ik wilde echt niet dat Chris meer stress kreeg van wat er aan de hand was met mijn pleeggezin. Franco wilde mijn papieren terug.

Jace
Ik grinnikte zacht. Als we eindelijk aan een tafel zitten en de steak word gereserveerd kijk ik even naar Kaillyn." Hoe ben je eigenlijk voor me gevallen?" Vroeg ik met een grijns. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/21/2016 12:52 PM

Chris
Ik schudde mijn hoofd. 'Daar heb ik nog nooit van gehoord zo een middel.' zei ik tegen haar en grinnikte. 'Als hij je weer contacteerd laat je mij dat weten, oké?' vroeg ik haar en liep terug naar de keuken waar ik de erwten terug weg legde en ik keek naar Nancy die bezorgd opkeek. 'Gaat het wel kind?' vroeg ze. Ik knikte. 'Gewoon een ongelukje.' zei ik tegen haar en glimlachte zwakjes waarna ik weer naar de slaapkamer liep.

Kailynn
Ik glimlachte en nam plaats. Als het eten er is begin ik er meteen aan en keek op wanneer Jace dat vroeg. Ik grinnikte. 'Je maakt een grapje?' zei ik een beetje spottend. Wie wou nou niet daten met Jace. Toch besloot ik maar naar eerlijkheid te antwoorden. 'Je ben extreem hot, een beest in bed en misschien nog wel het allerbelangrijkste, je geeft om me, bent lief, veel te gul en je geeft me een gevoel dat ik nog nooit heb ervaren.' zei ik tegen hem en bleef hem even aankijken in zijn ogen. 'Nog een belangrijkere vraag. Wat moet je in godsnaam met mij? Je kan elk model over de hele wereld krijgen, elke actrice, elk vrouwelijk mens en toch koos je mij. Iemand die net van de modellen school af komt, zonder ervaring, iemand die waarschijnlijk het niet heeft om zo groot te worden als haar moeder.' zei ik en beet op mijn lip. Opeens voelde ik me heel onzeker.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/21/2016 08:20 PM

Jace
Ik voelde me gefleit bij alles wat ze oprattelde. Het liet me alleen maar meer van haar houden.'' Nou.. je bent super knap, je pijpt ontzettend goed en je bent gewoon mijn type'' zei ik met een glimlachje terwijl ik voor over boog en een kusje op haar lippen plaatste. De steak werd eindelijk gebracht terwijl ik haar aan keek ''en niet te vergeten.. je bent helemaal naar het vliegveld voor me gekomen om te laten zien hoeveel je wel niet van me houd.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/21/2016 08:37 PM

Kailynn
Ik beet op mijn lip wanneer hij dat zei. 'Het wat maar een kleine rit.' zei ik tegen hem. Wanneer de ober kwam hield ik me even stil. Wanneer hij weg liep richtte ik me weer op Jace. 'Er zullen vast wel knappere dames rondlopen die behendig zijn met een lul in hun mond.' zei ik en grijnsde terwijl ik een hap van de steak nam. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  43  |  44  |  45  |  46  |  47  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum